Hop til indhold
Guest Trinetease

Hvad skal der til....?

Recommended Posts

leo kbh skrev, for 1 time siden:

joo, men jeg tror nu snarere at blodtrykket ville komme op, hvis hun sad og prostituerede sin arbejdskraft væk, ved at udføre hårdt arbejde nede i Netto, Aldi og andre lignede steder til 115 kr i timen

700 kr. i timen minus moms er immervæk 560 minus så lidt omkostninger, så lad os sige 100 kr. i timen, hvis man indretter sig mest effektivt, så er der  brutto 460 kr tilbage i timen, jeg har squ aldrig haft en eneste times arbejde, hvor jeg fik så meget, har du? og selvom omkostningerne skulle løbe op i 160 kr pr. time er der stadig 400 kr tilbage ....

Hvor blev lige indkomstskatten af i det regnestykke? Den er vel sine 37%, og så havner vi nede på 290. Der er også jævnlige udgifter til make up, frækt undertøj, kondomer etc., hvoraf mange ikke anerkendes som fradragsberettiget. De "lidt omkostninger" på 100 kr., du nævner, er det huslejen?

Del dette indlæg


Link til indlæg
leo kbh skrev, 1 time siden:

nej nej selvfølgelig kan du ikke bare slå et telt op på stranden og åbne din forretning, men du bliver garanteret kigget efter og kontaktet af mange mænd her og der og alle vegne, så flirt med dem, og lav lidt sjov med dem, rør lidt ved dem, når de så gerne vil mere, så må du jo fortælle dem, jaa det ka vi da godt, meeen det koster og hvis du så samtidigt lægger en hånd ned i skridtet på ham og klemmer lidt, når I skal snakke penge, så er det dig der sidder med de gode kort på hånden i den forhandling situation.

du ved, liderlige mænd, tænker med det forkerte hoved. 

så det kan du gøre både på din ferie i spanien, eller når du er i byen eller ved stranden, så gå op i bilen og forkæl ham lidt der mod kontant afregning. mulighederne må være mange, nogengange ville jeg ønske det var mig selv, der var udstyret med en trekant forneden og Babs & Nutte foroven, sikken man kunne lege og tjene penge samtidigt.

flirt flirt, hygge hygge, ha det sjov, istedet for at have faste åbningstider  -steder hele tiden, kombinerer de 2 ting, så får du det også langt sjovere.  

og så giv mænd, som du kan lide, billigere mulighed for at komme igen, som jeg før beskrev.

en anden vigtig ting er at kæle og røre ved ham, hvis du gider kysse, så er det garanteret et hit, der er mange der ikke vil det, find de erogene zoner og ikke selv være berøringsangst, også efter han har fået sin orgasme, skal han kæles for, mange piger slipper ham helt, når først han har fået sin orgasme ( det tror jeg dog ikke du gør), det er tudetosset, efter orgasmen der skal man jo tænke på, at få ham til at komme til sig, næste gang han er liderlig og har penge i tegnedrengen.

mange piger er også meget forførende og indladende når de skal overtale fyren, men når først pengene har skiftet hænder, så skifter de fuldstændig karakter, så drejer det sig pludselig bare om at få skudt kanonen af i en vis fart og så få ham sparket ud af røret igen, det er det jeg kalder, at samle på engangs kunder, for der gider man squ da ikke komme igen, medmindre hun ser rasende godt ud og man tænker det ku måske være når hun lære mig lidt bedre at kende, det bliver lidt bedre, men det gør det som regel ikke.

I mine unge dage kom jeg ofte hos en ret dejlig pige, jeg fik heller ikke meget tid hos hende, men hun forstod det der med lige at bruge nogle minutter efter min orgasme, røre ved mig og kæle lidt med mig, og så havde hun altid godt humør, var flirtende og havde de flotteste bryster, man kan forestille sig, ja jeg var hug på hende og hun viste det.

Tak for en god lektion i sexualundervisning :D:P

Del dette indlæg


Link til indlæg
leo kbh skrev, for 12 minutter siden:

spildtiden kommer jo netop, fordi priserne er for høje både hos GBerne og hos andre erhvervsdrivende, jeg ved godt, at det ikke er nemt, at få et rimeligt flow af kunder i mange erhverv, men jag tror faktisk godt pigeren kunne få et bedre flow af kunder ved lavere priser og dermed tjene flere penge totalt set.

alene ved det, at priserne var lavere, ville der være langt flere der havde RÅD

Der vil altid være ubetalbar tid, og det er bevist at jeg ikke kalder det spildtid.  Hvor procent den udgør af den samlede tid afhænger selvfølgelig af koncept og den enkelte pige.  Man kunne jo så hævde, at hvis man går privat/diskret eller satser på sugar, så svarer man vagtomkostninger, og så kunne man sætte prisen ned, og stadig tjene det samme. 

Hvis man så vælger et af de to koncepter, så skal man modsat klinik bruge meget tid på telefonsamtaler, besvarelse af sms'er, mails, opdatering af annoncer, hjemmeside m.v.  Det er selvfølgelig meget individuelt hvor god man er til hurtigt at få lukket de gode henvendelser og hurtigt få afvist henvendelser hvor man hurtigt opdager, at personen har en helvedes masse spørgsmål og reelt ikke meget "frirum" hvor aftalen så måske kunne føres ud i livet.  Der til kommer så kundepleje, der er mange piger der efter et besøg får en takkebesked, den skal der jo også lige svares på.  Nogen har måske en løbende dialog med deres stamkunder osv. blot for at nævne nogle funktioner, man måske ikke lige tænker over som køber. 

Der er også nogle købemønstre som besværliggør optimeringen.  Når folk har fået udbetalt løn stiger efterspørgslen, og største parten af køberne er jo rimelige spontane, så det med via planlægning af få det bredt ud, er ikke en nem opgave.  Der kan sagtens være så meget pres på nogle dage, at mange må afvises, og der kan være dage hvor henvendelserne er for få, uagtet om prisen var lavere.  Det er således ikke nok, bare at fokusere på de gode dage, man skal derfor overtid have en passende indtjening. 

Med hensyn til at flere ville have råd, som du skriver. Jeg er enig i, at hvis alle i branchen satter priserne ned, så ville efterspørgslen stige, men hvor kommer den påstand fra, at efterspørgslen på ydelser i den prismæssige øvre del af markedet er for lille ?

Det ville næppe åbne nye klinikker fordi markedsprisen faldt. Hvis man læser hele nærværende tråd, er det rigtigt at nogle mener at hvis man nedsætter prisen, så kommer der flere kunder, men der er faktisk flere der mere eller mindre i mellem linier, skriver at klinikkonceptet bare ikke er noget for dem, samt at det ikke har noget med prisen at gøre. Jeg tror såmænd også at de få klinikker der er tilbage har en passende indtjening. konklusion "Tiden er bare rendt fra klinikkerne, der innovativt ikke har fulgt med tiden, men brugt mere tid på at give de billige udenlandske piger skylden" 

Som ved så meget ander, er der typisk noget for enhverv pengepung. Der er et marked for dyre ydelser og for billige yderser. I den form som klinikkerne drives, herunder der størrelse er det bare ikke en rentabel mulighed at sænke priserne markant. Tilgengæld er der for de inovative fine muligheder for at forældre konceptet og gøre det mere attraktivt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
leo kbh skrev, for 43 minutter siden:

spildtiden kommer jo netop, fordi priserne er for høje både hos GBerne og hos andre erhvervsdrivende, jeg ved godt, at det ikke er nemt, at få et rimeligt flow af kunder i mange erhverv, men jag tror faktisk godt pigeren kunne få et bedre flow af kunder ved lavere priser og dermed tjene flere penge totalt set.

alene ved det, at priserne var lavere, ville der være langt flere der havde RÅD

Det er da lidt af en påstand om årsag og virkning.

Hvis du forestiller dig, at en pige på en 8 timers vagt kan have 16 kunder á 30 minutter uden spildtid, har du et forkert billede af, hvordan tingene fungerer.

I denne branche vil der nødvendigvis være spildtid, og det er ikke altid grundet kundemangel. Mange piger beregner bevidst en halv time imellem hver kunde, hvor de lige kan sunde sig, friske sig op foran spejlet – samt være sikker på, at den forladende kunde ikke braser lige ud i favnen på den næste, der er på vej ind.

@Rejsenetværk har i årevis fremført det synspunkt, at hvis priserne blev sænket, ville kunderne komme vrimlende, og pigerne ville totalt set tjene mere. Synspunktet har dog aldrig vundet genklang, da det ville blot betyde en arbejdsintensivering for pigerne, idet de nu skulle betjene flere kunder for de samme penge som tidligere.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 6 minutter siden:

men hvor kommer den påstand fra, at efterspørgslen på ydelser i den prismæssige øvre del af markedet er for lille ?

Det ville næppe åbne nye klinikker fordi markedsprisen faldt. Hvis man læser hele nærværende tråd, er det rigtigt at nogle mener at hvis man nedsætter prisen, så kommer der flere kunder, men der er faktisk flere der mere eller mindre i mellem linier, skriver at klinikkonceptet bare ikke er noget for dem, samt at det ikke har noget med prisen at gøre. Jeg tror såmænd også at de få klinikker der er tilbage har en passende indtjening. konklusion "Tiden er bare rendt fra klinikkerne, der innovativt ikke har fulgt med tiden, men brugt mere tid på at give de billige udenlandske piger skylden" 

1) at markedet er for lille. der jo det hele tråden går ud på, hvordan får man flere kunder i butikken

2) nej der ville sikkert ikke åbne flere klinikker, men der ville komme flere kunder i butikken og måske ville der komme færre udenlandske piger til, hvis de kan se prisniveauet er større i andre lande, man må jo finde et prisniveau hvor udbud & efterspørgsel møder hinanden, dermed balancerer det hele

3) selvfølgelig er det også konkurrencen fra de udenlandske piger, der tager en stor del af markedet, men udover at de udenlandske piger måske er billigere, så har de jo også den fordel at de mindre risikofrit kan vise deres ansigter i deres annoncering, end danske piger, der naturligvis ikke vil risikere at blive genkendt, når nu jobbet er så tabubelagt som det er, det giver selvfølgelig de udenlandske piger en stor fordel, vi vil jo gerne alle se ansigtet også, ikke sandt?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

@leo kbh Dit forslag om at være flirtende 24/7 hver gang jeg ser en mand, ville gøre at jeg skulle være i job-sex mode hele tiden. Det er jo helt urealistisk. Og jeg ville ærlig talt føle mig så dum ved at rende rundt og være ‘raaaaauw sexy’ 24/7.

Del dette indlæg


Link til indlæg
leo kbh skrev, for 1 minut siden:

1) at markedet er for lille. der jo det hele tråden går ud på, hvordan får man flere kunder i butikken

2) nej der ville sikkert ikke åbne flere klinikker, men der ville komme flere kunder i butikken og måske ville der komme færre udenlandske piger til, hvis de kan se prisniveauet er større i andre lande, man må jo finde et prisniveau hvor udbud & efterspørgsel møder hinanden, dermed balancerer det hele

3) selvfølgelig er det også konkurrencen fra de udenlandske piger, der tager en stor del af markedet, men udover at de udenlandske piger måske er billigere, så har de jo også den fordel at de mindre risikofrit kan vise deres ansigter i deres annoncering, end danske piger, der naturligvis ikke vil risikere at blive genkendt, når nu jobbet er så tabubelagt som det er, det giver selvfølgelig de udenlandske piger en stor fordel, vi vil jo gerne alle se ansigtet også, ikke sandt?

Vi kan godt blive enige om, at markedet for det nuværende danske klinik-koncept ikke er ret stort, men jeg læser ikke tråden som at de få klinikker der er tilbage har for få kunder. Men det kan da godt være, at man på klinikkerne ønsker en bedre indtjening, hvilket ikke nødvendigvis skal forveksles med flere kunder.

 man lidt generelt på lidt forretningslogik, så forholder det sig typisk således at 20% af kunderne skaber 80% af omsætningen (sådan ca).  Det er svært at tjene penge på engangskunder, så måske  har klinikkerne mere brug for flere stamkunder og fære engangskunder.  Ønsker man at "binde" kunderne kunne det derved være bedre at fokusere på stamkunde-fordele end blot at sige "vi sætter prisen ned og skal nu håndtere flere engangskunder, med alt hvad det så medfører at bøvl, skuffethed, ekstra tid til afstemning af dit og dat". 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 6 minutter siden:

Det er da lidt af en påstand om årsag og virkning.

Hvis du forestiller dig, at en pige på en 8 timers vagt kan have 16 kunder á 30 minutter uden spildtid, har du et forkert billede af, hvordan tingene fungerer.

I denne branche vil der nødvendigvis være spildtid, og det er ikke altid grundet kundemangel. Mange piger beregner bevidst en halv time imellem hver kunde, hvor de lige kan sunde sig, friske sig op foran spejlet – samt være sikker på, at den forladende kunde ikke braser lige ud i favnen på den næste, der er på vej ind.

@Rejsenetværk har i årevis fremført det synspunkt, at hvis priserne blev sænket, ville kunderne komme vrimlende, og pigerne ville totalt set tjene mere. Synspunktet har dog aldrig vundet genklang, da det ville blot betyde en arbejdsintensivering for pigerne, idet de nu skulle betjene flere kunder for de samme penge som tidligere.

 

det forestiller jeg mig heller ikke at de kan have kunder hele tiden, men der kunne være mindre mellemrum mellem kunderne, såfremt flere havde råd til at komme.

jeg tror der er mange steder der kun har ganske få kunder på en vagt.

hvis der kommer et større flow i kundetilstrømningen, så behøvede pigerne jo heller ikke at have vagter på 6 timer som de som regel har, de kunne jo stoppe når de har nået det antal, de orker uanset om det er 5, 7 eller 9 kunder om dagen

men selvfølgelig har rejsenetværk da ret i, at man godt kan tjene mere ved lavere priser, dog skal det ikke så langt ned som de 400 kr & 700 kr, jeg finder passende, men finder de en pris hvor der kommer et bedre flow af kunder, kan de selvfølgelig godt tjene mere, men det kræver jo så også, at de skal ha flere kunder, det er jeg godt klar over, og der  selvfølgelig er en begrænsning i, hvor mange de orker, også hvis de stadig skal kunne ha det lidt sjovt med det.

sex er godt, men for meget sex er rigtigt dårligt, man kan jo naturligvis ikke blive ved, så bliver det for surt.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Trine

Jeg vil også lige give min mening med her

Må indrømme at jeg før i tiden er kommer meget på klinikker rundt om i hele DK men det er slet ikke som i "gamle dage".....det hele drejer sig om penge og pigerne udgiver sig for og være noget de slet ikke er og tilbyder noget de slet ikke kan overholde....

Så JA jeg er stoppet med og bruge klinikkerne

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 9 minutter siden:

@leo kbh Dit forslag om at være flirtende 24/7 hver gang jeg ser en mand, ville gøre at jeg skulle være i job-sex mode hele tiden. Det er jo helt urealistisk. Og jeg ville ærlig talt føle mig så dum ved at rende rundt og være ‘raaaaauw sexy’ 24/7.

Det er da sgu ingen der gider.  Jeg ville da føle mig dum, hvis jeg hver gang jeg mødte nye mennesker, lige skulle markedsføre min konsulentvirksomhed - Så er det sgu svært at blive taget seriøst.  og...... de fleste vil altså også gerne nyde sit privatliv når man har fri.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 2 minutter siden:

Ønsker man at "binde" kunderne kunne det derved være bedre at fokusere på stamkunde-fordele

helt enig, det har jeg også skrevet lidt om i nogle af mine indlæg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 14 minutter siden:

@leo kbh Dit forslag om at være flirtende 24/7 hver gang jeg ser en mand, ville gøre at jeg skulle være i job-sex mode hele tiden. Det er jo helt urealistisk. Og jeg ville ærlig talt føle mig så dum ved at rende rundt og være ‘raaaaauw sexy’ 24/7.

gggggggg, nå ikke 24/7, det var nu heller ikke det jeg mente,

men når mænd begynder at flirte med dig, hvilket de garanteret ofte gør, i hvert fald hvis du går i byen, så flirter du jo naturligvis kun igen, når du er i humør til det.

med den forretning du driver, har du jo den fordel, at du kan åbne og lukke når du vil & hvor du vil, det er ikke mange erhvervsdrivende der har sådan en stor fordel.

men det kan da godt være det ikke nok til, at du kan tjene det du vil, så kombiner det med faste vagter som du har nu, men jeg ville jo synes det andet var sjovere for dig og  så er du  ikke afhængig af faste tider.

men det kræver jo en anden mentalitet. hver sin lyst, jeg synes bare at det ville smage lidt mindre af arbejde og mere at være på dates.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, 1 time siden:

Hvor blev lige indkomstskatten af i det regnestykke? Den er vel sine 37%, og så havner vi nede på 290. Der er også jævnlige udgifter til make up, frækt undertøj, kondomer etc., hvoraf mange ikke anerkendes som fradragsberettiget. De "lidt omkostninger" på 100 kr., du nævner, er det huslejen?

ja, jeg har jo regnet i bruttoindkomst, så der skal selvfølgelig beregnes skat på 40- 42%, lige som hos alle os andre, og ja det kan da godt være omkostningerne er lidt højere end jeg først har antaget, men så ka de jo tage lidt mere end de 700

jeg er godt klar over at priserne generelt ikke kommer så langt ned, men de må jo lade udbud & efterspørgsel sætte prisen.

ét er i hvert fald sikkert, hvis de vil ha flere kunder, skal priserne justeres langt ned, og servicen skal mange steder forhøjes.

jeg har dog en fornemmelse af at servicen er fin & god hos Trinetease

Del dette indlæg


Link til indlæg
leo kbh skrev, for 8 minutter siden:

.... jeg har dog en fornemmelse af at servicen er fin & god hos Trinetease

Helt bestemt :!:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pophair

 

Selv om det er en gl tråd her , er den stadig interessant

Jeg har flere gange både brugt bordel og pd (hvor lejlighed/hus er lånt/lejet til formålet, samt rigtig pd (hvor gp bruger hendes egen lejlighed)

Prisen på bordel er lidt højere, men der er også flere udgifter, mange flere krav. Der kan være krav om at gp SKAL annoncere i EB, det er dyrt. Gp er tvunget til at ha en “telefonpige”, som egentlig har 2 funktioner; hun lukker kunder ind til “ventebænken, samt præsenterer gp pr tlf. Den anden opgave er husets, kontrol med div og at tiden bliver overholdt. Man kan flere steder ikke selv ha sin egen “telefonpige” med, eller undvære, man skal bare betale, uanset om det er en man kan sammen med.

At holde bordel er ulovligt, så ved at jeg bruger steder, hvor en bagmand/kvinde lejer og videreudlejer, eller ejer et sted/steder og IKKE selv arbejder på stedet, så støtter jeg en ulovlighed, lissom når jeg besøger en gp der ikke svarer Skat og moms (hvis indtægten er i det leje). Det kan så kaldes “pigekollektiv” eller kollektiv , eller noget helt andet, det betyder det samme, en tjener og du betaler, samt skal holde den lille trutmund lukket, med mindre en kunde vil bruge den. Underligt kollektiv ikk?

Ved at holde bordel, menes at tjene på andres prostitution. Trods det, stilles der krav fra klinikkerne om dit og dat. De kan som regel ikke diskuteres og gp skal makke ret, eller finde nyt sted. Huslejen + den ikke selvvalgte “telefonpige” skal betales, men kan den trækkes fra som en udgift i gp’s virksomhed, hvis det hele køres sort?

Fordelen for en gp der (med undtagelser) betaler Skat, er at der er visse muligheder, når man har et CVR-nr. Transport, husleje, telefonpige, en del beklædning, andre udgifter afholdt i forbindelser med jobbet. Der skal føres og afleveres et regnskab og gp skal kunne (forpligtet på forlangende, skrive en kvittering på udført arbejde. 

Det betyder at man først skal ha udgiften, før man kan trække fra, men man har muligheden. Lige så vel, skal man betale Moms, men kan også få Moms tilbage, hvis man har købt noget til virksomheden, som er pålagt Moms. 

Det kræver bare at “telefonpige” er lønnet Hvidt, hvilket det ikke tyder på, når der i tidligere indlæg skrives at tlf-pige får 500 får en vagt.

Kan daglejen for stedet  trækkes fra? 

For at kræve noget, kræver det at huset har rent mel i posen og hvis ikke, giver det gp problemer i regnskabet, hvilket ikke er retfærdigt

2 gange har jeg med en klinikpige, efter vi havde sexet, snakket om priser og nedgang. Hun fortalte mig så at det er så og så dyrt dyrt og der er Skat og revisor osv, når man har en virksomhed, som det i bund og grund er at være gp. Jeg spurgte så om jeg måtte få en kvittering på mit besøg, hvor CVR-nr fremgår? Det ville hun ikke gi mig, men det er faktisk et krav og en garanti for mig, at der ikke bliver snydt og ikke bare en tom tale fra de varme lande, som en undskyldning for høj pris.

Som andre skriver, så er internettet det der gjorde udfaldet for bordellerne, de har ikke fulgt med udviklingen overhovedet. 

I piger skal gøre “Oprør”, i skal sætte dagsordnen på de steder i arbejder og ikke fx finde jer i at blive dikteret af en eller anden bedrevidende eks-gp der lever i midt 80-90 erne, eller en anden der tjener kassen på at leje ud, eller videreudleje noget han/hun selv har lejet billigt og som måske ikke engang er lovligt til det.

I betaler i dyre domme i leje, ca 1500 kr for en hel dag/aften og 800-900 for en halv vagt + telefonpige (vagt) + tvungen EB (nogle steder) men har ikke noget at sige, kan i høre det er åndssvagt ?

I har en forhåndsudgift på +-2000 kr + transport og det er før første kunde. Nu ved jeg godt at det “kun” kræver 1 times kunde, men kunden skal komme først, det kan lige så godt være 4 x 500 kr.

I skal tænke langt ud at boksen og mit råd er at du kommer væk fra klinik /bordel og søger dit ejet, hvor du kun er, evt del det med en en anden der også arbejder der, det er fuldt ud lovligt og du er fri for alle de regler , men sætter dine egne. Det er fremtiden.

 

 

 

 

 

 

 

Redigeret af Pophair

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pophair skrev, for 5 timer siden:

... I skal tænke langt ud at boksen og mit råd er at du kommer væk fra klinik /bordel og søger dit ejet, hvor du kun er, evt del det med en en anden der også arbejder der, det er fuldt ud lovligt og du er fri for alle de regler , men sætter dine egne. Det er fremtiden.

Det er jo her, et af problemerne ligger. I hvert fald i Hovedstadsområdet.

For det første er det vanskeligt at finde noget, man kan leje til en overkommelig pris. Det betyder, at man kan blive nødt til at købe noget, og med de boligpriser vi ser relativt til de faldende timepriser , vil det kunne knibe med forrentningen.

For det andet har mange boligforeninger et forbud mod at drive erhverv fra lejligheden.

For det tredie kan man ikke have to folkeregisteradresser. Det vil sige, at det kan være svært for glædespigen både at have en anonym privatbolig og et sted at arbejde fra.

Man skal m.a.o. nok ud i noget fremleje, altså f.eks kende en der er et halvt år i Australien. Let er det i hvert fald ikke.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

@Pophair En kvittering med CVR nummer giver dig mulighed for at finde ud af hvem pigen er privat - så det kommer nok ikke til at ske, før en GP stadig kan sikres anonymitet. I disse tider hvor stalking er så populært, ville jeg aldrig afsløre mit CVR nummer for nogen. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pophair
Trinetease skrev, for 6 timer siden:

@Pophair En kvittering med CVR nummer giver dig mulighed for at finde ud af hvem pigen er privat - så det kommer nok ikke til at ske, før en GP stadig kan sikres anonymitet. I disse tider hvor stalking er så populært, ville jeg aldrig afsløre mit CVR nummer for nogen. 

 

Du har en virksomhed, men vil ikke give en kvittering på dit salg. Uanset hvilken grund du har, så er du forpligtet til det ved forlangende.

Din virksomhed hedder jo et eller andet og kan ikke ikke umiddelbart henvise til din privatadresse. Det er kun myndigheder der kan se det, eller hvis din virksomhed skylder penge til en anden virksomhed og du dømmes for den gæld.

Hvis du bestiller et stykke arbejde og virksomheden ikke vil gi dig en kvittering på udført arbejde, vil du så ikke fratrække moms og Skat på regningen, da du ikke ved om det er udført sort?

Der er jo en erhvervsrisiko ved at jobbe med sex. Synes bare at risikoen for at din nabo, eller famile dukker på på bordellet, hvor du arbejder er større, end en stalker. En evt stalker kan jo finde dig, hvis vedkommende vil, uanset hvad.

Så at det er grundlaget for ikke at gi en kvittering på forlangende , er lidt søgt, sorry

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

@Pophair Hvis du søger på mit CVR nummer, så kommer min adresse altså frem. 

Og nej jeg Skal aldrig nogensinde være tvunget til at sætte mit privatliv på spil, pga en kvittering for at tilfredsstille dig eller andre kvitterings lystige. Jeg har allerede rigeligt med tidligere gæster som ikke kan styre deres viden om mig. Fanden heller om jeg så vil risikere at have dem stående det eneste sted jeg ret beset har helle. En erhvervsrisiko..... mit private hjem skal aldrig nogensinde indgå som en mulig risiko.....og da slet ikke over for mænd som selv sætter deres privatliv så højt at de bestiller tid fra en taletidskort og bruger et falskt navn. 

Jeg sætter mine gæsters diskretion meget højt, lige som jeg har en forventning om at de gør det samme.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest amatør

Hej Trine,

Jeg har læst denne tråd flere gange over længere tid, og jeg har et konkret forslag.

Den overordnede holdning (som jeg høre det), er at den højere kvalitet og service, automatisk fører til højere priser, hvilket vel er et fair argument.

Problemet som jeg ser det, er at der er ganske få som vil efterprøve dette i praksis, ved at betale 2000 for en time, når der er masser i udbud til 1000-1500 inklusive alt, og også fra piger som er godt anmeldt, og yder god service, så når det endelige valg træffes er der sikkert mange som enten bare gerne vil spare 500-1000 kr, eller som hellere vil omsætte 2000 til 2 x en time. (value for money)

Så mit specifikke forslag er at der indføres en introduktions pris på 500/1000 for henholdvis 1/2 og 1 hel time, som man kun kan få ved første besøg hos en bestemt pige. Hvis kvalitet og service er så høj som det påstås, så vil mange af disse kunder blive til faste kunder som med glæde vil betale den højere pris for en ekstraordinær oplevelse fremadrettet.

Jeg er klar over at der nu er en masse der vil skrive, "det vil blive misbrugt", og ja, der vil sikkert være nogle få stykker som for det første har nosser der er store nok til at forsøge at påstå at det er første gang de er sammen med en give pige, og som samtidig er så neutrale at pigen ikke kan huske at hun har mødt ham før, men helt ærligt, det må kunne tælles på en hånd over flere år.

Jeg mener at denne tilgang vil fungere i praksis, og er en effektiv måde at få en masse potentielle kunder til at afprøve et andet koncept, eller en ny pige; jeg kan ihvertfald sige fra mig selv, at på trods af at jeg har læst mange tillokkende anmeldelser og beskrivelser af Danske kvalitets piger, så har jeg indtil videre altid valgt to besøg, frem for et, og med grundig research, er det kun gået galt et par gange, og jeg har sparet mange tusinde kroner, eller fået dobbelt så mange oplevelser, afhængigt af hvordan man vælger at se på tingene.

Hvis du personliget indførte dette, så ville jeg være en af de første til at komme og besøge dig :o)

Kh

amatør  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pophair skrev, for 18 timer siden:

Du har en virksomhed, men vil ikke give en kvittering på dit salg. Uanset hvilken grund du har, så er du forpligtet til det ved forlangende.

Nu er det jo ikke et almindeligt jernstøberi i provinsen, der er tale om, selvom der er meget "jern" i banchen. Men kan du ikke få indfriet dit lovmæssige krav ("pligt til"), skulle du måske overveje, om du i det hele taget skulle opsøge branhen?

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
amatør skrev, 1 time siden:

 

Hvis du personliget indførte dette, så ville jeg være en af de første til at komme og besøge dig :o)

 

Ville du så også komme igen til fuld pris, hvis du oplevede at besøget var godt ? 

Svaret i en generel sammenhæng vil jo nok være, at man vil tiltrække en helvedes masse engangskunder, fordi de kan spare nogle penge. Det varr nok mere interssant at tiltrække nogle kunder der både foretrækker konceptet og pigerne.  

Ideen om at fastholde stamkunder har jo før været på tale, hvilket jo i princippet betyder at fordele først kommer senere efter x-antal besøg

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest amatør

Det kan man jo ikke sige på forhånd, faktum er at jeg aldrig har besøgt Trine, på trods af hendes gode ry, da jeg hellere vil betale 1000 for at blive skuffet end 2000, hvis oplevelsen var fantastisk, så er det efterfølgende ikke 1000 vs 2000 der gør forskellen, det er derimod at jeg får præcis den oplevelse jeg eftersøger.

Ja, der kommer en masse engangskunder .... som er potentielle stamkunder; det at måtte investere for at udbygge sin forretning, kan vel ikke være fremmed for alle som driver eller har drevet deres egen virksomhed.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
amatør skrev, for 3 timer siden:

Det kan man jo ikke sige på forhånd, faktum er at jeg aldrig har besøgt Trine, på trods af hendes gode ry, da jeg hellere vil betale 1000 for at blive skuffet end 2000, hvis oplevelsen var fantastisk, så er det efterfølgende ikke 1000 vs 2000 der gør forskellen, det er derimod at jeg får præcis den oplevelse jeg eftersøger.

Ja, der kommer en masse engangskunder .... som er potentielle stamkunder; det at måtte investere for at udbygge sin forretning, kan vel ikke være fremmed for alle som driver eller har drevet deres egen virksomhed.

 

Det korte svar er nok, at stamkunder vægter den individuelle oplevelse og relationen med pigen højere end prisen.  Jeg tror som sagt tidligere, at man skal arbejde mere med selve klinikkonceptet, gøre det mere attraktivt/eksklusivt i stedet for at forsøge at sætte prisen ned.  Den nuværende struktur med to piger og  en tele pr vagt, kan simpelthed ikke optimeres så meget, at man kan imødekommende en passende indtjening hvis man sætter priserne så markant ned, som nogen forslår i denne tråd.   Det kan måske være at man kunne sætte prisen ned med 100 kr., men det vil næppe skabe ret meget vækst.

Nu da vi jo så sludre om billige priser, så kunne jeg da godt tænke mig at spørge om. "Tror I at indtjeningen hos alle de billige udenlandske piger er tilfredsstillende, eller tror i at konkurrencen i dette segment er hård, hvorfor mange har svært ved at tjene nok, pga af for få gæster"  

Jeg er sikker på at en del piger i det billige segment klarer sig rigtig godt, og det gør en del piger i det dyre segment også. Det handler måske nok mere om at få besvaret hvad er det for ting, der ikke har noget med pris at gøre, der gør at nogen gerne besøger klinikker og andre sige "Jeg synes det koncept er for klinisk og koldt"

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Max speed

Mon ikke snart vi kan lægge "den danske massageklinik" i graven? Jeg bor i udlandet. I mandags var jeg i Jylland og havde lyst til en dansk pige. I "de gode gamle dage" var der 3-6 steder i byer som Århus, Herning, Vejle, Kolding hvor det var muligt at ringe på døren og blive lukket ind i varmen af en dansk pige "21-26 år" bob bob. men jeg tænker på mange mindeværdige, nogle grænseoverskridende, de fleste dejlige, enkelte elendige oplevelser med disse piger. I mandags var der ingen. De 2 steder med danske piger i 100 km radius var pigen "syg" 

Nu havde jeg lyst til en dansk pige, men jeg kan lide alle lande. Så jeg ringede til en polsk pige jeg havde besøgt 2 gange før. Egentlig ville jeg helst have besøgt en pige jeg ikke havde mødt før. men nu var lysten steget. Genkendelsen var ganske spændende. Efter en masse skrig og skrål var hun gennem kne.... og sluttede hun med at holde min pik i munden, mens hun masserede mit G punkt. Jøsses en afslutning. 

Det er konkurrencen. Det er ligesom gartnerier, slagterier, garverier, hoteller og campingvogns fabrikker. Der kommer udlændinge og napper jobsene som ikke er interessante nok for danskere. Det sker over hele verden. Det er blot udviklingen. Udviklingen er også nye koncepter som Sugardating, der er opstyltet som en anden uber eller airbnb. sådan er det.

RIP det danske bordel  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...