Hop til indhold
Guest Trinetease

Hvad skal der til....?

Recommended Posts

Guest Trinetease

@Alkoholikeren Arh Jeg er her nok også kun 6 mdr-ish agtigt :lol::D

Jeg har prøvet at være Mutter - det var mit livs hårdeste år. Hver en krone en Mutter har i overskud er hende vel undt. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 39 minutter siden:

Jeg vil vove den påstand at pigerne i denne her branche er for egoistiske til at leje så meget som et hundehus sammen...... Det er virkeligt svært at være sikker på at hver pige betaler det hun skal osv.... Alle er her jo ‘kun liiiiiige 6 mdr’ ;-) 

Ha ha........ De kan nok heller ikke finde ud af samlevejledningen hvis det er købt i Ikea.  Men pigerne er jo søde hver for sig. ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, 1 time siden:

 

Men jeg syntes nu stadig st det er super ærgerligt at vi ikke kan blive enige om at lave nogle ‘tilbud,happenings eller andet’.

 

Det synes vi andre også. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 51 minutter siden:

Jeg skal ikke gøre mig selv bedre end andre Sex-sælgere.....men jeg ville helt alvorligt stå helt i stykker hvis jeg skulle lave mine aftaler i Club 34 eller andet lign ....

Det forstår jeg godt. Club 34 lyder ikke som et helt ideelt sted i mine øren.

Jeg har endnu ikke kendt dig i et helt år, men jeg har efterhånden lært dig at kende som en kvinde med klasse samt stil – og som en kvinde, der er meget nysgerrig efter at vide, hvad andre ved. Det har så ført til flere gode sammenfald :wub:

Derfor kan jeg slet ikke forestille mig, at du skulle optræde i en Club 34-agtig sammenhæng.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Pigerne i branchen er stort set alle sammen søde og dejlige mennesker. Men alt er bare lidt svært når ingen er her for at blive.....sårn rigtigt ;-). 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 3 minutter siden:

Pigerne i branchen er stort set alle sammen søde og dejlige mennesker. Men alt er bare lidt svært når ingen er her for at blive.....sårn rigtigt ;-). 

 

Det er vel forståeligt nok. For mange kan det vel sammenlignes med at være turistguide, skibums eller lignende - Man tager nogle oplevelser for en begrænset periode, og så smutter man videre i livet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 11 minutter siden:

Pigerne i branchen er stort set alle sammen søde og dejlige mennesker. Men alt er bare lidt svært når ingen er her for at blive.....sårn rigtigt ;-).

Nej, de fleste forestiller sig vist, at de er i branchen i nogle få måneder, hvor de kan grave guld, og derefter kan trække sig tilbage. Mens det for andre faktisk er blevet en livsform.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 2 timer siden:

Jeg vil vove den påstand at pigerne i denne her branche er for egoistiske til at leje så meget som et hundehus sammen...... Det er virkeligt svært at være sikker på at hver pige betaler det hun skal osv.... Alle er her jo ‘kun liiiiiige 6 mdr’ ;-) 

Jep, det er, hvad jeg har hørt på vandrørene.

Jeg kender til tilfælde, hvor en pige har lejet sig ind hos en anden, hvor hun f.eks uden tilladelse har brugt ejerens kostymer og andre rekvisiter – og efter nogen tid er stukket af fra fællesregningen.

Og jeg kender også til et tilfælde, hvor en pige har købt en andens "sted", men aldrig har betalt sælgeren ud over det beskedene depositum – restsummen dirrer stadig her flere år efter i forholdet imellem sælger og køber.

Så selv i disse tilfælde er det stort, hvis nogen betaler for bare et hundehus :(

Vov, vov, vuf.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Med fare for at blive mødt med kommentarer om at være hovedrystende naiv, vover jeg alligevel pelsen og smider en bold i luften :)

Hvis nu en mutter og et par piger med et over år opbygget renomme for at være troværdige og seriøse, de stillede sig i spidsen for et crowdfunding projekt, kunne et eje eller leje projekt mon så tænkes at kunne finansieres med bidrag på 1000 kr pr bidrag, af mænd som gerne vil bakke projektet op?

Kunne man mon komme i gang for 250000 - 500000 kr, og så basere den videre overlevelse på den fremadrettede indtjening?

1 million eller mere ville da være vidunderligt, men det lader sig nok ikke gøre fra bunden af, men måske senere hvis en etablering lykkes succesfuldt.

Det skulle være risikovillige 1000 kr fra mændene, men også med udsigt til visse fordele, eksempelvis de første 3 måneder efter at et nyt sted har åbnet.

En mulighed kunne måske også være at pigerne køber sig ind i projektet for 10000 kr, som stedet så afdrager med frivagter for beløbet efterfølgende.

Jeg forestiller mig at den rette mutter/de rette piger måske vil kunne få hjælp af usynlige hænder bag projektet til IT, jura, økonomi, projekt og markedsføring.

Den slags som det er udelukket for dem at købe til markedspris, men som der utvivlsomt findes kunder hos dem med kerne kompetencer indenfor.

Hvis altså de vil hjælpe uden at få vederlag for det - ja her mener nogle nok at jeg også er naiv, men det får være.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 2 timer siden:

Med fare for at blive mødt med kommentarer om at være hovedrystende naiv, vover jeg alligevel pelsen og smider en bold i luften :)

Hvis nu en mutter og et par piger med et over år opbygget renomme for at være troværdige og seriøse, de stillede sig i spidsen for et crowdfunding projekt, kunne et eje eller leje projekt mon så tænkes at kunne finansieres med bidrag på 1000 kr pr bidrag, af mænd som gerne vil bakke projektet op?

Kunne man mon komme i gang for 250000 - 500000 kr, og så basere den videre overlevelse på den fremadrettede indtjening?

1 million eller mere ville da være vidunderligt, men det lader sig nok ikke gøre fra bunden af, men måske senere hvis en etablering lykkes succesfuldt.

Det skulle være risikovillige 1000 kr fra mændene, men også med udsigt til visse fordele, eksempelvis de første 3 måneder efter at et nyt sted har åbnet.

En mulighed kunne måske også være at pigerne køber sig ind i projektet for 10000 kr, som stedet så afdrager med frivagter for beløbet efterfølgende.

Jeg forestiller mig at den rette mutter/de rette piger måske vil kunne få hjælp af usynlige hænder bag projektet til IT, jura, økonomi, projekt og markedsføring.

Den slags som det er udelukket for dem at købe til markedspris, men som der utvivlsomt findes kunder hos dem med kerne kompetencer indenfor.

Hvis altså de vil hjælpe uden at få vederlag for det - ja her mener nogle nok at jeg også er naiv, men det får være.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Tjah, Rejse, naiv er jo det nemmeste at beskylde andre for.... Der er altid nogen der kun ser glasset halvt tomt. Men det viser ihvertfald en tanke ud af boxen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 2 timer siden:

Med fare for at blive mødt med kommentarer om at være hovedrystende naiv, vover jeg alligevel pelsen og smider en bold i luften :)

Hvis nu en mutter og et par piger med et over år opbygget renomme for at være troværdige og seriøse, de stillede sig i spidsen for et crowdfunding projekt, kunne et eje eller leje projekt mon så tænkes at kunne finansieres med bidrag på 1000 kr pr bidrag, af mænd som gerne vil bakke projektet op?

Kunne man mon komme i gang for 250000 - 500000 kr, og så basere den videre overlevelse på den fremadrettede indtjening?

1 million eller mere ville da være vidunderligt, men det lader sig nok ikke gøre fra bunden af, men måske senere hvis en etablering lykkes succesfuldt.

Det skulle være risikovillige 1000 kr fra mændene, men også med udsigt til visse fordele, eksempelvis de første 3 måneder efter at et nyt sted har åbnet.

En mulighed kunne måske også være at pigerne køber sig ind i projektet for 10000 kr, som stedet så afdrager med frivagter for beløbet efterfølgende.

Jeg forestiller mig at den rette mutter/de rette piger måske vil kunne få hjælp af usynlige hænder bag projektet til IT, jura, økonomi, projekt og markedsføring.

Den slags som det er udelukket for dem at købe til markedspris, men som der utvivlsomt findes kunder hos dem med kerne kompetencer indenfor.

Hvis altså de vil hjælpe uden at få vederlag for det - ja her mener nogle nok at jeg også er naiv, men det får være.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Ideen er da kreativ,  Branchen er jo meget lukket omkring facilitering af lokaler og services. Det er jo nærmest umuligt at bibringe fakta, således at man kan lave regnestykker der viser om en ændret ejerstruktur vil kunne gøre klinikkerne mere konkurrence dygtige i en størrelsesorden der kan skabe vækst.

Jeg ved ikke hvad der skal til, for der er endnu ikke noget der klart har defineret hvad de reelle udfordringer er.  Jo, det er forholdsvist nemt at tilskrive klinikdøden hård konkurrence fra andre og mere prisbillige koncepter, men det besvarer jo ikke spørgsmål som: 

På hvilket leje skal timeprisen ligge for at ændre udviklingen ?

Eller handler det måske mere om, at løfte konceptet op på et højere kvalitets niveau ?

Umiddelbart hælder jeg mest til det sidste. Det er jo lidt ligesom med restauranter, der er noget til enhver pengepung, så hvis det går skidt kan man jo enten bevæge sig op eller ned i kvalitets segmentet.

En klinik struktur med typisk to piger på vagt ad gangen plus en mutter eller teledamen, ligger mere op til noget eksklusivt i den pristunge ende end til at kunne tilbyde prisbillige ind-ud oplevelser.  Hvis det er sidste nævnte man vil, er det vel logisk at man skulle ændre størrelses på klinikkerne, således at man kan opnå stordrifts fordele.

Når jeg læser tråde omkring klinikkerne er det faktisk ikke mit indtryk, at det står så skidt til endda. Jeg er rimelig sikker på at der er mange klinik Gp´er der tjener et tilfredsstillende beløb på deres vagter. Alt andet lige havde de nok for længst fundet på noget andet eller skiftet til andre koncepter.

Hvis man spørger de mænd der ikke udelukkende vælger deres besøg ud fra prisen, men ud fra flere parametre så er der faktisk meget brugbar viden som kan benyttes konstruktivt til at styrke sin position.

I de gode gamle klinikdage, der kun man tjene mange penge uden indlevelse og engagement, man skiftede bare navn og klinik oftere end de gode piger.  De piger er der bare ikke længere plads på klinikkerne, og det burde vel også være i klinikkernes interesse at sikre sig de piger man tilbyder vagtordninger rent faktisk også kan levere det mændene efterspørger.

Jeg synes det er ganske udmærket at pigerne så at sige styrer deres egen forretning, men det udelukker jo ikke at man samtidigt godt kan stille krav og mere end tidligere brande klinikken på gode kvalitets parametre og ærlighed. 

Det samlede marked er så stort, at der bestemt også er plads til sexoplevelser i den prisklasse klinikkerne tager. Men det er jo klart at hvis man som køber føler at man ligeså godt kunne have besøgt en udenlandsk pige på et lille værelse uden atmosfære m.v. så har man fejlet hvis man tror at man eksklusive opleverser

Del dette indlæg


Link til indlæg
AmandaCassiopeia skrev, den 23/10/2017 at 17:18:

Det lyder som om man skulle tage en Nordjyllands-turné og glæde de mange mænd deroppe :)

Du skal være meget velkommen, men send lige en pm til mig inden så jeg er sikker på at få besøgt dig ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Claire skrev, den 27/1/2017 at 18:29:

Ej. "Student" er man når man har bestået en ungdomsuddannelse, ved ikke om der er en udløbsdato på betegnelse ? "Studerende" er vel når man læser på en videregående? Eller? :P 

Edit: tjekkede lige ordbogen, defination 1 er en person der "netop" har bestået sin gymnasielle uddannelse

defination 2 er en person der studerer.. (hvor jeg så igen tænker, at det er på en videregående) 

Hmm, Claire, en ungdomsuddannelse er det første uddannelsesforløb man kan begynde på efter folkeskolen, eller 10.klasse, der er flere, men de to hovedveje er, erhvervsuddannelse inklusive EUX,  så er der de treårige gymnasiale ungdomsuddannelser, STX, alment gymnasium, HHX, handelsgymnasiet, og HTX, teknisk gymnasium, højere teknisk eksamen. Så er der een to årig HF , højere forberedelseseksamen, og endeligt en 1årig HF pakke målrettet bestemte uddannelser, eksempelvis politipakke, eller pædagogpakke.

Efter sin erhvervsuddannelse kan en håndværker kalde sig håndværkersvend, en studerende er først studerende, når de er optaget på et studie, hvad enten det er på en professionsbachelor uddannelse, eller en uni bachelor.

En ung der har taget sin studentereksamen, kan kalde sig student, men ikke studerende. Eks, lægestuderende.

kh

Alko

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Jwg beklager afsporingen, back, til, hvordan vi får d ldetlge mænd hjem til bordellet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Camilla
Trinetease skrev, den 28/10/2017 at 21:23:

@Alkoholikeren Arh Jeg er her nok også kun 6 mdr-ish agtigt :lol::D

Jeg har prøvet at være Mutter - det var mit livs hårdeste år. Hver en krone en Mutter har i overskud er hende vel undt. 

 

@Trinetease jeg enig med dig et stykke af vejen men ik enhver krone mutter har i overskud er hende vel ondt. Nope. Ved godt der forskel men dæleme også mange der så vanvittige urimelige på flere planer

Redigeret af Kinky Camilla

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

@Kinky Camilla Jeg var nok lige lidt for hurtig med den kommentar. Jeg har gæstevisittet på et jyde bordel eller 2 hvor leje og Teledame røg op i et astronomisk beløb. Sjovt nok så har de klinikker overlevet. Jeg tænkte nok mest på mon Cherie i forbindelse med min kommentar :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, den 28/10/2017 at 20:16:

Hun bestemmer såmænd ikke så forfærdeligt meget - men man må ikke indbyrdes lave unfair konkurrence....og det er det hun prøver at holde lidt hånd i hanke med.

Jeg ville sq nok også blive lidt stram i masken hvis vi fik en pige ind som solgte 30min for 600kr....ærligt det ville jeg.

Men jeg syntes nu stadig st det er super ærgerligt at vi ikke kan blive enige om at lave nogle ‘tilbud,happenings eller andet’.

Mødet blev holdt fordi at vi piger bad om det...ikke Mutter. Hun lagde bare lokaler til. Alle var uenige om stort set alt.... og så er det et utaknemmeligt ‘job’ at være Mutter. 

Jeg vil gerne lige understrege: Vi var uenige - ikke uvenner. Et klassisk eksempel på at for mange kokke fordærver maden....

600kr? Hvis du tilbød det så ville du få klækkelige drikkepenge fra mig :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Camilla
Trinetease skrev, for 6 timer siden:

@Kinky Camilla Jeg var nok lige lidt for hurtig med den kommentar. Jeg har gæstevisittet på et jyde bordel eller 2 hvor leje og Teledame røg op i et astronomisk beløb. Sjovt nok så har de klinikker overlevet. Jeg tænkte nok mest på mon Cherie i forbindelse med min kommentar :-) 

Ok kære kollega jeg har intet kendskab til Kbh og ja ved godt et par steder i det jyske hvor det er ublu niveau og fuldstændigt urimeligt. Har dog kendskab til et sted i det jyske på et godt bordel hvor der sket ændringer i forhold til tidligere. Ville li være noget for dig skønne kvinde ;) dejlig dag fra mig @Trinetease

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kinky Camilla skrev, for 2 minutter siden:

Ok kære kollega jeg har intet kendskab til Kbh og ja ved godt et par steder i det jyske hvor det er ublu niveau og fuldstændigt urimeligt. Har dog kendskab til et sted i det jyske på et godt bordel hvor der sket ændringer i forhold til tidligere. Ville li være noget for dig skønne kvinde ;) dejlig dag fra mig @Trinetease

Jeg er ikke interesseret i at høre navne på klinikker, men kunne du/i  fortælle lidt om størrelsen på et vagtgebyr, eller hvad der regnes for ublu og hvad der er ok ?  

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Camilla
TheVoice skrev, for 2 minutter siden:

Jeg er ikke interesseret i at høre navne på klinikker, men kunne du/i  fortælle lidt om størrelsen på et vagtgebyr, eller hvad der regnes for ublu og hvad der er ok ?  

 

Såvidt jeg ka læse er der ikke nævnt nogle navne og det er heller ikke nødvendigt at oplyse herinde. Ublu er for en jyde som jeg når det tangerer til det urimelige og krav om tlf.dame som man bl.a ik selv kan vælge og det at det er et krav. Det jo rufferi

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kinky Camilla skrev, for 7 minutter siden:

Såvidt jeg ka læse er der ikke nævnt nogle navne og det er heller ikke nødvendigt at oplyse herinde. Ublu er for en jyde som jeg når det tangerer til det urimelige og krav om tlf.dame som man bl.a ik selv kan vælge og det at det er et krav. Det jo rufferi

Grunden til at jeg skrev det omkring navne, var såmænd blot for at udvise en almen faktuel interesse,  snarere en at starte en hetz imod bestemte klinikker. At service niveauet er forskelligt, herunder krav om teledame m.v. vidste jeg såmænd godt i forvejen.  Nu er det jo nok heller ikke så svært at regne ud, at uagtet hvordan man ellers skruer lejen sammen, og nogen ønsker at tjene på det, ja så er der jo jurisk tale om rufferi. 

Det var måske også lidt dumt/uovervejet at spørge ind til det.  Jeg kan såmænd godt forstå, at den slags nok ikke egner sig til at blive delt på et åbent fora. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Camilla
TheVoice skrev, for 2 timer siden:

Grunden til at jeg skrev det omkring navne, var såmænd blot for at udvise en almen faktuel interesse,  snarere en at starte en hetz imod bestemte klinikker. At service niveauet er forskelligt, herunder krav om teledame m.v. vidste jeg såmænd godt i forvejen.  Nu er det jo nok heller ikke så svært at regne ud, at uagtet hvordan man ellers skruer lejen sammen, og nogen ønsker at tjene på det, ja så er der jo jurisk tale om rufferi. 

Det var måske også lidt dumt/uovervejet at spørge ind til det.  Jeg kan såmænd godt forstå, at den slags nok ikke egner sig til at blive delt på et åbent fora. 

 

@TheVoice er enig og jeg beundrer din fine formulering som du altid god til. Dejlig aften :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kinky Camilla skrev, for 15 minutter siden:

@TheVoice er enig og jeg beundrer din fine formulering som du altid god til. Dejlig aften :-) 

også god aften til dig :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...