Hop til indhold
Guest Trinetease

Hvad skal der til....?

Recommended Posts

Jeg er en af de faste klinik gæster der er "forsvundet". Hvorfor? Fordi jeg nu kan få 15 min med dansk og superfransk til 4-500 kr. Hvis rigtig liderlig kan jeg tage 10 min til 300 kr. Det kostede tidligere min 6-700 kr. Ja faktisk kan jeg få to piger på samme tid til 700 kr...Hvis jeg har nogen spørgmål stiller jeg dem direkte til pigen, og ikke en halvsur telefondame. Med lidt erfaring er det let at spotte falske billeder og profiler, og jeg sætter større pris på lidt kornede og "uprofessionelle" fotos, end de totalt ugenkendelige og super retocherede man benytter hos feks seductiongirls. Jeg er ikke i tvivl om at de har gode kvalitetspiger(jeg har ofte været der selv), men det er blevet for dyrt, for besværligt, og den gode service og søde piger findes bestemt også i det private og udenlandske segment...(og nævnte jeg muligheden for superfransk ) :-)

Redigeret af DrDre

Del dette indlæg


Link til indlæg
DrDre skrev, 1 time siden:

Jeg er en af de faste klinik gæster der er "forsvundet". Hvorfor? Fordi jeg nu kan få 15 min med dansk og superfransk til 4-500 kr. Hvis rigtig liderlig kan jeg tage 10 min til 300 kr. Det kostede tidligere min 6-700 kr. Ja faktisk kan jeg få to piger på samme tid til 700 kr...Hvis jeg har nogen spørgmål stiller jeg dem direkte til pigen, og ikke en halvsur telefondame. Med lidt erfaring er det let at spotte falske billeder og profiler, og jeg sætter større pris på lidt kornede og "uprofessionelle" fotos, end de totalt ugenkendelige og super retocherede man benytter hos feks seductiongirls. Jeg er ikke i tvivl om at de har gode kvalitetspiger(jeg har ofte været der selv), men det er blevet for dyrt, for besværligt, og den gode service og søde piger findes bestemt også i det private og udenlandske segment...(og nævnte jeg muligheden for superfransk ) :-)

Jeg kan se, at prisparameteret har vejet tungt i dine overvejelser. Jeg vil tro, at du kan få prisen på de 10 minutter yderligere ned ved at gå ned igennem Skelbækgade uden for "myldretiden"

Del dette indlæg


Link til indlæg
DrDre skrev, den ‎26‎-‎01‎-‎2017 at 11:26:

Nu skal jeg jo ikke være negativ....men nr 2 skriver hun er Dansk og STUDENT ? :D 

Er det google oversæt?...det giver sådan nogle sjove annoncer :D 

Redigeret af Lady Cherie

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 42 minutter siden:

Nu skal jeg jo ikke være negativ....men nr 2 skriver hun er Dansk og STUDENT ? :D 

Er det google oversæt?...det giver sådan nogle sjove annoncer :D 

Tjah, på engelsk er STUDENT et langt videre begreb end på dansk. Lidt polemisk sagt betyder det bare, at vedkommende går i skole. Fænomenet har nu også bredt sig til dansk, hvor selv HF-elever er blevet "studerende".

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 6 minutter siden:

Tjah, på engelsk er STUDENT et langt videre begreb end på dansk. Lidt polemisk sagt betyder det bare, at vedkommende går i skole. Fænomenet har nu også bredt sig til dansk, hvor selv HF-elever er blevet "studerende".

Ej. "Student" er man når man har bestået en ungdomsuddannelse, ved ikke om der er en udløbsdato på betegnelse ? "Studerende" er vel når man læser på en videregående? Eller? :P 

Edit: tjekkede lige ordbogen, defination 1 er en person der "netop" har bestået sin gymnasielle uddannelse

defination 2 er en person der studerer.. (hvor jeg så igen tænker, at det er på en videregående) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når men jeg har ikke den store udviget grønthandler eksamen som jer to...enten er man studerene...så studerne man feks. fodterapi...som hende her...hun studere ikke dansk efter sproget.

Eller man er student...så er man færdig....eller engelsk.

Student ,she Danish ,she shall studdy more ,Imen,sorymabadenlish ? :D 

Men det er Highclass? hvilken?

Redigeret af Lady Cherie

Del dette indlæg


Link til indlæg
Claire skrev, for 26 minutter siden:

Ej. "Student" er man når man har bestået en ungdomsuddannelse, ved ikke om der er en udløbsdato på betegnelse ? "Studerende" er vel når man læser på en videregående? Eller? :P 

Edit: tjekkede lige ordbogen, defination 1 er en person der "netop" har bestået sin gymnasielle uddannelse

defination 2 er en person der studerer.. (hvor jeg så igen tænker, at det er på en videregående) 

Lige præcis. Men der er desværre ude i undervisningssektoren gået inflation i begrebet, og jeg græmmes, når jeg ser "HF-studerende" og "Gymnasie-studerende. De er slet og ret "elever". Alt andet er lånte fjer.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 5 minutter siden:

 

Jaja det er nok for forvirrende.. Jeg får stadig skældud over at sige at jeg skal til undervisning eller at jeg har lektier for, eller hvis jeg kommer til at kalde min lektor for lære :P 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære HrX og Claire

Nu skal vi jo ikke nedgøre hr Dr. Dre valg af Highclass pigen  Sara der giver DANSK 'FACESSITING 300kr  på det mondæne sted, nær Enghave plads.

Og som den gode Hr X oplyser Dr.Dre om er der friske muligheder i Skelbækgade....til billigere penge....uden for myldretiden!

Jeg selv husker en streg herinde hvor der oplyses om et sted, hvor en gang dansk, kostet 100 kr, og sengen var en beskidt madras oven på nogle ølkasser i en dejlig snavset kælder....og man kom ind lige fra gaden (der var vist ikke noget med tidsbestilling, telefondame, bad, rent lagen, håndklæder, eller gummi, køkkenrulle.....jeg husker heller ikke om der var lys ? )(jeg håber der var en Q eller noget der lignede)

Er der nogen der kan huske linket til den streg, for dem der syntes at alt andet er for dyrt, så de har et sted at gå hen?<3

(husk på drenge, det er kun et par runter, ved motorvejsafkørslerne, hvor lastbilschufførene har smidt deres flasker, de har pisset i, saml dem sammen i 14 dage, så er der til 1-2 besøg på ølkasserne :D  ) Hvor svært kan det være....

Redigeret af Lady Cherie

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 33 minutter siden:

..... Jeg selv husker en streg herinde hvor der oplyses om et sted, hvor en gang dansk, kostet 100 kr, og sengen var en beskidt madras oven på nogle ølkasser i en dejlig snavset kælder....og man kom ind lige fra gaden (der var vist ikke noget med tidsbestilling, telefondame, bad, rent lagen, håndklæder, eller gummi, køkkenrulle.....jeg husker heller ikke om der var lys ? )(jeg håber der var en Q eller noget der lignede)

Er der nogen der kan huske linket til den streg, for dem der syntes at alt andet er for dyrt, så de har et sted at gå hen?<3

Nej, men det lyder ret ulækkert. Lidt som de nye "fund" på Oslobåden :(. Også i denne branche gælder imidlertid den evigtgyldige observation: Kvalitet koster.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså jeg er jo ikke enig i den der EG mantra om at "kvalitet koster" Når det kommer til sex og jeg kritisere ikke doc dre, omend jeg er uenig i at piger skal sænke prisen, så han har råd til at lege med..

God sex afhænger naturligvis ikke af penge og at en pige kommer til et bordel og er underlagt "husets priser" er næppe et automatisk kvalitetsstempel.

Det sagt, når nu vi læser "hans Jørgens" anmeldelse af en pige han væltede forbi kl. 03 en fredag nat, fordi hun reklamere med "24/7 open" og Iøvrigt låner Sasha Greys billeder, og han så brokker sig over at hun ikke var de 400kr værd, så kan man da godt tænke "arh lille ven.. hvad havde du regnet med?" 

Redigeret af Claire

Del dette indlæg


Link til indlæg
Esglædespige skrev, for 45 minutter siden:

Claire

Du skriver om min teori. hvilken teori? jeg beskriver fakta.

Altså det er vel relativt, nu arbejdede jeg jo ikke før finanskrisen, men som de ældre piger omtaler den tid, lyder det jo som om, at der stod kø langt ned af gaden. Så hvis det er sådan det var så ja, så er branchen "i nedgang".. "Teori" er blandt andet at du giver finanskrisen skylden, den indtraf for 8 år siden, jeg tror i skal til at finde på en ny undskyldning, hvis butikken er langsom, jeg tænker det nok er fordi det er blevet nemmere at finde andre alternativer...
Jeg ved ikke helt hvad du mener med, at der "er langt mellem snapsene", som jeg tidligere har skrevet, er der nok ingen piger, der aldrig oplever en stille dag, men jeg tænker at det er noget der sker relativt sjældent, hvis man har sin forretning kørende nogenlunde fint? Jeg oplever det typisk hvis jeg tager en ekstra vagt en dag, som jeg ikke normalt arbejder på.

Ps. Det kræver selvfølgelig også at man selv gør en indsats, nu hvor jeg arbejder alene/ ikke på klinik, er jeg selv igang dagligt i form at korrespondance med kunder mm. Det gør selvfølgelig en kæmpe forskel, fordi man er booket op inden man møder, og ikke først skal lave aftaler i løbet af dagen.  

 

Redigeret af Claire

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liderlig-fyr skrev, den 19/1/2017 at 19:57:

Jeg har til dato været meget forelsket i FKK princippet. Masser af piger og man sidder i ro og mag og udvælger de sødeste, flotteste eller mest interessante. Men jeg er desværre blevet hårdt ramt af det nuværende økonomiske opsving så det seneste halve til hele år har det knebet gevaldigt med tiden til  at komme afsted til himmerrige.

Det har fået mig til at kigge rundt i det hjemlige marked. 

Er danske piger dyre? ca 200-500 kr ekstra i forhold til udenlandske piger på timebasis i de områder jeg søger. 200-500 kr ekstra for at få en pige som værner om sit rygte fremfor en 3 ugers turistpige virker nu værd at ofre!!!! 1600-1800 kr i timen? tja mange penge! men omvendt skal man jo ikke være Einstein for at regne ud at tidsforbruget på 1 time sex er væsentlig mere end 1 time. Ja så er det egentlig ok 

Så langt så godt :)

Men shit i guder Danske piger er en besværlig størrelse at have med at gøre!!! Jeg er vant til fra Kaufmich man skriver en besked, aftaler en tid og får en adresse. Så møder man troligt op der og har en hyggestund. Easy Easy!!!! sådan har min oplevelse ikke været med Danske Piger! Nej der svares ikke, hvis jeg skriver en besked herinde. Nogen glemmer at svare tilbage, hvis man har lavet en tidsbestillings forespørgsel. Og nogle holder meget fast i man skal igennem alverdens opkald og sikkerhedsforanstaltninger for i det hele taget at møde op. Ja jeg har egentlig lidt opgivet foretagendet " besøg en Dansk pige"

 

Det kan sagtens være jeg har været meget uheldig med mine forespørgsler! Det kan sagtens være, at fordi jeg skriver min ærlige mening i politikforummet vælger nogen piger ikke at have besøg af mig! Men ellers skal i simpelthen være bedre til at køre Jeres forretning mere kundeserviceminded 

Jeg forventer at blive opfattet som et voksent menneske hvor jeg kan skrive en forespørgsel, aftale en tid, få adressen og så ellers bare møde rettidig op til en fælles hyggestund. Ikke mere bøvl end det

LF.  Jeg læser ikke det du og de andre skriver på politik. Det fylder for meget på dette forum IMHO. Da det er et forum med basis i sex, købesex og GP.
Så jeg aner ikke hvad du og de andre politikere står for herinde. Vil også gætte på flere af pigerne herinde heller ikke spilder tiden på et politik underforum på en købesex portal. Så har jeg ret så ved de piger heller ikke hvad du står for politisk. Desuden tvivler jeg på du er rabiat.

Når det så er sagt. Vil du møde danske piger. Ring til klinikken om morgenen. Lav en aftale. De ved ikke du er LF. Det burde være lige ud af landevejen.

Når du jo så ankommer er du jo jordens mest smilende og hensynsfulde fyr over for dem og de får en god oplevelse med dig.

1600-1800 kr. du nævner. Er det klinik eller privat/diskret du går efter. Som jeg husker det så er klinik 2000+ kr for en time.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr
oxen skrev, for 20 timer siden:

LF.  Jeg læser ikke det du og de andre skriver på politik. Det fylder for meget på dette forum IMHO. Da det er et forum med basis i sex, købesex og GP.
Så jeg aner ikke hvad du og de andre politikere står for herinde. Vil også gætte på flere af pigerne herinde heller ikke spilder tiden på et politik underforum på en købesex portal. Så har jeg ret så ved de piger heller ikke hvad du står for politisk. Desuden tvivler jeg på du er rabiat.

Vi ser lidt forskellig på det med politikforummet, men det er en anden diskution. Trådstarter læser med i politik og deltager i ny og næ. Gør flere andre GPér iøvrigt også. Anyway tror jeg egentlig heller ikke det er politiske holdninger men er bare forundret over der ikke bliver fulgt op på henvendelse.

oxen skrev, for 20 timer siden:



Når det så er sagt. Vil du møde danske piger. Ring til klinikken om morgenen. Lav en aftale. De ved ikke du er LF. Det burde være lige ud af landevejen.

Det med at ringe bruger jeg ikke! Har ingen knaldetelefon og ønsker heller ikke at have en sådan liggende som kan risikere at blive fundet. Har for meget paranoia til jeg bruger min egen tlf. Så nej, kommer aldrig til at ringe! aftale skal kunne laves igennem PB eller mail ligesom jeg gør på kaufmich hvor man bare aftaler en tid, får adressen og møder troligt op. Ellers er det ikke så interessant

oxen skrev, for 20 timer siden:

 



Når du jo så ankommer er du jo jordens mest smilende og hensynsfulde fyr over for dem og de får en god oplevelse med dig.

1600-1800 kr. du nævner. Er det klinik eller privat/diskret du går efter. Som jeg husker det så er klinik 2000+ kr for en time.

Klinik koster 2200. Men der kan jeg jo bare møde op og håbe på der er fri. Det har jeg nu ikke forsøgt mig med endnu, det er privat/diskret piger hvor kommunikationen ikke har fungeret 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liderlig-fyr skrev, for 2 timer siden:

Vi ser lidt forskellig på det med politikforummet, men det er en anden diskution. Trådstarter læser med i politik og deltager i ny og næ. Gør flere andre GPér iøvrigt også. Anyway tror jeg egentlig heller ikke det er politiske holdninger men er bare forundret over der ikke bliver fulgt op på henvendelse.

Det med at ringe bruger jeg ikke! Har ingen knaldetelefon og ønsker heller ikke at have en sådan liggende som kan risikere at blive fundet. Har for meget paranoia til jeg bruger min egen tlf. Så nej, kommer aldrig til at ringe! aftale skal kunne laves igennem PB eller mail ligesom jeg gør på kaufmich hvor man bare aftaler en tid, får adressen og møder troligt op. Ellers er det ikke så interessant

Klinik koster 2200. Men der kan jeg jo bare møde op og håbe på der er fri. Det har jeg nu ikke forsøgt mig med endnu, det er privat/diskret piger hvor kommunikationen ikke har fungeret 

Privat/diskret bruger jeg heller ikke ret meget af samme årsag. Bruger helst ikke knaldetelefon. Samme årsag som dig. Ofte ender jeg på et sted hvor jeg kan ringe på dørklokken og se om der er ledigt, så det ender tit med Thaimassage. Det kan være godt og skidt. Ligesom det kan være godt eller skidt med en østpige eller en dansk pige på klinik. Blandt alle 3 typer piger har jeg fundet guldklumper og ret grumme nitter. Pris og kvalitet hænger ikke direkte sammen i mine øjne. Der er en tydelig tendens til at de piger med gentagne gode anmeldelser på EG giver en god service og dejlige oplevelser. Uanset pris og nationalitet.
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
LilleSkutt skrev, den 22/1/2017 at 18:18:

Hvis jeg husker rigtig havde den legendariske Nikita Darling en form for stempelkort eller anden rabatordning... 

Wauw... Jeg er legendarisk! Hvor sejt :D 

Men udover det så ja, havde stamgæst-ordning - dog uden et fysisk stempelkort ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nikita Darling skrev, 1 time siden:

Wauw... Jeg er legendarisk! Hvor sejt :D 

Men udover det så ja, havde stamgæst-ordning - dog uden et fysisk stempelkort ;) 

Den eneste gang jeg nåede at møde dig (P/D, juli 2014, glemmer dig aldrig... :wub:) snakkede vi faktisk lidt om krisen i klinikmiljøet - så det er jo langt fra et nyt fænomen. Jeg var overasket over at det faktisk var billigere end alm klinikpriser at besøge en supersød pige som dig i en hyggelig og afslappet miljø. Men du forklarede at den rimelige og runde pris var et bevidst valg. Jeg husker at du brugte frasen "hul i hovedet" om at først sætte prisen op til 1200/30 min - og så derefter beklage sig over at gæsterne bliver væk. :)

Redigeret af LilleSkutt

Del dette indlæg


Link til indlæg
LilleSkutt skrev, for 1 time siden:

Den eneste gang jeg nåede at møde dig (P/D, juli 2014, glemmer dig aldrig... :wub:) snakkede vi faktisk lidt om krisen i klinikmiljøet - så det er jo langt fra et nyt fænomen. Jeg var overasket over at det faktisk var billigere end alm klinikpriser at besøge en supersød pige som dig i en hyggelig og afslappet miljø. Men du forklarede at den rimelige og runde pris var et bevidst valg. Jeg husker at du brugte frasen "hul i hovedet" om at først sætte prisen op til 1200/30 min - og så derefter beklage sig over at gæsterne bliver væk. :)

Og det er relevant for strengen fordi? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 35 minutter siden:

Og det er relevant for strengen fordi? 

Jeg tror ikke at det er vejen frem for klinikerne at bare lukke øjnene for de økonomiske realiteter og håbe at udviklingen pludselig vender af sig selv. Der er for tiden et tydeligt økonomisk opsving i både Danmark og Sydsverige og de finansielle betingelser bliver næppe bedre end de er i øjeblikket - men der er alligevel klinikpiger der sidder på nulvagter! Min fornemmelse er at Niktita havde rigtig god gang i sin forretning fordi hun både var supersød og at hendes gæster gik derfra med en fornemmelse af at have fået en rigtig god oplevelse til en rimelig pris - og de gæster vender jo tit tilbage.

Måske kunne man på klinikerne (ligesom Nikita gjorde) overveje at helt droppe enkeltydelser og "cocktails", men i stedet sætte prisen på halve timer ned til 1000 kr? Hvad siger pigerne til sådan en idé? Er der stadig så mange gæster der køber enkeltydelser á 600-700 kr (og som ikke ville opgradere til 30 min for 1000 kr) at et menukort med kun halve og hele timer ville skade indtjeningen?

Del dette indlæg


Link til indlæg
LilleSkutt skrev, for 3 timer siden:

Den eneste gang jeg nåede at møde dig (P/D, juli 2014, glemmer dig aldrig... :wub:) snakkede vi faktisk lidt om krisen i klinikmiljøet - så det er jo langt fra et nyt fænomen. Jeg var overasket over at det faktisk var billigere end alm klinikpriser at besøge en supersød pige som dig i en hyggelig og afslappet miljø. Men du forklarede at den rimelige og runde pris var et bevidst valg. Jeg husker at du brugte frasen "hul i hovedet" om at først sætte prisen op til 1200/30 min - og så derefter beklage sig over at gæsterne bliver væk. :)

Klager over sløje tider på klinikkerne har stået på i mange år, men om det rent faktisk er blevet værre i de 2 år, hvor jeg har været væk, skal jeg ikke kunne sige - jeg har ikke fingeren på pulsen mere. :)

Men at man på et tidspunkt satte klinikkernes faste priser yderligere op til 1200/2200 for halve og hele timer, IMENS man klagede over manglende gæster - dét forstod jeg ikke. 

Og LilleSkutt, you said it, men jeg gør det også lige.

Jeg startede før finanskrisen, og der var sjældent nogen klager. ;) Jeg husker da halve og hele timer på klinikker fik et nøk opad med en hund fra 1000/2000 til 1100/2100. Jeg fulgte med men kun for en periode. Jeg valgte kun at sælge tid og fjerne enkeltydelserne, og de andre piger på klinikken accepterede, at jeg så tog den hund mindre. De accepterede også min 10-turs-ordning (bortset fra én som faktisk forlod stedet pga det :shock:) som egentlig betød endnu et afslag på prisen, men det er ikke alle forundt. For det er/var ikke velset, at man pillede ved de faste priser på den måde. Kun opad. Min anciennitet på stedet og gode forhold til de andre piger gjorde det muligt for mig.

Men det er ikke kun økonomi... Udover det åbenlyse (god sex, god service og god kundepleje) handler det om at skille sig ud fra mængden. Det virkede i hvert fald for mig. Det virkede da jeg var på klinik, og det virkede da jeg gik privat. Og jeg er overbevist om, at det også virker for pigerne der f.eks er aktive herinde. :)

Det handler om den enkelte selvstændige pige og ansvarstagen for egen forretning samt den rette markedsføring for den enkelte. Nogle piger tror, at de bare behøver nogle billeder samt en intetsigende beskrivelse for så at tjene penge, og dem som har mere i sig og mere på hjerte, er udfordret af de ofte lidt firkantede rammer der kan være på klinik.

Men der burde nok ske ét eller andet nyt på de klinikker. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...