Hop til indhold

Recommended Posts

JenniferRomantica skrev, for 11 timer siden:

Teenagetøsefnissende-agtig sætter ingen pris på.. Hahaha.. Den kære @Varmemester oplevede det en smule i dag.. Jeg tåler ikke smiger..

Ha ha ha tænker det nok kan være charmerende når det kommer fra dig... tåler ikke smiger? Bliver du genert? :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 10 timer siden:

Nu kommer jeg altså ikke tættere på det private uden det bliver privat.. Hahaha..

Og så lige et bevis på hvor klodset jeg er.. To gange er jeg faldet på det samme forbandede knæ igår:cry:..

20161230_214354.jpg20161230_214434.jpg20161230_214453.jpg

Av for S.... for et blåtmærke! Men de der ben :-) 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

What the fuck.... ser det først nu. Har indtil nu kun haft blik for andet indhold i billedet. Men er det ikke 'konge'stolen i baggrunden ? :-)  

Glæder mig til at sidde der - igen ! Gerne snart :-) 

20161230_214354.jpg

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
frenchlover1 skrev, for 39 minutter siden:

What the fuck.... ser det først nu. Har indtil nu kun haft blik for andet indhold i billedet. Men er det ikke 'konge'stolen i baggrunden ? :-)  

Glæder mig til at sidde der - igen ! Gerne snart :-) 

20161230_214354.jpg

Den ser betydelig mere kongelig ud end den, jeg husker på SexyClub :)

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, BX, jeg tror, at Romantica ligger et lille nøk højere på fem-stjerneskalaen, når det gælder stolenes udseende :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
frenchlover1 skrev, for 1 time siden:

What the fuck.... ser det først nu. Har indtil nu kun haft blik for andet indhold i billedet. Men er det ikke 'konge'stolen i baggrunden ? :-)  

Glæder mig til at sidde der - igen ! Gerne snart :-) 

20161230_214354.jpg

Forhåbentlig kan du få lov til at sidde i den sorte kongestol i det store værelse næste gang.. Hehe.. Jeg er rimelig OCD omkring det.. Hahaha..

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 18 minutter siden:

Forhåbentlig kan du få lov til at sidde i den sorte kongestol i det store værelse næste gang.. Hehe.. Jeg er rimelig OCD omkring det.. Hahaha..

Den sorte kongestol sidder man godt i skal jeg hilse at sige. Følte mig godt tilpas i den stol. Manglede bare lige en cigar og en congac. Så var det fuldendt. :D

Så det må du sørge for næste gang @JenniferRomantica:P

Redigeret af Varmemester
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Varmemester skrev, for 6 minutter siden:

Den sorte kongestol sidder man godt i skal jeg halsen at sige. Følte mig godt tilpas i den stol. Manglede bare lige en cigar og en congac. Så var det fuldendt. :D

Så det må du sørge for næste gang @JenniferRomantica:P

 Jeg kan gøre et forsøg.. Hehe.. 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, Lige nu:

 

 Jeg kan gøre et forsøg.. Hehe.. 

Hmm.. Nu lokker lillepigen sq igen. :P ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Varmemester skrev, for 26 minutter siden:

Den sorte kongestol sidder man godt i skal jeg hilse at sige. Følte mig godt tilpas i den stol. Manglede bare lige en cigar og en congac. Så var det fuldendt. :D

Så det må du sørge for næste gang @JenniferRomantica:P

 

Cognac... !!!!!! yessss, den er jeg skiseme med på. Det må du gerne sørge for JRo :-) 

Men 'cigaren', den medbringer en rigtig (horny) mand da selv... hahahaha :-) 

Eller hva' ?

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
frenchlover1 skrev, Lige nu:

 

Cognac... !!!!!! yessss, den er jeg skiseme med på. Det må du gerne sørge for JRo :-) 

Men 'cigaren', den medbringer en rigtig (horny) mand da selv... hahahaha :-) 

Eller hva' ?

Se vi taler da vidst samme sprog mester. :) 

Hehe.. Udover den i bukserne, så er det sq da pisse frækt og sidde med sin congac og cigar mens lillepigen rider på den anden "cigar". ;) :wub:

Forestil dig lige det, og så i den sorte kongestol. Yes... Jeg er på hvis du er @JenniferRomantica;)

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Varmemester skrev, for 19 minutter siden:

Se vi taler da vidst samme sprog mester. :) 

Hehe.. Udover den i bukserne, så er det sq da pisse frækt og sidde med sin congac og cigar mens lillepigen rider på den anden "cigar". ;) :wub:

Forestil dig lige det, og så i den sorte kongestol. Yes... Jeg er på hvis du er @JenniferRomantica;)

Duften af cigar leder tankerne hen på min nu afdøde farfar.. Hahaha.. En cigaret.? Eller pibe.? Alt andet end cigar.. Hahaha.. 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 3 minutter siden:

Duften af cigar leder tankerne hen på min nu afdøde farfar.. Hahaha.. En cigaret.? Eller pibe.? Alt andet end cigar.. Hahaha.. 

Ja ok. Så tager jeg piben med, med noget Sweet Dublin i. Så breder der sig en sød duft. Altså udover dig. For FOR SATAN da du duftede godt. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Varmemester skrev, for 5 minutter siden:

Ja ok. Så tager jeg piben med, med noget Sweet Dublin i. Så breder der sig en sød duft. Altså udover dig. For FOR SATAN da du duftede godt. ;)

Hehe.. Clean "Rain".. Altså parfumen.. Jeg ÆLSKER den.. 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 5 minutter siden:

Hehe.. Clean "Rain".. Altså parfumen.. Jeg ÆLSKER den.. 

Den passer bare perfekt til dig. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Varmemester skrev, for 40 minutter siden:

Se vi taler da vidst samme sprog mester. :) 

Hehe.. Udover den i bukserne, så er det sq da pisse frækt og sidde med sin congac og cigar mens lillepigen rider på den anden "cigar". ;) :wub:

Forestil dig lige det, og så i den sorte kongestol. Yes... Jeg er på hvis du er @JenniferRomantica;)

På. Så på :-)

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det her var nok den mest interne anmeldelse jeg længe har set. Kan ikke i turteldue bare lukke døren og sludre videre lidt mere diskret? Jeg vil nødig kaste op i computeren.

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
frenchlover1 skrev, for 13 minutter siden:

På. Så på :-)

Hmm.. Jeg kan se det for mig. To kongestole, en mand i hver.... Også så prikken over i'et.... Lille dejlige @JenniferRomantica til at servicere os begge....

HEEELLL YES...... :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
Bananas skrev, for 7 minutter siden:

Det her var nok den mest interne anmeldelse jeg længe har set. Kan ikke i turteldue bare lukke døren og sludre videre lidt mere diskret? Jeg vil nødig kaste op i computeren.

 

Prøv at lade være med at læse med så. Jeg husker også flere kvalmeindlæg fra dig til en GPer du var glad for som du ligeså godt kunne have sendt privat. (Og nej jeg har ikke besøgt omtalte pige da jeg bor meget langt væk fra København. )

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 12 minutter siden:

Det her var nok den mest interne anmeldelse jeg længe har set. Kan ikke i turteldue bare lukke døren og sludre videre lidt mere diskret? Jeg vil nødig kaste op i computeren.

Nå nå nu ikke så sart banandreng. :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aros skrev, for 4 minutter siden:

 

Prøv at lade være med at læse med så. Jeg husker også flere kvalmeindlæg fra dig til en GPer du var glad for som du ligeså godt kunne have sendt privat. (Og nej jeg har ikke besøgt omtalte pige da jeg bor meget langt væk fra København. )

 

;) Og jeg husker også du ikke har været længe om at sige fra når du ikke kan lide det hele. Lige som jeg nu gør.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Varmemester skrev, for 5 minutter siden:

Nå nå nu ikke så sart banandreng. :lol:

Nej, skal jeg ikke. Men jeg tænker der findes en chatfunktion.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, Lige nu:

Nej, skal jeg ikke. Men jeg tænker der findes en chatfunktion.

Det gør der også. Og der er det jo også frit om man vil lurer med hvis det er I det åbne forum. :P :)

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Varmemester skrev, for 3 minutter siden:

Det gør der også. Og der er det jo også frit om man vil lurer med hvis det er I det åbne forum. :P :)

Self.er det frit. Jeg prøvede bare :) I er oppe i fire sider nus nu.:-o

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 12 minutter siden:

Self.er det frit. Jeg prøvede bare :) I er oppe i fire sider nus nu.:-o

Jep... Og indlægget er SÅÅÅÅÅ HOOOOOTTT... :lol: :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...