Hop til indhold

Recommended Posts

PÅ DAGEN - OG EFTER...
(... fortsættelse af amnemldelse startet her:

Så blev det fredag.

Tidligt op. Barbere bollerne.

Duftevand på strategisk rigtige steder. Og i god tid på vej til Marstalsgade.

Ankommer 5 minutter før aftalt tid.

Får lov at sidde i et lille venteværelse. Ikke så tosset, da det sorte stofforhæng, der skal gøre det ud for en dør, er en kende gennemsigtigt :-)

Fornemmer gennem forhænget en pige, der klæder om :-) Tænker, det  er Nynne, den anden pige, der er på arbejde i dag. 

Frækt. Blodet løber til og det sitrer i bollerne.

5 minutter efter aftalt tid bliver jeg ført til værelset. Teledamen siger, at Jennifer kommer, så snart hun er klar.

Nyder min medbragte Chai latte fra 7-Eleven. 

VENTETIDEN

10 minutter går. 15 minutter går.

Jeg undrer mig. Mærkeligt at telefondamen ikke giver nogen besked.

20 minutter går.

Jeg har masser af tid til at studere det kælderlokale, jeg sidder i. 

En væg-til-væg seng beslaglægger to tredjedele af gulvet.
På den sidste tredjedel står en buddha-figur på gulvet, et lille sengebord med køkkenrulle, vådservietter og en flaske med olie.

På væggene er der tapet, som er sådan lidt 'fransk bordel'-agtigt i stilen. I øvrigt helt samme tapet, som der er i et af værelserne i Sexyclub. Sådan ret mørkebrunt og med guldmønstre af blade og kongekroner. 

'KONGE'STOLEN

I et hjørne sidder jeg i en gammel guldstol med rødt betræk. En rigtig kongestol. Passer fint til kongekronerne på tapetet.

Tænker, at om lidt er det mig, der er 'kongen', og glæder mig til at lege med hende prinsessen, der kommer ind af døren lige om lidt :-) 

Der er nu næsten gået 25 minutter ud over aftalt mødetid, og jeg tænker, det er bedst, at jeg banker på døren. Måske de har glemt mig! :-) 

Teledamen kommer lynhurtigt og undskylder, inden jeg har sagt så meget som et enkelt ord:

"Jennifer er ikke kommet. Og jeg har ikke hørt fra hende, og jeg kan ikke komme i kontakt med hende," siger teledamen, og fortsætter:

"Hun tager ikke telefonen. Og hun svarer ikke på SMS."
"Måske toget er forsinket, og måske hun har glemt telefonen," siger teledamen.

Jeg siger, at jeg venter 10 minutter mere, altså ud over de 25, der allerede er gået ud over aftalt tidspunkt.

De 10 minutter går uden der kommer nogen prinsesse til 'kongen', som nu har ventet 30 minutter ud over aftalt tidspunkt.

UNDSKYLDNINGEN

En halv times tid efter jeg forlod Marstalsgade, tikker en PM ind fra Jennifer, der i stikord lyder således:

"Sidder fast i et tog. Voldsomt forsinket. Hader DSB. Problemer med min Samsung. Undskylder helt ufattelig mange gange. Jeg er flov. Jeg prøver altid at være punktlig. Det er under alt kritik, at jeg ikke har fået givet besked på en eller anden måde. Undskyld endnu engang."

Ordene overbeviser mig om, at det har været ude af Jennifers hænder (mon jeg er for godtroende?, nej, jeg tror sgu på den :-) 

STRAFFEN

Men det er altså ikke gratis, når en prinsesse på den måde brænder en kunde af :-) 

Det koster en straf. I al offentlighed vel at mærke :-)

Straffen - som Jennifer straks accepterede, da jeg præsenterede den for hende - er, at inden hendes vagt er slut i dag, skal hun i denne tråd oploade en selfie for hver 10 minutter, jeg ventede forgæves ud over aftalt tidspunkt :-) Det vil sige 3,5 selfies, som selfølgelig rundes op til 4 stk. :-) 

De 4 selfies skal vise:
1. Jennifer i casusl dagligdags tøj a la det, som Jennifer tidligere har vist her på EG, og som Jennifer skulle møde mig i i dag.
     a. Set forfra, hvor den nederste halvdel af brysterne skal være blottet.
     b. Set bagfra, hvor enten den ene balle eller to halve baller er blottet.
2. Jennifer i cowboybukser set bagfra og med bar overkrop, der er drejet, så man kan se konturerne af det ene bryst.
3. Jennifers nøgne ben - nøjagtig fra fissen og ned inkl. Jennifers fødder med helt almindelige sko på. 

Go for it, Jenni :-) 

Glæder mig til at se dine selfies (du ved, de er populære her på EG :-) ), og om ikke så længe at se dig 'live' i Marstalsgade :-) :-) :-) 

Venligst

French

Redigeret af frenchlover1
  • Synes godt om 8

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hmmm. En katastrofe French. Intet mindre. Føler med dig. Kan sætte mig ind i den spænding som du havde bygget op henimod besøget. 

Håber at du får en godt aften i dag og i morgen trods alt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bittert efter sådan et "forspil" der ellers var lagt op til... men DSB er jo lort og sikkert ENDNU værre i disse jule og nytårsdage! 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
frenchlover1 skrev, for 29 minutter siden:

Fornemmer gennem forhænget en pige, der klæder om. Frækt. Blodet løber til og det sitrer i bollerne.

Løb fantasien af med dig?

frenchlover1 skrev, for 35 minutter siden:

5 minutter efter aftalt tid bliver jeg ført til værelset. Teledamen siger, at Jennifer kommer, så snart hun er klar.

Men var Jennifer ikke ankommet, burde teledamen straks have sagt det til dig, så du kunne have valgt straks at gå - og ellers burde hun løbende have holdt dig orienteret.

frenchlover1 skrev, for 36 minutter siden:

som nu har ventet 30 minutter ud over aftalt tidspunkt.

At holde en kunde hen i 30 min. udover aftalt tid er overhovedet ikke i orden, da du kunne have haft andre aftaler.

Jeg har en enkelt gang været ude for, at teledamen allerede i døren fortalte at pigen ikke var ankommet - hvorefter hun selv tilbød sig :D

Desværre blev jeg så forbavset over tilbudet at jeg ikke tog imod det - hun så trods alderen OK ud og havde nogen store nødder :)

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har vitterligt aldrig i mit liv haft det så dårligt over at "brænde" en mand af før som jeg har det over at have brændt den kære French af.. 

Men han har fundet på en passende straf så selfierne kommer i løbet af aftenen.. Promise.. Og så håber jeg han finder tid en anden gang til at dumpe ind til et besøg.. 

  • Synes godt om 8

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 9 minutter siden:

Løb fantasien af med dig?

Men var Jennifer ikke ankommet, burde teledamen straks have sagt det til dig, så du kunne have valgt straks at gå - og ellers burde hun løbende have holdt dig orienteret.

At holde en kunde hen i 30 min. udover aftalt tid er overhovedet ikke i orden, da du kunne have haft andre aftaler.

Jeg har en enkelt gang været ude for, at teledamen allerede i døren fortalte at pigen ikke var ankommet - hvorefter hun selv tilbød sig :D

Desværre blev jeg så forbavset over tilbudet at jeg ikke tog imod det - hun så trods alderen OK ud og havde nogen store nødder :)

Det ligner overhoved ikke mig at komme for sent.. Så hun har faktisk været urolig især da hun ikke kunne få fat i mig.. Vi udvikler tit et meget tæt forhold til telefon damerne derfor har hun været optaget af at prøve at finde ud af om der var sket mig noget..

Det kan i som gæster for sin hvis være ligeglade med men det er forklaringen på at det tog noget tid før hun fik informeret den kære French om hvad der foregik..

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

@frenchlover1 Hold da op. Det gør sq ondt helt ind i hjertet på os andre. Og specielt når jeg så fik besøgt hende idag. Hun havde også brokket sig til mig over DSB. Og så tror jeg bare @JenniferRomantica har haft en lorte morgen. Ihvertfald det hun fortalte mig. :)

Men du må fange hende en anden dag. Og så glæder jeg mig til den udfordring. Hehe... :ph34r:

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Frenchlover, jeg  havde set frem til anmeldelsen dit besøg hos Jennifer  efter dit oplæg i går og må sige at opfølgningen er noget overraskende men sidder med et smil på læben over din humoristiske måde at tage det på.

Selvfølgelig er det irriterende hvad der sker men når nu Jeniffer ligger sig fladt ned og beklager meget på den måde hun gør, så er det også bare med at tage det med et smil, men nu er der da rigtig lagt op til et godt besøg næsten gang.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lars Boca skrev, 1 time siden:

Hmmm. En katastrofe French. Intet mindre. Føler med dig. Kan sætte mig ind i den spænding som du havde bygget op henimod besøget. 

Håber at du får en godt aften i dag og i morgen trods alt. 

Jeg tager det positivt. Især nu otte timer efter :-). Jenni har kun overrasket mig positivt. Også i dag :-) 

Forløbet i dag bliver helt sikkert en af de (endda helt gratis :-) ) oplevelser, jeg tager med mig 'five feet under'. 

Og så tænker jeg, at mødet med Jennifer, hvis det lykkes en dag, bliver endnu en af de oplevelser, som jeg altid vil huske  :-) 

 

 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, 1 time siden:

Løb fantasien af med dig?

You bet, min fantasi skal bare have en smule foder, så løber den :-) 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Varmemester skrev, for 56 minutter siden:

@frenchlover1 Hold da op. Det gør sq ondt helt ind i hjertet på os andre. Og specielt når jeg så fik besøgt hende idag. Hun havde også brokket sig til mig over DSB. Og så tror jeg bare @JenniferRomantica har haft en lorte morgen. Ihvertfald det hun fortalte mig. :)

Uden mit selskab kan hun da kun have haft en lortemorgen :-) :-) :-) 

Holder ikke ud at høre om nogen, der har besøgt hende i dag :-( ... :-) 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aros skrev, for 27 minutter siden:

Frenchlover, jeg  havde set frem til anmeldelsen dit besøg hos Jennifer  efter dit oplæg i går og må sige at opfølgningen er noget overraskende men sidder med et smil på læben over din humoristiske måde at tage det på.

Selvfølgelig er det irriterende hvad der sker men når nu Jeniffer ligger sig fladt ned og beklager meget på den måde hun gør, så er det også bare med at tage det med et smil, men nu er der da rigtig lagt op til et godt besøg næsten gang.

 

Tak, jeg føler ikke, at jeg har grund til at være sur. Jennifers undskyldning er hundrede procent modtaget.

Og ja, jeg glæder mig stadig til at møde hende. Det kan da kun blive en fest :-) 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
frenchlover1 skrev, for 1 minut siden:

Uden mit selskab kan hun da kun have haft en lortemorgen :-) :-) :-) 

Holder ikke ud at høre om nogen, der har besøgt hende i dag :-( ... :-) 

Arghmen alt gik galt i dag.. Ikke nok med at jeg var forsinket pga toget så glemmer jeg også min taske med alt mit tøj i toget.. Jeg måtte ind på Hittegods kontoret og spørge om de havde fundet den.. Det havde de heldigvis.. Min mobil havde jeg tabt i lokummet igår så den gad ikke oplade.. Måtte ringe herned fra en fremmed mands telefon.. Først måtte jeg dog lige finde nummeret på nettet på hans telefon.. Hvis hans kone/kæreste eller lignende undersøger hans telefon vil hun se at han har surfet efter et bordel og efterfølgende ringet til det selv samme bordel.. Hahaha.. Han kan så prøve at forklarer hende at det var en fremmed kvinde i toget der lånte hans telefon.. Hahaha.. Lige der ville jeg gerne være en flue på væggen.. Jeg har faktisk skide dårlig samvittighed over lige den episode også.. Og 10 min efter vælger min mobil at lade være med at spille kostbar og oplade.. 

  • Synes godt om 9

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hold kæft en vild morgen du har haft, Jennifer :-)

Men nu skal du ikke skrive så meget. Det er ved at være selfie-time  :-)  :-) 

 

Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 7 minutter siden:

Arghmen alt gik galt i dag.. Ikke nok med at jeg var forsinket pga toget så glemmer jeg også min taske med alt mit tøj i toget.. Jeg måtte ind på Hittegods kontoret og spørge om de havde fundet den.. Det havde de heldigvis.. Min mobil havde jeg tabt i lokummet igår så den gad ikke oplade.. Måtte ringe herned fra en fremmed mands telefon.. Først måtte jeg dog lige finde nummeret på nettet på hans telefon.. Hvis hans kone/kæreste eller lignende undersøger hans telefon vil hun se at han har surfet efter et bordel og efterfølgende ringet til det selv samme bordel.. Hahaha.. Han kan så prøve at forklarer hende at det var en fremmed kvinde i toget der lånte hans telefon.. Hahaha.. Lige der ville jeg gerne være en flue på væggen.. Jeg har faktisk skide dårlig samvittighed over lige den episode også.. Og 10 min efter vælger min mobil at lade være med at spille kostbar og oplade.. 

Ha ha ha kæft hvor jeg elsker denne tråd :-) og det er ikke for at træde i det french... men Sorry. Og den stakkels gut i toget, håber ikke konen ser hans telefon ha ha, om ikke andet havde han da noget kønt og kigge på ;-) 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
den nysgerrige skrev, for 1 minut siden:

Ha ha ha kæft hvor jeg elsker denne tråd :-) og det er ikke for at træde i det french... men Sorry. Og den stakkels gut i toget, håber ikke konen ser hans telefon ha ha, om ikke andet havde han da noget kønt og kigge på ;-) 

Nysgerrig: helt enig.

Og du rammer hovedet på sømmet. Det er en crazy - og virkelig - tråd som denne her, jeg synes, er noget af det fedeste ved EG.

Damer kan vi altid finde. Mange endda.

Men at finde nogen, der er sjove og har humor, og samtidig er glade for deres egen krop og ikke bange for at røre en stiv pik eller to, det tager godt nok lang tid. Tror vi har en her :-) 

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 22 minutter siden:

Måtte ringe herned fra en fremmed mands telefon.. Først måtte jeg dog lige finde nummeret på nettet på hans telefon.. Hvis hans kone/kæreste eller lignende undersøger hans telefon vil hun se at han har surfet efter et bordel og efterfølgende ringet til det selv samme bordel.. Hahaha.. Han kan så prøve at forklarer hende at det var en fremmed kvinde i toget der lånte hans telefon.

Den må vi lige huske, når skilsmissen truer :)

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 2 minutter siden:

Første opgave klaret.. Hahaha..

Det altså svære end som så..

20161230_181732.jpg

Shit :-o 

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 5 minutter siden:

Og nummer to.. Halvvejs i mål.. hahaha..

20161230_182031.jpg

Det kræver da vist et besøg må jeg sige... ;-) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest dick_jones
JenniferRomantica skrev, for 15 minutter siden:

Og nummer to.. Halvvejs i mål.. hahaha..

20161230_182031.jpg

nøøøøøøørj, nu er jeg tæt på at aflyse alt andet i aften og booke dig!

har en kææmpe svaghed for små brunetter og du er jo en vanvittigt sexet smølfemis!!

kom med de sidste 2 billeder :):) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest JazzMaster
JenniferRomantica skrev, for 35 minutter siden:

Første opgave klaret.. Hahaha..

Det altså svære end som så..

20161230_181732.jpg

Go røv JRo ;) 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...