Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg burde ærgre mig helt vildt på Frenchlover's vegne, men en del af mig fryder sig så meget at jeg nærmest sidder og klapper i mine hænder, udelukkende af den grund at vi får flere billeder af Jennifer.

Jeg beklager Frenchlover :( Jeg er et forfærdeligt menneske :(

 

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du er en fantastisk dejlig kvinde, mindes med smil på læben da jeg besøgte dig sidst.

Godt Nytår til dig.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 52 minutter siden:

Første opgave klaret.. Hahaha..

Det altså svære end som så..

20161230_181732.jpg

Fuuuuuuuck, Jenni !

Det billede er bare SÅ godkendt. Klapper i de små hænder :-):-):-) 

Piiiiift, hvor jeg ku godt !

Er til gengæld bange for, at det nærmest bliver umuligt af booke tid hos dig på dine næste vagter :-( ... :-)  

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
JazzMaster skrev, for 18 minutter siden:

Go røv JRo ;) 
 

JRo... simpelthen: JRo.

JenniferRomantica aka Jenni aka nu også JRo.

Perfekt og originalt navn :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 18 minutter siden:

Det næste sidste kræver to fordi jeg kunne simpelthen ikke bestemme mig for hvad for et der bedst passer på kravene.. Hahaha..

20161230_182524.jpg20161230_182658.jpg

Stemmer helt klart på nummer 1.

Du løfter for meget op i lækkerierne på billede 2.

Du skal nemlig nydes helt 'au naturel' 

Del dette indlæg


Link til indlæg
frenchlover1 skrev, for 1 minut siden:

JRo... simpelthen: JRo.

JenniferRomantica aka Jenni aka nu også JRo.

Perfekt og originalt navn :-) 

JRo tror jeg lidt er er et ordspil på JLo.. Du ved hende med numsen.. Hahaha.. Sådan fangede jeg den i hvertfald.. 

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måske kan der laves en helaftens film baseret på denne tråd? Det kan både blive drama og soap. :wacko:

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
frenchlover1 skrev, for 7 minutter siden:

Fuuuuuuuck, Jenni !

Det billede er bare SÅ godkendt. Klapper i de små hænder :-):-):-) 

Piiiiift, hvor jeg ku godt !

Er til gengæld bange for, at det nærmest bliver umuligt af booke tid hos dig på dine næste vagter :-( ... :-)  

Jeg skal nu nok få klemt dig ind et eller andet sted:P.. Det skylder jeg dig vist stadig.. 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

For satan din lækkermås.. Bare det første billede gav mig sq da stiv dillerdaller IGEN. Mindes tydeligt mine hænder på den lækre mås. ;)

Og så kan jeg simpelthen ikke glemme at du nærmest kun er halv højde a mig. Et fint lille nips. Det er hvad du er @JenniferRomantica;) :wub:

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 5 minutter siden:

Jeg skal nu nok få klemt dig ind et eller andet sted:P.. Det skylder jeg dig vist stadig.. 

Jeg vil SÅ gerne klemmes ind. SÅ gerne :-) et eller andet sted - eller to :-) 

Redigeret af frenchlover1
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

For f...... da også.

Jeg synes bedre og bedre om den straf, jeg udtænkte til den slemme slemme JRo.

Er lige ved at tro, at det var MENINGEN, at JRo skulle brænde mig af i dag, så vi kunne få de superfrækKe og søde selfies fra JRos bedagede Samsung :-) 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
frenchlover1 skrev, for 2 minutter siden:

For f...... da også.

Jeg synes bedre og bedre om den straf, jeg udtænkte til den slemme slemme JRo.

Er lige ved at tro, at det var MENINGEN, at JRo skulle brænde mig af i dag, så vi kunne få de superfrækKe og søde selfies fra JRos bedagede Samsung :-) 

Hahaha.. Ja fra "lorte" telefonen. I bogstaveliste forstand. :lol:

Redigeret af Varmemester
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Varmemester skrev, for 1 minut siden:

For satan din lækkermås.. Bare det første billede gav mig sq da stiv dillerdaller IGEN. Mindes tydeligt mine hænder på den lækre mås. ;)

Og så kan jeg simpelthen ikke glemme at du nærmest kun er halv højde a mig. Et fint lille nips. Det er hvad du er @JenniferRomantica;) :wub:

Jeg havde også været skuffet hvis du allerede havde glemt det igen.. Hehe..

Nej jeg er meget lav.. Mænd har tit problemer med at forestille sig hvor lidt 150 cm er.. Hahaha..

Få tit den der "hold op hvor er du lav" hvortil jeg svarer "Hmm.. Tror du det er derfor jeg aldrig fik den der karrierer som basketballspiller.?".. Hahaha.. Det bliver vi altid enige om.. Det og så det faktum at jeg gik til ekstra gymnastik da jeg var barn fordi jeg ikke kunne gribe en bold.. Og ja i læste rigtigt.. Der blev opfundet et ekstra fag for min skyld.. Hahaha..

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
frenchlover1 skrev, 1 time siden:

Nysgerrig: helt enig.

Og du rammer hovedet på sømmet. Det er en crazy - og virkelig - tråd som denne her, jeg synes, er noget af det fedeste ved EG.

Damer kan vi altid finde. Mange endda.

Men at finde nogen, der er sjove og har humor, og samtidig er glade for deres egen krop og ikke bange for at røre en stiv pik eller to, det tager godt nok lang tid. Tror vi har en her :-) 

Helt enig! Den her tråd og ikke mindst hovedepersonen bag tråden, løfter lige det hele et niveau :-) 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 32 minutter siden:

og her er så det sidste.. Hehe.. Igen mega svært at få det til at se ordentlig ud især også med mine beskidte forsømte løbesko.. Hahaha..

20161230_182859.jpg20161230_183005.jpg

20161230_182939.jpg

Desværre, JRo. De tre billeder her er simpelthen en ommer, lyder det fra den skrappe dommer. 

Billedet skal tages fra fissen og ned. Der er for langt op til fissen på de billeder.

Du må tage et nyt, gerne tre, der starter helt oppe ved fissen - og denne gang med et mikrolille bevis på, at det er helt oppe fra fissen og ned. 

Måske der også skal lidt mere lys på i 'fisseenden' af billedet, så beviset er tydeligt.

I øvrigt gad jeg dig virkelig godt med de der sneakers på :-) 

Redigeret af frenchlover1
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
frenchlover1 skrev, Lige nu:

Desværre, JRo. Det billede er en simpelthen en ommer, lyder det fra den skrappe dommer. 

Billedet skal tages fra fissen og ned. Der er for langt op til fissen på de billeder.

Du må tage et nyt, gerne tre, der starter helt oppe ved fissen - og denne gang med et mikrolille bevis på, at det er helt oppe fra fissen og ned. 

Måske der også skal lidt mere lys på i 'fisseenden' af billedet, så beviset er tydeligt.

I øvrigt gad jeg dig virkelig godt med de der sneakers på :-) 

Hahaha.. Jeg har meget korte ben jo.. Det er altså helt oppe ved.. Men jeg skal nok.. Kun fordi jeg er tvunget.. Hahaha..

Men skal der privatere "ting" med på billedet bliver det i trusser.. Hahaha..

Del dette indlæg


Link til indlæg
den nysgerrige skrev, for 7 minutter siden:

Helt enig! Den her tråd og ikke mindst hovedepersonen bag tråden, løfter lige det hele et niveau :-) 

Du smigre.. Man bliver jo helt teenagetøsefnissende-agtig.. Hahaha..

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 4 minutter siden:

Du smigre.. Man bliver jo helt teenagetøsefnissende-agtig.. Hahaha..

 

JenniferRomantica skrev, for 5 minutter siden:

Du smigre.. Man bliver jo helt teenagetøsefnissende-agtig.. Hahaha..

Det med og smigre har vi talt om ;-) og teenagetøsefnissende-agtig sætter jeg pris på når det er dig tror jeg ha ha ha

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
den nysgerrige skrev, for 4 minutter siden:

 

Det med og smigre har vi talt om ;-) og teenagetøsefnissende-agtig sætter jeg pris på når det er dig tror jeg ha ha ha

Teenagetøsefnissende-agtig sætter ingen pris på.. Hahaha.. Den kære @Varmemester oplevede det en smule i dag.. Jeg tåler ikke smiger..

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

For h...... @JenniferRomantica - tror lige du har fået en masse nye tilbedere på de fantastiske billeder. De er jo 100x bedre end dine prof.billeder.(som ik er dårlige)
Jeg bliver sq. også nød til at ha en tid...

Godt nytår - ses forhåbetlig snart ;-)

Dressmann

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dressmann skrev, Lige nu:

For h...... @JenniferRomantica - tror lige du har fået en masse nye tilbedere på de fantastiske billeder. De er jo 100x bedre end dine prof.billeder.(som ik er dårlige)
Jeg bliver sq. også nød til at ha en tid...

Godt nytår - ses forhåbetlig snart ;-)

Dressmann

Ja de ikke helt dårlige men adventskalenderen billederne var i bedre kvalitet.. Tror ikke telefonen har haft godt af turen i lokummet.. Hahaha.. 

Du må også have et fantastisk nytår.. 

Håber at støde på dig på et tidspunkt.. Hehe..

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...