Hop til indhold

Recommended Posts

Bøjer mig i respekt for French der har været kæk nok til at kræve en lille oprejsning og endnu mere for JRo for at være fræk nok til at tage straffen. Har ihvertfald givet en noget at tænke på ...og et tryk der skal lettes :-) 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest dick_jones
JenniferRomantica skrev, 1 time siden:

og her er så det sidste.. Hehe.. Igen mega svært at få det til at se ordentlig ud især også med mine beskidte forsømte løbesko.. Hahaha..

20161230_182859.jpg20161230_183005.jpg

20161230_182939.jpg

kan ikke klare mere - hvornår er der tid?

hvad koster ½ eller hel time?

Del dette indlæg


Link til indlæg
dick_jones skrev, for 4 minutter siden:

kan ikke klare mere - hvornår er der tid?

hvad koster ½ eller hel time?

Uhh.. Jamen hvis du enten ringer herned eller skriver en PB så kan vi nok finde en tid til dig.. Hehe..

1100 og 2100 lyder prisen på.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 5 minutter siden:

Uhh.. Jamen hvis du enten ringer herned eller skriver en PB så kan vi nok finde en tid til dig.. Hehe..

1100 og 2100 lyder prisen på.. 

Jamen frøken har da ikke tid med alle de billeder. Forestiller mig at der står en hel kø udenfor der har fået beskeden: sorry folkens, vi er igang med et photoshot for en fyr kaldet French -og når han er tilfreds kan i komme tilB-)

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
K-Man skrev, for 3 minutter siden:

Jamen frøken har da ikke tid med alle de billeder. Forestiller mig at der står en hel kø udenfor der har fået beskeden: sorry folkens, vi er igang med et photoshot for en fyr kaldet French -og når han er tilfreds kan i komme tilB-)

Hahaha.. Ej dog ikke.. Sidder jo med den evigskønne Rebecca så vi deler dem.. Hehe.. Altså mænderne.. Og French har været så barmhjertig at lade mig selv vælge præcis hvornår billederne skal ligges ind.. Så længe det er inden klokken 02.. 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 13 minutter siden:

Hahaha.. Ej dog ikke.. Sidder jo med den evigskønne Rebecca så vi deler dem.. Hehe.. Altså mænderne.. Og French har været så barmhjertig at lade mig selv vælge præcis hvornår billederne skal ligges ind.. Så længe det er inden klokken 02.. 

Ah pokkers at French har sagt det skal være selfies- så kan man jo ikke tilbyde at hjælpe:-)

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
K-Man skrev, for 16 minutter siden:

Ah pokkers at French har sagt det skal være selfies- så kan man jo ikke tilbyde at hjælpe:-)

Hehe.. Den er prøvet før.. Og nej det er ikke en selfie medmindre man selv tager billedet.. Hehe..

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 34 minutter siden:

Hahaha.. Ej dog ikke.. Sidder jo med den evigskønne Rebecca så vi deler dem.. Hehe.. Altså mænderne.. Og French har været så barmhjertig at lade mig selv vælge præcis hvornår billederne skal ligges ind.. Så længe det er inden klokken 02.. 

Uha ja, jeg er så barmglad, øhhh,  mener barmhjertig :-) 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 1 time siden:

Jeg havde også været skuffet hvis du allerede havde glemt det igen.. Hehe..

Nej jeg er meget lav.. Mænd har tit problemer med at forestille sig hvor lidt 150 cm er.. Hahaha..

Få tit den der "hold op hvor er du lav" hvortil jeg svarer "Hmm.. Tror du det er derfor jeg aldrig fik den der karrierer som basketballspiller.?".. Hahaha.. Det bliver vi altid enige om.. Det og så det faktum at jeg gik til ekstra gymnastik da jeg var barn fordi jeg ikke kunne gribe en bold.. Og ja i læste rigtigt.. Der blev opfundet et ekstra fag for min skyld.. Hahaha..

Hmm.. Den lækre mås glemmer jeg sq aldrig, om jeg så ikke kommer til at se dig igen. Så glemmer jeg hverken dig, HELE dig, eller den mås. ;)

Du havde fortalt at du ikke var højere. Og jeg skal være ærlig og sige at jeg har forsøgt at visualisere højden ud fra min tommelstok. Så jeg ligesom havde en ide om det. :lol: Men du virkede bare mindre irl, MÅSKE fordi du er så lille og fin. Et lille nips som jeg siger. ;)

Hmm. Så har du lært et eller andet med det greb du havde om.............;) :wub:

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, 1 time siden:

Teenagetøsefnissende-agtig sætter ingen pris på.. Hahaha.. Den kære @Varmemester oplevede det en smule i dag.. Jeg tåler ikke smiger..

Nej det gør du ikke. Som jeg sagde til dig "Havde du ikke al den makeup på. Så havde du ikke været Rudolf med den røde tud. Nej du havde været Rudolf med det røde hoved.".:D

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Rigtig gode selfies.

I min optik : der er ikke noget bedre end disse selfies, både fra Jeniffer, som ser ret lækker ud, og generelt fra andre piger.

De selfie-billeder er så godt, synes jeg, fordi de viser det sande billede af pigerne, og ikke de sædvanlige photoshoppede billeder, hvor alt er forskønnet op til flere gange.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu kommer jeg altså ikke tættere på det private uden det bliver privat.. Hahaha..

Og så lige et bevis på hvor klodset jeg er.. To gange er jeg faldet på det samme forbandede knæ igår:cry:..

20161230_214354.jpg20161230_214434.jpg20161230_214453.jpg

  • Synes godt om 6

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 13 minutter siden:

Nu kommer jeg altså ikke tættere på det private uden det bliver privat.. Hahaha..

Og så lige et bevis på hvor klodset jeg er.. To gange er jeg faldet på det samme forbandede knæ igår:cry:..

20161230_214354.jpg20161230_214434.jpg20161230_214453.jpg

Hmm.. For det første lækkermås. Så har du bare de lækreste og blødeste ben. Og ja det gad sq et hel hop i dig da jeg kom til at røre dit blå mærke. Men for fanden @JenniferRomanticaJenniferRomantica. Du var fuld, i stiletter og det var frostvejr. Så skal du sq da falde. (hvisker) Selvom du ikke falder så langt. ;) :P

Redigeret af Varmemester
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hehe... noget af et reklamefremstød :)

Stærkt fristende, problemet er jeg bor i en af nabogaderne.... :ph34r:

  • Synes godt om 5

Del dette indlæg


Link til indlæg
slip skrev, Lige nu:

Hehe... noget af et reklamefremstød :)

Stærkt fristende, problemet er jeg bor i en af nabogaderne.... :ph34r:

Hahaha... Ja så er du sq nød til at forklæde dig som din sidste smiley... :lol:

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
slip skrev, for 8 minutter siden:

Hehe... noget af et reklamefremstød :)

Stærkt fristende, problemet er jeg bor i en af nabogaderne.... :ph34r:

Det er det gode ved at bo i Sønderjylland men arbejde på Sjælland.. Jeg er aldrig nervøs altså for at møde nogen jeg kender.. Hehe.. 

Men jeg kunne godt forestille mig det er ubehageligt at forlyste sig så tæt på hjemmet og naboerne.. 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 7 minutter siden:

Det er det gode ved at bo i Sønderjylland men arbejde på Sjælland.. Jeg er aldrig nervøs altså for at møde nogen jeg kender.. Hehe.. 

Men jeg kunne godt forestille mig det er ubehageligt at forlyste sig så tæt på hjemmet og naboerne.. 

Pssst.... har faktisk besøgt klinikken flere gange, men det ligger 10 år tilbage. Måske kendte jeg ikke så mange af naboerne den gang... :mrgreen:

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, 1 time siden:

Nu kommer jeg altså ikke tættere på det private uden det bliver privat.. Hahaha..

Og så lige et bevis på hvor klodset jeg er.. To gange er jeg faldet på det samme forbandede knæ igår:cry:..

20161230_214354.jpg20161230_214434.jpg20161230_214453.jpg

Det er sat..edeme godkendt, JRo :-).

Dejlig lille præcis og pirrende miniantydning af det private - helt som aftalt :-) 

Mission completed. Straffen fuldendt. Du er fri igen :-) 

Og TUSIND TAK fordi du ville være med på straffe-legen. Det har været en udsøgt fornøjelse :-) 

Og jeg er efterhånden helt godt tilpas med at du brændte mig af i morges :-):-):-) 

Vi kan jo altid tage revanche, mens dine straffe-selfies er helt ubetalelige :-) 

Ses på fredag PRÆCIS kl xx.00 :-) 

Venligst

French :-) 

Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg


Link til indlæg
slip skrev, for 37 minutter siden:

Hehe... noget af et reklamefremstød :)

Stærkt fristende, problemet er jeg bor i en af nabogaderne.... :ph34r:

Så har du lige forspilt din chance....

Under julen kunne du have besøgt klinkikken i fuld julemands kostume, ingen ville have kunne gendkendt dig på den måde. Og du ville kunne gå ganske udemærket ind på klinkikken, hvis en nabo til klinkikken havde set dig havde vedkomne bare trukket på skulderne og tænkt "julemanden skal vel også have det lidt rart en gang i mellem" 

/Ninja

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg
frenchlover1 skrev, for 36 minutter siden:

Det er sat..edeme godkendt, JRo :-).

Dejlig lille præcis og pirrende miniantydning af det private - helt som aftalt :-) 

Mission completed. Straffen fuldendt. Du er fri igen :-) 

Og TUSIND TAK fordi du ville være med på straffe-legen. Det har været en udsøgt fornøjelse :-) 

Og jeg er efterhånden helt godt tilpas med at du brændte mig af i morges :-):-):-) 

Vi kan jo altid tage revanche, mens dine straffe-selfies er helt ubetalelige :-) 

Ses på fredag PRÆCIS kl xx.00 :-) 

Venligst

French :-) 

Hehe.. Jeg siger selv tak.. Og well played Good sir;).. 

Vi ses nemlig præcis der:D..

Knus Jenni, Jennifer, JRo og alt det andet jeg ellers er blevet kaldt.. Hahaha..

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 9 minutter siden:

Hold da op et hoste anfald....hooooooooost

syntes svaret ændred karakter gg

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 13 minutter siden:

Hold da op et hoste anfald....hooooooooost

Også mig føler mærkelige ting  i brystet. Har brug for at save nogle træer ned. Hvor er min motorsav?

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...