Hop til indhold
migmanden

Den "Lykkelige Luder"

Recommended Posts

Jeg har tit tænkt på om den "lykkelige luder" virkelig findes. Jeg har også af og til haft en slags skyldfølelse efter besøg. Ikke at jeg ikke opfører mig ordentligt go gjort noget vildt. Jeg er dog altid kommet til den facit at det jo er to behov der dækkes og at det derfor måske er okay.  Dog er jeg ret sikker på at mange får ar på sjælen af dette erhverv... især de helt unge som starter og efter noget tid ikke kan undvære pengene...  Bemærk jeg siger ikke at den lykkelige luder ikke findes med jeg er sikker på at mange har ar på sjælen og hvis de siger det modsatte så lyver de først og fremmest for sig selv.
Jeg linker lige til en artikel som beskriver lidt om hvad der kan ske for en ellers ung "uspoleret" studine der lader sig friste...

Til jer mænd... behandl i det mindste pigerne ordentligt, vær altid ren og sober.. Og til pigerne... pas på jer selv..

http://www.alt.dk/kultur/interview/carina-var-prostitueret-

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Highlow skrev, for 1 time siden:

Midtvejs resultat: 12 svar fra mænd - 8 fra pigerne. Tankevækkende så kloge, mænd er på dette emne :)

:):):)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

@holstebronx Hehehe hvorfor kommer du til at tænke på mig ? Jeg er hverken stoppet eller ulykkelig ;-)

De første ( en del faktisk ) gjorde GP jobbet/livet mig 'høj'... Jeg følte mig feteret og ærlig talt også lidt overfladisk selvfed. Ikke så dejligt at indrømme - men sandt alligevel. Det at mænd fandt mig dejlig nok til at betale mig for sex gav mig et kick og en falsk illusion om at jeg var noget lidt specielt.

Livet rammer altid en - og jeg har mødt min del af ulykkelige kvinder i denne her branche. Absolut flere efter boomet af østpiger ( der skete en slem stramning af konkurrencen osv ). Mange af dem er stoppet nu. Men det sled på mange piger at gå fra gode vagter til at tjene vitterligt ingenting. 

Jeg har oplevet piger som jeg oprigtigt troede var glade for GP livet, vende på en tallerken og stille sig frem i pressen og fremstille sig selv som martrede sjæle. Efterfølgende samtaler har absolut kun givet mig indtryk af at det er sandt - men det overraskede mig alligevel at de var SÅ ulykkelige.

Mit valg om at blive GP er personligt - jeg læste og manglede noget spænding og ærlig talt...penge. Min egen tilgang til det i dag er at jeg er nød til at have sanseligheden med....ellers dør jeg på det. Jeg vil ikke ligge med en gæst hvor jeg er nød til at synge nationalsangen inde i mig selv, for at distrahere mig selv fra at føle at jeg 'kun' er en krop - for den slags gør mig ulykkelig.....og dermed er jeg en ulykkelig luder ;-). 

Jeg har sat nogle arbejdsbetingelser op for mig selv.... Kun arbejde når jeg har lyst, kun tilbyde sex som involvere hele mig og ikke kun mine kønsdele, og helst med voksne mænd som sætter pris på det at røre og blive rørt ved.

Jeg kan ikke det andet mere....det slider, og jeg tror at hvis man holder sig tro mod sig selv så kan man navigere sig igennem denne branche ganske fint.

Følesen af at være lykkelig ( for mig ) kommer af at kunne leve et alsidigt liv - dengang jeg kun levede af at være GP var jeg ikke særligt glad.....for jeg oplevede ærlig talt ikke andet end mænd. 

Jeg tror at der er piger der tager alvorligt skade af GP jobbet, men jeg tror at de var istykker i forvejen. Og guderne skal vide at jeg har mødt et par ( eller 10) alvorligt psykisk syge piger i Branchen.....sjovt nok allesammen piger uden grænser - og derfor voldsomt populære. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 8 minutter siden:

@holstebronx Hehehe hvorfor kommer du til at tænke på mig ? Jeg er hverken stoppet eller ulykkelig ;-)

De første ( en del faktisk ) gjorde GP jobbet/livet mig 'høj'... Jeg følte mig feteret og ærlig talt også lidt overfladisk selvfed. Ikke så dejligt at indrømme - men sandt alligevel. Det at mænd fandt mig dejlig nok til at betale mig for sex gav mig et kick og en falsk illusion om at jeg var noget lidt specielt.

Livet rammer altid en - og jeg har mødt min del af ulykkelige kvinder i denne her branche. Absolut flere efter boomet af østpiger ( der skete en slem stramning af konkurrencen osv ). Mange af dem er stoppet nu. Men det sled på mange piger at gå fra gode vagter til at tjene vitterligt ingenting. 

Jeg har oplevet piger som jeg oprigtigt troede var glade for GP livet, vende på en tallerken og stille sig frem i pressen og fremstille sig selv som martrede sjæle. Efterfølgende samtaler har absolut kun givet mig indtryk af at det er sandt - men det overraskede mig alligevel at de var SÅ ulykkelige.

Mit valg om at blive GP er personligt - jeg læste og manglede noget spænding og ærlig talt...penge. Min egen tilgang til det i dag er at jeg er nød til at have sanseligheden med....ellers dør jeg på det. Jeg vil ikke ligge med en gæst hvor jeg er nød til at synge nationalsangen inde i mig selv, for at distrahere mig selv fra at føle at jeg 'kun' er en krop - for den slags gør mig ulykkelig.....og dermed er jeg en ulykkelig luder ;-). 

Jeg har sat nogle arbejdsbetingelser op for mig selv.... Kun arbejde når jeg har lyst, kun tilbyde sex som involvere hele mig og ikke kun mine kønsdele, og helst med voksne mænd som sætter pris på det at røre og blive rørt ved.

Jeg kan ikke det andet mere....det slider, og jeg tror at hvis man holder sig tro mod sig selv så kan man navigere sig igennem denne branche ganske fint.

Følesen af at være lykkelig ( for mig ) kommer af at kunne leve et alsidigt liv - dengang jeg kun levede af at være GP var jeg ikke særligt glad.....for jeg oplevede ærlig talt ikke andet end mænd. 

Jeg tror at der er piger der tager alvorligt skade af GP jobbet, men jeg tror at de var istykker i forvejen. Og guderne skal vide at jeg har mødt et par ( eller 10) alvorligt psykisk syge piger i Branchen.....sjovt nok allesammen piger uden grænser - og derfor voldsomt populære. 

Nej, tænkte bare med at det lyder til gennem dine indlæg, at du har en stor berøringsflade / viden med branchen.

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 18 minutter siden:

@holstebronx Hehehe hvorfor kommer du til at tænke på mig ? Jeg er hverken stoppet eller ulykkelig ;-)

De første ( en del faktisk ) gjorde GP jobbet/livet mig 'høj'... Jeg følte mig feteret og ærlig talt også lidt overfladisk selvfed. Ikke så dejligt at indrømme - men sandt alligevel. Det at mænd fandt mig dejlig nok til at betale mig for sex gav mig et kick og en falsk illusion om at jeg var noget lidt specielt.

Livet rammer altid en - og jeg har mødt min del af ulykkelige kvinder i denne her branche. Absolut flere efter boomet af østpiger ( der skete en slem stramning af konkurrencen osv ). Mange af dem er stoppet nu. Men det sled på mange piger at gå fra gode vagter til at tjene vitterligt ingenting. 

Jeg har oplevet piger som jeg oprigtigt troede var glade for GP livet, vende på en tallerken og stille sig frem i pressen og fremstille sig selv som martrede sjæle. Efterfølgende samtaler har absolut kun givet mig indtryk af at det er sandt - men det overraskede mig alligevel at de var SÅ ulykkelige.

Mit valg om at blive GP er personligt - jeg læste og manglede noget spænding og ærlig talt...penge. Min egen tilgang til det i dag er at jeg er nød til at have sanseligheden med....ellers dør jeg på det. Jeg vil ikke ligge med en gæst hvor jeg er nød til at synge nationalsangen inde i mig selv, for at distrahere mig selv fra at føle at jeg 'kun' er en krop - for den slags gør mig ulykkelig.....og dermed er jeg en ulykkelig luder ;-). 

Jeg har sat nogle arbejdsbetingelser op for mig selv.... Kun arbejde når jeg har lyst, kun tilbyde sex som involvere hele mig og ikke kun mine kønsdele, og helst med voksne mænd som sætter pris på det at røre og blive rørt ved.

Jeg kan ikke det andet mere....det slider, og jeg tror at hvis man holder sig tro mod sig selv så kan man navigere sig igennem denne branche ganske fint.

Følesen af at være lykkelig ( for mig ) kommer af at kunne leve et alsidigt liv - dengang jeg kun levede af at være GP var jeg ikke særligt glad.....for jeg oplevede ærlig talt ikke andet end mænd. 

Jeg tror at der er piger der tager alvorligt skade af GP jobbet, men jeg tror at de var istykker i forvejen. Og guderne skal vide at jeg har mødt et par ( eller 10) alvorligt psykisk syge piger i Branchen.....sjovt nok allesammen piger uden grænser - og derfor voldsomt populære. 

Jeg ved ikke lige hvornår jeg har mødt dig i dit liv som GP, men de to gange i Odense og Horsens....der føler jeg at jeg har mødt hele mennesket TT, og du er for mig det hele menneske, så sød, så rar og totalt empatisk. <3:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Havnebumsen

Er du lykkelig luder spørges Courtisanerne....

Næhh jeg er faktisk pisse træt af liderlige snot dumme mænd der ikke fatter en brik og behandler mig som en ting! Det er sgu op af bakke og jeg slæber mig på arbejde hver dag :-D 

Et svar Havnebumsen ville blive meget forundret over hvis en nuværende Courtisane kom med. 

Ikke desto mindre slider branchen på måske ikke alle men en del Piger. Der er nogle sunkne sjæle i kølvandet på prostitutionslivet 

Men det udelukker jo ikke der også findes lykkelige ludere eller courtisaner som er fint tilfreds med valget af erhverv. Det kræver  bare sin pige for udfordringerne er unægtelig noget større end at sidde på kontor

 

 

Redigeret af Havnebumsen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Romantikeren skrev, for 20 timer siden:

De skal statuere et eksempel, disse tidligere glædespiger det er så sørgeligt, der har fået ar på sjælen og skulle der komme en og sige næh jeg synes det er fedt så er der nogen tænker især dem der gerne vil have købesex ulovligt det er selvbedrag, at man kun få den side af sagen den negative. de findes, dem der lyver for sig selv dem der aldrig burde være startet, det kræver vist noget af en robusthed. Men de findes også dem der måske bukker under hvis de ikke gjorde det, der er altid 2 sider af samme sag. Men vi lever i et sort/hvid verden hvor spørgsmålet er altid enten eller, ikke både og det vil klæde den danske debat. I min verden prøver man er ramme laveste fællesnævner, man gør folk dummere end de er det burde være både og... der er kræfter i gang der prøver at præge befolkningen, en kontrol i det stille, man opdager det ikke ( der er faktisk en bog der hedder kontrol i det stille )

Men der findes også en som dig Jennifer der gør det til sin livsstil jeg vil ikke tvivle på din påstand, og hjælper andre som er i nød, de kan mangle noget, ikke at alle mangler noget i deres liv, måske er det ligefrem overskud, for det kræver sin mand at dukke op og være afklædt især med den nøgenforskrækkelse f.eks. når unge piger ikke vil være nøgen med andre piger til gymnastik, hvad sker der lige kan forstå når det er drenge og pige i samme lokale især der er hormoner indblandet, børn er sgu ligeglad de tænker ikke på sex de er praktiktalt intetkøn.

Sikke jeg roder rundt i det. Tankestrømme, det er helt sikkert et emne der kan sætte tanker i gang. for mit vedkommende var jeg for nogen år siden da jeg begyndt at praktisere denne hobby eller nogen tilfælde det rene terapi. Jeg havde følte jeg efter nogen rigtige svære år noget jeg skulle indhente det forsømte det er en lang historie som jeg ikke vil fortælle her, men det er nogen år jeg ikke får igen, som jeg ville ønske jeg kunne leve om.

Når jeg møder en Glædespige når det rigtigt går op i en højere enhed og kemien er i top også selvom jeg fumler rundt indimellem så er det er superskønt øjeblik som kan side hos mig i flere dage. Jeg må så prøve at dæmpe det lidt og finde nogen jeg har gode fornemmelser for i stedet for at lade tilfældigheden råde. På den konto lærer jeg også meget af mig selv.

Så Mænd der møder dig og din kollegaer kommer måske ikke bare for sex, men du er en del af en proces, han er i gang med. Bedre sagt det er så absolut ikke så firkantet og hvis man graver i det vil der kommer med garanti historie, og for nogen en roman værdig. 

Jeg ved ikke om den lykkelig luder findes; kan så ikke lide ordet luder. Ganske simpelthen fordi jeg ikke ved om et lykkelig menneske findes. Lykke er for mig noget der viser sig i små øjeblikke, at betragte solnedgangen, man bliver forelsket i en sød pige og den er gengældt, lykken kan også være selve forelskelsen, det er ikke noget man kan slukke for jeg kan i hvert fald ikke og når det ikke er gengældt og er måske er moralsk forkert, lærer og elev f.eks. er det jo et lotteri, man kan nyde på afstand også lade det sive lige så stille ud af systemet forelskelsen er der man skal gribe den, det gør det meget mere spændende. eller en god bøf. Bitte små ting for venter man på det store så venter man forgæves, snakker af erfaring her.

Men er der den mindste tvivl om dit virker så lad ikke tvivlen nager dig så stop med det samme. Snakker også om erfaring her, man kan komme virkelig ud der hvor livet ikke er særlig sjovt og utåleligt, nyd det så længe det varer. Man er på en vandring man er altid på vej et nyt sted alting skal med jævne mellemrum genovervejers. Hvis du stadigvæk er glædespige om 5 år så er der med garanti nogen helt andre ting der spiller ind. Lyt til dig selv du har svaret, en lille symbolske råd fra et menneske, til et andet menneske.

Nu må jeg stoppe jeg kom vist vidt omkring

Bevares.. Jeg har da også mødt piger der aldrig burde være startet.. Piger der bliver ødelagt.. Men jeg vælger at tror på det er få tallet der er tale om.. 

Jeg er klar over at mit arbejde indebære mere end at tilbyde sex.. Jeg havde engang en gæst der spurgte mig om jeg var klar over hvor livsbekræftende det var bare at ligge med en nøgen, smuk dame.. Og hvor er det egentlig bare en smuk tanke.. At man bare ved at blotte sin krop kan være noget for et andet menneske på så dybt et plan.. Om end så for en tidsbegrænset periode.. 

Jeg tror bare jeg er lykkelig i min grundvold.. Eller jeg tænker når man har set livets skyggesider i en tidlig alder skal der mere til før man opfatter sig selv som værende ulykkelig eller som havende ramt bunden.. Jeg har aldrig selv fundet mig selv på dybt vand fordi jeg ser situationen inden den kommer.. Jeg har set mennesker der var mig kære, ikke kunne bunde.. Og har derfor, med mit kendskab til mig selv, kunne når ud af situationen inden den opstod.. Og så har jeg altid kunne greje mennesker (eller det bilder jeg mig selv ind i hvertfald) nok til at kunne redde mig ud at ikke selvskabte situationer eller holde mig selv ude af dem inden de opstod.. 

Jeg har en intens føling med mig selv og er yderst bevidst om at hvis jeg en dag gå på arbejde uden at finde det sjovt eller spændende eller givende så stopper jeg.. Der er slet ikke tvivl i mit sind lige på det punkt.. Heldigvis er det ikke kommet endnu.. Og jeg håber da på der gå mange år endnu eller at det aldrig sker.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 33 minutter siden:

Bevares.. Jeg har da også mødt piger der aldrig burde være startet.. Piger der bliver ødelagt.. Men jeg vælger at tror på det er få tallet der er tale om.. 

Jeg er klar over at mit arbejde indebære mere end at tilbyde sex.. Jeg havde engang en gæst der spurgte mig om jeg var klar over hvor livsbekræftende det var bare at ligge med en nøgen, smuk dame.. Og hvor er det egentlig bare en smuk tanke.. At man bare ved at blotte sin krop kan være noget for et andet menneske på så dybt et plan.. Om end så for en tidsbegrænset periode.. 

Jeg tror bare jeg er lykkelig i min grundvold.. Eller jeg tænker når man har set livets skyggesider i en tidlig alder skal der mere til før man opfatter sig selv som værende ulykkelig eller som havende ramt bunden.. Jeg har aldrig selv fundet mig selv på dybt vand fordi jeg ser situationen inden den kommer.. Jeg har set mennesker der var mig kære, ikke kunne bunde.. Og har derfor, med mit kendskab til mig selv, kunne når ud af situationen inden den opstod.. Og så har jeg altid kunne greje mennesker (eller det bilder jeg mig selv ind i hvertfald) nok til at kunne redde mig ud at ikke selvskabte situationer eller holde mig selv ude af dem inden de opstod.. 

Jeg har en intens føling med mig selv og er yderst bevidst om at hvis jeg en dag gå på arbejde uden at finde det sjovt eller spændende eller givende så stopper jeg.. Der er slet ikke tvivl i mit sind lige på det punkt.. Heldigvis er det ikke kommet endnu.. Og jeg håber da på der gå mange år endnu eller at det aldrig sker.. 

Du lyder til at være en super stærk ung kvinde. Man bliver stærk af modgang. 

Du gør en forskel i den hverdag, mere end du måske aner det er jeg sikker på... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nå men som en ung dame så flatterende beskrev, så er jeg vist en af de tidligere afdankede kvinder - tak for det, søreme en upassende bemærkning fra en der ikke ved en skid.

Jeg arbejdede i 11 år på lagenet, med pauser pga kæreste mv. Jeg kunne li mit arbejde, jeg var godt tilfreds. Det gjorde mig ikke lykkelig, nej for det der gjorde mig lykkelig, og den dag i dag, er helt normale ting, fx når jeg vågner op til en snorkende hund, der har valgt at bruge halvdelen af min hovedpude som hendes hovedpude, eller dagens første kop kaffe Det gør mig lykkelig at se fårene ude på marken. Men et job har aldrig gjort mig lykkelig, men tilfreds. Jeg har arbejdet med helt normale ting i mange år.

Jobbet som glædespige giver bivirkninger, hvad enten pigerne vil stå ved det eller ej, det er muligt, de først kommer bagefter, men de kommer. Det har jeg snakket med en hel del piger om igennem de år jeg har været  i branchen, 16 år sammenlagt. Dem der har ERFARINGERNE, de er faktisk enige med mig, og det burde sige en hel del. Hvilke konsekvenser og hvor meget, er naturligvis individuelt, men jeg kender ingen, der kan sige sig fri for det, og ingen af de piger, har nogensinde givet udtryk for, at de ikke brød som om jobbet.  Ingen af dem er afdankede eller noget, der ligner, slet ikke. Men lad vær med at bilde jer selv ind, at ligge med en mand, der i det øjeblik, man træder ind af døren, har set på én som om, men lige er trådt op af kloakken i sit ellers så fine lingeri, håret sat, makeuppen sidder som den skal, og derudover næsten lige trådt ud af badet, gæsten sidder og skal jeg sige det pænt, slet ikke har samme respekt for pigen - det slider efterhånden, ikke det første lange stykke tid, men på et tidspunkt...Ja vi kan sige nej tak, men det var mere tidligere end i dag, hvor der er længere imellem gæsterne.

Jeg skal da gerne indrømme, de ting som har ramt mig. Jeg er hysterisk med hygiejne, jeg mistede lysten til sex, ikke 100 %, men der skal FANDME meget til for at tænde mig, faktisk lyder det bedre med at bruge en aften og se the walking dead på hbo eller the originals på netflix (Trine T) i pyjamas. For at vende tilbage til ham, der har set på en med nedladende øjne, når man har prøvet det rigtig mange gange, så ryger der til sidst en hel selvtillid.

Og alle piger oplever at grænser overskrides, det behøver egentlig ikke kun være på lagenet, når vi opsøges på de sociale medier. Men tilliden ryger lidt hver gang, og som tidligere nævnt, så mærker man det først efter lang tid, jeg mærkede det først efter at jeg var stoppet.

Og jeg er hverken bitter, afdanket eller noget der ligner. Jeg var glad og tilfreds, og den dag i dag, har jeg ikke fortrudt, men jeg erkender, at det giver bivirkninger.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Esglædespige skrev, for 6 minutter siden:

Nå men som en ung dame så flatterende beskrev, så er jeg vist en af de tidligere afdankede kvinder - tak for det, søreme en upassende bemærkning fra en der ikke ved en skid.

 

 

Nogle gange betaler det sig at læse hvad folk skriver inden man gå i forsvar eller føler sig fornærmet.. Jeg skrev jeg undrede mig over hvorfor tv og lignende altid vælger de værste eksempler at præsenterer til Hr. og Fru. Danmark.. Ikke at alle tidligere piger er afdankede.. Relax sweety.. Man kan finde fornærmelser hvor man vil hvis man virkelig leder;).. Og så vælger jeg fint at springe over din åbenlyse fornærmelse.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg læser skam, hvad du skriver. Men de kvinder, der bliver vist frem på tv, hvad enten vi kan li det eller ej, har en historie at fortælle, og desværre er det en ret ensporet fremvisning, men om sagt, de har deres historie, og det kan vi ikke feje væk, fordi, det ikke fremstiller branchen som ønsket.  De skal ikke kaldes for noget som helst, lige så lidt, som jeg synes, at pigerne skal kaldes for ludere.  En af de få gange, der blev vist en der ville vise, eller jeg tror, hun ville vise den "lykkelige" luder, er Bonnie, desværre kom budskabet ikke frem pga Bonnie selv, tværtimod.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren
Esglædespige skrev, for 41 minutter siden:

Og jeg er hverken bitter, afdanket eller noget der ligner. Jeg var glad og tilfreds, og den dag i dag, har jeg ikke fortrudt, men jeg erkender, at det giver bivirkninger.

@Esglædespige dit indlæg kandiderer til årets indlæg <3...tak for det, ærligt og ikke det egoistiske salgsorienterede fnider som man ikke kan forholde sig til, når man har optrådt som kunde inden for denne branche i årevis....skræmmende at se at der er piger med 2 års erfaring der betegner sig som "bund erfarne" kom igen om 10 år, elle mere :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Grækeren skrev, for 7 minutter siden:

@Esglædespige dit indlæg kandiderer til årets indlæg <3...tak for det, ærligt og ikke det egoistiske salgsorienterede fnider som man ikke kan forholde sig til, når man har optrådt som kunde inden for denne branche i årevis....skræmmende at se at der er piger med 2 års erfaring der betegner sig som "bund erfarne" kom igen om 10 år, elle mere :roll:

Var det ikke også det, jeg skrev omme på side 1? ;)  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Esglædespige skrev, 1 time siden:

Nå men som en ung dame så flatterende beskrev, så er jeg vist en af de tidligere afdankede kvinder - tak for det, søreme en upassende bemærkning fra en der ikke ved en skid.

Jeg arbejdede i 11 år på lagenet, med pauser pga kæreste mv. Jeg kunne li mit arbejde, jeg var godt tilfreds. Det gjorde mig ikke lykkelig, nej for det der gjorde mig lykkelig, og den dag i dag, er helt normale ting, fx når jeg vågner op til en snorkende hund, der har valgt at bruge halvdelen af min hovedpude som hendes hovedpude, eller dagens første kop kaffe Det gør mig lykkelig at se fårene ude på marken. Men et job har aldrig gjort mig lykkelig, men tilfreds. Jeg har arbejdet med helt normale ting i mange år.

Jobbet som glædespige giver bivirkninger, hvad enten pigerne vil stå ved det eller ej, det er muligt, de først kommer bagefter, men de kommer. Det har jeg snakket med en hel del piger om igennem de år jeg har været  i branchen, 16 år sammenlagt. Dem der har ERFARINGERNE, de er faktisk enige med mig, og det burde sige en hel del. Hvilke konsekvenser og hvor meget, er naturligvis individuelt, men jeg kender ingen, der kan sige sig fri for det, og ingen af de piger, har nogensinde givet udtryk for, at de ikke brød som om jobbet.  Ingen af dem er afdankede eller noget, der ligner, slet ikke. Men lad vær med at bilde jer selv ind, at ligge med en mand, der i det øjeblik, man træder ind af døren, har set på én som om, men lige er trådt op af kloakken i sit ellers så fine lingeri, håret sat, makeuppen sidder som den skal, og derudover næsten lige trådt ud af badet, gæsten sidder og skal jeg sige det pænt, slet ikke har samme respekt for pigen - det slider efterhånden, ikke det første lange stykke tid, men på et tidspunkt...Ja vi kan sige nej tak, men det var mere tidligere end i dag, hvor der er længere imellem gæsterne.

Jeg skal da gerne indrømme, de ting som har ramt mig. Jeg er hysterisk med hygiejne, jeg mistede lysten til sex, ikke 100 %, men der skal FANDME meget til for at tænde mig, faktisk lyder det bedre med at bruge en aften og se the walking dead på hbo eller the originals på netflix (Trine T) i pyjamas. For at vende tilbage til ham, der har set på en med nedladende øjne, når man har prøvet det rigtig mange gange, så ryger der til sidst en hel selvtillid.

Og alle piger oplever at grænser overskrides, det behøver egentlig ikke kun være på lagenet, når vi opsøges på de sociale medier. Men tilliden ryger lidt hver gang, og som tidligere nævnt, så mærker man det først efter lang tid, jeg mærkede det først efter at jeg var stoppet.

Og jeg er hverken bitter, afdanket eller noget der ligner. Jeg var glad og tilfreds, og den dag i dag, har jeg ikke fortrudt, men jeg erkender, at det giver bivirkninger.

 

Tak for det gode indlæg og ærlige indlæg, kunderne/gæsterne eller hvad du vil kalde os. Burde gøre sit for at ikke at overskride en grænse, og et nej er et nej, ikke prutte om prisen være velsoigneret have respekt. Men jeg tænker hvis der kommer en gæst/kunde man aldrig set før eller bare så meget som at hører stemmen, man har måske kun set vedkommende på overvågningskammeraet hvis man er på klinik. så bliver det en anelse kompliceret. Jeg vil ønske at jeg når går på klinik at jeg havde snakkede med pigen før eller endnu bedre som nok er meget urealistisk set hende an og så mig an over en kop et eller andet, jeg er så ikke til kaffe. Man kan ikke undgå at overskride en grænse uanset hvor forsigtigt man så er.

Og det med hygiejne man kan måske forlange at gæsten/kunden tager et bad og måske selv deltage jeg forestille mig at man i denne stund for en fornemmelse af hinandens kroppe i stedet for at man ligger sig ned. Man burde måske gør dette til en bonus tid betaler man en halvtime for 1000 så er et 10 minutters med i prisen, bare uden sex 10 minutter hvor man vender sig til hinanden og måske finde en gnist som man ikke kan finde hvis man begynder i dobbeltsengen med det samme.  eller bare 10 minutter ufopligtende snak mellem 2 øjne, men der vil nok nogen som nok benytter sig at det og får en gratis stund med en sød og smuk pige.

Og jeg tror også at dem der besøger dig og dine kollegaer eller dem der besøgte dig før du sagde stop. Der er også bivirkninger hos dem, de kan være store de kan være næsten usynlige. For mit vedkommende må jeg erkende at jeg fået svært ved at få langvarige relationer til mennesker, det har jeg måske altid haft i virkeligheden til trods at jeg er social og venlig og høflig nærværende lyttende omsorgsfuld empatisk, har jeg god veninde gennem 10 eller mere, men det er forstår jeg ikke rigtigt hvordan det kan lade sig gøre, men det er skønt. Og har ikke besøgt den samme glædepige i mere end 3-4 gange, så forsvinder noget, jeg ved ikke hvad det er, måske det bliver ikke så spændende længere eller at jeg ikke kan møde hende og have en relation til hende ude i virkeligheden engang på grund af en forelskelse var jeg naiv at tro at det kan lade sig gøres forelskelsen gør jo en irrationel, det er virkelig kompliceret med købesex og følelser og sex uden følelser og uden begær det har jeg svært ved at forstå i det hele taget sex som et arbejde har jeg svært ved at forstå Jeg lever af et sex med mænd?. Og hvorfor jeg begyndte det har jeg spekuleret meget på Havde en følelse af at jeg skulle indhente det forsømte efter 5-6 meget svære år i mit Liv. Det er en form for Kick lever i kedsomhedens dal som jeg kalder det og det nærmest kun på den måde jeg møder ligesindet mennesker, udover min gode veninde naturligvis. Er sat fast i et system af kasser metodetækning diagnose tænkning. dette er ikke sjovt, Men der er ingen ikke så vidt jeg ved der skal bestemme om jeg skal besøge en sød og smuk pige og betale mig fra det.

Men jeg mener også at du gjorde en stor forskel da du lagde dig på lagnerne.  Men det er også godt du sagde stop i tide for hvad var der sket hvis du ikke sagde stop i tide?

Måske er der også hos nogen Glædespiger netop et behov for at udvise empati og omsorg, det kan der være mange grunde til, måske lever de også i Kedsomhedens dal eller i en virkelighed de har meget svært ved at forlade selvom de ønsker det. Jeg ønsker dette hver dag

Del dette indlæg


Link til indlæg
Romantikeren skrev, for 9 minutter siden:

Tak for det gode indlæg og ærlige indlæg, kunderne/gæsterne eller hvad du vil kalde os. Burde gøre sit for at ikke at overskride en grænse, og et nej er et nej, ikke prutte om prisen være velsoigneret have respekt ... Man kan ikke undgå at overskride en grænse uanset hvor forsigtigt man så er.

Jeg lodret uenig i det sidste. Hvis man blot udviser almindelig høflig adfærd samt får pigen til at føle sig respekteret og værdsat, er dette ikke noget problem. Man kan sagtens undgå dette. Jeg ved godt, at naturlig venlighed er noget, der falder nogen sværere end andre – men dem hører jo hverken du eller jeg til ;);)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 8 minutter siden:

Jeg lodret uenig i det sidste. Hvis man blot udviser almindelig høflig adfærd samt får pigen til at føle sig respekteret og værdsat, er dette ikke noget problem. Man kan sagtens undgå dette. Jeg ved godt, at naturlig venlighed er noget, der falder nogen sværere end andre – men dem hører jo hverken du eller jeg til ;);)

Tak for det rosende ord. Ja der er nogen der er måske nogen der tror at det er en "varer" og ikke et menneske, så kan man gøre hvad man vil!

Jeg tænker bare at man møde et nyt menneske også i det mest intime stund, sex mellem 2 mennesker der aldrig har mødt hinanden er min verden grænseoverskridende det ligger nok dybt i os, at søge grænser Måske er det for nogen i Kick at søge grænser.

Jeg udviser så ment ikke almindelig høflighed ikke i den forstand. Måske kan man kalde den Uortodoks eller småexcentrisk eller speciel eller særlig, men den er ikke almindelig. Nok fordi jeg gør altid tingene anderledes På min egen måde. Det kan nok godt forvirre nogen og andre igen vil måske blive forundrede forbløffet eller tænke waow hvor kom han fra. I det hele taget er nok bare tro mod mig selv. Jeg gider ikke indøvet tilgange som nogen har forsøgt at lærer mig. Jeg forstår dem udmærket, men det er ikke mig at gøre det.

Jeg er anderledes.   

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren
Borende X skrev, for 27 minutter siden:

Jeg ved godt, at naturlig venlighed er noget, der falder nogen sværere end andre – men dem hører jo hverken du eller jeg til ;);)

flot flot...men når der er penge indblandet så kender du ikke din egen nabo, den der har pengene har magten, mon ikke det rammer en del inden for dette område :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Esglædespige skrev, for 2 timer siden:

Jeg læser skam, hvad du skriver. Men de kvinder, der bliver vist frem på tv, hvad enten vi kan li det eller ej, har en historie at fortælle, og desværre er det en ret ensporet fremvisning, men om sagt, de har deres historie, og det kan vi ikke feje væk, fordi, det ikke fremstiller branchen som ønsket.  De skal ikke kaldes for noget som helst, lige så lidt, som jeg synes, at pigerne skal kaldes for ludere.  En af de få gange, der blev vist en der ville vise, eller jeg tror, hun ville vise den "lykkelige" luder, er Bonnie, desværre kom budskabet ikke frem pga Bonnie selv, tværtimod.

 

Jeg affejer dem på ingen måder eller siger de ikke skal have ret til at fortælle deres historie.. Tilgengæld sagde jeg at jeg synes det er ærgerligt at det er den eneste sidde der bliver vist.. 

 

Grækeren skrev, for 2 timer siden:

skræmmende at se at der er piger med 2 års erfaring der betegner sig som "bund erfarne" kom igen om 10 år, elle mere :roll:

Jeg har på ingen måder påstået jeg er "bund erfaren".. Til gengæld har jeg påstået at jeg kender mig selv hvilket jeg vel egentlig er den eneste der kan udtale mig om.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, den ‎26‎-‎11‎-‎2016 at 11:26:

Jeg er helt på linje med IVs indlæg herover, bortset fra at jeg er meget lidt "flyvsk" af sind ;-)  Jeg føler mig lykkelig, men det handler ikke (kun) om valg af erhverv, det handler om måden at være menneske på, måden at se livet på. 

Jeg er rigtig glad for mit erhverv, og for friheden ved at være selvstændig. Til gengæld bliver jeg lidt træt, når dette emne kommer op igen og igen, hvornår taler vi om den lykkelige folkeskolelærer? Hvad er lykke overhovedet? Kan man være lykkelig hele tiden? Hvad med de psykiske og fysiske langtidseffekter ved at være sosu, pædagog eller buschauffør? ;-) 

Og ja, man kan sagtens leve i et helt normalt parforhold som prostitueret.... 

 

Jeg har aldrig været specielt vild med at arbejde og bliver det nok aldrig... jeg burde nok dyrke / have dyrket mine kreative sider mere... tænk at have været Jens Jørgen Thorsen, og kunne have kastet rundt med lidt maling dagen lang, og ende med at få penge for det :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil også gerne lige komme med et indspark :) 

Jeg er ikke en lykkelig luder, men jeg er generelt et lykkeligt menneske, og mit bijob er i højeste grad medvirkende til at jeg føler mig som et lykkeligt menneske. Jeg får sex - GOD SEX - og jeg får penge for det, så jeg også kan lave nogle andre ting, som gør mig glad.

Nej, jeg er ikke lykkelig hele tiden, for det er der ingen mennesker, der er. Men jeg er hedonist, og mener at jeg lever mit liv i glæde og fortrinsvis gør de ting, jeg har lyst til.
Af og til falder jeg også ned i et sort hul, men det skal man også engang imellem, for ellers ved man jo ikke hvornår man er glad og tilfreds!?

Jeg har valgt at være luder på deltid. Hvis jeg skulle leve udelukkende af det, ville jeg stoppe øjeblikkeligt - for så ville jeg ikke gøre det, når jeg havde lyst, men af nød. 

 

.. og så er jeg udover det fuldstændig ligeglad om man tror på mig eller ej. Det er mit liv, og det er mig, der lever det :wub: 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Catja

Igen igen.... jagten på den hellige gral :D 

Lykke(-følelse) er en lidt underlig størrelse og kommer jo kun glimtvis. Den kan komme ofte eller en gang imellem, men har aldrig hørt om at det skulle være en kontant.

Lykkelig luder.... hvorfor skulle man dog være "mere" lykkelig i det her erhverv, end man ellers går rundt og er i sit civile liv? ....fordi der er en økonomisk fordel ved jobbet? Money can't buy happiness... det ved vi vist alle sammen ;)

Jeg synes, konstellationen "en lykkelig luder" er lidt søgt. Jeg, personligt, har et lyst sind og er generelt et positivt menneske. Jeg ser oftest fordele frem for ulemper og løsninger fremfor problemer. Det gør mig måske på sin måde mere disponeret for at opleve indslag af "lykkefølelser" end mennesker der er sortseere.

Jeg er rigtig meget glad for mit "bijob". Det bringer mig mange interessante og dejlige oplevelser. Jeg får og giver (som regel) dejlig sex, møder nogle skønne og spændende mænd, med alle mulige forskellige baggrunde... og får lommepenge, der kan forsøde mit liv. Jeg kører som regel fra et frækt møde med en rigtig god følelse i både sind og krop, og det kan vel oversættes til en slags lykkefølelse?

Er sikker på at flere af pigerne herinde kender den "high" man får efter et møde/job der gik rigtigt godt. Det er i hvert fald bl.a. dét der driver værket for mig. Eller ville jeg da holde inde :) Ja ...det kræver uden tvivl et personligt overskud og et engagement at være i den her brance. Man giver noget af sig selv, på flere plan ....og hvis man ikke har det overskud, så tror jeg ikke at man kan trives i jobbet og dermed bliver man måske ulykkelig :mellow:

Redigeret af Catja

Del dette indlæg


Link til indlæg
Catja skrev, for 1 time siden:

Igen igen.... jagten på den hellige gral :D 

Lykke(-følelse) er en lidt underlig størrelse og kommer jo kun glimtvis. Den kan komme ofte eller en gang imellem, men har aldrig hørt om at det skulle være en kontant.

Lykkelig luder.... hvorfor skulle man dog være "mere" lykkelig i det her erhverv, end man ellers går rundt og er i sit civile liv? ....fordi der er en økonomisk fordel ved jobbet? Money can't buy happiness... det ved vi vist alle sammen ;)

Jeg synes, konstellationen "en lykkelig luder" er lidt søgt. Jeg, personligt, har et lyst sind og er generelt et positivt menneske. Jeg ser oftest fordele frem for ulemper og løsninger fremfor problemer. Det gør mig måske på sin måde mere disponeret for at opleve indslag af "lykkefølelser" end mennesker der er sortseere.

Jeg er rigtig meget glad for mit "bijob". Det bringer mig mange interessante og dejlige oplevelser. Jeg får og giver (som regel) dejlig sex, møder nogle skønne og spændende mænd, med alle mulige forskellige baggrunde... og får lommepenge, der kan forsøde mit liv. Jeg kører som regel fra et frækt møde med en rigtig god følelse i både sind og krop, og det kan vel oversættes til en slags lykkefølelse?

Er sikker på at flere af pigerne herinde kender den "high" man får efter et møde/job der gik rigtigt godt. Det er i hvert fald bl.a. dét der driver værket for mig. Eller ville jeg da holde inde :) Ja ...det kræver uden tvivl et personligt overskud og et engagement at være i den her brance. Man giver noget af sig selv, på flere plan ....og hvis man ikke har det overskud, så tror jeg ikke at man kan trives i jobbet og dermed bliver man måske ulykkelig :mellow:

Meget fin beskrivelse af lykke(følelse), som jo ikke er nogen permanent tilstand. Ordet "lykke" er ikke uproblematisk, da det til forskellige tider er blevet brugt forskelligt. Men mon ikke det i "vor" sammenhæng nærmest betyder "(vel)tilfreds"?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Catja skrev, for 2 timer siden:


Lykkelig luder.... hvorfor skulle man dog være "mere" lykkelig i det her erhverv, end man ellers går rundt og er i sit civile liv? ....fordi der er en økonomisk fordel ved jobbet? Money can't buy happiness... det ved vi vist alle sammen ;)

 

Enig i at begrebet kan være meget misvisende. Dog er der vist ingen tvivl om, hvorledes det skal forstås i en debat for/imod prostitution.  i disse debatter skal det forstås som "Findes der reelt velfungerende prostituerede kvinder der dels gør det 100% frivilligt og uden sår på sjælen" Spørgsmålet skal ligeledes sammenlignes med almindelige jobs med hensyn på sandsynlige påvirkninger.

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Catja
TheVoice skrev, for 47 minutter siden:

Enig i at begrebet kan være meget misvisende. Dog er der vist ingen tvivl om, hvorledes det skal forstås i en debat for/imod prostitution.  i disse debatter skal det forstås som "Findes der reelt velfungerende prostituerede kvinder der dels gør det 100% frivilligt og uden sår på sjælen" Spørgsmålet skal ligeledes sammenlignes med almindelige jobs med hensyn på sandsynlige påvirkninger.

 

 

 

Det er så rart når nogle kan skære tingene ud i pap for én :D

Jamen i så fald må jeg jo henvise til de mange "reelt velfungerende prostituerede kvinder, der dels gør det 100% frivilligt og uden sår på sjælen", inkl. undertegnede, der har svaret i tråden ;)



Cat

Redigeret af Catja

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...