Hop til indhold
migmanden

Den "Lykkelige Luder"

Recommended Posts

Guest Kamilla K
moeffe skrev, den 26/11/2016 at 16:58:

Jeg har tit tænkt på om den "lykkelige luder" virkelig findes. Jeg har også af og til haft en slags skyldfølelse efter besøg. Ikke at jeg ikke opfører mig ordentligt go gjort noget vildt. Jeg er dog altid kommet til den facit at det jo er to behov der dækkes og at det derfor måske er okay.  Dog er jeg ret sikker på at mange får ar på sjælen af dette erhverv... især de helt unge som starter og efter noget tid ikke kan undvære pengene...  Bemærk jeg siger ikke at den lykkelige luder ikke findes med jeg er sikker på at mange har ar på sjælen og hvis de siger det modsatte så lyver de først og fremmest for sig selv.
Jeg linker lige til en artikel som beskriver lidt om hvad der kan ske for en ellers ung "uspoleret" studine der lader sig friste...

Til jer mænd... behandl i det mindste pigerne ordentligt, vær altid ren og sober.. Og til pigerne... pas på jer selv..

http://www.alt.dk/kultur/interview/carina-var-prostitueret-

 

 

du kan finde andre tråde herinde der beskriver hvordan vi piger oplever vores egen tilgang til vores job.

jeg har selv bidraget med en tråd engang. 

 

Men der er mange delte meninger omkring emnet . Vi er jo alle forskellige.

Forskelligheden ligger blandt andet hos vi piger i branchen, vores kunder og vores måde at arbejde på.

Og alle de forskellige grundlag for, hvorfor vi er i branchen.  

Denne forskellighed, tror jeg måske er med til at udgøre de forskellige udfald . 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mandes
JenniferRomantica skrev, den ‎27‎-‎11‎-‎2016 at 12:52:

Jeg affejer dem på ingen måder eller siger de ikke skal have ret til at fortælle deres historie.. Tilgengæld sagde jeg at jeg synes det er ærgerligt at det er den eneste sidde der bliver vist.. 

 

Jeg har på ingen måder påstået jeg er "bund erfaren".. Til gengæld har jeg påstået at jeg kender mig selv hvilket jeg vel egentlig er den eneste der kan udtale mig om.. 

Nej....din livsfilosofi omkring din egen viden til personlighedslivet har du ikke kendskab til.

Kvaliteten i livet består af lærdom og den lærer du aldrig på det plan eller i din alder,. Det er en illusion og sige du er lykkelig luder og kender dig selv. Det er indbildsk usandhed for egoet føler sig godt tilpas mens sandheden er, at alderdom giver dig gevinst i lærdom og indsigt. Det virker til du og mange andre piger i branchen er tiltrukket af den lykkelige sætning uden fornemmelse for den gængse virkelighed.

Hvis du er lykkelig luder og andre kan være fejlplaceret i branchen fordi du smiler og glædes over de lykkelige penge. Hvad er så de piger der mærker deres intense mikroskopiske dele i kroppen? Er de virkelig fejlplaceret i branchen mens du og andre fejldømmer deres psyke til en virkelighed du og andre distancerer sig fra?

Dit indre vil altid være forbundet til dine oplevelser og det usete med skjulte følelser og oplevelser på lagnet dukker op....så døm aldrig den " ulykkelige luder " der mærker sit værd mens jeres lykkelige tanker bliver projiceret til pretty woman begrebet. ( husk på skyggesiderne) ellers ender du som svag luder :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mandes

PS.

Den lykkelige luder holder fri når hendes periode forhindrer 24/7

Hvorfor skal den lykkelige luder overfører sin røde energi i mængder af slam -svampe i underlivet og overfører sine " højt elsket " gæster rådighed alle dage når kvindes lykkelige cyklus bør respektere livets lykkelige skønhed?

Er kvinder lykkelige når de arbejder mandag, tirsdag, onsdag, torsdag, fredag, lørdag og søndage i Jylland, på Fyn og Sjælland uden hensyn til respekten for kroppen og gæsten der skal slikke en rød kloak?

" jeg er i balance og en lykkelig luder " men jeg arbejder 24/7 og føler harmoni med kroppens cyklus afhængig af LandsByTossensPengePung.

En klog person sagde " Pengenes hele funktion er ikke at besidde dem " Citat slut.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mandes skrev, for 3 timer siden:

Nej....din livsfilosofi omkring din egen viden til personlighedslivet har du ikke kendskab til.

Kvaliteten i livet består af lærdom og den lærer du aldrig på det plan eller i din alder,. Det er en illusion og sige du er lykkelig luder og kender dig selv. Det er indbildsk usandhed for egoet føler sig godt tilpas mens sandheden er, at alderdom giver dig gevinst i lærdom og indsigt. Det virker til du og mange andre piger i branchen er tiltrukket af den lykkelige sætning uden fornemmelse for den gængse virkelighed.

Hvis du er lykkelig luder og andre kan være fejlplaceret i branchen fordi du smiler og glædes over de lykkelige penge. Hvad er så de piger der mærker deres intense mikroskopiske dele i kroppen? Er de virkelig fejlplaceret i branchen mens du og andre fejldømmer deres psyke til en virkelighed du og andre distancerer sig fra?

Dit indre vil altid være forbundet til dine oplevelser og det usete med skjulte følelser og oplevelser på lagnet dukker op....så døm aldrig den " ulykkelige luder " der mærker sit værd mens jeres lykkelige tanker bliver projiceret til pretty woman begrebet. ( husk på skyggesiderne) ellers ender du som svag luder :-) 

Jeg er dig faktisk dybt uenig.. Erfaring giver lærdom.. Ikke alder.. Lige så vel med indsigt.. Jo flere ting man er blevet slæbt igennem i ens liv.. Nedgang og pressede situationer hvor man er nødt til sætte ens lid til ens instinkter og krybdyrshjernen gør at man kan være mere moden som 20 årig og kende sig selv bedre end en på 40 der aldrig har haft oplevet lignende situationer.. 

Jeg tror inderligt på at nogen piger bare ikke har psyken til det her arbejde.. Eller rettere sagt jeg tror inderligt på at nogle piger er normale og så vælger at indlede sig i denne branche bare for at opdage at det ikke var dem alligevel.. At de efter noget tid føler sig beskidte og ulækre og væmmes ved dem selv.. Deres selvbilled bliver forskruet eller de giver for meget af dem selv.. Der skal være en naturlig grænse.. Og den skal man kende og ikke træde over hvis man vil overleve med sin forstand i god behold.. Jeg har rådet veninder til at stoppe blandt andet fordi den ene ikke kunne forstår at hun havde hovedpine hver gang hun var på arbejde.. For mig er det en psykosomatisk reaktion og det er den tydeligste form for det.. Det forklarede jeg og rigtig nok 2 måneder efter stod hun med en diagnose der sagde borderline.. Med mit kendskab til min veninde før og efter vil jeg sige hun altid har haft borderline men at arbejdet nok har bevirket den voldsomme reaktion hun fik efterfølgende..

Og som jeg skrev er jeg et lykkeligt menneske.. At jeg så har valgt at have min gang og tjene mine penge i denne branche er så en del af det komplette og lykkelige menneske jeg er.. Jeg tror på man kan befinde sig i en kort og forbigående form for lykke f.eks forelskelse osv. og så kan man have en gennemgribende følelse af at være et lykkeligt menneske.. Den følelse har jeg.. Selvfølgelig er der dage hvor jeg kan have det skidt eller er trist hvis min hund dør eller et familiemedlem eller hvad ved jeg.. Men det gør mig da ikke mindre lykkelig inde i kernen af dette flygtige element vi kalder sjælen.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mandes
JenniferRomantica skrev, for 6 minutter siden:

Jeg er dig faktisk dybt uenig.. Erfaring giver lærdom.. Ikke alder.. Lige så vel med indsigt.. Jo flere ting man er blevet slæbt igennem i ens liv.. Nedgang og pressede situationer hvor man er nødt til sætte ens lid til ens instinkter og krybdyrshjernen gør at man kan være mere moden som 20 årig og kende sig selv bedre end en på 40 der aldrig har haft oplevet lignende situationer.. 

Jeg tror inderligt på at nogen piger bare ikke har psyken til det her arbejde.. Eller rettere sagt jeg tror inderligt på at nogle piger er normale og så vælger at indlede sig i denne branche bare for at opdage at det ikke var dem alligevel.. At de efter noget tid føler sig beskidte og ulækre og væmmes ved dem selv.. Deres selvbilled bliver forskruet eller de giver for meget af dem selv.. Der skal være en naturlig grænse.. Og den skal man kende og ikke træde over hvis man vil overleve med sin forstand i god behold.. Jeg har rådet veninder til at stoppe blandt andet fordi den ene ikke kunne forstår at hun havde hovedpine hver gang hun var på arbejde.. For mig er det en psykosomatisk reaktion og det er den tydeligste form for det.. Det forklarede jeg og rigtig nok 2 måneder efter stod hun med en diagnose der sagde borderline.. Med mit kendskab til min veninde før og efter vil jeg sige hun altid har haft borderline men at arbejdet nok har bevirket den voldsomme reaktion hun fik efterfølgende..

Og som jeg skrev er jeg et lykkeligt menneske.. At jeg så har valgt at have min gang og tjene mine penge i denne branche er så en del af det komplette og lykkelige menneske jeg er.. Jeg tror på man kan befinde sig i en kort og forbigående form for lykke f.eks forelskelse osv. og så kan man have en gennemgribende følelse af at være et lykkeligt menneske.. Den følelse har jeg.. Selvfølgelig er der dage hvor jeg kan have det skidt eller er trist hvis min hund dør eller et familiemedlem eller hvad ved jeg.. Men det gør mig da ikke mindre lykkelig inde i kernen af dette flygtige element vi kalder sjælen.. 

Rigtig mange mennesker begår samme fejltagelser trods tidligere erfaringer, mennesket skal modnes til modellering for at undgå fremadrettet kopiering, jeg tror alder spiller rigtig meget ind i modningsprocessen. Din værktøjskasse vokser med dine menneske år selvom jeg da er enig i en 20 årig kan virke mere moden end en på 40 år, men der er stadig forskel på den mentale proces.

Jeg er glad for du har rådet nogle af dine veninder til en stopklods i branchen og synes det super stærkt af dig. Jeg kunne også fortælle masser af ting omkring ødelæggelse i branchen, jeg tænker bare. Hvordan sikrer du guldringen af lykke omkring dig selv? Du aner ikke hvordan du vil reagere om 1-10 år? Du kan få en oplevelse med en kunde, et røveri der giver dig trauma og jeg tror fuld og fast på denne branche giver bivirkninger vi ikke tænker over lige her og nu mens alt føles lykkeligt. Min problemstilling er faktisk piger på bordel. Det er den største indgang til langsom nedbrydning, piger der ikke arbejder selvstændigt med egen indflydelse bliver ødelagt.

Kan du ringe til din chef på en af dine faste vagter og sige du ikke er i humør til mænd og sex og få fri? Jeg ser virkelig en nedbrydning ved bordel arbejde, hvor overlevelsesmekanismen bliver lykkelig indbildning for overlevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mandes skrev, for 1 minut siden:

Rigtig mange mennesker begår samme fejltagelser trods tidligere erfaringer, mennesket skal modnes til modellering for at undgå fremadrettet kopiering, jeg tror alder spiller rigtig meget ind i modningsprocessen. Din værktøjskasse vokser med dine menneske år selvom jeg da er enig i en 20 årig kan virke mere moden end en på 40 år, men der er stadig forskel på den mentale proces.

Jeg er glad for du har rådet nogle af dine veninder til en stopklods i branchen og synes det super stærkt af dig. Jeg kunne også fortælle masser af ting omkring ødelæggelse i branchen, jeg tænker bare. Hvordan sikrer du guldringen af lykke omkring dig selv? Du aner ikke hvordan du vil reagere om 1-10 år? Du kan få en oplevelse med en kunde, et røveri der giver dig trauma og jeg tror fuld og fast på denne branche giver bivirkninger vi ikke tænker over lige her og nu mens alt føles lykkeligt. Min problemstilling er faktisk piger på bordel. Det er den største indgang til langsom nedbrydning, piger der ikke arbejder selvstændigt med egen indflydelse bliver ødelagt.

Kan du ringe til din chef på en af dine faste vagter og sige du ikke er i humør til mænd og sex og få fri? Jeg ser virkelig en nedbrydning ved bordel arbejde, hvor overlevelsesmekanismen bliver lykkelig indbildning for overlevelse.

I alle brancher hvor man arbejder med mennesker er der en chance for noget kan gå galt.. Jeg kunne lige så vel blive røvet på åben gade eller som ekspedient på en tankstation.. Der er chancerne om noget større.. Jeg er en selvstændig forretning.. Selvfølgelig er der udgifter forbundet med at have en forretning men jeg ved vitterligt ikke om du tror vi på danske bordeller er købt og solgt som de østlige piger er.? 

Jeg kan holde fri alt det jeg vil.. Jeg kunne ringe til stedet jeg arbejder i dag og sige " jeg er sku blevet syg eller jeg gider ikke komme i dag" og så ville de skulle acceptere det.. Jeg har skam meldt mig syg før.. Jeg har 2 ugentlige vagter.. Og i december måned f.eks arbejder jeg kun 2 lørdage.. Fordi jeg har andre ting jeg skal.. Så der holder jeg fri.. Helt uden det var noget problem.. jeg tror du har en eller anden forvrænget forestilling om hvordan det virkelig foregå bag de lukkede døre.. Hehe.. Hvilket jeg da er voldsom ked af at hører egentlig.. For så forstår jeg da bedre din påstand om at man ikke kan være lykkelig i denne branche.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mandes
JenniferRomantica skrev, for 2 minutter siden:

I alle brancher hvor man arbejder med mennesker er der en chance for noget kan gå galt.. Jeg kunne lige så vel blive røvet på åben gade eller som ekspedient på en tankstation.. Der er chancerne om noget større.. Jeg er en selvstændig forretning.. Selvfølgelig er der udgifter forbundet med at have en forretning men jeg ved vitterligt ikke om du tror vi på danske bordeller er købt og solgt som de østlige piger er.? 

Jeg kan holde fri alt det jeg vil.. Jeg kunne ringe til stedet jeg arbejder i dag og sige " jeg er sku blevet syg eller jeg gider ikke komme i dag" og så ville de skulle acceptere det.. Jeg har skam meldt mig syg før.. Jeg har 2 ugentlige vagter.. Og i december måned f.eks arbejder jeg kun 2 lørdage.. Fordi jeg har andre ting jeg skal.. Så der holder jeg fri.. Helt uden det var noget problem.. jeg tror du har en eller anden forvrænget forestilling om hvordan det virkelig foregå bag de lukkede døre.. Hehe.. Hvilket jeg da er voldsom ked af at hører egentlig.. For så forstår jeg da bedre din påstand om at man ikke kan være lykkelig i denne branche.. 

Jeg ved godt hvordan det foregår bag de lukkede døre, men er glad for du kan holde fri hvis lysten mangler forhåbentlig også uden huslejegæld. Det vigtigste er, ingen mennesker er så stærke at de kan undgå evt. bivirkninger. Din lykkefølelse kan overskygge potentielle bivirkninger...en dag kan du vågne med et andet lys over dig og tænkte...lige et øjeblik, hvad gjorde det for. Du kan møde drømmemanden og tænke om han er på bordel hvis han kommer 5 min. for sent hjem.

Den her verden er ikke uden konsekvenser selvom du føler dig lykkelig nu.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mandes skrev, for 10 minutter siden:

Jeg ved godt hvordan det foregår bag de lukkede døre, men er glad for du kan holde fri hvis lysten mangler forhåbentlig også uden huslejegæld. Det vigtigste er, ingen mennesker er så stærke at de kan undgå evt. bivirkninger. Din lykkefølelse kan overskygge potentielle bivirkninger...en dag kan du vågne med et andet lys over dig og tænkte...lige et øjeblik, hvad gjorde det for. Du kan møde drømmemanden og tænke om han er på bordel hvis han kommer 5 min. for sent hjem.

Den her verden er ikke uden konsekvenser selvom du føler dig lykkelig nu.

Livet er ikke uden konsekvenser.. Uanset hvordan man lever det.. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mandes
JenniferRomantica skrev, for 1 minut siden:

Livet er ikke uden konsekvenser.. Uanset hvordan man lever det.. 

 

Men nogle valg vejer tungere på vægtskålen :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mandes
JenniferRomantica skrev, for 2 minutter siden:

Helt sikkert.. Men hvis man undgå vægtskålen er der intet der vejer tungere end andet.. 

Livet er vægtskålen man skal bare overveje balancegangen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mandes skrev, for 3 minutter siden:

Livet er vægtskålen man skal bare overveje balancegangen.

Jeg tror måske bare jeg er anderledes indrettet end andre.. Åbenbart.. Jeg forstår ikke idéen i at hænge sig i tingene.. De valg man træffer har jo nok været rigtige for en på det givne tidspunkt.. Skulle jeg hænge mig i alt der nogensinde er hændt mig i livet skulle jeg bære nag til en helt masse mennesker og det ville da ødelægge en mere end bare at tilgive og så bevæge sig videre.. Hvorfor veje alting på en vægtskål.? Alle valg man træffer behøver man ikke vende og dreje som om man efter valget vil være tvunget til at blive i den situation for evigt.. Som om vi ikke har ret til at ændre kurs og vælge anderledes.. Man kan altid komme ud af situationer der er selv valgt.. Det drejer sig bare om at finde en udvej.. Og viljen til at ville finde en udvej..

Hvorfor ikke bare vælge at leve med tingene der er mindre pæne og så står ved dem.? Accept hjælper en til at kunne bevæge sig videre.. I hvertfald for mig..

Selv ting der bliver gjort ved en som er grimme er mulige at tage i egne hænder.. Man bestemmer selv hvordan man reagerer på det hændte.. Man træffer sine egne valg.. Og sådan er min holdning fuldt og fast.. Andre er måske af en anden overbevisning men dette er min..  

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 4 timer siden:

Jeg tror måske bare jeg er anderledes indrettet end andre.. Åbenbart.. Jeg forstår ikke idéen i at hænge sig i tingene.. De valg man træffer har jo nok været rigtige for en på det givne tidspunkt.. Skulle jeg hænge mig i alt der nogensinde er hændt mig i livet skulle jeg bære nag til en helt masse mennesker og det ville da ødelægge en mere end bare at tilgive og så bevæge sig videre.. Hvorfor veje alting på en vægtskål.? Alle valg man træffer behøver man ikke vende og dreje som om man efter valget vil være tvunget til at blive i den situation for evigt.. Som om vi ikke har ret til at ændre kurs og vælge anderledes.. Man kan altid komme ud af situationer der er selv valgt.. Det drejer sig bare om at finde en udvej.. Og viljen til at ville finde en udvej..

Hvorfor ikke bare vælge at leve med tingene der er mindre pæne og så står ved dem.? Accept hjælper en til at kunne bevæge sig videre.. I hvertfald for mig..

Selv ting der bliver gjort ved en som er grimme er mulige at tage i egne hænder.. Man bestemmer selv hvordan man reagerer på det hændte.. Man træffer sine egne valg.. Og sådan er min holdning fuldt og fast.. Andre er måske af en anden overbevisning men dette er min..  

Jeg tror kunsten er at vide hvilke valg der fortjener at blive vejet på en vægtskål, og hvilke der ikke gør. Det er åbenlyst at vi som mennesker konstant bliver konfronteret med en masse valg hele tiden. Lige fra trivielle spørgsmål, som fx. hvilket pålæg vi skal købe i supermarkedet, til vigtige spørgsmål som hvilke karrierevalg man skal tage eller om man skal flytte sammen med sin udkårne. Mange valg af den mere trivielle slags ender hurtigt med at udvikle sig til vaner. Men selv vaner kan det fra tid til anden være klogt at genoverveje. 

Når det drejer sig om vigtigere valg, så er det fornuftigt at veje disse på en vægtskål. For ofte kan de have langsigtede konsekvenser, og de kan måske også være svære at rette op på senere i livet. Det er oplagt når det kommer til prostitution, så kender GPen ikke de langsigtede konsekvenser af hendes livsstils valg. Hun ved ikke hvordan hun emotionelt vil reagere på længere sigt. Af den grund kan der være en vis fornuft i at gøre karrieren tidsbegrænset eller kun bijobbe. Men der er uden tvivl også nogen der har svært ved at styre det når de først kommer i gang med arbejdet. Er du fx. ufaglært GPer, er alternativet til GP arbejde sjældent særligt tillokkende økonomisk set. Så jeg kan sådan set godt forstå hvorfor så mange bliver hængende.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest nicegent2

Jeg har ikke læst hele strengen, men selvfølgelig findes der også ulykkelige GP'er, det er en hård branche og det er ikke blevet nemmere med al den 'billige arbejdskraft' der dominerer lige nu.

Men jeg har også oplevet ulykkelige kollegaer i min branche (IT), f.eks folk der går ned med stress, folk der vantrives og ikke passer på sig selv, endda to selvmord i de mere end 30 år jeg har været i branchen.

Personligt tror jeg, at vi gæster også skal tage et ansvar, eksempelvis hvis en pige tydeligvis er ude på eller på vej ud på et skråplan, så bør vi nok træde varsomt, og måske endda trække os.

Og vi skal slet ikke støtte kvinde handel eller narkoludere !

Hvor er den gæve Susanne 'Legelyst' egentligt ?

Ville gerne høre hendes meninger og erfaringer (og så kunne jeg godt bruge en god Nurgel massage!)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mandes
Kindhesten80 skrev, for 23 timer siden:

Jeg tror kunsten er at vide hvilke valg der fortjener at blive vejet på en vægtskål, og hvilke der ikke gør. Det er åbenlyst at vi som mennesker konstant bliver konfronteret med en masse valg hele tiden. Lige fra trivielle spørgsmål, som fx. hvilket pålæg vi skal købe i supermarkedet, til vigtige spørgsmål som hvilke karrierevalg man skal tage eller om man skal flytte sammen med sin udkårne. Mange valg af den mere trivielle slags ender hurtigt med at udvikle sig til vaner. Men selv vaner kan det fra tid til anden være klogt at genoverveje. 

Når det drejer sig om vigtigere valg, så er det fornuftigt at veje disse på en vægtskål. For ofte kan de have langsigtede konsekvenser, og de kan måske også være svære at rette op på senere i livet. Det er oplagt når det kommer til prostitution, så kender GPen ikke de langsigtede konsekvenser af hendes livsstils valg. Hun ved ikke hvordan hun emotionelt vil reagere på længere sigt. Af den grund kan der være en vis fornuft i at gøre karrieren tidsbegrænset eller kun bijobbe. Men der er uden tvivl også nogen der har svært ved at styre det når de først kommer i gang med arbejdet. Er du fx. ufaglært GPer, er alternativet til GP arbejde sjældent særligt tillokkende økonomisk set. Så jeg kan sådan set godt forstå hvorfor så mange bliver hængende.  

Super godt skrevet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mandes
JenniferRomantica skrev, den ‎03‎-‎12‎-‎2016 at 10:30:

Jeg tror måske bare jeg er anderledes indrettet end andre.. Åbenbart.. Jeg forstår ikke idéen i at hænge sig i tingene.. De valg man træffer har jo nok været rigtige for en på det givne tidspunkt.. Skulle jeg hænge mig i alt der nogensinde er hændt mig i livet skulle jeg bære nag til en helt masse mennesker og det ville da ødelægge en mere end bare at tilgive og så bevæge sig videre.. Hvorfor veje alting på en vægtskål.? Alle valg man træffer behøver man ikke vende og dreje som om man efter valget vil være tvunget til at blive i den situation for evigt.. Som om vi ikke har ret til at ændre kurs og vælge anderledes.. Man kan altid komme ud af situationer der er selv valgt.. Det drejer sig bare om at finde en udvej.. Og viljen til at ville finde en udvej..

Hvorfor ikke bare vælge at leve med tingene der er mindre pæne og så står ved dem.? Accept hjælper en til at kunne bevæge sig videre.. I hvertfald for mig..

Selv ting der bliver gjort ved en som er grimme er mulige at tage i egne hænder.. Man bestemmer selv hvordan man reagerer på det hændte.. Man træffer sine egne valg.. Og sådan er min holdning fuldt og fast.. Andre er måske af en anden overbevisning men dette er min..  

Jeg fornemmer du har styr på tingene, du skal bare ikke undervurdere vores valg.

Du skriver de valg vi træffer nok er rigtige på det givne tidspunkt, det må bagklogskaben give det rigtige svar på.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mandes skrev, for 50 minutter siden:

Jeg fornemmer du har styr på tingene, du skal bare ikke undervurdere vores valg.

Du skriver de valg vi træffer nok er rigtige på det givne tidspunkt, det må bagklogskaben give det rigtige svar på.

Takker for kommentaren. :)

Enig med at tiden kun kan vise om et valg var det "rigtige" valg. Jeg syntes det er for let at bare sige at valg var det rigtige, bare fordi at det virkede som et godt valg på det givne tidspunkt. I virkeligheden kan man meget sjældent tage et optimalt valg, der findes kun gode og mindre gode valg i en given situation. Og jeg syntes sådan set også at det er fint at indrømme at man har taget nogen dårlige valg gennem tiden. Så længe man lærer af dem og ikke dvæler for meget ved dem. 

Hvad angår GP som et erhverv må vi jo nok bare erkende at det har en del skyggesider. Men også at der nok er en vis forskel mellem GPer der arbejder fuld tid og så dem som bruger det som en side beskæftigelse ved siden af studiet. De har måske en forskellig tilgang til erhvervet. Når det så er sagt så tror jeg det er de færreste der regner med at de skal blive i erhvervet i mange år, når de overvejer at starte på det. Og for dem som studerer, vil det nok blive lidt af en brat opvågning når de finder ud af at arbejdsløsheden er høj indenfor mange fag, og lønnen ikke er specielt imponerende. Så kan det lige pludselig godt vise sig at være fristende at blive i GP branchen mere permanent.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mandes
Kindhesten80 skrev, for 13 minutter siden:

Takker for kommentaren. :)

Enig med at tiden kun kan vise om et valg var det "rigtige" valg. Jeg syntes det er for let at bare sige at valg var det rigtige, bare fordi at det virkede som et godt valg på det givne tidspunkt. I virkeligheden kan man meget sjældent tage et optimalt valg, der findes kun gode og mindre gode valg i en given situation. Og jeg syntes sådan set også at det er fint at indrømme at man har taget nogen dårlige valg gennem tiden. Så længe man lærer af dem og ikke dvæler for meget ved dem. 

Hvad angår GP som et erhverv må vi jo nok bare erkende at det har en del skyggesider. Men også at der nok er en vis forskel mellem GPer der arbejder fuld tid og så dem som bruger det som en side beskæftigelse ved siden af studiet. De har måske en forskellig tilgang til erhvervet. Når det så er sagt så tror jeg det er de færreste der regner med at de skal blive i erhvervet i mange år, når de overvejer at starte på det. Og for dem som studerer, vil det nok blive lidt af en brat opvågning når de finder ud af at arbejdsløsheden er høj indenfor mange fag, og lønnen ikke er specielt imponerende. Så kan det lige pludselig godt vise sig at være fristende at blive i GP branchen mere permanent.  

Super godt skrevet.

De fleste kan godt mærke betydningen for deres valg og selvfølgelig er der forskel på glædespiger med uddannelser eller ufaglærte som du skrev tidligere. Et af de store problemer i branchen er selverkendelse og turde stå fast omkring ens valg var / er forkerte. Jeg synes det vigtigt pigerne og specielt de unger der starter før første lønningsdag i rigtig arbejde fortæller dem selv der findes andre muligheder inden de fanges i pengenes magt.

Når jeg standser op og bliver bevidst om mine valg og konsekvenserne skal det være legalt, at andre piger i branchen ikke fordømmer mine udsagn det samme gælder gæsterne. Hvis niveauet holdes på et selvstændigt plan med humør for sit job og respekten for kroppen bliver man sin egen troskabsfølger og ens dømmekraft forhindrer unødig problematik.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
moeffe skrev, den 26. november 2016 at 16:58:

Jeg har tit tænkt på om den "lykkelige luder" virkelig findes. Jeg har også af og til haft en slags skyldfølelse efter besøg. Ikke at jeg ikke opfører mig ordentligt go gjort noget vildt. Jeg er dog altid kommet til den facit at det jo er to behov der dækkes og at det derfor måske er okay.  Dog er jeg ret sikker på at mange får ar på sjælen af dette erhverv... især de helt unge som starter og efter noget tid ikke kan undvære pengene...  Bemærk jeg siger ikke at den lykkelige luder ikke findes med jeg er sikker på at mange har ar på sjælen og hvis de siger det modsatte så lyver de først og fremmest for sig selv.
Jeg linker lige til en artikel som beskriver lidt om hvad der kan ske for en ellers ung "uspoleret" studine der lader sig friste...

Til jer mænd... behandl i det mindste pigerne ordentligt, vær altid ren og sober.. Og til pigerne... pas på jer selv..

http://www.alt.dk/kultur/interview/carina-var-prostitueret-

 

 

Artiklen siger det faktisk meget fint.

Jeg har været ude og inde af branchen et par gange - netop fordi det pludselig blev "for meget".

Det kan meget nemt komme som lyn fra en klar himmel. At man ikke magter mere. Jeg tror, der er en latens-tid - for i mit tilfælde var der tale om oplevelser, der lå langt tilbage i tid. Ikke oplevelser i går eller sidste uge.

Det minder lidt om PTSD-symptomer. Pludselig kunne jeg ikke sove om natten og oplevede en intens uro og væmmelse ved mit erhverv.

Det grænseoverskridende lå for mig ikke i den sex, der var aftalt. Men det, der ikke var aftalt, og som blev gennemtrumfet. F.eks. insisterende forsøg på at kysse mig på munden. Det kunne jeg slet ikke have, og kan stadig ikke. Kun med min egen mand og få udvalgte kan det gå an. Og jeg tror, det er en konsekvens af erhvervet som GP.

Eller en finger op i røven lige pludselig, eller sperm i munden. Eller nedladende tale.

Det skal hertil siges, at jeg faktisk har haft en masse fede oplevelser som GP. En masse søde gæster. De dårlige oplevelser kan tælles på max to hænder, ud af mange.

Jeg tror, at en stor del af problemet ligger i, at nervesystemet ligesom "bombarderes" med indtryk. Mange kroppe på kort tid. Din krop skal hele tiden omstille sig. Så "løsningen" må være - som jeg ser det - at holde antallet af gæster på et minimum, så kroppen kan følge med. Og være ret "picky" med sine gæster. :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Playful
Iscenesat Virkelighed skrev, den ‎26‎-‎11‎-‎2016 at 16:21:

Jeg forstår heller ikke dem der synes at sex bliver bedre og bedre, jo bedre man kender hinanden, det synes jeg ikke nødvendigvis det gør

Jo den gør :P ... eller for mig er det sådan. Jeg holder så meget igen i starten af et forhold af respekt og ville lære pigen bedre at kende, at det nærmest har været kikset nogle gange. Over længere tid er det så gået hen og blevet noget af den bedste sex jeg har haft. De gange jeg har haft god sex første gang er, hvor jeg er mere egoistisk og ikke været interesseret i et gensyn. Lidt mærkeligt, men sådan er jeg desværre bare ... en underlig én :) 

Redigeret af Playful

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Bogdan
migmanden skrev, den 26/11/2016 at 02:49:

I går torsdag var jeg hos min faste GP. Her mødte jeg på vej ud af døren en anden pige, som jeg og min faste GP tidligere havde haft en trekant med. Hun var blevet brændt af en aftale med en kunde. Derfor havde hun god tid. Hun sagde at hun ville provokere mig spurgte mig derfor og jeg kendte en lykkelig luder. Jeg kunne fortælle hende at min faste GP var glad for sit arbejde, hvilket hun selv bekræftede. Herefter fik vi en god samtale om hvorfor jeg gik til GP for at få sex og hvorfor hun for nyligt var blevet GP. Jeg fortalte, at jeg ikke længere fik sex hjemme og hun fortalte at hun for nydeligt var blevet skilt og havde lyst til sex og havde brug for flere penge en dem hun tjente på sit normale arbejde. Hun havde lyst til at gå på barer, hvorfor GP muligheden var en god måde at få dækket nogle behov på. Hun fortalte også at der var kunder som var en fornøjelse og endnu flere der bare var der.

Dette har fået mig til at tænke over nogle ting. Derfor vil jeg spørge pigerne herinde om i er lykkelige med at arbejde som GP?

Hold da kæft kunne en afbrændning udløse det spørgsmål. Det er en god advarsel om at passe sin tid

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er en af dem :O)

Men,.. Jeg er os kun aktiv i kortere tid. Sidst var for 4-5 år siden i en 3 måneder. Men jeg nyder det. Er du gal jeg nyder det. Men jeg er osse voksen og erfaren nok til at vide, det ikke skal være over længere tid. Jeg ville miste lysten, og det gids jeg ikke. Sex skal være fedt! :O)

Redigeret af AnnaLouisa

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kinky Jill skrev, den 26. november 2016 at 10:07:

Jeg er en af de lykkelig luder :-) det er fantastik at få god sex og lommepenge på en gang :-).

Jeg har prøvet kun at have min hobby job som eneste indtægt, det vil jeg aldrig anbefale til andre. Der skal tjene mange penge, også de dårlig mdr. arbejde 3-4 om ugen, i ca 12 timer pr dag.  Nogle kan klare dette, det er jo lige som hvis man har sin egen butik mm. der skal knokkel hver en kr tæller. 
I dag nyder jeg at kan arbejde efter min lyst, aldrig mere 12 timer på en dag, jeg er hjemme hos mig selv, laver kun 1-3 aftaler pr dag derved jeg kan give mig fuld ud til mine gæster :-)   
Da jeg kun leve af mine luder penge, have jeg ikke tid til andre hobby, tiden gik med job og børn. 
Antal dage nu pr uge er mellem 1-4. og jeg har nu tid til også have andre hobby og komme ud blandt venner :-) 

Jeg har prøvet at have et forhold ved siden af min hobby job, det fungeret ikke for mig, og de piger jeg har mødt. 
Og jeg valgt jeg forbliver single mens jeg er luder. 

Jeg vil give jill ret.     Jeg har selv valgt mit . Fritids job.     Jeg  er ikke mere lykkelig eller ulykkelige end andre  vi har som menneske både dårlig og gode dage.    Men jeg elsker  mine slaver deres begær   Og det vil jeg ikke undvære.   Håber at vi også mødes på pleje hjemmet.      Sikke nogle historie vi kan fortælle. Og. Nogen vil tro vi lyver. Rigtig god dag. Til alle

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...