Hop til indhold
askebærger

se her danske piger

Recommended Posts

NoBS skrev, for 2 minutter siden:

Og der står vi fint med flaget højt rejst ;)

Og siger at man ikke kan standse markedskræfterne, når det egentlig bare drejer sig om fundamentalister der beskytter dem, som hvis de var en religion i mellemøsten.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 1 minut siden:

Og siger at man ikke kan standse markedskræfterne, når det egentlig bare drejer sig om fundamentalister der beskytter dem, som hvis de var en religion i mellemøsten.

Ha ha ha ha - fed sammenligning - skal vi ikke standse denne for tråden ret irrelevante og lettere stupide ordveksling?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 3 timer siden:

Det er nu også nærmere € 40,-/kr. 300,- - og hvorfor så ikke opgradere til en yngre model, der kun koster lidt mere: € 50,-/€ 70,- hvis det skal med være fransk naturel. De € 10,- kan du jo hurtigt spare ved at købe rødvinen i Lidl, fremfor i græsebutikkerne ;-)

Jeg drikker ikke rødvin:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Buddy skrev, Lige nu:

Jeg drikker ikke rødvin:)

De har også hvid- og rosevin - og sjovt nok så koster den samme vin ca. 1/3 i Lidl i Tyskland af hvad den koster i Lidl i DK - det er ca. det samme som med købesex :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 2 minutter siden:

De har også hvid- og rosevin - og sjovt nok så koster den samme vin ca. 1/3 i Lidl i Tyskland af hvad den koster i Lidl i DK - det er ca. det samme som med købesex :-P

Jeg drikker slet ikke alkohol:).      

Del dette indlæg


Link til indlæg
askebærger skrev, for 3 timer siden:

nu er der jo ingen de siger an ikke må bruge gummi

Du kan stadig komme til at kneppe en fisse med en anden mands sperm i - og hvad hvis du slikker hende? Jeg siger tak for kaffe!

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg
Buddy skrev, for 20 minutter siden:

Jeg drikker slet ikke alkohol:).      

OK - men du må godt have 4 koner ? :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 2 minutter siden:

OK - men du må godt have 4 koner ? :roll:

Holder mig til kamelerne:) der er ikke så meget vrøvl:)

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg

ja jeg ved godt at jeg bare kan søge rundt herinde , men faldt tilfældigvis lige over den , kan jo godt se det er en ældre dame, men synes alligevel det lød noget billigt , så ville lige for sjov lave denne tråd, men kan da godt se herinde er det farligt at skrive noget , før nogen fare i kridthuset.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
askebærger skrev, for 4 timer siden:

nu er der jo ingen de siger an ikke må bruge gummi

And staves med d 

Del dette indlæg


Link til indlæg
askebærger skrev, for 19 minutter siden:

ja jeg ved godt at jeg bare kan søge rundt herinde , men faldt tilfældigvis lige over den , kan jo godt se det er en ældre dame, men synes alligevel det lød noget billigt , så ville lige for sjov lave denne tråd, men kan da godt se herinde er det farligt at skrive noget , før nogen fare i kridthuset.

Kære askebæger.

Sådan er det jo alle steder. Vi har alle vores egne meninger, så hvis man skriver noget må man kunne tage at andre kommenterer ;-)

Kh

StudineMILF :-)

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
StudineMILF skrev, Lige nu:

Kære askebæger.

Sådan er det jo alle steder. Vi har alle vores egne meninger, så hvis man skriver noget må man kunne tage at andre kommenterer ;-)

Kh

StudineMILF :-)

tak

det kan jeg sørme også godt, mener også vil man give må man også tage , så ingen problem der

hyg

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

I Thailand kan du sikkert få det endnu billigere. 

Måske ikke helt fair at sammenligne priser med udlandet. I Tyskland er skat og moms meget mindre end i dk. Dagligvarer er billigere ligeledes er andre leveomkostninger. En bil er feks også meget billigere i Sverige. 

Så i sidste ende får jeg ikke mere ud af de penge jeg tjener, selvom min timepris er væsentlig højere, end det pågældende eksempel!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sarahdelicia skrev, for 12 minutter siden:

I Thailand kan du sikkert få det endnu billigere. 

Måske ikke helt fair at sammenligne priser med udlandet. I Tyskland er skat og moms meget mindre end i dk. Dagligvarer er billigere ligeledes er andre leveomkostninger. En bil er feks også meget billigere i Sverige. 

Så i sidste ende får jeg ikke mere ud af de penge jeg tjener, selvom min timepris er væsentlig højere, end det pågældende eksempel!

nej , men det med skat og moms , ved sku ikke hvor mange af jer piger der lige husker det , så den er ikke gangbar

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BetaMini
askebærger skrev, for 15 minutter siden:

nej , men det med skat og moms , ved sku ikke hvor mange af jer piger der lige husker det , så den er ikke gangbar

så det du mener er altså: "hvis jeg ikke ved noget om det så kan du ikke bruge det som argument"

du er da en morsom snegl :lol: 

Redigeret af BetaMini

Del dette indlæg


Link til indlæg
BetaMini skrev, for 3 minutter siden:

så det du mener er altså: "hvis jeg ikke ved noget om det så kan du ikke bruge det som argument"

du er da en morsom snegl :lol: 

jeg mener , hvor mange betaler moms og skat af deres ydelser ,tror ikke alle gør

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BetaMini
askebærger skrev, for 10 minutter siden:

jeg mener , hvor mange betaler moms og skat af deres ydelser ,tror ikke alle gør

men du ved omvendt at alle de tyske kvinder gør? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hm, jeg ved ikke hvad andre gør, jeg gør ihvertfald;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
BetaMini skrev, 1 time siden:

men du ved omvendt at alle de tyske kvinder gør? 

nej det tror jeg ikke , men hvis ikke en dansk eller tysk pige betaler moms er prisforskellen jo også stor

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sarahdelicia skrev, 1 time siden:

Hm, jeg ved ikke hvad andre gør, jeg gør ihvertfald;)

 

Sarahdelicia skrev, 1 time siden:

Hm, jeg ved ikke hvad andre gør, jeg gør ihvertfald;)

ja flot at du gør , men for at være helt ærlig , så er der nok ikke mange som dig ,

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
askebærger skrev, for 1 time siden:

nej , men det med skat og moms , ved sku ikke hvor mange af jer piger der lige husker det , så den er ikke gangbar

Igen....... Hvis du dog bare gad at læse lidt rundt herinde..... 

Det er stort set umuligt for en dansk GP at slippe for at betale skat. Skat er meget meget effektive med at komme rundt i alle kroge. De møder op....ofte! Og når de kommer har de helt styr på hvor og hvornår du har arbejdet. 

Jeg aner ikke hvordan det er i Tyskland - jeg ved heller ikke om de betaler moms og skat af hver eneste knald, men med mindre du er 'hemmelige lotte' og kun har en gæst eller to på din hjemmeadresse så slipper du altså ikke for skat og moms i DK. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...