Hop til indhold
askebærger

se her danske piger

Recommended Posts

Trinetease skrev, Lige nu:

Igen....... Hvis du dog bare gad at læse lidt rundt herinde..... 

Det er stort set umuligt for en dansk GP at slippe for at betale skat. Skat er meget meget effektive med at komme rundt i alle kroge. De møder op....ofte! Og når de kommer har de helt styr på hvor og hvornår du har arbejdet. 

Jeg aner ikke hvordan det er i Tyskland - jeg ved heller ikke om de betaler moms og skat af hver eneste knald, men med mindre du er 'hemmelige lotte' og kun har en gæst eller to på din hjemmeadresse så slipper du altså ikke for skat og moms i DK. 

ok , ja skat læser self. også med her så det kan jeg godt se , så du har nok ret , men det vil sige man kan få en kvittering så

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
askebærger skrev, Lige nu:

ok , ja skat læser self. også med her så det kan jeg godt se , så du har nok ret , men det vil sige man kan få en kvittering så

Ja det kan du såmænd godt - det bliver bare uden mit CV nummer.... for mit CV nummer kan du søge på og dermed få mit rigtige navn og adresse.... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, Lige nu:

Ja det kan du såmænd godt - det bliver bare uden mit CV nummer.... for mit CV nummer kan du søge på og dermed få mit rigtige navn og adresse.... 

ok, men så er den jo ikke mere værd end det stykke papir den er skrevet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
askebærger skrev, for 10 minutter siden:

ok, men så er den jo ikke mere værd end det stykke papir den er skrevet

Måske ikke for dig...!

Men du spørger og jeg svarer.... det er muligt du ikke bryder dig om svaret, men det er sådan tingene hænger sammen. 

At du ikke kan få en kvittering med CV nummer på, gør desværre ikke at vi slipper for at betale for moms og skat. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 1 minut siden:

Måske ikke for dig...!

Men du spørger og jeg svarer.... det er muligt du ikke bryder dig om svaret, men det er sådan tingene hænger sammen. 

At du ikke kan få en kvittering med CV nummer på, gør desværre ikke at vi slipper for at betale for moms og skat. 

tak for svar

Del dette indlæg


Link til indlæg

Stille og roligt har du tegnet et fint billede af hvilken slags mand du er herinde. 

Det skal nok blive sjovt at følge dine indspark i fremtiden;)

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest dallevalle
Frodige Ida skrev, for 4 minutter siden:

Stille og roligt har du tegnet et fint billede af hvilken slags mand du er herinde. 

Det skal nok blive sjovt at følge dine indspark i fremtiden;)

den vil jeg gerne lige have uddybet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er ikke negativt ment ;)

Han virker bare lidt , ja hvordan skal man sige det! Lidt nærig,-_- da han virker lidt for meget optaget af priserne fremfor oplevelserne.

Men måske det vender med tiden.

Knus

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Utroligt så spændende og vigtigt at Skat, Moms og kvitteringer er når det kommer til glædes pige besøg :shock:

Når man er på marked, så spytter man sælgeren i hånden og overlader eventuelle overtrædelser til ordensmagten. 

  • Synes godt om 5

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest dallevalle
holstebronx skrev, for 27 minutter siden:

Utroligt så spændende og vigtigt at Skat, Moms og kvitteringer er når det kommer til glædes pige besøg :shock:

Når man er på marked, så spytter man sælgeren i hånden og overlader eventuelle overtrædelser til ordensmagten. 

jeg tror som ikke det var det der var trådens hensigt , men i danmark har vi jo nu engang moms og skat , så det skal vel overholdes

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest dallevalle

ja ved det har du styr på ida , som så meget  andet

Del dette indlæg


Link til indlæg
dallevalle skrev, for 20 minutter siden:

jeg tror som ikke det var det der var trådens hensigt , men i danmark har vi jo nu engang moms og skat , så det skal vel overholdes

Men det er da ikke gæstens problem. 

Men ok, hvis man ikke besøger pigerne, så må man jo gå op i noget andet :P 

Redigeret af holstebronx
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Hehehe Vi kan selvfølgelig få fuldstændig gennemskuelighed - Mændene bestiller tid i deres fulde rigtige navn med deres nem-id via et booking system ( som trækker pengene fra ens konto hvis man udebliver ), systemet rapportere direkte til skat ( som trækker deres del automatisk ). Vi arbejder naturligvis så under vores rigtige navn på adresser udstedt af det offentlige....osv osv osv.....nej vel ;-) 

Det er der jo ingen der dybest set ønsker.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, 1 time siden:

Hehehe Vi kan selvfølgelig få fuldstændig gennemskuelighed - Mændene bestiller tid i deres fulde rigtige navn med deres nem-id via et booking system ( som trækker pengene fra ens konto hvis man udebliver ), systemet rapportere direkte til skat ( som trækker deres del automatisk ). Vi arbejder naturligvis så under vores rigtige navn på adresser udstedt af det offentlige....osv osv osv.....nej vel ;-) 

Det er der jo ingen der dybest set ønsker.....

nej self ikke . men har da set nogen reklamere med mobilpay , det er vel også sporbart

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
askebærger skrev, for 8 minutter siden:

nej self ikke . men har da set nogen reklamere med mobilpay , det er vel også sporbart

Det må være på de få som tilbyder dette's kappe. Jeg tilbyder det ikke.... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
askebærger skrev, for 18 timer siden:

nej self ikke . men har da set nogen reklamere med mobilpay , det er vel også sporbart

Hvis MobilePay er tilknyttet bollofonen, så er det vel ikke specielt sporbar. Til gengæld er det svært at få sorte penge ad den vej. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
warmgun skrev, for 29 minutter siden:

Hvis MobilePay er tilknyttet bollofonen, så er det vel ikke specielt sporbar. Til gengæld er det svært at få sorte penge ad den vej. 

Og så er der så alle os andre som har alm mobilepay, tilknyttet vores konto og Iøvrigt alm liv.....det ville være så sært at skulle overføre penge til bla familie osv fra en mobil som tilhøre Trine tease..... Jeg kender faktisk kun en eneste prof pige som jeg er 3000% sikker på betaler skat som har mobilepay. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, den ‎27‎-‎10‎-‎2016 at 18:25:

Man kan også dyrke sex helt gratis? Eller, nogle kan. :D

Hvor???:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
askebærger skrev, den ‎28‎-‎10‎-‎2016 at 08:55:

 

ja flot at du gør , men for at være helt ærlig , så er der nok ikke mange som dig ,

Tyv tror alle stjæler

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 21 minutter siden:

Og så er der så alle os andre som har alm mobilepay, tilknyttet vores konto og Iøvrigt alm liv.....det ville være så sært at skulle overføre penge til bla familie osv fra en mobil som tilhøre Trine tease..... Jeg kender faktisk kun en eneste prof pige som jeg er 3000% sikker på betaler skat som har mobilepay. 

 

3000%  det var sku noget  hi hi

Del dette indlæg


Link til indlæg
dallevalle skrev, for 20 timer siden:

jeg tror som ikke det var det der var trådens hensigt , men i danmark har vi jo nu engang moms og skat , så det skal vel overholdes

Ja og alle som cykkler i København overholder færdselsreglene

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
askebærger skrev, den ‎27‎-‎10‎-‎2016 at 17:37:

her kan i danske piger se hvad priser er syd for grænsen

 

 

Soeger du en moden kvinde to kneppe?

Sydjylland

 

26/10 2016 09:52

 

Knep en moden kvinde….

Du kan komme til mig i en vaerelse i en Hotel i Handewitt i Scandinavianpark. Jeg er 50 aar, 165 cm, 90 E bryster. Min fisse er natur.
Skriv SMS for en aftale: 0049 151 552 884 53.

Du kan besoege mig:

i tirsdag klokken 12 til 17.30 og i ondsdag klokken 12.00 til 16.30

Skrive, hvad du oensker (ikke anal). Jeg soeger serioese og konkrete aftaler. Halv timer

oilmassage med blowjob 300 kronen

sex med dansk, fransk, kysse og mere 400 kronen

sex uden gummi 500 kronen

 

 

 

Fra København så kommer det vel lidt omkostninger til rejse oveni eller er de inkluderet i prisen hvis de ikke er med i prisen så er det vel billigere at besøge en anerkænt Dansk pige så ved nan sådanne nesten hvad man får

Del dette indlæg


Link til indlæg
jonnyjazz skrev, for 1 minut siden:

Fra København så kommer det vel lidt omkostninger til rejse oveni eller er de inkluderet i prisen hvis de ikke er med i prisen så er det vel billigere at besøge en anerkænt Dansk pige så ved nan sådanne nesten hvad man får

jo jo , men det var jo bare et eksempel , på hvad priser der findes i Tyskland , og der vel ingen der siger det er dårligt fordi det billigt, har da læst en del anmeldelser herinde på danske piger til høj pris, der ikke leverede varen, så ikke altid dyrt er godt

 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Aldrig nogen der har tænkt på at starte en god Flatrate klub i København? ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest dallevalle
jensen6 skrev, for 10 minutter siden:

Aldrig nogen der har tænkt på at starte en god Flatrate klub i København? ;-)

en hvad ??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...