Hop til indhold
askebærger

se her danske piger

Recommended Posts

Guest Grækeren
Claire skrev, for 8 timer siden:

En chance? Der er tale om en mand der på sygelig tilnærmelsesvis stalker agtig facon har opfundet de sindssygeste løgne og teorier om blandt andet mig, som han gladeligt deler på eroguide hver gang han får chancen for det, og når han endelig brænder nallerne på det, opretter han blot en ny profil og fortsætter sin hykleriske og ihærdige kamp for forfølgelse af nogle piger. Og når man påtaler det, køre han på "benægt mode" og snakker om andre folks selviscenesættelse og lave selvværd. Alt sammen på grund af hvad? En afvisning for meget.

 

Er det noget du kan bevise??

Del dette indlæg


Link til indlæg
askebærger skrev, den 27/10/2016 at 17:37:

her kan i danske piger se hvad priser er syd for grænsen

 

 

Soeger du en moden kvinde to kneppe?

Sydjylland

 

26/10 2016 09:52

 

Knep en moden kvinde….

Du kan komme til mig i en vaerelse i en Hotel i Handewitt i Scandinavianpark. Jeg er 50 aar, 165 cm, 90 E bryster. Min fisse er natur.
Skriv SMS for en aftale: 0049 151 552 884 53.

Du kan besoege mig:

i tirsdag klokken 12 til 17.30 og i ondsdag klokken 12.00 til 16.30

Skrive, hvad du oensker (ikke anal). Jeg soeger serioese og konkrete aftaler. Halv timer

oilmassage med blowjob 300 kronen

sex med dansk, fransk, kysse og mere 400 kronen

sex uden gummi 500 kronen

 

 

 

Kan ikke rigtig se formålet med tråden..... er det en information om at der er forskellige priser? Eller er det et forsøg på at insinuere at de etablerede bureauer/GP'er i DK "tillader" sig at tage for meget for deres ydelser?

Uagtet hvad dit formål er, er informationen nok ikke så overraskende......MEN jeg tror nu fortsat på at kvalitet og pris hænger sammen. Det er blot min tilgang til dette - fred være med at du og andre prioriterer anderledes.

Tror i øvrigt også at man kan finde sex endnu billigere end i dit tilfælde hvis vi er helt derude hvor det gælder om at finde det absolut billigste knald. 

Dejligt at smag og behag stadig er forskellig :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Claire skrev, for 13 timer siden:

Ikke når jeg ved hvad der ligger bag, så klinger det lige så hult, som kiplings byrde.

edit: og mit intellekt viser mig beskeden fra en person der i floromvundet retorik forsøger at fjerne validiteten af folks ord.. :) 

Det må jeg jo i sagens natur så respektere:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Easterneuropeplease skrev, Lige nu:

Det må jeg jo i sagens natur så respektere:)

<3 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Claire skrev, for 16 timer siden:

Ja. Sandheden er ihvertfald noget jeg personligt har erfarret at du, af alle, har et sjovt forhold til. Men kender godt det med, at man kan ha svært ved at styre sine fantasier.

Tak Claire - jeg elsker sjov.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 16 timer siden:

Du må virkelig ha' brændt nallerne... 

Nej

Del dette indlæg


Link til indlæg
Easterneuropeplease skrev, for 16 timer siden:

Utroligt interessant indlæg dette her.

Stof til eftertanke. Også for mig. Fedt.

Når jeg reflekterer over det - og tak for det - så må jeg nok indrømme, at du har ret. Når jeg ser tilbage på flere ting, så handler meget af det jeg gør, skriver og siger nok om at booste egen selvtillid og selvværd.

Uanset kontekst så er dit indlæg sgu ret dybt. Keep it coming.

(seriøst)

 

He he he - vi er alle selv helten i vores fortællinger :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Claire skrev, for 15 timer siden:

En chance? Der er tale om en mand der på sygelig tilnærmelsesvis stalker agtig facon har opfundet de sindssygeste løgne og teorier om blandt andet mig, som han gladeligt deler på eroguide hver gang han får chancen for det, og når han endelig brænder nallerne på det, opretter han blot en ny profil og fortsætter sin hykleriske og ihærdige kamp for forfølgelse af nogle piger. Og når man påtaler det, køre han på "benægt mode" og snakker om andre folks selviscenesættelse og lave selvværd. Alt sammen på grund af hvad? En afvisning for meget.

 

Blot fordi man er paranoid betyder det ikke man ikke er forfulgt.....

Kære Claire - så interessant er du simpelthen ikke - bryd ud af dit selvoptagede univers og find ro med dig selv. Du er god nok som du er.

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoBS skrev, for 7 minutter siden:

Blot fordi man er paranoid betyder det ikke man ikke er forfulgt.....

Kære Claire - så interessant er du simpelthen ikke - bryd ud af dit selvoptagede univers og find ro med dig selv. Du er god nok som du er.

Du ved da jeg opbygger mit selvbillede i din lyrik.  Ingen kvaler honey, du kan altid lave en ny profil, når truslerne ikke skræmmer, remember? <3 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Grækeren skrev, for 7 timer siden:

Er det noget du kan bevise??

Det har ingen betydning..... beskyldninger siger jo oftest mest om afsenderen - jeg optræder gerne i alle de afskygninger jeg beskyldes for Roland, Cage, Yaya Hassan, Århuselskeren og hvad det nu ellers er blevet til......

Håber nogen en dag tror jeg er Tom Cruise - for skal jeg sige det selv ligner vi hinanden ret meget :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Claire skrev, for 4 minutter siden:

Du ved da jeg opbygger mit selvbillede i din lyrik.  Ingen kvaler honey, du kan altid lave en ny profil, når truslerne ikke skræmmer, remember? <3 

Ja på den måde er sociale medier helt forrygende. Og glad og stolt af at kunne assistere :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Forresten @Claire ikke at forglemme..... Kiplings Byrde ..... Good one <3 .... Du plejers ellers først at strø om dig med din viden i dit Eroguide alter ego - men det klæder dig her - jeg er vild med det ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Playful
NoBS skrev, for 12 minutter siden:

Yaya Hassan

Ha ha... det var kun for sjov jeg lavede den sammenligning. Den kan du godt fjerne fra din liste. Dog ved jeg ikke, hvem af jer der skal være fornærmet af sammenligningen :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Playful skrev, Lige nu:

Ha ha... det var kun for sjov jeg lavede den sammenligning. Den kan du godt fjerne fra din liste. Dog ved jeg ikke, hvem af jer der skal være fornærmet af sammenligningen :D 

Helt klart Yaya - jeg havde sgu ikke ramt foden :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 1 minut siden:

Klart Yahya! 

Egentlig enig - men nu ikke så bitter IV - og tak for at rette min stavning af mandens navn.... Den er noteret ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...