Guest Gonebananas Skrevet 19. Oktober, 2016 Pludseligt kan altså ikke gamle Bananas logge ind, hvorfor han nu har oprettet denne nye profil. Måske har han opnået den tid man må være herinde, eller er han sat i karantæne? Elller er det noget helt tredje der sker her? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McQueen 5050 Skrevet 19. Oktober, 2016 Gonebananas skrev, for 4 minutter siden: Pludseligt kan altså ikke gamle Bananas logge ind, hvorfor han nu har oprettet denne nye profil. Måske har han opnået den tid man må være herinde, eller er han sat i karantæne? Elller er det noget helt tredje der sker her? same shit here Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McQueen 5050 Skrevet 19. Oktober, 2016 McQueen skrev, Lige nu: same shit here hov..nu virkede det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maya Kathrine Skrevet 19. Oktober, 2016 Hej! Husk fremover at følge kategorien hvor vi kommer med opdateringer:https://www.eroguide.dk/forum/forum/85-meddelelser-fra-eroguidedk/ I dag har vi f.eks. oprettet denne tråd:https://www.eroguide.dk/forum/topic/65046-opdatering-til-forumdelen/ Jeg gætter på i har nogle problemer med nogle cookies, som er kommet pga. den nye opdatering. Slet evt. cache og cookies for at komme ovenpå problemet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maya Kathrine Skrevet 19. Oktober, 2016 Og, ja, vi hader selvfølgelig som udgangspunkt vores brugere ❤️ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maya Kathrine Skrevet 19. Oktober, 2016 @Gonebananas Spørg en anden gang før du skrider til at oprette en ny profil. Vi er jo mange til at hjælpe, og jeg syntes selv min egen svartid er fin. Specielt når nogen taler om problemer med at logge ind. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gonebananas Skrevet 19. Oktober, 2016 Et af Bananas 10 bud er at altid slette cookies, så det er i hvert fald ikke problemet. Undskyld for det med tråden, men hvordan skal jeg spørge når jeg ikke kan logge ind? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maya Kathrine Skrevet 19. Oktober, 2016 Gonebananas skrev, for 7 minutter siden: Et af Bananas 10 bud er at altid slette cookies, så det er i hvert fald ikke problemet. Undskyld for det med tråden, men hvordan skal jeg spørge når jeg ikke kan logge ind? Ja, ok. Du har selvfølgelig en fantastisk pointe der Dog kan alle kontakte os via "Kontakt os" i bunden af siden. Jeg fornemmer på dig at problemet stadig ikke er løst? Hvad fejlbesked får du når du logger ind? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest nobananas Skrevet 19. Oktober, 2016 Maya Kathrine skrev, 1 time siden: Ja, ok. Du har selvfølgelig en fantastisk pointe der Dog kan alle kontakte os via "Kontakt os" i bunden af siden. Jeg fornemmer på dig at problemet stadig ikke er løst? Hvad fejlbesked får du når du logger ind? Nu må du altså undskylde mig meget Maya Kathrine, men hvad fanden skal jeg gøre? Bananas fungerer ikke, og nu heller ikke Gonebananas. Jeg har skrevet til jer, men ikke noget svar endnu. Og når jeg nu logger ud fra Nobananas, så kommer jeg sandsynligtvis ikke at kunne logge ind med den profilen heller. Of for at svare på dit spørgsmål: jeg får ingen fejlbesked. Jeg bliver bare ikke logget ind. Der sker ikke noget. Er det fordi jeg er svensker? Eftersom jeg skal skaffe en ny email hver gang jeg skaffer en ny profil, så gider jeg nok ikke flere. Håber i løser det. Hvis ikke: kan i ha det godt der ovre i det lille land. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Filosoffen 2258 Skrevet 19. Oktober, 2016 Jeg kan heller ikke logge ind normalt - (jeg fjerner altid fluebenet med "husk mig") Jeg bliver bare sendt til forummets hovedside, uden at være logget ind. Når jeg lader fluebenet ud for "husk mig" blive, kan jeg dog godt logge på. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest nobananas Skrevet 19. Oktober, 2016 Filosoffen skrev, Lige nu: Jeg kan heller ikke logge ind normalt - (jeg fjerner altid fluebenet med "husk mig") Jeg bliver bare sendt til forummets hovedside, uden at være logget ind. Når jeg lader fluebenet ud for "husk mig" blive, kan jeg dog godt logge på. Aha... det lyder som at EG er blevet inspireret af Google eller Apple der plejer at bruge den slags tvang. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maya Kathrine Skrevet 19. Oktober, 2016 Filosoffen skrev, for 5 minutter siden: Jeg kan heller ikke logge ind normalt - (jeg fjerner altid fluebenet med "husk mig") Jeg bliver bare sendt til forummets hovedside, uden at være logget ind. Når jeg lader fluebenet ud for "husk mig" blive, kan jeg dog godt logge på. Takker for den information. @nobananas, @Gonebananas, @Bananas: Der har du en midlertidig løsning. Jeg ser lige på i morgen hvad der går galt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 19. Oktober, 2016 Ingen problemer med at logge ind her fra. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maya Kathrine Skrevet 19. Oktober, 2016 AalborgLook skrev, for 2 minutter siden: Ingen problemer med at logge ind her fra. Er du helt sikker? Problematikken som Filosoffen nævner kan jeg også selv genskabe. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17609 Skrevet 19. Oktober, 2016 Sådan, Filosoffen havde ret. Men ordne det nu i morgen søde. Vil ikke i skal huske mig. Knus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maya Kathrine Skrevet 19. Oktober, 2016 Bananas skrev, for 2 minutter siden: Sådan, Filosoffen havde ret. Men ordne det nu i morgen søde. Vil ikke i skal huske mig. Knus Alle vil da huskes for et eller andet Selvfølgelig skal jeg nok kigge på det. Jeg skal nok skrive her, så snart jeg har fået styr på det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17609 Skrevet 19. Oktober, 2016 Maya Kathrine skrev, Lige nu: Alle vil da huskes for et eller andet Selvfølgelig skal jeg nok kigge på det. Jeg skal nok skrive her, så snart jeg har fået styr på det. Godt og tak. Og så må du gerne slette mine nye profiler: Gonebananas, og nobananas. De har ikke mere at sige tror jeg. Knus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maya Kathrine Skrevet 19. Oktober, 2016 Bananas skrev, for 2 minutter siden: Godt og tak. Og så må du gerne slette mine nye profiler: Gonebananas, og nobananas. De har ikke mere at sige tror jeg. Knus Ok. Nu er er der no gonebananas og nobananas Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17609 Skrevet 19. Oktober, 2016 Maya Kathrine skrev, for 3 minutter siden: Ok. Nu er er der no gonebananas og nobananas Så går de til den evige hvile. Deres liv var kort, men kernefuldt. Jeg savner dem lidt allerede. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 19. Oktober, 2016 Kære Banan Du fik da i det mindste et svar, jeg har 2 gange spurgt omkring, det med annonceringen om det også kom til at gælde, der hvor der står gangbangs, osv om man kan annoncere med feks Slaveparty, uden man behøver have en annonceprofil, som mange andre, på den del ikke har. Om det er fordi jeg er Københavner, mit spørgsmål har været for svært, eller øvelsen hedder: prøv og find ud af hvad der sker? Jeg har stillet spørgsmålet direkte til Maya Kathrine, som jeg kan se villigt svarer alle andre, Jeg kan så undre mig igen, over mit svar ikke bliver besvaret af hende? Og jeg forstår så udmærket et svar som: du skriver på russisk/det har vi ikke tænkt på/kan jeg ikke svare på/det er op til Admin/det kommer/kom med et lettere spørgsmål Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prinz 5028 Skrevet 19. Oktober, 2016 Filosoffen skrev, for 3 timer siden: Jeg kan heller ikke logge ind normalt - (jeg fjerner altid fluebenet med "husk mig") Jeg bliver bare sendt til forummets hovedside, uden at være logget ind. Når jeg lader fluebenet ud for "husk mig" blive, kan jeg dog godt logge på. EG er bare en smule tungnem, så du skal bare gentage det (igen uden flueben) så kommer du ind Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maya Kathrine Skrevet 19. Oktober, 2016 Lady Cherie skrev, 1 time siden: Kære Banan Du fik da i det mindste et svar, jeg har 2 gange spurgt omkring, det med annonceringen om det også kom til at gælde, der hvor der står gangbangs, osv om man kan annoncere med feks Slaveparty, uden man behøver have en annonceprofil, som mange andre, på den del ikke har. Om det er fordi jeg er Københavner, mit spørgsmål har været for svært, eller øvelsen hedder: prøv og find ud af hvad der sker? Jeg har stillet spørgsmålet direkte til Maya Kathrine, som jeg kan se villigt svarer alle andre, Jeg kan så undre mig igen, over mit svar ikke bliver besvaret af hende? Og jeg forstår så udmærket et svar som: du skriver på russisk/det har vi ikke tænkt på/kan jeg ikke svare på/det er op til Admin/det kommer/kom med et lettere spørgsmål Hej @Lady Cherie! Jeg beklager virkeligt meget at du har denne oplevelse af mig. Jeg gør alt hvad jeg kan for at hjælpe alle. Jeg elsker sådan set arbejdet med at hjælpe jer, så det går mig virkeligt på, når jeg på den her måde taber nogen på gulvet. Indimellem kan det opstå når der kommer mange indlæg i en tråd. Der kan jeg godt miste overblikket. Det tror jeg også andre kan. Fremover vil jeg gerne have at vi undgår det her ved at du og alle jer andre der læser det her: Skriver en privatbesked. Sæt evt. udover mig "Administrator" på som modtager eller sender en e-mail til [email protected]. Den læser både jeg og "Administrator" eller opretter en tråd i kategorien "Feedback om Eroguide.dk":https://www.eroguide.dk/forum/forum/41-feedback-om-eroguidedk/ Det var det. Jeg er ked af det. Kh Maya Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 19. Oktober, 2016 Kære Maya Jeg har ikke nogen dårlig oplevelse af dig....overhovede ikke....! Jeg tror bare jeg har stillet et spørgsmål, som ingen har tænkt over, og jeg tror faktisk, Admin nok har læst mit spørgsmål....så enten sidder han og grunder over et svar til mig nu, eller også er han ved at skrive "feriebilletter" ud til mig igen, Tak denne gang vil jeg gerne til Bahamas! Så at skrive det en gang til,....ej vel? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maya Kathrine Skrevet 19. Oktober, 2016 Lady Cherie skrev, 1 time siden: Kære Maya Jeg har ikke nogen dårlig oplevelse af dig....overhovede ikke....! Jeg tror bare jeg har stillet et spørgsmål, som ingen har tænkt over, og jeg tror faktisk, Admin nok har læst mit spørgsmål....så enten sidder han og grunder over et svar til mig nu, eller også er han ved at skrive "feriebilletter" ud til mig igen, Tak denne gang vil jeg gerne til Bahamas! Så at skrive det en gang til,....ej vel? Jeg kan nævne at Admin pt. kæmper med sygdom der ikke just giver energi til at tage sig af Eroguide. Derudover så er det jo heller aldrig umuligt at det er gået i glemmebogen(på den "gode" måde). Det klogeste du kan gøre er at stille mig spørgsmålet igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nicolai97 7273 Skrevet 19. Oktober, 2016 Hej Jeg har haft problemer med at logge på, lige fra jeg blev oprettet. Jeg gør ellers som der bliver sagt. Jeg skriver mit profilnavn og indtaster som adgangskode - den er »*****«. Jeg ved ikke, om det er for kort med fem bogstaver. Jeg får fejlmeddelelsen : Sorry, there is a problem Something went wrong. Please try again. Error code: EX0 Lige meget hvor mange gange jeg prøver, sker det samme. Hvis jeg trykker på Glemt adgangskode, får jeg tilsendt et link, hvor jeg kan oprette ny adgangskode. Jeg opretter så den samme igen, og så kommer jeg sgu ind. Næste gang jeg prøver, bliver jeg igen nægtet adgang. Jeg har prøver alt og overvejet alt, inklusive et nervesammenbrud. Men det ville måske være at overreagere, for jeg kan altså godt komme ind, bare denne noget himstregimsagtige måde. Jeg håber, der kan gøres noget. Med venlig hilsen Den Håbefulde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg