Hop til indhold
Guest Maya Kathrine

Opdatering til forumdelen

Recommended Posts

Guest Maya Kathrine

Hej med jer!

Vi har i dag opdateret forumdelen til seneste version som lige er udkommet fra dem der udvikler forumdelen. Vi kalder det en større opdatering fordi listen af ændringer er lang. Jeg har lavet en meget basic test efter opdateringen, og umiddelbart har den ikke skabt nogle problemer. Nu er I dog opmærksomme på det, hvis I nu skulle støde på noget, som ikke fungerer optimalt ift. i går. I så fald rapporterer I det selvfølgelig bare til mig.

De synlige ændringer for brugeren er reelt kun disse:

  • You can now press ctrl/cmd+enter in any editor window to submit the reply
  • When a member is banned/suspended the system now shows a more friendly page with information on their ban. Previously it showed a permission denied page.

Den fulde liste kan ses her:
https://invisionpower.com/release-notes/4116-r52/

God fornøjelse og Go' Onsdag :-)

❤️ Maya & resten af holdet på Eroguide.dk

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Maya Kathrine 

Hold da kæft mand, du opretter jo tråde over det hele :-o

Nå, men så skriver jeg bare her... engang imellem vil den ikke sende, når jeg skriver indlæg eller pm. Nogle gange tager det nogle forsøg og andre gange så opgiver jeg.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maya Kathrine
holstebronx skrev, for 3 timer siden:

@Maya Kathrine 

Hold da kæft mand, du opretter jo tråde over det hele :-o

Nå, men så skriver jeg bare her... engang imellem vil den ikke sende, når jeg skriver indlæg eller pm. Nogle gange tager det nogle forsøg og andre gange så opgiver jeg.

 

Hej!

Du må gerne sig hold da kæft kvinde. Det gør mig ikke noget. Du får bare ikke noget ud af det :-)

Jeg forsøger sådan set at opdatere jer med faste mellemrum. Indimellem føler jeg blot behov for at opdaterer jer derudover. Alle disse opdateringer kommer i kategorien "Meddelelser fra Eroguide.dk". Ligesom alt jeres nye feedback hører til i kategorien "Feedback om Eroguide.dk". Sig til hvis du har brug for hjælp til at finde rundt ;-)

Kl. 15.30 i dag lagde jeg i øvrigt en serviceopdatering op, som jeg selv fornemmer har fikset det du omtaler. Den har jeg skrevet om liige over dit indlæg her i tråden - for ikke at generer jer yderligere med nye tråde ;-) Så prøv lige at teste tingene af igen, hvis du ikke allerede kan bekræfte - at det stadig ikke virker.

Alligevel tak fordi du skriver. Blive endelig ved med det. 

Mvh. Maya

Del dette indlæg


Link til indlæg
Maya Kathrine skrev, for 11 timer siden:

Hej!

Du må gerne sig hold da kæft kvinde. Det gør mig ikke noget. Du får bare ikke noget ud af det :-)

Jeg forsøger sådan set at opdatere jer med faste mellemrum. Indimellem føler jeg blot behov for at opdaterer jer derudover. Alle disse opdateringer kommer i kategorien "Meddelelser fra Eroguide.dk". Ligesom alt jeres nye feedback hører til i kategorien "Feedback om Eroguide.dk". Sig til hvis du har brug for hjælp til at finde rundt ;-)

Kl. 15.30 i dag lagde jeg i øvrigt en serviceopdatering op, som jeg selv fornemmer har fikset det du omtaler. Den har jeg skrevet om liige over dit indlæg her i tråden - for ikke at generer jer yderligere med nye tråde ;-) Så prøv lige at teste tingene af igen, hvis du ikke allerede kan bekræfte - at det stadig ikke virker.

Alligevel tak fordi du skriver. Blive endelig ved med det. 

Mvh. Maya

Nå jeg troede at sætningen altid var "hold kæft mand..."  uanset køn :)  

Jamen det skete sidste gang, lige inden jeg skal indlægget i går aftes. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maya Kathrine
holstebronx skrev, for 9 minutter siden:

Nå jeg troede at sætningen altid var "hold kæft mand..."  uanset køn :)  

Jamen det skete sidste gang, lige inden jeg skal indlægget i går aftes. 

Nu er jeg ikke hvem som helst :-) Jeg tænker over det hver gang ordet mand bliver brugt om mig. I det her tilfælde har du ret. Det bliver som regel brugt kønsneutralt. Pt. retter min mor sig selv hver gang hun siger det, fordi hun ved at jeg på så mange andre områder, jo retter hende, hvis hun kalder mig han/ham osv. Det tager bare overhånd på det her punkt, og vi griner også lidt af det - når hun gør det. Jeg er transkønnet MTF, hvis det skulle være gået din næse forbi :-)

Prøv evt. at slette cache og cookies. Serviceopdateringen fra i går gik meget på filer der netop kan lægge i cachen. Vi har som programmører midler imod at filer caches, men det er ikke altid vi har styr på dem :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maya Kathrine

@holstebronx  Mine egene problemer med at lægge indlæg op var nærmest konstante inden opdateringen i går. Når jeg klikkede på "Udgiv dit svar" skete der ingenting og ingen fejlbeskeder. Jeg skulle loade tråden påny før jeg kunne gøre det med success. Efter opdateringen har jeg lavet en del indlæg og alle går lige igennem. For mig har der været en klar forskel. Er det det samme problem du har oplevet?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Maya Kathrine skrev, for 6 minutter siden:

Nu er jeg ikke hvem som helst :-) Jeg tænker over det hver gang ordet mand bliver brugt om mig. I det her tilfælde har du ret. Det bliver som regel brugt kønsneutralt. Pt. retter min mor sig selv hver gang hun siger det, fordi hun ved at jeg på så mange andre områder, jo retter hende, hvis hun kalder mig han/ham osv. Det tager bare overhånd på det her punkt, og vi griner også lidt af det - når hun gør det. Jeg er transkønnet MTF, hvis det skulle hve gået din næste forbi :-)

Prøv evt. at slette cache og cookies. Serviceopdateringen fra i går gik meget på filer der netop kan lægge i cachen. Vi har som programmører midler imod at filer caches, men det er ikke altid vi har styr på dem :-)

Jo jeg kan godt huske at du har nævnt, at du er trans kønnet :) 

Hold det køns neutralt, ellers får du skinger stemme og bliver rødstrømpe :D 

Jeg kigger på det senere, jeg skal på pige besøg i dag ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Maya Kathrine skrev, for 2 minutter siden:

@holstebronx  Mine egene problemer med at lægge indlæg op var nærmest konstante inden opdateringen i går. Når jeg klikkede på "Udgiv dit svar" skete der ingenting og ingen fejlbeskeder. Jeg skulle loade tråden påny før jeg kunne gøre det med success. Efter opdateringen har jeg lavet en del indlæg og alle går lige igennem. For mig har der været en klar forskel. Er det det samme problem du har oplevet?

Jeg har ikke skrevet indlæg fra min computer i dag. Det er også kun sket 2 gange på 2 dage for mig i hvert fald. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...