Hop til indhold
Guest Kinky Jill

Sikkersex eller en fest ved gangbang u/gummi - Hvor er fornuften ?

Recommended Posts

Ida sunshine skrev, for 3 timer siden:

Åh hvor er du dog uendeligt dum at høre på :) når sundhedsstyrrelsen udmelder at der er udviklet yderligere resistens (og emnet Iøvrigt har været oppe en million gange) så har det ikke noget med "Google viden" af gøre, for din skyld var jeg så sød at bruge tid til, at gå ind på Sundhedsstyrelsens hjemmeside, for at undersøge hvilken resistens der var tale om.

derudover er der en usammenlignelig forskel på at foretage en "undersøgelse" baseret på egne udokumenterede idéer og så på at henvise til forskeres undersøgelser, men det kan du måske Google dig frem til?! Fortsat god dag cage :D 

Jamen så tak fordi du var så sød. :D.... Og jeg skal beklage, at jeg fejlfortolkede din skråsikker kommentar, jeg var ikke klar over, at netop emnet om resistens har været diskuteret her 1 million gange. Jeg burde nok have set at det var Eroguide/Google viden så.

Tak for din opfordring til at jeg kan Google et eller andet jeg ikke helt har forstået - men nej tak, jeg bryder mig ikke om det foretagende - Google - men måske kan duckduckgo give lidt overblik, selvom jeg som sagt ikke helt ved, hvad det er du opfordrer mig til at undersøge.

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoBS skrev, Lige nu:

Jamen så tak fordi du var så sød. :D.... Og jeg skal beklage, at jeg fejlfortolkede din skråsikker kommentar, jeg var ikke klar over, at netop emnet om resistens har været diskuteret her 1 million gange. Jeg burde nok have set at det var Eroguide/Google viden så.

Tak for din opfordring til at jeg kan Google et eller andet jeg ikke helt har forstået - men nej tak, jeg bryder mig ikke om det foretagende - Google - men måske kan duckduckgo give lidt overblik, selvom jeg som sagt ikke helt ved, hvad det er du opfordrer mig til at undersøge.

Jeg er lidt usikker, hvad var min "skråsikre kommentar"? 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ida sunshine skrev, for 1 minut siden:

Jeg er lidt usikker, hvad var min "skråsikre kommentar"? 

 

Ja nu tabte jeg tråden - var det ikke den, hvor du hellere vil have HIV end resistent gonoré? Som jeg måske fandt lige lovlig frisk :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoBS skrev, Lige nu:

Ja nu tabte jeg tråden - var det ikke den, hvor du hellere vil have HIV end resistent gonoré? Som jeg måske fandt lige lovlig frisk :D

Nårh. Jo jamen det holder jeg da fast på, jeg vil hellere ha en sygdom der i dag kan behandles så godt, at den ikke smitter og som man kan "leve med" uden at blive påvirket (og som Iøvrigt har så enormt store forskningsmidler i baglommen), hvor man kan blive gravid, føde og amme, uden at smitte sine børn, etc etc. end jeg ville smittes af en resistent STD, der i nogle tilfælde, pt. Ikke kan behandles, der er stærkt smitsom og som kan have nogle temmelig ubehagelige konsekvenser for en.

Det sagt, jeg vil selvfølgelig helst undgå alle former for sygdomme, som man nok i denne debat kan fornemme ;) 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 15 timer siden:

 

Jeg er virkeligt bekymret for om de piger som deltager er klar over at der kan deltage mænd som fejler Så alvorlige sygdomme.

 

Røven kommer sikkert op i klaskehøjde, men vover pelsen og vil påstå at de stakkels tøser intet aner om at der er HIV positive der dusker dem til disse GB. Helt sikkert også er jeg sikker på at de kære mænd som deltager heller ikke aner noget. Som der er linket til herinde, så kan i se at det omtalte GB, så ved ingen noget. Endnu værre er faktisk anal sex også er ok. Det øger risikoen betragteligt.

 

Jeg har aldrig selv deltaget i disse GB men indrømmer at tanken tænder helt vildt. Med GUMMI vel og mærke. Om andre gjorde det uden, var deres egen sag. Men nu er jeg sadlet om og lykkelig for debut ikke blev GB hvor gummi kunne stryges. 

Gruppesex, orgier, GB og lign. er tudefrækt ingen tvivl, men pas nu på jer selv og hinanden. Min debut bliver ihvertfald kun til GB hvor kondom er et ufraviligt krav.

Vil peronligt hellere se tilbage og sige, vi alle tog ansvar men uheldet skete alligevel end at tænke hvorfor beskyttede jeg ikke mig selv. Dette sidste skriv er ment til dem der siger man kan blive smittet alligevel selv med gummi.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror mange af dem der deltager i GB uden gummi og i det hele taget har sex med GP'er uden gummi, tænker som ham her:

https://www.eroguide.dk/forum/topic/64339-gangbang-i-århus-den-4-oktober-med-21-årig-meget-smuk-og-velskabt-super-fræk-debutterende-pige/?do=findComment&comment=514128

Læg mærke til sætningen: " Kan kun blive smittet med andre sygedom, men det kan jo kureres.... ".
Og det er ham der er smittet med HIV der skriver det!
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 13 minutter siden:

Tror mange af dem der deltager i GB uden gummi og i det hele taget har sex med GP'er uden gummi, tænker som ham her:

https://www.eroguide.dk/forum/topic/64339-gangbang-i-århus-den-4-oktober-med-21-årig-meget-smuk-og-velskabt-super-fræk-debutterende-pige/?do=findComment&comment=514128

Læg mærke til sætningen: " Kan kun blive smittet med andre sygedom, men det kan jo kureres.... ".
Og det er ham der er smittet med HIV der skriver det!
 

Endnu en god grund til at beskytte sig selv, med sådan nogle tåber rendende løs omkring!  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Leecher skrev, for 9 timer siden:

anal sex også er ok. Det øger risikoen betragteligt.

Stav til: "En velbehandlet hiv-smittet kan ikke smitte." Han er snarere en af dem med størst risiko selv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man er myndig som 18 årig og skal dermed tage ansvar for sit og andres liv. 

Det skal naturligvis være inden for lovens rammer.

Moralprædikanterne, mest vel dem med dobbelt af slagsen, de misundelige, de snævertsynede og de hellige har naturligvis utringsfrihed.                                            Det skal naturligvis være inden for lovens rammer.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, 1 time siden:

Stav til: "En velbehandlet hiv-smittet kan ikke smitte." Han er snarere en af dem med størst risiko selv.

Jeg er fløjtende ligeglad med om han er velbehandlet eller ej. Faktum er at han UNDLADER at oplyse om hans velbehandlede HIV. Han skriver flot selv, at vidste piger og deltagere om det, så var han nok ikke velkommen. 

I det hele taget bør du og alle andre der forsvare det nye sort "velbehandlet HIV" tænke over følgende:

Jeg er HIV smittet og knalder med jer uden gummi. Jeg er dog velbehandlet og smitter ikke. Okay, så langt så godt. Men du undlader at oplyse om det, så hvordan ved du/i så om han nu er velbehandlet? Han undgår sandheden til at starte med, hvad undgår han udover det? Eller være endnu, hvad med ham der IKKE er i ordentlig behandling? 

Det kan ikke forsvares, det bør ikke forsvares og i det hele taget er typer som det menneske i min optik sidestillet med voldsmænd, terrorister og andet afskum. 

Lad folk knalde uden det gider jeg ikke være dommer overfor, men vær dog ærlig og lad folk have muligheden for at sige fra. Jeg er som tidligere skrevet glad for at syge stoddere viser deres kulør og advare mig om hvad disse GB uden gummi faktisk kan indeholde af typer. Selvom jeg ville knalde med, så er bare tanken om disse typers uansvarlighed nok for mig til at afstå og holde mig til events med uden gummi no go reglen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
Pikken skrev, 1 time siden:

Man er myndig som 18 årig og skal dermed tage ansvar for sit og andres liv. 

Det skal naturligvis være inden for lovens rammer.

Moralprædikanterne, mest vel dem med dobbelt af slagsen, de misundelige, de snævertsynede og de hellige har naturligvis utringsfrihed.                                            Det skal naturligvis være inden for lovens rammer.

 

Så du er vitterligt ligeglad med om folk med div sygdomme deltager ? 

For det kan behandles ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man er myndig som 18 årig og skal dermed tage ansvar for sit og andres liv. 

Jeg er ikke prædikant for hverken det ene eller andet !

Man er myndig som 18 årig og skal dermed tage ansvar for sit og andres liv. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Forslag:

Kan en af jer ikke oprette en hjemmeside der hedder noget ala "smit-mig.dk", " HIV gang bang eller lign. Så er kortene på bordet fra start.

Det siges jo at; "Lige børn leger bedst" 

Redigeret af Internalizer
Bortredigeret personangreb

Del dette indlæg


Link til indlæg
Leecher skrev, for 6 timer siden:

Jeg er fløjtende ligeglad med om han er velbehandlet eller ej. Faktum er at han UNDLADER at oplyse om hans velbehandlede HIV. Han skriver flot selv, at vidste piger og deltagere om det, så var han nok ikke velkommen. 

I det hele taget bør du og alle andre der forsvare det nye sort "velbehandlet HIV" tænke over følgende:

Jeg er HIV smittet og knalder med jer uden gummi. Jeg er dog velbehandlet og smitter ikke. Okay, så langt så godt. Men du undlader at oplyse om det, så hvordan ved du/i så om han nu er velbehandlet? Han undgår sandheden til at starte med, hvad undgår han udover det? Eller være endnu, hvad med ham der IKKE er i ordentlig behandling? 

Det kan ikke forsvares, det bør ikke forsvares og i det hele taget er typer som det menneske i min optik sidestillet med voldsmænd, terrorister og andet afskum. 

Lad folk knalde uden det gider jeg ikke være dommer overfor, men vær dog ærlig og lad folk have muligheden for at sige fra. Jeg er som tidligere skrevet glad for at syge stoddere viser deres kulør og advare mig om hvad disse GB uden gummi faktisk kan indeholde af typer. Selvom jeg ville knalde med, så er bare tanken om disse typers uansvarlighed nok for mig til at afstå og holde mig til events med uden gummi no go reglen.

Man skal sgu da ikke forlange at folk går og fortæller om deres sygdomme og skavanker ...!!

Hvis manden ikke smitter, hvad er du så bange for!?

En ren test vil han jo også kunne fremvise!!

Redigeret af McQueen

Del dette indlæg


Link til indlæg
McQueen skrev, for 52 minutter siden:

Man skal sgu da ikke forlange at folk går og fortæller om deres sygdomme og skavanker ...!!

Hvis manden ikke smitter, hvad er du så bange for!?

En ren test vil han jo også kunne fremvise!!

Hvordan kan en HIV positiv pludselig blive negativ? Er han positiv, så er han positiv. Men okay, nu er der altså også tale om hokus pokus test? Uærligheden sætter konstant overlæggeren højere og højere. 

Læs nu hvad jeg skrev, jeg angriber uærligheden og retten for de menneskers der deltager at kunne sige nej tak. Nogen er bange for de brune, andre for at cykle og jeg er for HIV og lign. Hans skavank er alstå ikke dårlig ryg eller skæve ben.

Hvis du mener at ovennævnte ikke er noget problem, så SKAL samtlige gp'er vel også sprede ben uanset om de vil eller ej. Så længe deres penge og sikkerhed er garanteret? Ej vel?

Det den mand gør, er at fratage mig min frihed til at vælge fra. Om han smitter eller ej. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Leecher skrev, Lige nu:

Hvordan kan en HIV positiv pludselig blive negativ? Er han positiv, så er han positiv. Men okay, nu er der altså også tale om hokus pokus test? Uærligheden sætter konstant overlæggeren højere og højere. 

hejsa

Hvis man er velbehandlet HIV smittet, kan det ikke umiddelbart måles i en test, så længe man modtager behandling, vil man altså testes "negativ".. På samme mde som man heller ikke smitter andre.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ida sunshine skrev, for 2 minutter siden:

 

hejsa

Hvis man er velbehandlet HIV smittet, kan det ikke umiddelbart måles i en test, så længe man modtager behandling, vil man altså testes "negativ".. På samme mde som man heller ikke smitter andre.

 

Var ikke klar over man kunne tage en sådan       "ugyldig test" Tak for info :-D

En HIV behandling forudsætter nemlig løbende test for at se om behandlingen virker og spredring er stoppet. Så testen du snakker om går så tydeligt ikke ned på dna niveau

Del dette indlæg


Link til indlæg
Leecher skrev, for 1 minut siden:

Var ikke klar over man kunne tage en sådan       "ugyldig test" Tak for info :-D

En HIV behandling forudsætter nemlig løbende test for at se om behandlingen virker og spredring er stoppet. Så testen du snakker om går så tydeligt ikke ned på dna niveau

Suk...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Leecher skrev, for 3 timer siden:

Hvordan kan en HIV positiv pludselig blive negativ? Er han positiv, så er han positiv. Men okay, nu er der altså også tale om hokus pokus test? Uærligheden sætter konstant overlæggeren højere og højere. 

Læs nu hvad jeg skrev, jeg angriber uærligheden og retten for de menneskers der deltager at kunne sige nej tak. Nogen er bange for de brune, andre for at cykle og jeg er for HIV og lign. Hans skavank er alstå ikke dårlig ryg eller skæve ben.

Hvis du mener at ovennævnte ikke er noget problem, så SKAL samtlige gp'er vel også sprede ben uanset om de vil eller ej. Så længe deres penge og sikkerhed er garanteret? Ej vel?

Det den mand gør, er at fratage mig min frihed til at vælge fra. Om han smitter eller ej. 

Jeg går udfra, at testen målet antistoffer ... i behandling vil de ikke være målbare... ergo negativ test!!

Men måske du bare har fordomme... som du skriver direkte.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Leecher skrev, for 3 timer siden:

Var ikke klar over man kunne tage en sådan       "ugyldig test" Tak for info :-D

En HIV behandling forudsætter nemlig løbende test for at se om behandlingen virker og spredring er stoppet. Så testen du snakker om går så tydeligt ikke ned på dna niveau

Dna niveau...? Hvad fanden er det for noget !!?

Del dette indlæg


Link til indlæg
McQueen skrev, for 57 minutter siden:

Dna niveau...? Hvad fanden er det for noget !!?

Du er selv inde på test metoden med antistoffer, det betyder du godt ved hvad dna er og hvad man måler/tester på. 

Diskutere du bare for diskussionens skyld?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Leecher skrev, for 4 timer siden:

Hvordan kan en HIV positiv pludselig blive negativ?

En velbehandlet hiv-smittet vil slå ud som negativ i en standardtest. Man kan ikke måle tilstedeværelsen af hiv. Så det eneste "problem" er cpr-nummeret og den tilhørende journa, men det kan foretages anonymt (men o.k. så kan enhver jo komme med en anonym, negativ test).
 

Her er i øvrigt det studie der fastslog, at det ikke smitter: http://jamanetwork.com/journals/jama/article-abstract/2533066

Del dette indlæg


Link til indlæg
McQueen skrev, 1 time siden:

Jeg går udfra, at testen målet antistoffer ... i behandling vil de ikke være målbare... ergo negativ test!!

Men måske du bare har fordomme... som du skriver direkte.

Hvis du vil kalde det en fordom at jeg ikke har lyst til at bade mig selv i safter med en HIV smittet så fred være med det.

Jeg kalder det min ret til at have lov at vælge fra! Nøjagtigt som pigerne kan sige nej til segmenter af deres kunder. Nogen vil ikke med brune, andre vil kun have en bestemt alder osv osv osv. Kald det bare fordom hvis du for din forløsning af det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Leecher skrev, for 5 minutter siden:

Hvis du vil kalde det en fordom at jeg ikke har lyst til at bade mig selv i safter med en HIV smittet så fred være med det.

Jeg kalder det min ret til at have lov at vælge fra! Nøjagtigt som pigerne kan sige nej til segmenter af deres kunder. Nogen vil ikke med brune, andre vil kun have en bestemt alder osv osv osv. Kald det bare fordom hvis du for din forløsning af det. 

He he er jo komisk i den betragtning at du bader safter med mennesker, du intet aner om.... så spar mig for helligheden.

Og hvad med DNA... og test for antistoffer ? Man undersøger da ikke testpersonens DNA.... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...