Hop til indhold
NK19

Hvordan afviser man pænt?

Recommended Posts

mm812 skrev, for 6 minutter siden:

Haha den var nu go' den med enhjørning,du får en "synes om" for den ;)

Det er fordi jeg kalder det for bordeller, hvad skulle man eller kalde de steder, og jeg tale ikke om forskellige slags bordelle, jeg definerer bare hvad det skal til for at kunne få en pige dømt.

Du påstår så at den salgs bordelle ikke findes, fair nok det er da en påstand. Jeg tror så ikke på at det er en rigtig påstand - men jeg er sådan set også ligeglad, det, at det ikke bliver anmeld og, at hvis det gjorde, ville det komme i medierne og politikkerne ville ændre loven hurtigere end en dommer ville kunne afsige dom, gør at det forbliver meget teoretisk.

Hvor skriver jeg at den slags bordeller ikke findes? 

Denne branche vrimler med ulovlige steder, men altså, du slæber heller ikke din pusher i retten, fordi han solgte dig dårlig coke vel?

 

Redigeret af Ida sunshine

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ida sunshine skrev, for 1 minut siden:

Hvor skriver jeg at den slags bordeller ikke findes? 

Denne branche vrimler med ulovlige steder, men altså, du slæber heller ikke din pusher i retten, fordi han solgte dig dårlig coke vel?

 

Det var sådan jeg forstod det du sagde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
mm812 skrev, for 6 minutter siden:

Det var sådan jeg forstod det du sagde.

ok. Den eneste måde man lovligt kan "drive bordel" på (læs: udleje lokaler til piger) er den måde jeg beskriver.
Det er muligt at der er "offentligt adgang" til Mon Cherie (Det mener jeg så ikke der er, efter som det er låst dør), men det er der ikke til det lokale jeg har lejet, når jeg arbejder der. Der er alt andet end offentlig adgang, der kommer du først ind efter klar aftale med mig.

Redigeret af Ida sunshine

Del dette indlæg


Link til indlæg
Extinguisher skrev, for 2 minutter siden:

måske en god ide hvis vi tog den debat i en anden tråd ?

undskyld chef.

:P

 

EDIT, det var yderligere afporing, undskyld. TS- Din afvisning var fin, fremover undlad evt. nogen som helst grund, bar skriv "fordi mor siger det".

 

Redigeret af Ida sunshine

Del dette indlæg


Link til indlæg
Extinguisher skrev, for 6 minutter siden:

måske en god ide hvis vi tog den debat i en anden tråd ?

Enig, har intet med emnet at gøre.

Kan det flyttes på nogen måde?

 

Redigeret af mm812

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ida sunshine skrev, for 3 minutter siden:

ok. Den eneste måde man lovligt kan "drive bordel" på (læs: udleje lokaler til piger) er den måde jeg beskriver.
Det er muligt at der er "offentligt adgang" til Mon Cherie, men ikke til det lokale jeg har lejet, når jeg arbejder der. Der er alt andet end offentlig adgang, der kommer du først ind efter klar aftale med mig.

Og det gælder alle dine kolleger i Mon Cherie, at man ikke kan kommer ind fra gaden uden forudgående aftale?

Det er ganske vist længe sinde jeg har være på Mon Cherie, men jeg kan garantere dig at jeg gik ind fra gade og mødte en piger (en anden var optaget) som jeg var sammen med. Hvilket betød af hun og hendes kollega dengang (ca. 1 år siden), havde offentlig adgang.

Hvornår blev det ændret?

Del dette indlæg


Link til indlæg
mm812 skrev, for 3 minutter siden:

Og det gælder alle dine kolleger i Mon Cherie, at man ikke kan kommer ind fra gaden uden forudgående aftale?

Det er ganske vist længe sinde jeg har være på Mon Cherie, men jeg kan garantere dig at jeg gik ind fra gade og mødte en piger (en anden var optaget) som jeg var sammen med. Hvilket betød af hun og hendes kollega dengang (ca. 1 år siden), havde offentlig adgang.

Hvornår blev det ændret?

Jeg taler ikke på andres vejne, når jeg skriver at man der ikke er offentlig adgang til et lokale jeg har lejet. Og hvad man må og hvad man gør er to forskellige ting. Alle har lov til at banke på døren hos folk og høre om de må komme ind.

That said, jeg vil helst ikke ha ørene i maskinen, så jeg svare ikke mere i denne tråd, jeg fastholder at jeg har ret og du tager fejl ;):P 

Redigeret af Ida sunshine

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ida sunshine skrev, for 2 minutter siden:

Jeg taler ikke på andres vejne, når jeg skriver at man der ikke er offentlig adgang til et lokale jeg har lejet. Og hvad man må og hvad man gør er to forskellige ting. Alle har lov til at banke på døren hos folk og høre om de må komme ind.

That said, jeg vil helst ikke ha ørene i maskinen, så jeg svare ikke mere i denne tråd, jeg fastholder at jeg har ret og du tager fejl ;):P 

Og jeg fastholder at din arbejdsplads overholder definition af offentlig adgang, selvom du selv muligvis er undtaget herfor :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
mm812 skrev, for 4 minutter siden:

Og jeg fastholder at din arbejdsplads overholder definition af offentlig adgang, selvom du selv muligvis er undtaget herfor :)

Damn it :D Jeg kan garantere at enhver der træder ind på det sted, træder ind pr. invitation, det vil sige, de ringer på klokken, vi kigger på kameraet, og som oftest bliver personen lukket ind. nogen gange ikke. -Det er pr. definition IKKE hvad man kan kalde offentlig adgang.

Jeg husker en der engang trådte ind fordi døren ikke var låst, han fik da temmelig klar besked om at sådan noget er totalt uacceptabelt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Extinguisher skrev, for 1 time siden:

version 2.0. 

måske en god ide hvis vi tog den debat i en anden tråd ?

hint, der kommer ikke en version 3.0


 

 

Jeg gentager jeg er enig, hvorfor flytter du så ikke tråden, vi har ligesom ikke mulighed for det?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...