StudineMILF 9501 Skrevet 17. August, 2016 Frække Ida skrev, for 59 minutter siden: Nemlig Langt mere positiv energi, eller r d bare mig, som sædvanligt drømmer lyserødt? Jeg er generelt fuld af positivitet og et meget lykkeligt menneske, men har svært ved og tie når nogle herinde er egocentrerede og taler ned om andre. Så kan jeg godt finde på at sige noget, men da jeg ikke synes jeg gider flere personlige angreb i min private postbakke så tier jeg nok lidt mere i fremtiden 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Spider 836 Skrevet 17. August, 2016 Frække Ida skrev, for 2 timer siden: Så retten r fin, d bare anretningen, den r gal m? R=er D=det J=jeg M=med Men D var ærgeligt for min rangliste Hvis det drejer sig om tdsbsp, ville det så ikke være lttr at frkt de lange ord i stedet for de korte? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. 2258 Skrevet 17. August, 2016 I like to have my frokost nu. Det synes jeg godt om. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TrineMuz 1400 Skrevet 17. August, 2016 Jeg trykker "synes godt om" alt som jeg synes om. Og jeg prøver ramme meget af dit. Jeg synes nemlig mega godt om dig og det der mange mænd som også gør. flere har spurgt mig om dig og om du er stoppet. savner dig. Håber vi snart kan ses igen. knuz og kyz fra TrineMuz 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StudineMILF 9501 Skrevet 17. August, 2016 TrineMuz skrev, for 9 minutter siden: Jeg trykker "synes godt om" alt som jeg synes om. Og jeg prøver ramme meget af dit. Jeg synes nemlig mega godt om dig og det der mange mænd som også gør. flere har spurgt mig om dig og om du er stoppet. savner dig. Håber vi snart kan ses igen. knuz og kyz fra TrineMuz Det var vel nok sødt sagt om Ida kære Trine 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11509 Skrevet 17. August, 2016 Jeg synes bare, at du skal like derudaf, Ida Var selv engang flittig bruger af den knap. Jeg brugte den f.eks, når nogen havde brugt tid og energi på at formulere et godt indlæg, når nogen fik mig til at grine, når nogen gjorde mig rørt, eller når jeg bare var helt enig. Jeg bruger den næsten aldrig mere. Jeg oplevede at blive taget til indtægt for andres holdninger pga et like - og jeg vil kun stå til ansvar for mine egne udtalelser, så jeg gør det ikke mere. Men jeg læser stadig rigtig mange indlæg, som jeg synes godt om af den ene eller anden årsag. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Frække Ida Skrevet 17. August, 2016 Spider skrev, for 3 timer siden: Hvis det drejer sig om tdsbsp, ville det så ikke være lttr at frkt de lange ord i stedet for de korte? Absolut, d bli'r de også Livet r alt for kort og interessant t at gå op i stavning Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Frække Ida Skrevet 17. August, 2016 (edited) Nikita Darling skrev, for 14 minutter siden: Jeg synes bare, at du skal like derudaf, Ida Var selv engang flittig bruger af den knap. Jeg brugte den f.eks, når nogen havde brugt tid og energi på at formulere et godt indlæg, når nogen fik mig til at grine, når nogen gjorde mig rørt, eller når jeg bare var helt enig. Jeg bruger den næsten aldrig mere. Jeg oplevede at blive taget til indtægt for andres holdninger pga et like - og jeg vil kun stå til ansvar for mine egne udtalelser, så jeg gør det ikke mere. Men jeg læser stadig rigtig mange indlæg, som jeg synes godt om af den ene eller anden årsag. 1000 tak @Nikita Darling, tror også j fortsætter, som j plejer Redigeret 17. August, 2016 af Frække Ida Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Frække Ida Skrevet 17. August, 2016 TrineMuz skrev, for 1 time siden: Jeg trykker "synes godt om" alt som jeg synes om. Og jeg prøver ramme meget af dit. Jeg synes nemlig mega godt om dig og det der mange mænd som også gør. flere har spurgt mig om dig og om du er stoppet. savner dig. Håber vi snart kan ses igen. knuz og kyz fra TrineMuz Skriver pb senere @TrineMuz Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 17. August, 2016 Nikita Darling skrev, for 42 minutter siden: Jeg synes bare, at du skal like derudaf, Ida Var selv engang flittig bruger af den knap. Jeg brugte den f.eks, når nogen havde brugt tid og energi på at formulere et godt indlæg, når nogen fik mig til at grine, når nogen gjorde mig rørt, eller når jeg bare var helt enig. Jeg bruger den næsten aldrig mere. Jeg oplevede at blive taget til indtægt for andres holdninger pga et like - og jeg vil kun stå til ansvar for mine egne udtalelser, så jeg gør det ikke mere. Men jeg læser stadig rigtig mange indlæg, som jeg synes godt om af den ene eller anden årsag. Så du leder hende i fordærv? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11509 Skrevet 17. August, 2016 holstebronx skrev, for 1 minut siden: Så du leder hende i fordærv? Haha, det klarer Ida vist fint selv Jeg synes netop man burde have lov at like, det man har lyst til, uden: "jamen du likede det dér, ergo mener du..." 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Melkor1973 167 Skrevet 17. August, 2016 (edited) Frække Ida skrev, for 6 timer siden: Sidder her og undrer mig Jo, for sidder m min morgenkaffe og bladrer igennem, og så støder j på to kommentarer, som j rent faktisk synes godt om, men efter et hurtigt kig på min profil ser j, at j faktisk synes godt om (måske) ALT for mange indlæg og kommentarer, og d forhindrer mig i at klikke. Kigger tilbage og bemærker, at j primært klikker, hver gang j enig, ka forholde mig t synsvinklen eller ja, synes d godt/intelligent skrevet, men r d egentligt ik lige LIIIDT for meget??? Altså j mener, d vel ik facebook d her? K Ida. Jeg tænker at man skal trykke på "synes godt om" lige præcis når man synes godt om det der er skrevet Om andre så mener noget om, at du mener noget, om noget, er vel deres egen hovedpine Redigeret 17. August, 2016 af Melkor1973 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 17. August, 2016 Nikita Darling skrev, for 7 minutter siden: Haha, det klarer Ida vist fint selv Jeg synes netop man burde have lov at like, det man har lyst til, uden: "jamen du likede det dér, ergo mener du..." Altså hvis det er et seriøst indlæg, så mener jeg da det jeg skriver, og så er det ok at folk skriver "jamen du likede...", men ellers skal likes nok ikke tages for seriøs. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9471 Skrevet 17. August, 2016 (edited) Jeg er ganske enig i, de bevæggrunde der gives i tråden. Jeg synes dog at likes sekundært også fortæller en del af mere social karakter. Hvem kender hinanden dybere end blot at give tilkende, at man synes om et enkelt indlæg Hvem flirter med hinanden Hvem indgår i bestemte kliker Hvem har mere travl med at like end at forholde sig til det skrevne, for at tilkende give ens interesse for personen (pænt formuleret ) Hvem er mere respekteret som skribent end andre osv.. Redigeret 17. August, 2016 af TheVoice 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Havnebumsen Skrevet 17. August, 2016 (edited) TheVoice skrev, for 27 minutter siden: Jeg er ganske enig i, de bevæggrunde der gives i tråden. Jeg synes dog at likes sekundært også fortæller en del af mere social karakter. Hvem kender hinanden dybere end blot at give tilkende, at man synes om et enkelt indlæg Hvem flirter med hinanden Hvem indgår i bestemte kliker Hvem har mere travl med at like end at forholde sig til det skrevne, for at tilkende give ens interesse for personen (pænt formuleret ) Hvem er mere respekteret som skribent end andre osv.. Meget fornuftige iagtagelser Havnebumsen personlige favorit er når en bruger liker 2 modsatrettede meninger... kan man like for meget spørges der om? Næhhh...... Ikke hvis det er Havnebumsens indlæg Redigeret 17. August, 2016 af Havnebumsen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 17. August, 2016 TheVoice skrev, for 9 minutter siden: Jeg er ganske enig i, de bevæggrunde der gives i tråden. Jeg synes dog at likes sekundært også fortæller en del af mere social karakter. Hvem kender hinanden dybere end blot at give tilkende, at man synes om et enkelt indlæg Hvem flirter med hinanden Hvem indgår i bestemte kliker Hvem har mere travl med at like end at forholde sig til det skrevne, for at tilkende give ens interesse for personen (pænt formuleret ) Hvem er mere respekteret som skribent end andre osv.. Ja altså der er så mange som skriver og så mange indlæg, så personligt får jeg nok ikke liket alt som jeg egentligt er enig i. Og der er nok nogle som jeg læser mere end andre... That's life ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 17. August, 2016 Havnebumsen skrev, for 9 minutter siden: Meget fornuftige iagtagelser Havnebumsen personlige favorit er når en bruger liker 2 modsatrettede meninger... kan man like for meget spørges der om? Næhhh... Altså en som BD Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 17. August, 2016 Havnebumsen skrev, for 8 minutter siden: Meget fornuftige iagtagelser Havnebumsen personlige favorit er når en bruger liker 2 modsatrettede meninger... kan man like for meget spørges der om? Næhhh... Det gør jeg da tit. Man kan da sagtens aner holdninger eller argumenter man ikke er enig i. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 17. August, 2016 Gode iagtagelser @TheVoice - det svarer fint til mine erfaringer, især omkring flirt og klike. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9570 Skrevet 17. August, 2016 Frække Ida skrev, for 7 timer siden: Altså j mener, d vel ik facebook d her? OMG! Du må sq da ik slynge sånåed ud, honey! Alzå, j falder ned a min stol 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13987 Skrevet 17. August, 2016 Jeg synes det er dejligt, når folk liker ens gamle indlæg - så kan man da se at de stadig bliver læst og er relevante. Og jeg kan også selv se at jeg tidligere har læst gamle indlæg vha. mine likes, selvom jeg pga. demens ikke kan huske det 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 17. August, 2016 Jernsvinet skrev, 1 time siden: Jeg synes det er dejligt, når folk liker ens gamle indlæg - så kan man da se at de stadig bliver læst og er relevante. Og jeg kan også selv se at jeg tidligere har læst gamle indlæg vha. mine likes, selvom jeg pga. demens ikke kan huske det Nu kan man jo like de indlæg fra 2012-13 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claire 4321 Skrevet 17. August, 2016 Jeg liker aldrig, jeg gjorde det en enkelt gang og så dukkede det op på min private FB (selvom administrator benægter at det er muligt) det er 100år siden og måske er systemet ændret siden hen. Hvis jeg syntes godt om et indlæg kommentere jeg på det. men altså. Hvornår skal man like? Når man har lyst? Jeg lægger vist ikke så meget i det som mange andre kan jeg se, bare tanken om at skulle til at tolke hvad et "like" betyder, gør mig helt træt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 17. August, 2016 Ida sunshine skrev, for 4 minutter siden: Jeg liker aldrig, jeg gjorde det en enkelt gang og så dukkede det op på min private FB (selvom administrator benægter at det er muligt) det er 100år siden og måske er systemet ændret siden hen. Hvis jeg syntes godt om et indlæg kommentere jeg på det. men altså. Hvornår skal man like? Når man har lyst? Jeg lægger vist ikke så meget i det som mange andre kan jeg se, bare tanken om at skulle til at tolke hvad et "like" betyder, gør mig helt træt. Der kan ske lidt af hvert herinde... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claire 4321 Skrevet 17. August, 2016 holstebronx skrev, Lige nu: Der kan ske lidt af hvert herinde... Når der pludselig står ""xxxxx" likede et svar på eroguide i tråden "knep min våde mis"", så bliver livet lidt for spændende 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg