Hop til indhold
Gæst

Cage er et fjols - og alle ved det. Men nu rabler det da for ham.

Recommended Posts

Gæst

Ni har aldeles rätt min goda @Lillemand - hoppas Ni kan forlåta meg :-D

Redigeret af Cage

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cage skrev, for 3 timer siden:

 

Så - here goes -  Hvis jeg skulle lade Cage lave eet (og kun eet) besøg mere hos en GP - hvem vil I så ønske jer at se en anmeldelse af? Eneste 2 betingelser - GP'en skal være dansk, og bliver oplevelsen ikke god, bliver den ikke anmeldt, der er altid et menneske i den anden ende.

Giv jeres bud - så udnævner jeg en vinder..... eller måske opretter en afstemning, hvis feltet fortjener det :-D

Cage - nu med stor nervøsitet :shock:

 

Beklager Cage, men den slags giver jeg personligt ikke en skid for! Kan du ikke anmelde en pige konstruktivt med plusser og minusser, så har du ingen credit hos mig som anmelder og jeg ønsker derfor ikke at komme med input.

Men go fornøjelse med din radikale holdnings ændring :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er helt ok @Prinz - vi lever i et frit land - og din holdning er vigtig for mig - som super demokrat vil jeg endda kæmpe til døden for mit land, så du kan have den holdning :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Søren Brun

For en gangs skyld en tråd med en overskrift, der passer til  indholdet, noget der ofte er blevet efterlyst herinde. :shock:

 

Må nok sige, at jeg er enig med min navnebror - JEG GRÆMMES

Redigeret af Søren Brun

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr

Jeg gider ikke følge de opsatte regler… så derfor anbefaler jeg ikke en Dansk Pige.

Jeg giver hermed FKK Sharks min varmeste anbefaling!!! 

80-100 hamrende lækre nøgne Kvinder lige til at plukke 8-) himmel på Jord beskriver bedst stedet. Og tag rigelig  Penge med det bliver absolut ikke billigt.

Du har jo det her lille problem med du falder for Pigerne. Det er ikke et problem på Sharks! for du kommer kun lige ud af rummet med den ene lækre godte så bliver du rundforvirret over den næste godte og ryger i rummet igen :-) 

God tur ligger lidt syd for Frankfurt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
Prinz skrev, for 30 minutter siden:

Beklager Cage, men den slags giver jeg personligt ikke en skid for! Kan du ikke anmelde en pige konstruktivt med plusser og minusser, så har du ingen credit hos mig som anmelder og jeg ønsker derfor ikke at komme med input.

Men go fornøjelse med din radikale holdnings ændring :D 

Helt enig !!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

@Søren Brun jeg er glad for du kan lide overskriften. Vi er helt enige - endelig noget der passer på EG :D

Lad os sammen græmmes - det hjælper på vores frustrationer over, at nogen kan lave noget så fjollet :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Aros skrev, for 5 minutter siden:

Helt enig !!

Det er jeg også - den gode @Prinz har sat hovedet på sømmet der :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

@Liderlig-fyr ---- Sådan har jeg det også.... Elsker at lave regler, og er den første der selv bryder dem :D .... Måske en tur sydover er en udmærket nominering :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest fynbomanden

Kære Cage

Troede du forlod branchen den 1.august .... meget kan man sige og skrive om dig og din måde at være på. MEN jeg vil undlade at være alt for personlig og blot konstatere, at når du starter denne her tråd, så har du passeret grænsen for, hvad der i mit hoved er normalt.

Meget kan man sige og skrive om den her tråd, men én ting er sikkert, og det er, at du er unik. Men husk nu på, at grænsen mellem gal og genial er hårfin.

Redigeret af fynbomanden

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cage skrev, for 2 timer siden:

Jeg vidste den ville komme - og selvfølgelig er det dig. Jeg er desværre i 'bad standing' - har sagt min mening lidt for meget :shock: ..... Og så er der jo det med GB...... Hmmmm Jeg skulle måske rykke min grænse. Findes der et andet @Melkor1973

Så har 2 ud af 3 af de dejlige piger til GB'et markeret med synes godt om. Du sidder snart i saksen din charlatan ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Cage. Du skal bare vælge hvem du selv synes du kunne tænke dig at hygge med og ikke spørge andre hvis du spørger mig og jeg var jo med på listen. Held og lykke med dit valg ;-)

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Line fra Pigekollektivet:

http://www.pigekollektivet.com/Pigerne.html

Hun var tidligere meget aktiv her på Eroguide og spredte en ofte god karma over de oprørte vande - jeg har selv besøgt og anmeldt hende utallige gange og da jeg synes jeg og Cage i forvejen har en del til fælles - burde han også tage sig tid til at besøge denne skønne kvinde og komme med sin beskrivelse af oplevelsen - men han skal ankomme anonymt, så hun ikke ved det er Mr. Cage himself :P

 

Liderlige Line.
 
 
Jeg er 165 cm , vejer 55 kg, dejlig hjerteformet mås, ægte faste c- skåls babser. Missen er glatbarberet og  helt blyantstram, en meget lille fin og velsmagende sag.
Jeg er en varmblodig,vild og vanedannende sag, jeg tænder dig så du vil få den bedste oplevelse og ønske mere. 
Jeg tilbyder: 
Alt blidt og kærestesex, hvis kemien er til det. Jeg nyder og blive slikket og gerne helt bagud. 
 
Rollespil med div. Kostumer.
 
Græsk til dig og mig i alle mulige former, frækt og liderligt og meget forskelligt legetøj.
 
Pirringsbondage til 1000 kr for 1/2 time, primært prostatamassage og blide former i. Tro mig du vil blive pirret til du får lyst til at sprøjte ud over mig og jeg vil nyde det.
 
Blid/mellemhård slavetøs, kom træk mig i håret, få mig til at kravle hen over gulvet,tag mig hårdt bagfra,tal grimt til mig, ja du bestemmer... Kom og tag tøsen under kyndig behandling.
 
Blid/mellemhård dominans, jeg svinger pisken og du kommer ned og kysser madammens fødder. Speciale urinssex, gerne begge veje. Jeg er vild med det og kan styre det, så du kan få det som du vil.
 
 
Modtager ikke mænd under 30 år og har ikke noget ubeskyttet sex på programmet. Kom venligst ren og ellers tag imod et bad, så vi begge finder oplevelsen lækker… Jeg ønsker ikke sms/ snak om dyrsex, afførings sex og grove /ubehøvlede ord.
 venligst behandle mig pænt og du vil erfare jeg giver 1000 gange igen af det gode... træffes på 26940609 når jeg ikke er på pigekollektives nummer.
 
På gensyn til noget lækkert sex og gode oplevelser, husk vi lever kun en gang !
Kys fra Line.
 
Fredage og ekstra, se vagtplan.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Prinz skrev, for 2 timer siden:

Beklager Cage, men den slags giver jeg personligt ikke en skid for! Kan du ikke anmelde en pige konstruktivt med plusser og minusser, så har du ingen credit hos mig som anmelder og jeg ønsker derfor ikke at komme med input.

Men go fornøjelse med din radikale holdnings ændring :D 

bare rolig @Prinz der skal nok komme en anmeldelse - heltens skriverier handler mestendels om ham selv; barbering/ikke barbering, strømper der skal matche underhylerne, og hvad han nu ellers kan finde i IKEA-skabet (PAX, række 43 hylde 4), inden han trasker ned på gaden i håndsyede Ecco-sandaler (fundet på Trendsales) , for at finde den gamle Lada han kalder Martin, for det er der ligesom lidt mere swung over. Derpå en rejsebeskrivelse, krydret med lidt "jeg og min udkårne er mere rummelige end Hr og Fru Danmark" ..inden helten og heltinden sammen bunder den Søbygaard, helten smuglede forbi den intetanende kassedame i den lokale Lidl. Selve akten er hurtigt overstået; i bedste Bernia eller Paff-stil (man aner, at helten nok tilbragte mangt en stund ved en lignende maskine i hin tid da symaskine-kørekortet skulle erhverves, hvilket ulykkeligvis aldrig skete, og nu udmønter sig i en hang til at kalde alting hånd-syet eller hvad nu). Efter lidt zig-zag og frem og tilbage, er det hele forbi ... :D

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
fynbomanden skrev, for 4 timer siden:

Kære Cage

Troede du forlod branchen den 1.august .... meget kan man sige og skrive om dig og din måde at være på. MEN jeg vil undlade at være alt for personlig og blot konstatere, at når du starter denne her tråd, så har du passeret grænsen for, hvad der i mit hoved er normalt.

Meget kan man sige og skrive om den her tråd, men én ting er sikkert, og det er, at du er unik. Men husk nu på, at grænsen mellem gal og genial er hårfin.

Jeg må give dig helt ret. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Melkor1973 skrev, for 4 timer siden:

Så har 2 ud af 3 af de dejlige piger til GB'et markeret med synes godt om. Du sidder snart i saksen din charlatan ;-)

 

Næ min kære @Melkor1973... Det er en pseudo opbakning. Djævelen skal som bekendt findes i detaljen :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

@Jernsvinet, det er et virkelig godt bud. Og det med anonymiteten havde jeg også tænkt på. Ligesom vore ligheder du nævner iøvrigt :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
StudineMILF skrev, for 4 timer siden:

Kære Cage. Du skal bare vælge hvem du selv synes du kunne tænke dig at hygge med og ikke spørge andre hvis du spørger mig og jeg var jo med på listen. Held og lykke med dit valg ;-)

Egentlig var det jo tænkt som noget helt andet - nemlig EG brugeres lyst til at se en eller anden gp anmeldt. Men kan godt se det er stukket helt af.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Kære alle 

Tusinde tusinde tak for al jeres deltagelse. Den spænder jo fra, at man kan se ideen til velment tag dig sammen Cage. 

Og som overskriften siger, så rabler det åbenlyst for mig.

Ved ikke helt hvad jeg tænkte - så jeg dropper planen, og returnerer til mit otium. Det er også det, der føles mest rigtigt. 

Så undskyld jeg måske har spildt nogle af jeres tid, men håber I trods alt har hygget jer med den tråd i hyggeforummet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

En kvalme aftager jo nok, tristheden der imod, over en forflyttelse mentalt hos mennesket mod, ja i mangel på et bedre udtryk, vil jeg kalde det "væsens forfængelighed", det er ikke den fysiske, som jeg betragter som værende overflade og ret uskyldig, men den der er omfangs gribende om et helt menneske.


Cage er jo ikke alene i det, vi er alle en del af den tendens. Der hvor man med bekostning af etik, udelukkende fokuserer på æstetikken, altså der hvor form er essens og indhold ligegyldigt, så længe det er set med omvendt linseføring fra kameraet på sin mobil, således vi selv altid er centreret i fokus, med omgivelserne uskarpt i baggrunden.


På mig virker det som om trådstarter har skuet sig selv i den der kilde og også ville have os andre til det, ikke for vi kunne se os selv, men i dette tilfælde ham.
Sjov, spas, hygge og "jeg ved ikke hvad jeg tænkte"....tjoe. Vi har vel alle en skjult dagsorden, måske har den i dette tilfælde været ubevidst. hvilket jo ikke gør det bedre. Kvalmen aftager og til en hver reaktion hører en modreaktion, det kan forhåbentligt få bugt med en voksende tristhed.

Tag det ikke nu personligt Cage,det er en udvikling, sådan mellemfolkeligt, som du, jeg, ja vi alle vel ikke kan frasige os at være en del af, men som vi bør være bevidst om. "Its evolution baby".

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cage skrev, for 10 timer siden:

Det er helt ok @Prinz - vi lever i et frit land - og din holdning er vigtig for mig - som super demokrat vil jeg endda kæmpe til døden for mit land, så du kan have den holdning :D

Enhver som er villig til at kæmpe til døden for Prinze's holdninger, må betegnes som ekstremist.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

 

@Nihil - som altid eftertænksomt. 

Skjult dagsorden - interessant teori, men langt over målet. Oprigtigt ift. de mange opfordringer til at anmelde mere på EG, men ringe dømmekraft ift. hæren af de forargede, selvgode og selvoptaget "velmenende" - deri kan du placere din kritik af min tråd og mig som person. 

Men heldigvis - for hver gang min dømmekraft svigter, går der et stykke tid før det sker igen :P :roll: 8-) :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...