Hop til indhold
Gæst

Cage er et fjols - og alle ved det. Men nu rabler det da for ham.

Recommended Posts

Gæst
holstebronx skrev, for 13 minutter siden:

Nej du skal sige Ahhhh, eller Uhhhh :D 

Er stadig er spørgsmålstegn uanset eventuelle tilstødende udbrud :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Nimbush skrev, for 11 minutter siden:

Judith. :-)

Hey Nimbush - et link måske

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cage skrev, for 5 minutter siden:

Hey Nimbush - et link måske

Kender du ikke til @Judith???

Nu stopper du denondenlyneme! Hun er da en levende legende, her på EG :D

https://www.eroguide.dk/forum/profile/17429-judith/

(Hun er dog ikke dansk, så overholder ikke dine krav)

KF.

PS. Du ved godt, den dér lille lup oppe i hjørnet af din skærm, er en søgefunktion, ikk? ;)

Redigeret af KF
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
KF skrev, for 14 minutter siden:

Kender du ikke til @Judith???

Nu stopper du denondenlyneme! Hun er da en levende legende, her på EG :D

https://www.eroguide.dk/forum/profile/17429-judith/

(Hun er dog ikke dansk, så overholder ikke dine krav)

KF.

PS. Du ved godt, den dér lille lup oppe i hjørnet af din skærm, er en søgefunktion, ikk? ;)

Sorry nej KF det gør jeg ikke - før nu

Jo jeg kender søgefunktionen - men skal vi gætte på et bredspektret Judith søgning ville give temmelig mange hits :D .... Så tak for at du gad alligevel :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

ha ha ha ha ha ah ah ah ha ah ha.. er jeg nu også nomineret? :D

jammen jeg skal da gerne sutte lidt diller, hvis i også kaster en lækker pige ind i spillet :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cage skrev, for 3 minutter siden:

Sorry nej KF det gør jeg ikke - før nu

Jo jeg kender søgefunktionen - men skal vi gætte på et bredspektret Judith søgning ville give temmelig mange hits :D .... Så tak for at du gad alligevel :-D

Jamen er trådens formål så ikke opfyldt? Afsted til Bording, Jyllands GP-mekka, med dig :P

KF.

PS. En søgning på medlemmer, med søgeordet "judith" giver ét hit, som er det rigtige :idea:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

@KF - derfor er jeg stadig glad for, at du gad linke :D - tak KF du er en flink mand.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Bonobo skrev, for 10 minutter siden:

ha ha ha ha ha ah ah ah ha ah ha.. er jeg nu også nomineret? :D

jammen jeg skal da gerne sutte lidt diller, hvis i også kaster en lækker pige ind i spillet :D

 

Uha nej - Cage krydser ikke lyssværd :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Cage skrev, for 1 minut siden:

Uha nej - Cage krydser ikke lyssværd :roll:

Snerpe :P:D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

@Bonobo - hæ hæ hæ - du har ret....... En mangel i min opdragelse - sorry

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
DianaHimmelblå skrev, for 6 minutter siden:

Smukt at afslutte med at runde 1000 indlæg.

Der blev det ødelagt - øv - ellers godt set.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
holstebronx skrev, for 3 minutter siden:

Har vi helt glemt Sexy Jasmin Herlev ? :P

@SEXY JASMIN HERLEV

Altså jeg går ud fra at du bor på Sjælland

Det betyder ikke noget, hvor jeg bor. Jeg kører gerne ud fra København til hele landet :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
DianaHimmelblå skrev, for 1 minut siden:

Jeg er meget observant ;)

Hmmmm - det kan jeg godt lide :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cage skrev, for 5 minutter siden:

Det betyder ikke noget, hvor jeg bor. Jeg kører gerne ud fra København til hele landet :D

 

Aha, lidt som en gigolo :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen kære @Cage

Når du nu vælger endnu en gang at sætte gluteus maximus i klaskehøjde så har jeg da en i tankerne.

Eller rettere 3 ;-) 

@Adelie, @Smukke Milla og @TrineMuz den 11/8

Se det var en anmeldelse jeg godt ville læse :-) Og du trænger vel også til at komme ud af din komfortzone ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Melkor1973 skrev, for 1 minut siden:

Jamen kære @Cage

Når du nu vælger endnu en gang at sætte gluteus maximus i klaskehøjde så har jeg da en i tankerne.

Eller rettere 3 ;-) 

@Adelie, @Smukke Milla og @TrineMuz den 11/8

Se det var en anmeldelse jeg godt ville læse :-) Og du trænger vel også til at komme ud af din komfortzone ;-) 

Jeg vidste den ville komme - og selvfølgelig er det dig. Jeg er desværre i 'bad standing' - har sagt min mening lidt for meget :shock: ..... Og så er der jo det med GB...... Hmmmm Jeg skulle måske rykke min grænse. Findes der et andet @Melkor1973

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cage skrev, for 2 timer siden:

@kanonkongen - er det mizz skov du selv gerne ville se en anmeldelse af? Hun er jo ikke lyserød - så det vil vel være snyd

Der kan jo heller ikke indsættes et link til Mizz Skov, som Cage vil have ;-) og så helt egoistisk så skal os, som kommer med forslag også have en mulighed for at besøge den skønne GP, som Cage tager den måske sidste tur med? Så undskyld @Mizz Skov det er ikke personligt mod dig, men helt af egne egoistiske grunde, som jeg er sikker på, at både du Mizz Skov og Cage finder helt ok :-D

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lillemand

Men bäste Hr Cage! 

Jag trodde att Ni var en man med kraft att stå fast vid Edra beslut och hållningar, likt General Döbeln vid Jutas.

Har Ni redan börjat svikta i anden vid anblicken av den första frestelsen? Var det blott en tennsoldat under den stolta generalsuniformen?  Var de bålda orden endast luft, förgängliga likt morgonens dis?

Fatta mod, Min Herre! Grip åter dygdens stav i ett fast grepp, räta stolt på ryggen likt den proverbiala eldgaffeln och skåda frestelsen fast i ögonen utan att tveka eller känna bävan! Intala Er att Ni har kraften att motstå varje frestelse som kommer i er väg, andlig som köttslig.  Känn att om Ni sviktar står Danmarks heder och ära på spel så att blott Holger Danske kan frälsa Er, och om han vaknar, rämnar Kronborgs slott, och det kommer varken Hamlet eller Shakespeare att förlåta Er!

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...