Hop til indhold
Guest Kiki Kongerøv

Din hjælp ønskes

Recommended Posts

Guest Kiki Kongerøv

Jeg søger lidt hjælp, til en anmeldelse af stedet.

Klostervej 23B 

Olaf Ryesgade 6

 

Jo jeg kunne sagtens ringe til telepigen og få en god samtale. Men jeg er interesseret i at høre gæsternes mening. Det er lidt mere interessant. 

Jeg kan ikke se stederne har en hjemmeside?  Eller tager jeg fejl? 

God onsdag i solen

Kys kys :x

 

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kiki Kongerøv skrev, for 17 minutter siden:

Jeg søger lidt hjælp, til en anmeldelse af stedet.

Klostervej 23B 

Olaf Ryesgade 6

 

Jo jeg kunne sagtens ringe til telepigen og få en god samtale. Men jeg er interesseret i at høre gæsternes mening. Det er lidt mere interessant. 

Jeg kan ikke se stederne har en hjemmeside?  Eller tager jeg fejl? 

God onsdag i solen

Kys kys :x

 

 

 

 

 

 

 

Burde du ikke hellere spørge nogle af de piger, som arbejder på stedet ? :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kiki Kongerøv skrev, for 5 minutter siden:

Jeg søger lidt hjælp, til en anmeldelse af stedet.

Klostervej 23B 

Olaf Ryesgade 6

 

Jo jeg kunne sagtens ringe til telepigen og få en god samtale. Men jeg er interesseret i at høre gæsternes mening. Det er lidt mere interessant. 

Jeg kan ikke se stederne har en hjemmeside?  Eller tager jeg fejl? 

God onsdag i solen

Kys kys :x

 

Lidt research vedr. nyt arbejdssted? ;-)

Nu anmelder vi gutter jo normalvis primært pigerne, ikke så meget selve stedet. (lige pånær Jernsvinet, som tjekker VVS installationerne som det første).

https://www.eroguide.dk/forum/topic/45032-mie-i-olaf-ryesgade-6/#comment-365478

https://www.eroguide.dk/forum/topic/31186-olaf-ryesgade/#comment-333455

 

https://www.eroguide.dk/forum/topic/48420-anette-på-en-søndag-på-klostervej/#comment-394077

https://www.eroguide.dk/forum/topic/10324-louise-klostervej-23b/#comment-71179

 

Men hvis du vil vide om stedet er fint nok, kan du måske spørge pigerne der kommer der? Jeg tror @Liv udfolder sig på Olaf Ryesgade.

KF.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes da, at det er helt fint, at Kiki spørger om vores mening om stedet, når nu det er gæsternes mening, hun er interesseret i ;-):-) 

Gæsternes mening om et sted, kan sagtens være værdifuld at kende, inden man lejer sig ind som GP.

Mange af EGs mandlige profiler har formentlig været der, og kan hjælpe med deres meninger om stedet :-) 

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg
frenchlover1 skrev, for 9 minutter siden:

Jeg synes da, at det er helt fint, at Kiki spørger om vores mening om stedet, når nu det er gæsternes mening, hun er interesseret i ;-):-) 

Gæsternes mening om et sted, kan sagtens være værdifuld at kende, inden man lejer sig ind som GP.

Mange af EGs mandlige profiler har formentlig været der, og kan hjælpe med deres meninger om stedet :-) 

Venligst

French

 

Der har du ret :) 

Men det er mere vigtigt at vide om ejeren bor ved siden af og er en lurer, og om forholdende bag gardinet er i orden, end om væggene er røde eller blå :) og det ved vi gæster jo ikke så meget om.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Kiki

Klostervej 23b: Der er adgang til kælderlejligheden inde fra gården af, der er et ok legerum og bademuligheder, venterummet er ikke det bedste.

Olaf Ryesgade: Lille sted, dårlige badeforhold, ingen toilet, har kun været der en enkel gang for en del år siden.

 

Pite

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Jill

Jeg synes det var en god ide at spøger jer mænd, jeg var tidligere i Århus, og der var flere mænd spurte mig om jeg ikke var et andet sted i Århus, de ville gerne besøge mig men ikke det sted. Så fremover vil jeg vil da gerne vide hvor der er godt, hvis jeg vil ud i andre byer, både for os piger men også for jer mænd :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kinky Jill skrev, for 10 minutter siden:

Jeg synes det var en god ide at spøger jer mænd, jeg var tidligere i Århus, og der var flere mænd spurte mig om jeg ikke var et andet sted i Århus, de ville gerne besøge mig men ikke det sted. Så fremover vil jeg vil da gerne vide hvor der er godt, hvis jeg vil ud i andre byer, både for os piger men også for jer mænd :-)

Hej

Kan da rigtigt godt følge jer i at det er rart at vide hvad vi mænd synes om stederne. Det er ret vigtigt om vi kan komme og gå nogen lunde ugenerte. Personligt har jeg ikke lyst til at gå ind et sted der ligger lige ud til en trafikeret vej, men I piger kan jo selv undersøge hvordan det ligger.
Det er også vigtigt hvad der er inden for. Om sengen er stor nok, behagelig at ligge i og om den knirker. Badfaciliteter, toilet, venterum hvis det er et sted man bare dropper ind, fornuftige gardiner for vinduerne, behagelig belysning osv...
Kan ikke selv 100 % huske de to nævnte steder, men som jeg husker dem for nogen år siden er det ikke steder der skriger af luxus. I Svendborg er der et par rimeligt ugenerte steder der måske også kunne være en mulighed? Med mindre det SKAL være i Odense. Det er dog heller ikke ligefrem luxus steder.

Håber I kan bruge vores tilbagemeldelser til noget.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Klostervej er vel til dels diskret, men efterhånden ikke så meget mere? Har aldrig været inde, fordi jeg synes det er lidt for indiskret.

Olaf Ryes Gade er ganske okay, hvis man ved, at man bare kan gå ind i entréen. Der er dog temmelig meget trafik lige rundt om hjørnet i myldretiden. Stedet har jeg besøgt en gang for fire år siden tror jeg. Ganske pæne forhold, der mangler dog bad. Og så er der en bagdør :) Men jeg har hørt, at det er blevet renoveret?

Ellers ved jeg ikke om Maluas og Niki Geishas nye sted er noget værd. Har ikke været der endnu...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Olaf Ryesgade er ganske rigtigt et lille sted, men der er naturligvis toilet, og som noget nyt også bad. Tidligere havde kun pigerne adgang til bad, men nu kan gæsterne også bade. Der er ingen hjemmeside, men man kan ringe til båndet og høre, hvilken pige der er på. 

Jeg er rigtig glad for både stedet og gæsterne :) 

Redigeret af Liv
Tilføjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 8 timer siden:

Jeg er rigtig glad for både stedet og gæsterne :) 

Jeg anede ikke du kom der? Men det leder mig til et minus ved stedet: annonceringen. Den er ikke i top.

Del dette indlæg


Link til indlæg
CPHstuderende skrev, for 44 minutter siden:

Jeg anede ikke du kom der? Men det leder mig til et minus ved stedet: annonceringen. Den er ikke i top.

Hver pige står for egen annoncering. Du kan altid ringe til båndet på 6617 8054 og høre, hvem der er på. Eller slå op i Ekstra bladet.

Redigeret af Liv

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 2 timer siden:

Hver pige står for egen annoncering. Du kan altid ringe til båndet på 6617 8054 og høre, hvem der er på. Eller slå op i Ekstra bladet.

Synes bare aldrig jeg har bemærket det, men troede faktisk stedet stod for annoncering :)

Har du egentlig billeder på nettet?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest piraten
Kiki Kongerøv skrev, den 27/7/2016 at 08:06:
Kiki Kongerøv skrev, den 27/7/2016 at 08:06:

Jeg søger lidt hjælp, til en anmeldelse af stedet.

Klostervej 23B 

Olaf Ryesgade 6

 

Jo jeg kunne sagtens ringe til telepigen og få en god samtale. Men jeg er interesseret i at høre gæsternes mening. Det er lidt mere interessant. 

Jeg kan ikke se stederne har en hjemmeside?  Eller tager jeg fejl? 

God onsdag i solen

Kys kys :x

 

 

 

 

 

 

jeg kunne rigtig godt tænke mig at spørge ind til  hvorfor du søger et andet sted i odense kiki ????du har jo arbejdet i odense igennem de sidste 2 år 3 steder og du kender jo lidt  til de steder du spørg ind til,du har kollegaer du kender, eller kunne spørge der lejer sig ind der,er det mon fordi de ikke ønsker at henvise dig eller sige god for dig!!!!      

 

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest piraten
CPHstuderende skrev, for 21 timer siden:

Klostervej er vel til dels diskret, men efterhånden ikke så meget mere? Har aldrig været inde, fordi jeg synes det er lidt for indiskret.

Olaf Ryes Gade er ganske okay, hvis man ved, at man bare kan gå ind i entréen. Der er dog temmelig meget trafik lige rundt om hjørnet i myldretiden. Stedet har jeg besøgt en gang for fire år siden tror jeg. Ganske pæne forhold, der mangler dog bad. Og så er der en bagdør :) Men jeg har hørt, at det er blevet renoveret?

Ellers ved jeg ikke om Maluas og Niki Geishas nye sted er noget værd. Har ikke været der endnu...

no no

Redigeret af piraten
skrevet det samme to gange

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest piraten
CPHstuderende skrev, for 20 timer siden:

Klostervej er vel til dels diskret, men efterhånden ikke så meget mere? Har aldrig været inde, fordi jeg synes det er lidt for indiskret.

Olaf Ryes Gade er ganske okay, hvis man ved, at man bare kan gå ind i entréen. Der er dog temmelig meget trafik lige rundt om hjørnet i myldretiden. Stedet har jeg besøgt en gang for fire år siden tror jeg. Ganske pæne forhold, der mangler dog bad. Og så er der en bagdør :) Men jeg har hørt, at det er blevet renoveret?

Ellers ved jeg ikke om Maluas og Niki Geishas nye sted er noget værd. Har ikke været der endnu...

det er mit sted chp niki og malua er på  og der er hun absolut ikke velkommen kiki konge røv.....mvh my :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
CPHstuderende skrev, for 19 timer siden:

Hvorfor?

Ja hvorfor? Synes det er lidt en sær udmelding at komme med, specielt da der ikke gives en grund. Eller misforstod vi bare meningen?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
22 cm and thick skrev, for 3 minutter siden:

Ja hvorfor? Synes det er lidt en sær udmelding at komme med, specielt da der ikke gives en grund. Eller misforstod vi bare meningen?

Enig - jeg tænkte også - WHAT 

 

piraten skrev, for 22 timer siden:

det er mit sted chp niki og malua er på  og der er hun absolut ikke velkommen kiki konge røv.....mvh my :-)

En forklaring vil være passende 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Arh.. C'mon gutter.. I forventer vel ikke, Mutter offentligt skal begrunde hvorfor hun ikke ønsker at leje ud, til én bestemt pige?. Det må de skidasme da klare indbyrdes ;-)

God Fredag.

Adonis

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
KF skrev, for 23 minutter siden:

Arh.. C'mon gutter.. I forventer vel ikke, Mutter offentligt skal begrunde hvorfor hun ikke ønsker at leje ud, til én bestemt pige?. Det må de skidasme da klare indbyrdes ;-)

God Fredag.

Adonis

I grunden helt enig. Og derfor burde det måske heller ikke være meldt ud på denne vis i første omgang. Hvis det altså et det, der menes. Det ved vi jo ikke? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cage skrev, for 8 minutter siden:

... Hvis det altså et det, der menes. Det ved vi jo ikke? 

Piraten / my, skriver det er hans / hendes sted, og at Kiki ikke er velkommen. Hvad er der at være i tvivl om? :-)

KF.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
KF skrev, for 9 minutter siden:

Piraten / my, skriver det er hans / hendes sted, og at Kiki ikke er velkommen. Hvad er der at være i tvivl om? :-)

KF.

Da jeg ingen anelse har om hvem denne pirat/My er - var min første tanke, at det var en kunde, som lidt ubehjælpsomt havde svaret.

Ved nærlæsning tror jeg du kan have ret. Det ændrer dog ikke, at det slet ikke burde have været skrevet i første omgang.

Så vidt jeg kan se er vi jo enige?

Redigeret af Cage

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cage skrev, 1 time siden:

Da jeg ingen anelse har om hvem denne pirat/My er - var min første tanke, at det var en kunde, som lidt ubehjælpsomt havde svaret.

Ved nærlæsning tror jeg du kan have ret. Det ændrer dog ikke, at det slet ikke burde have været skrevet i første omgang.

Så vidt jeg kan se er vi jo enige?

Det er i hvertfald tæt nok på ;)

KF. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...