Hop til indhold
FKV

Anette på en søndag, på Klostervej

Recommended Posts

Jeg besøgte pigen på 43 år,  efter at have hørt båndet og som lovede en god oplevelse. Men det var ikke tilfældet ved mit besøg. 

Blev venligt modtaget og valgte tilbuddet på 1/2 time med det hele. 

Desværre blev det en dårlig oplevelse idet hun var totalt fraværende og klagede over min størrelse. Ville ingenting. Jeg fik slet ikke lov til at kneppe hende rigtigt og kys og hvad der ellers blev lovet var der ikke noget af, hmm . Nå men jeg fil afsluttet i hende og forlod stedet i skuffet og tom tilstand Kommer bestemt ikke igen hos Anette. Men stedet fejler ikke noget bortset fra at det ikke længere er bad. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg sad i venteværelset men heldigvis var der en der var kommet før mig så jeg blev bedt om at gå en tur

det gjorde jeg og jeg kom ikke igen, det var ikke noget for mig.....

men FKV træls med sådan en oplevelse når man ligger mønter skal varen også leveres...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg havde samme oplevelse som fkv,spild af penge og så snakkede hun så meget at jeg næsten ikke kunne præstere stiv mand.stoppede og gik inden jeg var færdig.tror nu heller ikke hun er 43 nok nærmere 53.nok den ringeste oplevelse jeg havde i 2015.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Håber hum får nogle lange søndage......uden kunder. Tak drenge. Der er andre søde piger i Odense. Og villige., smuler 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...