Guest FotoMand Skrevet 21. Januar, 2015 Går og lurer lidt på hvor jeg skal hen i Odense, og ser at mange har positive erfaringer med Olaf Ryesgade, men har de ikke et website med priser osv? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3253 Skrevet 21. Januar, 2015 Tror aldrig de har haft en hjemmeside. Der har i tidens løb været mange lækkere piger der, med et stort minus ved stedet, er mangel på badeværelse til gæsterne. pite Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest FotoMand Skrevet 21. Januar, 2015 Pite, heller ikke et toilet hvis man skal p.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 21. Januar, 2015 Jo, der er toilet og en håndvask, men desværre ikke bademulighed for gæsterne. Hver pige har egne priser og ydelser, så du må ringe til servicebåndet og høre hvem der er på. Eller bare kigge forbi og spørge pigen ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Monaco 223 Skrevet 24. Januar, 2015 Hr Fotomand Jeg vil lige for god orden understrege at Liv i særdeleshed er en stor fornøjelse at besøge, mvh Monaco 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
risko 14 Skrevet 28. Januar, 2015 Hvad er adressen eller nummeret for at komme i kontakt med pigerne på Olaf Ryesgade? Og dukker man bare op og ringer på, og venter på at pigen åbner? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
CUPIDO 161 Skrevet 28. Januar, 2015 Ja man møder op, hør bånd på 66178054. Der henvises også til deres eget når, hvor reservation kan foregå. Liv og Siljenips er dejlige piger Du kommer til at gå glad derfra Cupido 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gentleman83 0 Skrevet 5. Marts, 2015 Nogen der ved hvem som er der om mandagen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gentleman83 0 Skrevet 5. Marts, 2015 Jeg ved elskerinden mie er på adressen. Nogen der ved hvilke dage hun er på ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 6. Marts, 2015 Hun er der i dag. Du kan altid ringe til servicenummeret 6617 8054 og høre dagens bånd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gentleman83 0 Skrevet 6. Marts, 2015 aarrgh typisk kan ikke i dag Er hun på andre dage også? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 6. Marts, 2015 Det ved jeg ikke, men ring og spørg hende, mon ikke hun giver sit nummer på servicebåndet ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gentleman83 0 Skrevet 6. Marts, 2015 Det gør hun desværre ikke ved du om hun er andre steder? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gentleman83 0 Skrevet 6. Marts, 2015 Hvor er du iøvrigt henne? :-) dejlig billed !! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 6. Marts, 2015 Det ved jeg ikke. Du må da smutte der forbi og spørge hende ;) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gentleman83 0 Skrevet 6. Marts, 2015 Kan sjælden om fredagen men det vist det jeg må. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Smirnoff Skrevet 31. Marts, 2015 Jeg havde en god oplevelse med elskerinden Mie for nogen år siden. Jeg kunne virkelig tænke mig at være sammen med hende igen, men kan ikke finde hende på nettet. Hvornår plejer hun at være på Olaf Ryes Gade i Odense? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kammerjunkermand 26 Skrevet 1. April, 2015 I dag kan du træffe skønne Silje nips. En skøn sensuel kvinde, der ved hvordan man tænder en mand. Jeg havde en skøn oplevelse med denne frække kvinde. Kan varmt anbefales Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mistress Dana 105 Skrevet 23. August, 2015 Elskerinden mie er kun i Olaf ryesdage 6.I kan desværre ikke finde hende på nettet pt. Jeg håber lidt på at hun tager imod mit tilbud om et hjørne i mit univers, nu hvor Olaf Ryesgade kan fejre 40 år på samme sted i år.Hun er der hver torsdag Vi har et hyggeligt venterum, så hvis I ikke kan få fat på hende gennem båndet,så er det jo bare at kigge forbi.Ang badeværelset, så er det en del af den nye i gang værende renovering og det skulle meget gerne være færdig snart. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gentleman83 0 Skrevet 23. August, 2015 virkelig kun om torsdagen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mistress Dana 105 Skrevet 23. August, 2015 jeg får da helt ondt af dig nu. Det er vist ikke nemt at få det puslespil til at gå op.Men Elskerinden Mies faste dag er hver torsdag. Det sker hun kan finde på at nappe en afløsnings vagt, det er sjældent, men det sker.Det kan du så finde ud af gennem EB ( selvom jeg godt kan se, du skal gennem mange aviser inden det sker) eller hvis jeg husker det, så kan jeg smide dig en pm. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gentleman83 0 Skrevet 27. August, 2015 hvad tid starter hun i dag og er det den dør ud til gaden? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mistress Dana 105 Skrevet 27. August, 2015 Hun møder normalt ind kl 10 og hendes første ledige tid er 11.30Jeg skulle hilse fra hende og sige du kan ringe til hende på hendes sex nr : 40939828 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg