Hop til indhold
Guest FotoMand

Olaf Ryesgade

Recommended Posts

Guest FotoMand

Går og lurer lidt på hvor jeg skal hen i Odense, og ser at mange har positive erfaringer med Olaf Ryesgade, men har de ikke et website med priser osv?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror aldrig de har haft en hjemmeside.

 

Der har i tidens løb været mange lækkere piger der, med et stort minus ved stedet, er mangel på badeværelse til gæsterne.

 

 

pite

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jo, der er toilet og en håndvask, men desværre ikke bademulighed for gæsterne. Hver pige har egne priser og ydelser, så du må ringe til servicebåndet og høre hvem der er på. Eller bare kigge forbi og spørge pigen ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad er adressen eller nummeret for at komme i kontakt med pigerne på Olaf Ryesgade? Og dukker man bare op og ringer på, og venter på at pigen åbner?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja man møder op, hør bånd på 66178054. Der henvises også til deres eget når, hvor reservation kan foregå.

Liv og Siljenips er dejlige piger

Du kommer til at gå glad derfra

Cupido

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Smirnoff

Jeg havde en god oplevelse med elskerinden Mie for nogen år siden. Jeg kunne virkelig tænke mig at være sammen med hende igen, men kan ikke finde hende på nettet. Hvornår plejer hun at være på Olaf Ryes Gade i Odense?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Elskerinden mie er kun i Olaf ryesdage 6.
I kan desværre ikke finde hende på nettet pt. Jeg håber lidt på at hun tager imod mit tilbud om et hjørne i mit univers, nu hvor Olaf Ryesgade kan fejre 40 år på samme sted i år.
Hun er der hver torsdag :)
Vi har et hyggeligt venterum, så hvis I ikke kan få fat på hende gennem båndet,så er det jo bare at kigge forbi.
Ang badeværelset, så er det en del af den nye i gang værende renovering og det skulle meget gerne være færdig snart.

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg får da helt ondt af dig nu. Det er vist ikke nemt at få det puslespil til at gå op.
Men Elskerinden Mies faste dag er hver torsdag. Det sker hun kan finde på at nappe en afløsnings vagt, det er sjældent, men det sker.
Det kan du så finde ud af gennem EB ( selvom jeg godt kan se, du skal gennem mange aviser inden det sker) eller hvis jeg husker det, så kan jeg smide dig en pm. :)
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...