Hop til indhold
nian1978

Mie i Olaf Ryesgade 6

Recommended Posts

Hun må bare anmeldes :-) 

 

jeg havde været en tur i Tyskland og regnede egentlig med at finde en pige på vejen, Liv i Vejle havde ikke tid så jeg surfede lidt rundt. 

Valget faldt efter lidt overvejelse på Mie, på trods af at der ingen billeder var på profilen og svareren lød lidt tarvelig. Men hold da op en alt for lækker, smuk og skide fræk kvinde, købte en halv time for 1100 selvom jeg godt vidste at der nok ikke ville gå ret længe inden jeg måtte overgive mig med sådan en kvinde. 

Vi startede ud med lidt kysseri og gik over i en 69, og fra den vinkel var hun faktisk endnu smukkere.... 

Hun valgte så at der skulle cocosolie ind i legen hvor hun gned sin smukke røv op og ned af banditten, det sammen med udsynet til de solbrune bryster blev hurtigt for meget... Men hold op, hun skal besøges igen!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Badboyfyn skrev, for 58 minutter siden:

Har du er link til hende ? 

Hun annoncerer desværre kun på EB, det er i hvert fald kun der jeg har set hende, og som skrevet, uden billede. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

175cm ca. nu lå hun lå mest ned :-) Silicone en blød d skål efter min overbevisning, knap 60 kilo langt mørkt hår, ca 35 år, generelt slank og meget solbrun. Sødt smil, frække øjne. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan kun igen tilslutte mig stemningen Mie er en fantastisk guide ud i Eventyr og erotik !

hun er sød nærværende og kan få en mand til at glemme tid og sted for en times tid ! Og sikke en kropskontrol ! :-)  

fra hun smiler og klær sig af og man nyder synet til hun smilende siger tak for besøget og kysser en på kinden og står svedende på gaden med det fjogede smil er drømme nået !

mvh

monaco 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...