Hop til indhold
Guest Kiki Kongerøv

Din hjælp ønskes

Recommended Posts

Altså når sådan noget udmeldes på den her måde, så efterspørger jeg en forklaring. I sagens natur bør det holdes privat, men nu er det sagt. Så vil jeg da i hver fald gerne høre lidt om bevæggrunden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
CPHstuderende skrev, 1 time siden:

Altså når sådan noget udmeldes på den her måde, så efterspørger jeg en forklaring. I sagens natur bør det holdes privat, men nu er det sagt. Så vil jeg da i hver fald gerne høre lidt om bevæggrunden.

Nu skal jeg jo ikke forsvare nogen i denne 'sag' overhovedet, jeg har intet med det at gøre, og har aldrig været på bordel i Odense.

Men, det er vel egentlig fint nok at melde ud, hvis Kiki ikke er velkommen?. Så behøver gutterne jo ikke besvare hendes efterlysning af meninger om stedet.

Bevæggrunden kan jeg ikke se vedkommer andre end de involverede.

KF.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kiki Kongerøv
KF skrev, den 29/7/2016 at 18:28:

Nu skal jeg jo ikke forsvare nogen i denne 'sag' overhovedet, jeg har intet med det at gøre, og har aldrig været på bordel i Odense.

Men, det er vel egentlig fint nok at melde ud, hvis Kiki ikke er velkommen?. Så behøver gutterne jo ikke besvare hendes efterlysning af meninger om stedet.

Bevæggrunden kan jeg ikke se vedkommer andre end de involverede.

KF.

Jeg forhører mig om to nye steder - ikke det gamle hvor jeg ikke længere er. 

 

Når jeg forhører mig, er det jo netop fordi, jeg behøver et nyt sted. Det er vel egentligt logisk.

 

Mange tak for jeres input. 

 

Kys kys :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...