Hop til indhold
Gæst

Adelies ode til os alle

Recommended Posts

johanneseb skrev, for 2 minutter siden:

Hvorfor i h.. h.... h.... skal Cage da det?

Tror du at alle der positivt omtaler en pige, også gentagne gange, har fået det gratis.?

Kunne det tænkes at en mand bliver så facineret af gode oplevelser, at han bobler over, og simpelthen bliver nødt til at dele det - er det helt utænkeligt i din verden?

Denne heksejagt er set før, og har været  årsag til nogle utrolige bråvalleslag på EG.

Tro da på det gode i mennesket!

Hvorfor blander du dig? Jeg er sikker på at Cage godt kan svare for sig selv! 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
3Forever skrev, for 5 minutter siden:

Hvorfor blander du dig? Jeg er sikker på at Cage godt kan svare for sig selv! 

og hvorfor blander du dig ;)

Jeg er sikker på at ............................. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
3Forever skrev, for 26 minutter siden:

Hvorfor blander du dig? Jeg er sikker på at Cage godt kan svare for sig selv! 

 

johanneseb skrev, for 20 minutter siden:

og hvorfor blander du dig ;)

Jeg er sikker på at ............................. :D

Ting der kan få voksne mænd til at skændes så det brager:

  • Fisse.
  • Politik.
  • Hvem der skal betale næste omgang.

:shock:

KF.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ja tak Cage kan sagtens svare selv

Min gode opdragelse gør dog, at jeg blot skænker mig en kop kaffe, og beskæftiger mig med væsentlige ting.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cage skrev, for 13 minutter siden:

Ja tak Cage kan sagtens svare selv

Min gode opdragelse gør dog, at jeg blot skænker mig en kop kaffe, og beskæftiger mig med væsentlige ting.

Det var da en arrogant holdning. :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg
3Forever skrev, for 18 minutter siden:

Det var da en arrogant holdning. :shock:

Lader til at kaffen er blevet kold, han er jo ganske optaget her i tråden ... tænker, han finder det væsentligt, eller opdragelsen ikke er af så høj kvalitet som han bilder sig ind ;o)

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cage skrev, for 39 minutter siden:

Ja tak Cage kan sagtens svare selv

Min gode opdragelse gør dog, at jeg blot skænker mig en kop kaffe, og beskæftiger mig med væsentlige ting.

Noget mange brugere her, kunne tage ved lære af!.

KF.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
KF skrev, for 5 minutter siden:

Noget mange brugere her, kunne tage ved lære af!.

KF.

Tak KF. Vi plejer også at have gode debatter om emner, hvor vi går efter bolden. Den slags slår til enhver tid debattører, der har brug for at være personlige. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr

Jeg har læst hele tråden….

Og jeg fatter absolut ingenting! Foregår der en masse bag skærmen man ikke lige kan få øje på? Hvis man har haft nogle uenigheder med Cage eller for den sags skyld Adelie i nogle debatter eller lignende er det ikke god stil at terrorisere alle andre tråde med det. Ja det kan da næsten ikke være trådstarten som har startet det hele der må da ligge noget mere bag. Ellers er man ualmindelig meget misundelig på andres oplevelser

Det er sgu da ikke første gang en Mand har fremhævet en GPér som han har haft en god oplevelse med! Og hvad skulle der være galt i det???? måden det er gjort på er iøvrigt også fin.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Adelie skrev, for 16 timer siden:

Men vi snakker altså om et event inden jeg startede ... Så alt er blevet blandet og mikset i bedste EG stil .... ;) 

nå slut prut finale ...... Nu må I selv spinne videre :) 

 

Næppe pga Cage og hans skriv;) Og sammenholdt med andre ting så kan jeg godt forstå at der undres;)

 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Liderlig-fyr skrev, for 8 timer siden:

Jeg har læst hele tråden….

Og jeg fatter absolut ingenting! Foregår der en masse bag skærmen man ikke lige kan få øje på? Hvis man har haft nogle uenigheder med Cage eller for den sags skyld Adelie i nogle debatter eller lignende er det ikke god stil at terrorisere alle andre tråde med det. Ja det kan da næsten ikke være trådstarten som har startet det hele der må da ligge noget mere bag. Ellers er man ualmindelig meget misundelig på andres oplevelser

Det er sgu da ikke første gang en Mand har fremhævet en GPér som han har haft en god oplevelse med! Og hvad skulle der være galt i det???? måden det er gjort på er iøvrigt også fin.

 

 

Tak for den fine analyse. Når man læser tråden igennem fra toppen, kan jeg godt forstå din undren.

Jeg har ikke umiddelbart nogle svar, men omvendt gør det ikke noget. Ophavsmændenes idiotiske konspirationer, udtalelser om min person og sølle dømmekraft taler så rigeligt for sig selv, og behøver ingen svar eller kommentarer. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cage skrev, for 32 minutter siden:

Tak for den fine analyse. Når man læser tråden igennem fra toppen, kan jeg godt forstå din undren.

Jeg har ikke umiddelbart nogle svar, men omvendt gør det ikke noget. Ophavsmændenes idiotiske konspirationer, udtalelser om min person og sølle dømmekraft taler så rigeligt for sig selv, og behøver ingen svar eller kommentarer. 

Og dog kommenterer du alligevel når du bliver angrebet. ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
KF skrev, for 10 timer siden:

Noget mange brugere her, kunne tage ved lære af!.

KF.

Helt uskyldig er du ikke KF! 

Du holder dig Ikke tilbage med personangeb selv. ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren
Cage skrev, for 10 timer siden:

Tak KF. Vi plejer også at have gode debatter om emner, hvor vi går efter bolden. Den slags slår til enhver tid debattører, der har brug for at være personlige. 

 

Cage skrev, for 21 minutter siden:

Ophavsmændenes idiotiske konspirationer, udtalelser om min person og sølle dømmekraft taler så rigeligt for sig selv, og behøver ingen svar eller kommentarer. 

der er da en modsigelse der vil noget ;-)....men ikke nemt når vedkommende sidder og skider i sandkassen, og har travlt med at pege fingre af andre.

At den Danske jantelov lever i bedste velgående, også her på EG er ikke noget nyt !!...når man vælger at fremstå som en helt, arrogant konstant nedladende over for andre som ikke lige spiller ens egen melodi...jaaaa det giver jo ingen mening, det er heller ikke noget nyt her på EG, men det giver jo en vis form for kulør "love it"...altid underholdende med en lille "pauseklovn" ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
3Forever skrev, for 3 minutter siden:

Helt uskyldig er du ikke KF! 

Du holder dig Ikke tilbage med personangeb selv. ;) 

Hvis du vil anklage mig for personangreb jvfr. § 2 i retningslinierne, så hav din dokumentation på plads, og ret din anklage til moderatorteamet!.

KF.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
KF skrev, for 4 minutter siden:

Hvis du vil anklage mig for personangreb jvfr. § 2 i retningslinierne, så hav din dokumentation på plads, og ret din anklage til moderatorteamet!.

KF.

 

Ja, men du er jo selv en del af det team, så det er unødvendigt. 

Redigeret af 3Forever
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren
KF skrev, for 11 timer siden:

Noget mange brugere her, kunne tage ved lære af!.

KF.

naaaa..KF. men igen "ikke nemt når der er flere der sidder og skider i sandkassen, og har travlt med at pege fingre af andre"

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
KF skrev, for 4 minutter siden:

Hvis du vil anklage mig for personangreb jvfr. § 2 i retningslinierne, så hav din dokumentation på plads, og ret din anklage til moderatorteamet!.

KF.

 

Jep - det er måden KF ;)

Jeg har mange års erfaring fra diverse for længst nedlagte blogs og debatfora, disse er ofte blevet nedlagt, når debattører begynder på den der person bashing, som det ser ud til, at nogle forsmåede og primitive mennesker har behov for. 

På disse fora har forfølgelse, blogkrige, politi anmeldelser og sågar at opsøge hinanden privat været dagsordenen. Det kræver styrke, viden,indsigt og intelligens at kunne debattere på holdninger, postulater og argumenter. 

At blive personlig kræver vel omtrent det modsatte. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære gentlemen

Husk at damerne kigger med og jeg tror ikke de synes det er kønt.

Der er vel bare tilbage at konstatere at der er en fundamental uenighed uden udsigt til konsensus.

At fortsætte med at argumentere hvor der ingen udsigt er til ændringer er vel spild af tid for alle implicerede parter.

Dont worry.... Be happy ;-)

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maii Love

Hold kæft, hvor er det usexet at se mænd kaste om sig med personfnidder og intriger, som en flok hysteriske teenagetøser på et sodavandsdiskotek.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Uden iøvrigt at tage stilling til trådens indhold, så beder vi deltagerne om at finde tilbage på dydens smalle sti i skrivestil

M.a.o. personangreb, uanset hvem der starter, er ikke vejen frem

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Maii Love skrev, for 3 minutter siden:

Hold kæft, hvor er det usexet at se mænd kaste om sig med personfnidder og intriger, som en flok hysteriske teenagetøser på et sodavandsdiskotek.

 

Vel nok det mest intelligente der endnu er sagt i denne tråd. 

Respekt til dig maii

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Extinguisher skrev, for 2 minutter siden:

Uden iøvrigt at tage stilling til trådens indhold, så beder vi deltagerne om at finde tilbage på dydens smalle sti i skrivestil

M.a.o. personangreb, uanset hvem der starter, er ikke vejen frem

Befriende at endelig se dig her.

Tak

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren
Extinguisher skrev, for 4 minutter siden:

Uden iøvrigt at tage stilling til trådens indhold, så beder vi deltagerne om at finde tilbage på dydens smalle sti i skrivestil

M.a.o. personangreb, uanset hvem der starter, er ikke vejen frem

super...dejligt, og befriende at slippe for personfnidder og intriger...gensidig respekt, og rummelighed må være vejen frem ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maii Love
Cage skrev, for 9 minutter siden:

Vel nok det mest intelligente der endnu er sagt i denne tråd. 

Respekt til dig maii

Jeg bukker og takker :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...