Hop til indhold
Gæst

Adelies ode til os alle

Recommended Posts

Guest Grækeren
3Forever skrev, for 4 timer siden:

Du lyder meget overbevisende. :rolleyes:

Joooo..ønsker selvfølgelig en rigtig god sommer til alle, og måske også lige en reminder om at livet er andet end at sidde 24-7 på EG.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Catja skrev, den 22 July 2016 at 11:17:

I mit næste liv vil jeg være Adelie ;)

 

Marqui skrev, den 23 July 2016 at 10:16:

tror Elle King er skide lige glad med hvad jeg måtte mene om hendes sang, og sangen bliver ikke bedre uanset hvem der måtte være forfatter

Der er ikke noget galt med at modtage en ydelse 'gratis' mod at skrive om oplevelsen - men det vil være passende at gøre opmærksom på, at man fik ydelsen 'gratis' mod at anmelde oplevelsen, i sin anmeldelse. ;)

 

Du har så ikke fulgt grundigt nok med.... de 3 gratister var 

@jernsvinet

@micsilkeby

@hedonis

og det var inden jeg startede i oktober .... så skriv venligst kun om fakta, så er jeg en glad kvinde !

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Adelie Du har helt ret, jeg har ikke fulgt med i hvem der måtte have fået en omgang på huset hos dig -  de har velsagtens nævnt i deres anmeldelse bagefter (jeg har ikke læst dem) ? .... uanset, må den faktuelle urigtighed jo være ganske åbenlys, så hvorfor skulle der mon gå ti (10) dage inden det bliver bragt til torvs? så meget mere kan man jo undre sig over hvad der foregår, eftersom @Cake umiddelbart ikke synes at bestride den for ham åbenlyse urigtighed ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maii Love
Marqui skrev, for 7 timer siden:

@Adelie Du har helt ret, jeg har ikke fulgt med i hvem der måtte have fået en omgang på huset hos dig -  de har velsagtens nævnt i deres anmeldelse bagefter (jeg har ikke læst dem) ? .... uanset, må den faktuelle urigtighed jo være ganske åbenlys, så hvorfor skulle der mon gå ti (10) dage inden det bliver bragt til torvs? så meget mere kan man jo undre sig over hvad der foregår, eftersom @Cake umiddelbart ikke synes at bestride den for ham åbenlyse urigtighed ...

Konspirationsteorierne vælter da ud af dig :-o 

Del dette indlæg


Link til indlæg
johanneseb skrev, den 07/24/2016 at 17:24:

Du har begået den kæmpe brøler at du har afsløret dig selv som lettere intellektuel.

Det er sgu ikke så velset på EG, viser historien.

Du bør holde dig til pik og patter snak, så kan du leve under radar højde. :geek:

Kan du komme dokumentere dette;)?

Altid de andres skyld lige meget hvad man selv og andre har gjort af tåbeligheder ;)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Åbenlyse idiotiske påstande og konspirationer forbliver bedst uimodsagt, så de hele tiden kan udstille ophavsmændene. 

Når jeg alligevel valgte at sætte virkeligheden og sandheden på dagsordenen, lidt tidligere her i tråden. var det alene for @Adelie skyld. I har ødelagt, hvad der var tænkt som en lille "happening tråd". 

Pænt urimeligt overfor Adelie. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Marqui skrev, for 8 timer siden:

@Adelie(jeg har ikke læst dem) ? .... 

Altså en ren tilståelsessag :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Cage skrev, for 3 timer siden:

Åbenlyse idiotiske påstande og konspirationer forbliver bedst uimodsagt, så de hele tiden kan udstille ophavsmændene. 

Når jeg alligevel valgte at sætte virkeligheden og sandheden på dagsordenen, lidt tidligere her i tråden. var det alene for @Adelie skyld. I har ødelagt, hvad der var tænkt som en lille "happening tråd". 

Pænt urimeligt overfor Adelie. 

Mentalt tunnelsyn, og, formodentligt,  for lidt omgnag med kvinder, fører åbenbart til at amatørdetektiver fødes.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

hvorfor snakker i ikke pænere om hinanden...person angreb, samt fnidder det klæder altså ikke voksne mennesker(må man da formode)...prøv at vise lidt rummelighed, og gensidig respekt :mellow:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvis korttidshukommelsen skulle svigte, er det ofte en god idé, hvis man konsekvent tager den medicin, man prædiker om.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
johanneseb skrev, for 34 minutter siden:

Mentalt tunnelsyn, og, formodentligt,  for lidt omgnag med kvinder, fører åbenbart til at amatørdetektiver fødes.

Idiotiske antagelser om min person, mit velbefindende og diverse konspirationer efterlader mig højst lidt hovedrystende. Den slags glider let forbi, og overbærende tanker er nok snarere det første, der melder sig. Forsmåede primitive (tyvstjålet citat) mennesker må selv rode med deres dæmoner. 

Jeg tæller mig dog frem til 6 personer, der har bidraget til afsporingen, konspirationerne og personfnidderet. Disse burde undskylde over for Adelie, og hvis det er for grænseoverskridende, at erkende sin kedelige rolle her i et offentligt forum, kan man jo sende Adelie en PM med en undskyldning. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren
Cage skrev, for 4 timer siden:

Åbenlyse idiotiske påstande og konspirationer forbliver bedst uimodsagt, så de hele tiden kan udstille ophavsmændene. 

Når jeg alligevel valgte at sætte virkeligheden og sandheden på dagsordenen, lidt tidligere her i tråden. var det alene for @Adelie skyld. I har ødelagt, hvad der var tænkt som en lille "happening tråd". 

Pænt urimeligt overfor Adelie. 

har endnu ikke kunnet gennemsku din "mission" her på EG...men never mind ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Adelie skrev, for 19 timer siden:

 

Du har så ikke fulgt grundigt nok med.... de 3 gratister var 

@jernsvinet

@micsilkeby

@hedonis

og det var inden jeg startede i oktober .... så skriv venligst kun om fakta, så er jeg en glad kvinde !

 

Så altså nogen af de 3 har fortalt det videre :) spændende

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
holstebronx skrev, for 8 minutter siden:

 

Så altså nogen af de 3 har fortalt det videre :) spændende

Smiler :) nej nej .... Det var jo ikke en hemmelighed .... Jeg annoncerede jo offentligt efter det.... 

Så ingen syndere ..... Man kan også læse det i deres anmeldelser :) 

Så lige hvorfra alle konspirationsteorierne kom fra ? 

Kh A 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Men vi snakker altså om et event inden jeg startede ... Så alt er blevet blandet og mikset i bedste EG stil .... ;) 

nå slut prut finale ...... Nu må I selv spinne videre :) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Maii Love skrev, for 9 timer siden:

Konspirationsteorierne vælter da ud af dig :-o 

Næ, ikke specielt ... bare et par relevante spørgsmål, men bemærker dog at heppekoret har taget form, og istedet for blot  at svare på spørgsmålene ...

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cage skrev, for 8 timer siden:

Altså en ren tilståelsessag :roll:

har vist aldrig påstået at have læst omtalte anmeldelser ... så det er der næppe meget tilståelse i

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg elsker konspirationsteorier, det er fantastisk underholdning i bøger og film :-) 

MEN jeg er ret skuffet over de nærværende teorier, de mangler lige som noget. Hvor er rumvæsnerne, linket til mordet på JFK eller et massivt statskomplot? Minimum En af disse er altid med i ordentlige konspirationsteorier og kan man få flere med så er det en født klassiker ;-) Vil godt medgå at vi har både sex og penge indblandet og det er en god start, men der mangler sgu noget.

-------- tilbage til virkeligheden 

Det ærgerlige i denne tråd er egentligt, at der er så forholdsvis mange, der ikke tror på at et andet menneske orker at gøre noget forholdsvist omstændigt, og gøre sig umage, UDEN at have fået noget for det.

Jeg klamrer mig til mit lidt naive menneskesyn lidt endnu ;-)

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg morer mig fyrsteligt over at læse alle de mange konspirations teorier på EG. Det er netop det, der gør EG interessant. :P:-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Melkor1973 skrev, for 3 minutter siden:

Det ærgerlige i denne tråd er egentligt, at der er så forholdsvis mange, der ikke tror på at et andet menneske orker at gøre noget forholdsvist omstændigt, og gøre sig umage, UDEN at have fået noget for det.

Jeg klamrer mig til mit lidt naive menneskesyn lidt endnu ;-)

Måske lige en kende for generaliserende?

Helten har ikke just ligget på den lade side, hvad lovprisninger angår ift heltinden ... og for så vidt mit indtryk, en del udover hvad andre har følt anledning til tidligere. Ikke nødvedigvis forkert, men velsagtens heller ikke underligt, at det kan give anledning til et par spørgsmål? Nuvel, han har gjort det af et godt hjerte, i.flg. ham selv. Fint nok, men det havde da været ret lige til bare at sige: "Nej, jeg har ikke fået en tur gratis - jeg har bare lyst til at besynge heltinden i tide og utide", men af uransaglige årsagen vælger Helten at lade denne urigtighed blive hængende (Helten er jo fuldt ud bevidst om Heltindens hang til fakta) ... ti dage senere dukker heltinden op og puster liv i tråden, der ellers var ved at forsvinde i glemslen ... ihukommer Simon Spies, "dårlig omtale er bedre end ingen omtale..."

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Man tror det er løgn, men det er åbenbart nødvendigt, at poste denne tekst en gang til

Åbenlyse idiotiske påstande og konspirationer forbliver bedst uimodsagt, så de hele tiden kan udstille ophavsmændene.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fint du selv sørger for begge dele ;-) ...husk at klap dig selv på skulderen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Generaliserende? Nej

Jeg bruger netop "forholdvis mange" fordi det er mange i forholdet til hvad jeg troede eller håbede. Men på trods af det beholder jeg mit naive menneskesyn.

Men skal fremoverforsøge at udtrykke mig mere klart :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Cage jøsses dog ;););) Du vis nok ude på at overgå dig selv på måde man ikke opfører sig på Eroguide ;););)

 

Redigeret af Krone
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Marqui skrev, for 2 timer siden:

 

. Fint nok, men det havde da været ret lige til bare at sige: "Nej, jeg har ikke fået en tur gratis - jeg har bare lyst til at besynge heltinden i tide og utide",

Hvorfor i h.. h.... h.... skal Cage da det?

Tror du at alle der positivt omtaler en pige, også gentagne gange, har fået det gratis.?

Kunne det tænkes at en mand bliver så facineret af gode oplevelser, at han bobler over, og simpelthen bliver nødt til at dele det - er det helt utænkeligt i din verden?

Denne heksejagt er set før, og har været  årsag til nogle utrolige bråvalleslag på EG.

Tro da på det gode i mennesket!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...