Hop til indhold
Gæst

Adelies ode til os alle

Recommended Posts

johanneseb skrev, for 2 minutter siden:

 lettere intellektuel

Good one! ...omend  der ikke er megen abstraktion, eller objektiv reflekteren at hente hos hovedpersonen :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
johanneseb skrev, for 18 minutter siden:

Du har begået den kæmpe brøler at du har afsløret dig selv som lettere intellektuel.

Det er sgu ikke så velset på EG, viser historien.

Du bør holde dig til pik og patter snak, så kan du leve under radar højde. :geek:

Ha ha ha ha - tak for de ord. Jeg er så langt fra en intellektuel som man kan komme. Stenbro dreng og kvajet opdraget ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cage skrev, for 3 timer siden:

Ha ha ha ha - tak for de ord. Jeg er så langt fra en intellektuel som man kan komme. Stenbro dreng og kvajet opdraget ;)

Jeg havde også forstået dig som en intellektuel fætter. Men har tilgivet dig på grund af din åbenlyse gode opdragelse og din høflige væsen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg er også vild med dig @Midtj.

Enhver der kan debattere på argumenter, og går efter bolden - vinder min respekt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cage skrev, for 4 timer siden:

Ha ha ha ha - tak for de ord. Jeg er så langt fra en intellektuel som man kan komme. Stenbro dreng og kvajet opdraget ;)

@Cage jeg har godt kunne læse mellem linjerne og de "fine" ord, at der var noget "bonderøv" over dig, respekt :-D;-)

Bare giv den gas 8-)

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
RarFyr skrev, for 1 minut siden:

@Cage jeg har godt kunne læse mellem linjerne og de "fine" ord, at der var noget "bonderøv" over dig, respekt :-D;-)

Bare giv den gas 8-)

Ha ha ha. Er blevet kaldt mange ting, men aldrig bonderøv. 

Født og opvokset på stenbroen. Er det ikke morsomt så mange mennesker, der tror, at akademiske grader gør folk "kloge". 

Når sandheden skal frem - har jeg en videregående uddannelse. Men jeg har kun respekt for akademikere, der kan andet og mere end recitere deres lærebøger. 

Good Will Hunting.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cage skrev, for 28 minutter siden:

Ha ha ha. Er blevet kaldt mange ting, men aldrig bonderøv. 

Født og opvokset på stenbroen. Er det ikke morsomt så mange mennesker, der tror, at akademiske grader gør folk "kloge". 

Når sandheden skal frem - har jeg en videregående uddannelse. Men jeg har kun respekt for akademikere, der kan andet og mere end recitere deres lærebøger. 

Good Will Hunting.

Super historie / film.

"Kejserens nye klæder" :-D Ja egentlig ikke noget at smile af, men hold op hvor alt for mange falder på næsen over en titel, så er det squ bedre med dem som tænder på uniformer 8-) Lidt farligt skrevet af mig, som (måske) ikke tænder på lak og læder:-D

Har ikke læst minutiøst i denne tråd, men alligevel nok til, at se hvordan "opstandelsen" er der, samtidig med at tråden også giver respekt til dig og til hovedpersonen. Hold op der foregår meget psykologi i bare denne tråd, det er vildt og også fascinerende hvad der sker her på EG, os voksne mænd imellem.

Jeg tror nu nok, at jeg stadig vil benævne dig Cage :-D 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
RarFyr skrev, for 12 minutter siden:

Super historie / film.

"Kejserens nye klæder" :-D Ja egentlig ikke noget at smile af, men hold op hvor alt for mange falder på næsen over en titel, så er det squ bedre med dem som tænder på uniformer 8-) Lidt farligt skrevet af mig, som (måske) ikke tænder på lak og læder:-D

Har ikke læst minutiøst i denne tråd, men alligevel nok til, at se hvordan "opstandelsen" er der, samtidig med at tråden også giver respekt til dig og til hovedpersonen. Hold op der foregår meget psykologi i bare denne tråd, det er vildt og også fascinerende hvad der sker her på EG, os voksne mænd imellem.

Jeg tror nu nok, at jeg stadig vil benævne dig Cage :-D 

 

Elsker den film. Hvis jeg var til mænd blev det Matt Damon 8-)

Ja denne tråd er stukket lidt af..... Konspirationer, uvidenhed, personangreb, idioti. Har set det før, og spilder ikke mit liv på den slags.

Og ja - utroligt hvordan vi mænd kan sparke støv op ud af ingenting. Men heldigvis er vi almindeligvis ikke helt så bitchy som kvinder er mod hinanden. 

Kan godt lide dit navn - det lever du godt op til altid. I like 8-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cage skrev, for 14 timer siden:

Elsker den film. Hvis jeg var til mænd blev det Matt Damon 8-)

Ja denne tråd er stukket lidt af..... Konspirationer, uvidenhed, personangreb, idioti. Har set det før, og spilder ikke mit liv på den slags.

Og ja - utroligt hvordan vi mænd kan sparke støv op ud af ingenting. Men heldigvis er vi almindeligvis ikke helt så bitchy som kvinder er mod hinanden. 

Kan godt lide dit navn - det lever du godt op til altid. I like 8-)

Mange tak Cage, sådan er jeg nu engang, men derfor er det da rart lige at få en roser :-D

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen jeg syntes jo det er fint at ham det Gage alias ÅE har lavet en ode, til Aldeles, sådan noget er han jo god til og har gjort det før, men det bringer hende jo bare klassen til os andre,der har hymner osv....jeg har en fra Rasmus her, og jeg har jo lidt med Frankrig at gøre....(noget med føslesdag og navn) nog derfor han valgt det....

her er den Hymne til Cherie

At så Aldeles har valgt at sige farvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvel i siden....Maj lyder jo som en oprara hvor hovedeperson, er good old blue eys.....Frank Sinatr

God reklame teknik.....men kom nu....farvellllllllllllllll

farvel

farvellllllllllllllllllllllllllllllllllllllll

farvel

farvellllllllllllllllll

Gab

klappppppppppppppppppppppppppp

klappppppppppp

gabbbbbbbbbbb

Stop dog.......tænk hvis du vender tilbage, lidt grineren ik? :-D

Ps.

Der tages forbehold:

 For læserens manglende humor, stavefejl, hiraglyffer, hentydninger, uetisk indhold, karnorws lovsamlings manglende love. Juriske misforståelser, ømme numsehuller, Manglende indsigt i min hensigt med indlæg, enhver form for uetisk svar bør sendes til min advokat: [email protected]

 

ps ps

At den her streg ligger under generel debat fatter jeg ikke, men hvis I laver en der er lige så positiv om mig er det okay!

kræver bare:

"2 ridder på 2 hvide damecykler der intet andet har at lave end at skrive hvor fantastik jeg er (det er nemt)

1 der siger dem lidt imod

3 moderatfarvet, som skal skrive vås, dettte skal gøres med jævne mellemrum så stregen holdes "i gang" i flere uger...

Husk at råstoffer som kvæolanter og skvadderhoveder løber Danmark aldrig tør for!

 

Ps ps ps....

nu har jeg skrevet det I andre tænker....hihihiih

 

 

Redigeret af Lady Cherie
forbehold
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej @Lady Cherie

Mange gode betragtninger. Som du har bemærket har flere bidragydere fremsat flere konspiratoriske teorier. 

Det må de selv rode med.

Flere har helt åbenlyst heller ikke læst oden og/eller ikke forstået den - og har fuldstændig tabt fokus på kontekst.

Det må de også selv rode med.

 

Jeg vil gerne hylde din sætning:

Husk at råstoffer som kværulanter og skvadderhoveder løber Danmark aldrig tør for!

Top godt sagt - jeg sidder og griner af den endnu. Tak for den indsigt 8-)

Redigeret af Cage

Del dette indlæg


Link til indlæg

Her er en helt - hans navn er ikke dårligt
han bor i telt - og ta'r det helt alvorligt
har en trækprocent på nul - og hagehul
han er greven ud af luften - ugepressens Casanova
alle går fra fuften - på hans store sovesofa
En god cigar bli'r røget af en kvinde
hvis gamle far er bror til vor heltinde
hun har pudder på sin kvast - ej blot til last
hun er grevinden for i varmen - ugepressens alperose
fjernt fra byens larmen - nede i sin sovepose
Der er spænding i romanerne
mandemod og kvindelist
der er osse brug for svanerne
for de får hinanden til sidst
Den onde skurk - vil giftes med grevinden
den rå agurk - han griner fælt i vinden
men så var det greven sae: hva' ler du a'?
og gav ham en på tuden - så han røg igennem ruden og så
kyssede de hinanden - hun på hagen
og han på panden
Der er spænding i romanerne
mandemod og kvindelist
der er osse brug for svanerne
for de får hinanden til sidst

mon ikk Cake og Adelig får hinanden til sidst?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Lady Cherie

Slap da af, de gør ondt i nakken af komme der op

Del dette indlæg


Link til indlæg
jp skrev, for 1 time siden:

Kære Lady Cherie

Slap da af, de gør ondt i nakken af komme der op

Godt råd, svært at hive sig op af dyndet ...

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Lady Cherie skrev, for 4 timer siden:

Jamen jeg syntes jo det er fint at ham det Gage alias ÅE har lavet en ode, til Aldeles, sådan noget er han jo god til og har gjort det før, men det bringer hende jo bare klassen til os andre,der har hymner osv....jeg har en fra Rasmus her, og jeg har jo lidt med Frankrig at gøre....(noget med føslesdag og navn) nog derfor han valgt det....

her er den Hymne til Cherie

At så Aldeles har valgt at sige farvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvel i siden....Maj lyder jo som en oprara hvor hovedeperson, er good old blue eys.....Frank Sinatr

God reklame teknik.....men kom nu....farvellllllllllllllll

farvel

farvellllllllllllllllllllllllllllllllllllllll

farvel

farvellllllllllllllllll

Gab

klappppppppppppppppppppppppppp

klappppppppppp

gabbbbbbbbbbb

Stop dog.......tænk hvis du vender tilbage, lidt grineren ik? :-D

Ps.

Der tages forbehold:

 For læserens manglende humor, stavefejl, hiraglyffer, hentydninger, uetisk indhold, karnorws lovsamlings manglende love. Juriske misforståelser, ømme numsehuller, Manglende indsigt i min hensigt med indlæg, enhver form for uetisk svar bør sendes til min advokat: [email protected]

 

ps ps

At den her streg ligger under generel debat fatter jeg ikke, men hvis I laver en der er lige så positiv om mig er det okay!

kræver bare:

"2 ridder på 2 hvide damecykler der intet andet har at lave end at skrive hvor fantastik jeg er (det er nemt)

1 der siger dem lidt imod

3 moderatfarvet, som skal skrive vås, dettte skal gøres med jævne mellemrum så stregen holdes "i gang" i flere uger...

Husk at råstoffer som kvæolanter og skvadderhoveder løber Danmark aldrig tør for!

 

Ps ps ps....

nu har jeg skrevet det I andre tænker....hihihiih

 

 

Kæreste Hirse

 

Dette er lidt uklædeligt.

Godt nok har du skrevet det med humores splint i øjet, men det gør du jo altid for at holde dig inden for de rammer der begrænser negativ indvirkning på din forretning.

Du har gjort det før, og nu igen. Givet udtryk for din misundelse over andre pigers berømmelse, Jante?? brødnid ??

Hvorom det end rotere, er det uklædeligt, og en gammel tøs som du, burde være for klog til det.

Alt i vores tilværelse er markedsføring, netværkning, påvirkning. Du kan lide eller lade være, og du kan ikke lide det. Det er dog sådan det er idag.

 

Nogle piger giver for at blive anmeldt positivt, nogle giver altid hele armen, fordi de så ved de altid vil blive positivt anmeldt, og - og her hopper din kæde af - nogle kunder er så meget med på beated at de helt af sig selv udtrykker deres begejstring over en oplevelse. Det er det Cage gør.

På er hensygnende board T2U er der en gut som skriver alle indlæg, stor set, og hans signatur er altid en ode til Lady Cerie! Det vil, i lyset af disse nye tider, være en god ide, om du servicerede og læste dine kunder lige så godt, som du har læst denne lille naive vestjyske tumling.

Del dette indlæg


Link til indlæg

hihiihhih

Nu skrev jeg jo det indlæg for at se om i kunne komme om af stolen...og klart angreb som misundelse blev brugt...kom nu......hvad er det nu liiiiiiiiiiige JEG har at være at være misundelig på?

Stregen har jo liiiiiige som sat sat sit spor men jeg satte lige min hyme ind...der er er enda en der ¨må kalde mig idiot Jamen dog ha ha ha den første pige der skrev noget fik et fur...og stak piben ind....men det forventer I jo ikke jeg gør vel? kom nu....det er ikke et Ludo spil vel?

Kom nu ind i kampen....det er Aguke tid, vis nu at Eroguide har lidt nosser!

For dem der der mener jeg har noget at være misunderlig på..... i anmeldelser.......

Hvad skriver andre om mig:
 Se her


 
Der er hele 3 sider til lidt "Læsning"
 
 Er Du til lidt blidere former er det her du skal læse:

 Se her
  

Jeg er jo så ´misundelig og en idiot og gammel mokke som Reknas skriver*LooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooL*

og så må jeg gå til erkendelse, men privatetid tager desværre så meget tid så der ikke er tid til t2 t3 eller andre boards, så jeg læser det ikke, hvem der er min prins

Redigeret af Lady Cherie

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Cage. Jeg har sgu aldrig været vild med det her tråd, eller for den sags skyld din "Røven i klaskehøjde" trådrække. Men er det her ikke vd at blive lidt mærkelig?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Kære Alle.

Tillad mig en beklagelse og at rette nogle misforståelser 

Denne tråd var tænkt som et underfundigt humoristisk indslag. Det kan jeg godt se, ikke er blevet opfattet af flere bidragydere her, så jeg har helt sikkert ikke været omhyggelig nok. Jeg har besøgt Adelie 2 gange, og ønskede ikke at gentage mig selv med en anmeldelse af samme karakter som første gang.

Jeg synes ikke flere af jer (I ved selv hvem I er), kan være jeres misundelse, eller kritik, bekendt af Adelies åbenlyst dygtige markedsføring. Og nej til konspiratorerne - jeg har ikke en eneste andel i dette - heller ikke pekuniært. Drop alle spekulative fjollerier. Jeg har andetsteds redegjort for min situation fsva. mit forbrug af gp'ere - der findes en explicit forklaring. 

Mange af bidragyderne her har åbenlyst heller ikke forstået hverken oden eller den kontekst den er 'udgivet' i. Så tillad mig at pensle det ud.

1. Den er lavet som Adelies ode til os - ikke min ode til Adelie. Forskellen er altafgørende for, at man forstår konteksten og selve odens fortolkning. 

2. Oden er ikke særlig opfindsom eller kreativ - teksten er stort set tyvstjålet fra sangen "The ex's and oh's".

 

 

@Adelie - jeg er ked af, at kommentarerne er stukket af på denne måde. Det har desværre ødelagt humoren. Og det er helt urimeligt over for dig. Havde jeg vidst, at så mange lider af tvangstanker og brødnid, havde jeg ikke lavet tråden. Håber du tilgiver.

Redigeret af Cage

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Midtj skrev, for 2 minutter siden:

@Cage. Jeg har sgu aldrig været vild med det her tråd, eller for den sags skyld din "Røven i klaskehøjde" trådrække. Men er det her ikke vd at blive lidt mærkelig?

Måske 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter denne tråd så tænker jeg næsten Adelie glæder sig til at stoppe. Hold da om hvor er der mange som har lidt for ondt i røven.

som jeg kender hende. 

Hun er en super sød voksen smuk kvinde med sund appetit, ikke fanatisk og altid med smil på læben. 

Hun har lyttet og hun har været sød med et godt råd om stort og småt.

hun er vild med sex og det kan fyrene mærke. Hun sælger den ægte varer. Og en fantastisk oplevelse.

god tid, bad før og efter, bobler i glas og fugt/slik at hygge med. 

Hvis mine kunder købte flere timer ville jeg da gøre det samme.

hvorfor ikke anerkend hende for det istedet for at have ondt i røven.

Jeg synes hun gør det godt. Hun har ikke været i gamet så længe og fandt hurtigt en løsning på at få masser af dejlig sex og gode anmeldelser på. Jeg tager hatte af! Synes det er flot klaret.

Hun skrev hun stoppede når sommeren gik på hæld eller noget i den retning. Det vil sige til efteråret. At folk ikke har læst efter kan jo ikke være hendes skyld. 

Jeg synes flere i denne tråd bør tage sig sammen. Hun er bare skide dejlig og det kan nogen godt få ondt i røven over.

jeg glæder mig til jeg skal se hende igen. Hun er altid et dejligt lyspunkt.

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
TrineMuz skrev, den 27. jul. 2016 at 15:22:

Efter denne tråd så tænker jeg næsten Adelie glæder sig til at stoppe. Hold da om hvor er der mange som har lidt for ondt i røven.

som jeg kender hende. 

Hun er en super sød voksen smuk kvinde med sund appetit, ikke fanatisk og altid med smil på læben. 

Hun har lyttet og hun har været sød med et godt råd om stort og småt.

hun er vild med sex og det kan fyrene mærke. Hun sælger den ægte varer. Og en fantastisk oplevelse.

god tid, bad før og efter, bobler i glas og fugt/slik at hygge med. 

Hvis mine kunder købte flere timer ville jeg da gøre det samme.

hvorfor ikke anerkend hende for det istedet for at have ondt i røven.

Jeg synes hun gør det godt. Hun har ikke været i gamet så længe og fandt hurtigt en løsning på at få masser af dejlig sex og gode anmeldelser på. Jeg tager hatte af! Synes det er flot klaret.

Hun skrev hun stoppede når sommeren gik på hæld eller noget i den retning. Det vil sige til efteråret. At folk ikke har læst efter kan jo ikke være hendes skyld. 

Jeg synes flere i denne tråd bør tage sig sammen. Hun er bare skide dejlig og det kan nogen godt få ondt i røven over.

jeg glæder mig til jeg skal se hende igen. Hun er altid et dejligt lyspunkt.

så godt skrevet, Trinemuz. Kender ikke Adelie / har ikke mødt hende. Men har stor respekt for hendes tilgang til denne 'verden'.

og din for den sags skyld.

Heldigvis er kvinder som oftest så nuancerede, at vi kan filtrere bad vibes fra, så de ikke når helt ind. Det er givtigt i denne situation, tænker jeg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kamilla K

jeg er helt enig med @trinemuz 

ikke at jeg kender Adelie , men tråden startede så positivt og smukt på en humoristisk, velment og harmløs facon af @Cage

Efter hvad jeg kan forstå af mange, så har Adelie virkelig fortjent rosende ord -hvem der gør og siger hvad, ud over dette , kommer vel ikke sagen ved ?. 

Du @Adelie fortjener helt sikkert medvind på din vej

Den hjertelighed, lyst og velvilje som jeg kan forstå på de fleste at du har, burde vi andre blot bøje os i støvet for og tage ved lære af - ikke spolere med jantelov, mudderkastning mod hinanden med fokus på hvem der siger og gør hvad.

 

Det klæder ingen , at spolere og fordreje noget så smukt og velment, som denne tråd er startet med. 

 

Jeg ønsker dig alt godt @Adelie - Medvind, liv og lys til dig på din vej , uanset hvor denne end går hen ;):) 

 

 

 

 

 

Redigeret af Kamilla K

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maii Love

Nu har jeg siddet og tygget lidt over den her tråd, og nu bliver jeg nødt til at give mit besyv med.

Cage har haft to vidunderlige besøg ved Adelié. Han fortæller smukt om dem begge på eroguide.dk, som er et forum for glædespigeservices. Og fandeme om han så ikke får over nakken af en hel flok Jantelovselskende brugere.

Jeg er ikke sur, men skuffet.. Skuffet over at en mand ikke kan få lov til at sige "det var så fantastisk en oplevelse at jeg vil fortælle alle om det" på et forum som dette. 

 

Mon ikke det er op til administratorerne at bestemme hvornår Cage skal stoppe med at rose Adelié? Jeg skal i hvert fald gerne applaudere hans begejstring over hende!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Grækeren skrev, den 24/7/2016 at 07:01:

Få dig et liv ÅE.....ud og nyde den gode Danske sommer.

Du lyder meget overbevisende. :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...