Hop til indhold
Guest jsp

Når pengene ikke rækker

Recommended Posts

Marqui skrev, for 8 timer siden:

var hos bageren i søndags for at hente morgenbrød. Ekspeditricen der betjente mig gav mig engang et blow i baggården til diskotek Prinsen :) , siden gik vi hver til sit. Jeg havde faktisk købte og betalt flere drinks for hende den aften, så det var vel kun rimeligt  :) Nå, men i søndags spurgte hun så, om jeg ville holde døren for hende, fordi hun skulle sætte et skilt ud på gaden, jeg tænkte at det kunne jeg vel nok gøre, men afslog - det ville nok bare blive en glideplan :) den er sådan en slags principsag for mig :) 

Mens jeg spiste gifler og rosenbrød tænkte jeg over om hun måske ville slikke min pik i baggården til diskotek Prinsen, hvis jeg købte et par drinks til hende inden. Tror ikke hun fik skiltet ud på gaden, det var alt for tungt til hende :)

Og hvad, bortset fra fraværet af humor, dette indlæg med SD at gøre?

Del dette indlæg


Link til indlæg
MidnightCowboy skrev, for 5 timer siden:

Som jeg ser det er der to måder at tolke dit indlæg på

- enten er du irriteret/pikeret over at hun spørger dig om et lån, vel vindende at jeres relation er forbi - hun forsøger at fastholde din ydelse uden at give modydelse

- eller du søger moralsk bekræftigelse i at det er ok at få hende til at være sin nye kæreste utro ved at dingle pi... øhh guleroden foran hende mod at love penge, selv om du ved hun forsøger at komme ud af SD gamet

Det første vil jeg godt give lidt ret i. Giver du lånet skal du nok mentalt afskrive penge, og beslutte dig for at være GLAD for at have hjulpet en ung pige med få midler.

Det andet.. der bør du støtte hende i hendes beslutning om at stoppe. At forsøge at presse hende til sex for modydelse vil her være dårlig stil imho.

Eller rettere fortæller JSP blot om sin erfaring med SD, som jeg synes er interessant.

Der tales om en voksen person og hvor i indlægget læser du noget om at "Presse" nogen til noget. 

Dette forum er baseret på erfaringsdeling og forhåbentlig ikke etisk råds underafdeling. Pigen har jo tidligere indgået en aftale om modydelse som en ligeværdig partner og ønsker nu at hustle sin sponsor.

Come on...på mig virker det som om du ser et sølle pigebarn der skal reddes fra sin dårlige dømmekraft og det er dybest set et moralsk spørgsmål du ikke kan tage for vedkommende idet du ikke kender pigen. Og samtidig virker det malplaceret med tanke på pigen allerede har solgt sin krop for penge og blot, som allerede sagt, blot vil hustle sig til lidt ekstra.

Del dette indlæg


Link til indlæg
MidnightCowboy skrev, for 7 timer siden:

Som jeg ser det er der to måder at tolke dit indlæg på

- enten er du irriteret/pikeret over at hun spørger dig om et lån, vel vindende at jeres relation er forbi - hun forsøger at fastholde din ydelse uden at give modydelse

- eller du søger moralsk bekræftigelse i at det er ok at få hende til at være sin nye kæreste utro ved at dingle pi... øhh guleroden foran hende mod at love penge, selv om du ved hun forsøger at komme ud af SD gamet

Det første vil jeg godt give lidt ret i. Giver du lånet skal du nok mentalt afskrive penge, og beslutte dig for at være GLAD for at have hjulpet en ung pige med få midler.

Det andet.. der bør du støtte hende i hendes beslutning om at stoppe. At forsøge at presse hende til sex for modydelse vil her være dårlig stil imho.

Nu er du vel ikke i tvivlom at deres relation hidtil har handlet om penge vs sex. Når pigen fortsat ønsker pengene, så skal der ikke megen fantasi til at forestille sig hvordan det udvikler sig. S på hvis trådstarteren vil støtte pigens retræte fra markedet, så gør han det nok bedst ved at afvise hendes anmodning. Hvis han derimod fortsat understøtter hende økonomisk, ville det ikke være svært at forestille sig TS rimelige forventninger/ønsker opfyldt af pigens taknemmelighed.

Det er vel også dårlig stil fra pigen, at hun anmoder om et lån.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Det er mega dårlig stil at hun beder om et lån! 

Jeg har bare haft en ide om at Sugar dates handlede om netop mere end bare penge for sex.... At det var mere som rigtige dates som så udløste økonomisk 'hjælp' eller hvad man nu skal kalde det. Er Sugardating ikke noget med at skabe en dybere relation? 

Men måske det 'bare' handler om sex for billigere penge.... 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 26 minutter siden:

Det er mega dårlig stil at hun beder om et lån! 

Jeg har bare haft en ide om at Sugar dates handlede om netop mere end bare penge for sex.... At det var mere som rigtige dates som så udløste økonomisk 'hjælp' eller hvad man nu skal kalde det. Er Sugardating ikke noget med at skabe en dybere relation? 

Men måske det 'bare' handler om sex for billigere penge.... 

 

Jeg tror det handler om sex for penge tilsat ILLUSIONEN om en dybere relation. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Korrekt SD handler Primært om Sex for billige penge med dejlige friske unge piger, Har til dato(startede på SD i Feb 16) været på date med 5 piger - nogle optil flere gang ..har altid foreslået kemi møde og spise/hygge date - men efter skriveri ender det altid med SEX møde på 2-4 timer alligevel. og til den prisstørrelse forkælelsen har..ja så kan I GP ikke være med - :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fortysomething skrev, for 3 timer siden:

Nu skal du høre hvad indlægget måske drejede sig om. Jeg kan ikke vide hvad motivationen var, men ikke desto mindre følger her et muligt svar.

I en verden hvor SD er en realitet for mange mænd såvel som kvinder forekommer der tilsyneladende situationer som er anderledes end i dit gesjæft hvor linjerne er skarpt trukket op.

Erfaringer fra denne verden kan give stof til eftertanke eller åbne øjne for de implicerede som de evt ikke ville være i stand til uden indlæg af denne type.

Jeg finder erfaringer fra dette miljø meget interessant idet det for mig er en stor gråzone.

Dit input er selvfølgelig også relevant, men lad andre selv vurdere relevansen og spar dine moralske reservationer til dine nærmeste eller en kommende kronik i Femina.

At omtalte det oprindelige indlæg som deling af en erfaring, er vist at gå lidt vidt. Der er snarere tale om at være skadefro ift. den situation SD'en har bragt sig i.

Hvilke "moralske reservationer" ligger der i at efterlyse formålet med indlægget? og hvori ligger det "bonerte"?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fortysomething skrev, for 3 timer siden:

Og hvad, bortset fra fraværet af humor, dette indlæg med SD at gøre?

forsøgte i al ydmyghed at belyse en gråzone :) om et sølle pigebarn der engang solgte sin krop for et par drinks :) og efterfølgende forsøger at hustle sig til hjælp :) og i den svære situation, udviste jeg rygrad og havde ingen moralske perversioner eller bommerter :)

Er nu lidt usikker på om indlæg uden humor skal rubriceres under SD, altså sådan generelt :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, 1 time siden:

Det er mega dårlig stil at hun beder om et lån! 

Jeg har bare haft en ide om at Sugar dates handlede om netop mere end bare penge for sex.... At det var mere som rigtige dates som så udløste økonomisk 'hjælp' eller hvad man nu skal kalde det. Er Sugardating ikke noget med at skabe en dybere relation? 

Men måske det 'bare' handler om sex for billigere penge.... 

 

Jeg har samme opfattelse af sugardating altså en pige man forkæler også uden sex men fordi man har lyst hvis det bare er sex for penge hvorfor så besværet med sugardating der findes masser i travbladet .                             En sugarbabe er i mine øjne en man bliver ved at se over en længere periode og en man forkæler og ikke gør alt op i penge

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Jeg har svært ved at læse ud fra Trådstarters første inlæg hvorfor kontakten er fortsat efter pigen er stoppet. Er de venner? Har hun bare skrevet 'ud af det blå' at hun ønskede at låne penge? 

Men det klinger sq lidt hult når man er nød til at kalde andre for klovn osv fordi at man selv kommer til at fremstå som skadefro.... 

Men jeg lærte da noget....Sugardating er stadig sexsalg....bare billigere og langt mere bøvlet. Man køber sig til længere og langt mere vidtrækkende kontakt med en pige for billigere penge. 

Jeg vil gerne gentage at det er dumt at spørge om et lån - men det er lige så dumt at skryde over sit Nej til hjælp på EG. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
gerog skrev, for 2 minutter siden:

Trine er da ikke gammel

Næææh men det er jo sådan noget man skriver når man løber tør for argumenter.... På linje med at man jo kan skrive en klumme i Femina ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det menneskelige aspekt mangler vel hun har sikkert ikke henvendt sig fordi hun synes det er pissesjovt,jeg må indrømme at jeg havde lånt hende pengene fordi jeg ville stå med tanken om at hun ikke havde henvendt sig hvis hun ikke havde været i nød og alting kan ikke gøres op i penge

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Tja, jeg har det sådan at SD, er køb/salg af sex, med en illusion af relation af kærlighed og interesse, derfor er et forhold til en SB et betalt forhold, på samme måde som med en GP, længere er den ikke, og hvis en SB vælger at droppe forretningsforholdet, skal hun da støttes i det, men ikke med "lån" men med rådgivning om privatøkonomi, budgetlægning, dette kan man som ansvarlig SD godt give hende uden forventni G om modydelse, men penge, så er sex salget igang....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest jsp
Alkoholikeren skrev, for 5 minutter siden:

Tja, jeg har det sådan at SD, er køb/salg af sex, med en illusion af relation af kærlighed og interesse, derfor er et forhold til en SB et betalt forhold, på samme måde som med en GP, længere er den ikke, og hvis en SB vælger at droppe forretningsforholdet, skal hun da støttes i det, men ikke med "lån" men med rådgivning om privatøkonomi, budgetlægning, dette kan man som ansvarlig SD godt give hende uden forventni G om modydelse, men penge, så er sex salget igang....

Nu har pigebarnet fået en kæreste, som hun venter barn med, så jeg holder nallerne for mig selv, ligeledes mødes vi een gang efter hun havde fået kæreste, som hun sagde skulle det ikke være en hindring for vores SD forhold, det ændrede sig så til noget andet da hun blev med rogn, hvilket jeg respekterer :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
jsp skrev, for 19 timer siden:

De overvejelser har også været der, men så "kunne" jeg måske være med til at ødelægge forholdet, ligeledes venter de barn sammen.

Sidste men ikke mindst så står der ikke Rockerfelller eller Lars Seir Christensen (Saxo Bank) på ryggen mig, og jeg ser andre, så det er der ikke penge til :)

Kære jsp:)

- I havde jeres tid sammen, og i bør også vide at det er på lånt tid , på et eller andet tidspunkt bryder den ene part. Måske er hun økonomisk klemt; men skal det være dit problem ?!?! - - -  hvad synes du selv ?? - - jeg synes du fornuftigt nok allerede har sagt fra, og et lille lån - og næste gang også et lille lån, den bedste måde du kan sikre dig tilbagebetaling på,  hvad er det ???     - -  lad være at låne ud til folk du ooooverhoovedet ikke kender, - very simple 

Der er altså også ANDRE fisk i akvariet, og de smager måske bedre end hende. Der kan vise sig, at være en anden endnu mere lille smækkerlækker sild:wub: der bare vente på din fiskestang ;) - og du kan da bare prøve dig frem med nogle forskellige piger - er det ikke bare det som det drejer sig om, at prøve så piger som overhovedet muligt, sådan har jeg da altid haft det.

Det gør pigerne:wub: sgu da også, prøver forskellige mænd 

Mange hilsner

Nyder livet

 

- og lige, gå aldrig tilbage til en fuser !!

Redigeret af Nyder livet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest jsp
Nyder livet skrev, for 13 minutter siden:

Kære jsp:)

- I havde jeres tid sammen, og i bør også vide at det er på lånt tid , på et eller andet tidspunkt bryder den ene part. Måske er hun økonomisk klemt; men skal det være dit problem ?!?! - - -  hvad synes du selv ?? - - jeg synes du fornuftigt nok allerede har sagt fra, og et lille lån - og næste gang også et lille lån, den bedste måde du kan sikre dig tilbagebetaling på,  hvad er det ???     - -  lad være at låne ud til folk du ooooverhoovedet ikke kender, - very simple 

Der er altså også ANDRE fisk i akvariet, og de smager måske bedre end hende. Der kan vise sig, at være en anden endnu mere lille smækkerlækker sild:wub: der bare vente på din fiskestang ;) - og du kan da bare prøve dig frem med nogle forskellige piger - er det ikke bare det som det drejer sig om, at prøve så piger som overhovedet muligt, sådan har jeg da altid haft det.

Det gør pigerne:wub: sgu da også, prøver forskellige mænd 

Mange hilsner

Nyder livet

 

- og lige, gå aldrig tilbage til en fuser !!

Tak for de fine ord, lige præcis det med at låne penge ud skal man ikke, jeg har en anden jeg har betalt på "forskud" og det er lidt irriterende for så mister man styringen.

Der er nemlig masser af fisk derude og har et par bekendtskaber, hende jeg har omtalt var super, men har truffet et valg jeg respekterer jeg, hvis jeg lånte hende penge ville det måske ikke stoppe :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

i min optik er SD prostitution for kunder der ikke vil stå ved at de er kunder og prostituerede der ikke vil stå ved at de er prostituerede. Min opfattelse er på ingen måde at det er billigere end "rigtige" prostituerede, tværtimod. Derudover så er min erfaring at "rigtige" GP langt oftere leverer varen, så at sige:) 

SD er ligeså meget en mundtlig aftale om udveksling af ydelser for penge som prostitution, dog tilsat (som Trine ganske rigtigt siger) en masse unødvendigt bøvl. Man kan selvfølgelig være heldig og spare lidt penge, men ellers synes jeg ærlig talt at de kunder(og piger),der febrilsk prøver at overbevise sig selv og andre om at det er meget mere end bare sex for penge, er lettere patetiske.

ifht lånet er det dit eget kald, men jeg giver dig ret - havde aldrig lånt hende penge. Fint at hun har valgt prostitution fra, så må hun jo også lære at klare sig uden de ekstra penge:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
jsp skrev, for 18 timer siden:

Hvorfor blander en gammel GP sig i denne tråd :)

Jeg er også kommet til at deltage i tråden, hvornår er jeg for gammel til at debattere her i tråden? Hvis du ønsker at håne en kvinde med hendes alder, så gør dig selv den tjeneste ikke at udstille dig selv som en barnerøv.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest jsp
Midtj skrev, for 3 minutter siden:

Jeg er også kommet til at deltage i tråden, hvornår er jeg for gammel til at debattere her i tråden? Hvis du ønsker at håne en kvinde med hendes alder, så gør dig selv den tjeneste ikke at udstille dig selv som en barnerøv.

 

Jeg har vist ikke nævnt noget om alder :(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 6 timer siden:

Jeg har svært ved at læse ud fra Trådstarters første inlæg hvorfor kontakten er fortsat efter pigen er stoppet. Er de venner? Har hun bare skrevet 'ud af det blå' at hun ønskede at låne penge? 

Men det klinger sq lidt hult når man er nød til at kalde andre for klovn osv fordi at man selv kommer til at fremstå som skadefro.... 

Men jeg lærte da noget....Sugardating er stadig sexsalg....bare billigere og langt mere bøvlet. Man køber sig til længere og langt mere vidtrækkende kontakt med en pige for billigere penge. 

Jeg vil gerne gentage at det er dumt at spørge om et lån - men det er lige så dumt at skryde over sit Nej til hjælp på EG. 

Jeg syntes Trådstarterens emne må være relevant for EGs mandlige bruger, da han jo har været udsat for en pige, som har gået over stregen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
jsp skrev, for 19 timer siden:

Hvorfor blander en gammel GP sig i denne tråd :)

Hvor efter du skriver, at du ikke har skrevet noget om alder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest jsp
Midtj skrev, for 1 minut siden:

Hvor efter du skriver, at du ikke har skrevet noget om alder.

Hvor ser du ordet alder, du kan måske ikke læse og skrive :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...