Hop til indhold
Guest jsp

Når pengene ikke rækker

Recommended Posts

Guest jsp

Har lige hørt fra min tidligere SugarBabe, der er stoppet grundet en ny kæreste, det har jeg fuld forståelse for, nu har hun så henvendt sig for at få et lille lån :) , hvilket jeg ikke har givet, ikke fordi jeg ikke stoler på hende, men mere en princip sag :) det må være svært at miste den faste SD indtægt, og leve af elev lønnen :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Medmindre hun vil gradbøje moralen, og afdrage forlods i naturalier ;)

Der er så mange kvinder der skam ikke er til fals, altså som de der nogen, de der glædespiger.

Men som gladeligt lader mænd vise i dyre domme, på anden vis end cool cash, hvor meget de holder af skønheden.

Men prostituerede - uha da, det er de virkelig ikke, nej da :rolleyes:

Så hvis hun er tilstrækkelig fleksibel, kan du jo prøve at være kreativ?

Få hendes regninger, og betale dem uden at give hende kontanter - men mod naturlier, men forlods tak.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest jsp
Rejsenetvaerk skrev, for 33 minutter siden:

Medmindre hun vil gradbøje moralen, og afdrage forlods i naturalier ;)

Der er så mange kvinder der skam ikke er til fals, altså som de der nogen, de der glædespiger.

Men som gladeligt lader mænd vise i dyre domme, på anden vis end cool cash, hvor meget de holder af skønheden.

Men prostituerede - uha da, det er de virkelig ikke, nej da :rolleyes:

Så hvis hun er tilstrækkelig fleksibel, kan du jo prøve at være kreativ?

Få hendes regninger, og betale dem uden at give hende kontanter - men mod naturlier, men forlods tak.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Tror ikke hun gradbøjer moralen, hun meldte også selv fra, synes også jeg har erfaret at det er sjovest at være sammen med dem der er single ( muligt det er noget jeg bliver bildt ind) :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
jsp skrev, for 1 time siden:

Har lige hørt fra min tidligere SugarBabe, der er stoppet grundet en ny kæreste, det har jeg fuld forståelse for, nu har hun så henvendt sig for at få et lille lån :) , hvilket jeg ikke har givet, ikke fordi jeg ikke stoler på hende, men mere en princip sag :) det må være svært at miste den faste SD indtægt, og leve af elev lønnen :) 

tak for info (samt smily's i overflod) ... hvad er meningen med indlægget? jeg mener, det er jo rigtigt nemt at have sympati for dig, nu hun har svært ved at klare sig for en elevløn ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest jsp
Marqui skrev, for 2 minutter siden:

tak for info (samt smily's i overflod) ... hvad er meningen med indlægget? jeg mener, det er jo rigtigt nemt at have sympati for dig, nu hun har svært ved at klare sig for en elevløn ...

Der er ingen der skal have sympati med mig, det var blot en general orientering, valget er jo hendes så heller ingen sympati her, men jeg sender gerne hendes kt. no. så kan du jo tanke op :):):). :):):) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
jsp skrev, Lige nu:

Der er ingen der skal have sympati med mig, det var blot en general orientering, valget er jo hendes så heller ingen sympati her, men jeg sender gerne hendes kt. no. så kan du jo tanke op :):):). :):):) 

generel orientering om hvad? at du har dusk'et en SD'er på elevløn, der har svært ved at klare sig uden dit bidrag?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest jsp
Marqui skrev, Lige nu:

generel orientering om hvad? at du har dusk'et en SD'er på elevløn, der har svært ved at klare sig uden dit bidrag?

Glem det klovn 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad skulle problemet være i at du gav hende et lille lån hvis du har pengene en sugarbabe er vel en man forkæler lidt og udviser du lidt venlighed tja måske dropper hun fyren en dag og hvem ved

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest jsp
Buddy skrev, for 1 minut siden:

Hvad skulle problemet være i at du gav hende et lille lån hvis du har pengene en sugarbabe er vel en man forkæler lidt og udviser du lidt venlighed tja måske dropper hun fyren en dag og hvem ved

De overvejelser har også været der, men så "kunne" jeg måske være med til at ødelægge forholdet, ligeledes venter de barn sammen.

Sidste men ikke mindst så står der ikke Rockerfelller eller Lars Seir Christensen (Saxo Bank) på ryggen mig, og jeg ser andre, så det er der ikke penge til :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Jeg forstår det virkeligt slet ikke..... Du har haft en Sugarbabe, i stopper med at ses fordi at hun stopper helt som Sugarbabe. Hun spørger dig om et lån....du afslår..... Og har så derefter et behov for at skrive om dit nej? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 54 minutter siden:

Jeg forstår det virkeligt slet ikke..... Du har haft en Sugarbabe, i stopper med at ses fordi at hun stopper helt som Sugarbabe. Hun spørger dig om et lån....du afslår..... Og har så derefter et behov for at skrive om dit nej? 

Her gik jeg og troede dette forum primært var til for, at dele oplevelser i verdenen af sex for modydelser, hvilket dette klart er et eksempel på. Så får afsender en på nakken af en flok bornerte størrelser.

speechless..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest jsp
Trinetease skrev, 1 time siden:

Jeg forstår det virkeligt slet ikke..... Du har haft en Sugarbabe, i stopper med at ses fordi at hun stopper helt som Sugarbabe. Hun spørger dig om et lån....du afslår..... Og har så derefter et behov for at skrive om dit nej? 

Hvorfor blander en gammel GP sig i denne tråd :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

var hos bageren i søndags for at hente morgenbrød. Ekspeditricen der betjente mig gav mig engang et blow i baggården til diskotek Prinsen :) , siden gik vi hver til sit. Jeg havde faktisk købte og betalt flere drinks for hende den aften, så det var vel kun rimeligt  :) Nå, men i søndags spurgte hun så, om jeg ville holde døren for hende, fordi hun skulle sætte et skilt ud på gaden, jeg tænkte at det kunne jeg vel nok gøre, men afslog - det ville nok bare blive en glideplan :) den er sådan en slags principsag for mig :) 

Mens jeg spiste gifler og rosenbrød tænkte jeg over om hun måske ville slikke min pik i baggården til diskotek Prinsen, hvis jeg købte et par drinks til hende inden. Tror ikke hun fik skiltet ud på gaden, det var alt for tungt til hende :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest jsp
Marqui skrev, for 1 minut siden:

var hos bageren i søndags for at hente morgenbrød. Ekspeditricen der betjente mig gav mig engang et blow i baggården til diskotek Prinsen :) , siden gik vi hver til sit. Jeg havde faktisk købte og betalt flere drinks for hende den aften, så det var vel kun rimeligt  :) Nå, men i søndags spurgte hun så, om jeg ville holde døren for hende, fordi hun skulle sætte et skilt ud på gaden, jeg tænkte at det kunne jeg vel nok gøre, men afslog - det ville nok bare blive en glideplan :) den er sådan en slags principsag for mig :) 

Mens jeg spiste gifler og rosenbrød tænkte jeg over om hun måske ville slikke min pik i baggården til diskotek Prinsen, hvis jeg købte et par drinks til hende inden. Tror ikke hun fik skiltet ud på gaden, det var alt for tungt til hende :)

Du er såååååå sjooooooov klovn

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
jsp skrev, for 15 minutter siden:

Hvorfor blander en gammel GP sig i denne tråd :)

Du har postet det i et åbent forum som ikke kun er forbeholdt mænd.

Spørgsmålet jeg stillede var ellers nemt nok - Hvorfor et behov for at fortælle om det? Hvad er formålet ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest jsp
Trinetease skrev, Lige nu:

Du har postet det i et åbent forum som ikke kun er forbeholdt mænd.

Spørgsmålet jeg stillede var ellers nemt nok - Hvorfor et behov for at fortælle om det? Hvad er formålet ?

Mit indlæg er skrevet for folk der kan læse imellem linierne :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
jsp skrev, for 2 minutter siden:

Mit indlæg er skrevet for folk der kan læse imellem linierne :)

Hvilket jo så åbenbart er meget få ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest jsp
Trinetease skrev, for 2 minutter siden:

Hvilket jo så åbenbart er meget få ;-)

Det må vi jo nok sige ja til ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som jeg ser det er der to måder at tolke dit indlæg på

- enten er du irriteret/pikeret over at hun spørger dig om et lån, vel vindende at jeres relation er forbi - hun forsøger at fastholde din ydelse uden at give modydelse

- eller du søger moralsk bekræftigelse i at det er ok at få hende til at være sin nye kæreste utro ved at dingle pi... øhh guleroden foran hende mod at love penge, selv om du ved hun forsøger at komme ud af SD gamet

Det første vil jeg godt give lidt ret i. Giver du lånet skal du nok mentalt afskrive penge, og beslutte dig for at være GLAD for at have hjulpet en ung pige med få midler.

Det andet.. der bør du støtte hende i hendes beslutning om at stoppe. At forsøge at presse hende til sex for modydelse vil her være dårlig stil imho.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan virkelig ikke se at jsp har gjort noget forkert, ved at fortælle om denne lille tildragelse.

Der har en gang været penge imellem dem for sex, og for mig lyder den med det lille lån, lidt for meget af det som man hører om i thaigamet, hvor pigerne snor mændene, og får dem til at åbne tegnebogen, under alskens påskud.

De havde en relation for penge, hun er selv stoppet, men beder nu om et lån efterfølgende.

Det synes jeg kun at vi andre kan tænke over, måske lære af, og selv lade være med at give efter, som jsp heldigvis ikke har gjort.

Det handler om at holde hovedet koldt, forblive realistisk og undgå at blive udnyttet.

For der findes jo mænd, hos hvem håbet kan vækkes, motivet ikke vil være at låne hende pengene, men at få noget igen, som de gerne vil have igen.

Men hvor de måske hverken får sex eller penge igen.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr

Jeg er lidt i tvivl om tanken med denne tråd...

Men gør mine egne tanker. Sådan en ung Pige kan lynhurtig vænne sig til store penge imellem hænderne.

Ved ikke om man kan sige pengene kommer let men de kommer i hvert fald lynhurtig. Der er ingen tvivl om der skal knokles sindsyg mange timer ekstra på elevløn for at kunne forsøde sit liv på samme vis som hun kan ved nogle enkelte sugarbesøg.

Her kan det nok være lidt af en opvågning for en sådan pige når de hurtige store penge pludselig forsvinder og man enten skal leve af elevlønnen eller skal arbejde meget ekstra for stadig at kunne leve det søde liv

Personlig ville jeg heller låne hende penge. Hader generelt at låne ud da det hurtig giver nogle dumme situationer. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 7 timer siden:

Du har postet det i et åbent forum som ikke kun er forbeholdt mænd.

Spørgsmålet jeg stillede var ellers nemt nok - Hvorfor et behov for at fortælle om det? Hvad er formålet ?

Nu skal du høre hvad indlægget måske drejede sig om. Jeg kan ikke vide hvad motivationen var, men ikke desto mindre følger her et muligt svar.

I en verden hvor SD er en realitet for mange mænd såvel som kvinder forekommer der tilsyneladende situationer som er anderledes end i dit gesjæft hvor linjerne er skarpt trukket op.

Erfaringer fra denne verden kan give stof til eftertanke eller åbne øjne for de implicerede som de evt ikke ville være i stand til uden indlæg af denne type.

Jeg finder erfaringer fra dette miljø meget interessant idet det for mig er en stor gråzone.

Dit input er selvfølgelig også relevant, men lad andre selv vurdere relevansen og spar dine moralske reservationer til dine nærmeste eller en kommende kronik i Femina.

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...