Hop til indhold
Guest jsp

Når pengene ikke rækker

Recommended Posts

jsp skrev, for 2 minutter siden:

Hvor ser du ordet alder, du kan måske ikke læse og skrive :shock:

Når du skriver" Hvorfor blander en gammel GP sig i denne tråd." Henviser du så ikke til hendes alder?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest jsp
Trinetease skrev, for 8 timer siden:

Det er mega dårlig stil at hun beder om et lån! 

Jeg har bare haft en ide om at Sugar dates handlede om netop mere end bare penge for sex.... At det var mere som rigtige dates som så udløste økonomisk 'hjælp' eller hvad man nu skal kalde det. Er Sugardating ikke noget med at skabe en dybere relation? 

Men måske det 'bare' handler om sex for billigere penge.... 

 

Er der for meget konkurrence fra SugarBabesne :):)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
jsp skrev, for 43 minutter siden:

Er der for meget konkurrence fra SugarBabesne :):)

Jeg prøver virkeligt Ikke at hidse mig op. Jeg har talt til 10 mange mange gange nu og er blevet enig med mig selv om at du er umulig at forstå. 

Du bliver barnlig og fornærmende når du bliver sagt imod. Min alder er ikke relevant, at kalde en anden debattør er heller ikke super modent. Og at du nu skal trække ' uuuuh er du bange for konkurrence kortet' er endnu mere plat. Jeg ville aldrig nogensinde have en mand trampende rundt i mit privatliv for så lidt penge....aldrig. 

Og inden du nu kalder mig en grådig og Dyr gp - så har jeg faste gæster som jeg går i biografen med, ud og spise osv....ganske gratis - fordi at jeg efterhånden har lært dem så godt at kende at de betaler for sex....men ikke mit selskab. 

Jeg har flere gange sagt at et spørgsmål om lån af penge var at overskride en grænse...men hun må virkeligt have været i knæ og desperat for at overhovedet spørge. ELLER hun må have følt at jeres Sugar forhold var blevet konverteret til et venskab. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 2 minutter siden:

Jeg prøver virkeligt Ikke at hidse mig op. Jeg har talt til 10 mange mange gange nu og er blevet enig med mig selv om at du er umulig at forstå. 

Du bliver barnlig og fornærmende når du bliver sagt imod. Min alder er ikke relevant, at kalde en anden debattør er heller ikke super modent. Og at du nu skal trække ' uuuuh er du bange for konkurrence kortet' er endnu mere plat. Jeg ville aldrig nogensinde have en mand trampende rundt i mit privatliv for så lidt penge....aldrig. 

Og inden du nu kalder mig en grådig og Dyr gp - så har jeg faste gæster som jeg går i biografen med, ud og spise osv....ganske gratis - fordi at jeg efterhånden har lært dem så godt at kende at de betaler for sex....men ikke mit selskab. 

Jeg har flere gange sagt at et spørgsmål om lån af penge var at overskride en grænse...men hun må virkeligt have været i knæ og desperat for at overhovedet spørge. ELLER hun må have følt at jeres Sugar forhold var blevet konverteret til et venskab. 

:):)

Redigeret af Nyder livet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mange har åbenbart den opfattelse at sugardating er billig fisse og gerne en som efterfølgende kan presse i pris det har sgu intet med sugardating at gøre en sugarbabe er en man forkæler også umotiveret og en man interesserer sig for og IKKE en man bare prøver at knalde for billige penge

Del dette indlæg


Link til indlæg
Buddy skrev, for 27 minutter siden:

Mange har åbenbart den opfattelse at sugardating er billig fisse og gerne en som efterfølgende kan presse i pris det har sgu intet med sugardating at gøre en sugarbabe er en man forkæler også umotiveret og en man interesserer sig for og IKKE en man bare prøver at knalde for billige penge

Både glædes piger og SD, bliver enten knaldet eller forkælet for, der er ingen forskel overordnet :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, for 9 minutter siden:

Både glædes piger og SD, bliver enten knaldet eller forkælet for, der er ingen forskel overordnet :) 

I min verden tager du meget fejl en gp kender du ikke navn telefonnummer eller privatadresse på en sugarbabe snakker man med og kender detaljer om som man så behandler fortroligt og sugarbaben kan man også forkæle uden det absolut har noget med sex at gøre men bare fordi man har lyst at vise at man interesserer sig for hende så i min verden er der meget stor forskel

Del dette indlæg


Link til indlæg
Buddy skrev, for 9 minutter siden:

I min verden tager du meget fejl en gp kender du ikke navn telefonnummer eller privatadresse på en sugarbabe snakker man med og kender detaljer om som man så behandler fortroligt og sugarbaben kan man også forkæle uden det absolut har noget med sex at gøre men bare fordi man har lyst at vise at man interesserer sig for hende så i min verden er der meget stor forskel

Altså der er mange anmeldelser herinde fra folk som har besøgt både glædes piger og SB, og ofte foregår det kun inde i sengen. De er altså ikke ude og spise frokost.

Desuden så er det nok kun sjovt at det foregår hjemme i privaten indtil de får en stalker på halsen, som står og synger udenfor vinduet året rundt :D 

En SB har højst sandsynligt også flere SD som besøger dem, husk det :) der er 7 dage i ugen !

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, for 2 minutter siden:

Altså der er mange anmeldelser herinde fra folk som har besøgt både glædes piger og SB, og ofte foregår det kun inde i sengen. De er altså ikke ude og spise frokost.

Desuden så er det nok kun sjovt at det foregår hjemme i privaten indtil de får en stalker på halsen, som står og synger udenfor vinduet året rundt :D 

En SB har højst sandsynligt også flere SD som besøger dem, husk det :) der er 7 dage i ugen !

 

Hvorfor spiser man ikke frokost????jeg gør da altså med sugarbaben og ja der er sikkert stalkere osv blandt sugardaddyes og måske har nogen flere hvem ved nogen er sikkert sådan men begrebet sugardating er jo at en ældre mand forkæler en yngre pige og man så hygger sig sammen,som skrevet før hvis det bare er for fisse hvorfor så bruge en masse tid på sd man kan jo få den suttet af for 500 på ethvert gadehjørne

Del dette indlæg


Link til indlæg
Buddy skrev, for 1 minut siden:

Hvorfor spiser man ikke frokost????jeg gør da altså med sugarbaben og ja der er sikkert stalkere osv blandt sugardaddyes og måske har nogen flere hvem ved nogen er sikkert sådan men begrebet sugardating er jo at en ældre mand forkæler en yngre pige og man så hygger sig sammen,som skrevet før hvis det bare er for fisse hvorfor så bruge en masse tid på sd man kan jo få den suttet af for 500 på ethvert gadehjørne

Ok :D 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest jsp

Et af i mine øjne store problemer i SD verden er de mænd det ikke betaler for hyggen uanset hvad det så indebærer, jeg er overrasket over hvor mange piger der er blevet snydt, og det er satme under lavmål :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
jsp skrev, 1 time siden:

Et af i mine øjne store problemer i SD verden er de mænd det ikke betaler for hyggen uanset hvad det så indebærer, jeg er overrasket over hvor mange piger der er blevet snydt, og det er satme under lavmål :)

helt enig, det er et kæmpe problem - nok derfor nogle SDer beder om forskud eller lån, altså hvis de har fornemmelsen af, at de ikke vil blive betalt bagefter :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest jsp
Marqui skrev, for 3 minutter siden:

helt enig, det er et kæmpe problem - nok derfor nogle SDer beder om forskud eller lån, altså hvis de har fornemmelsen af, at de ikke vil blive betalt bagefter :)

Du er en talentfuld humorist din klovn :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gudfader bevares!!

jeg har aldrig, gentager aldrig, hørt  om en SD der ikke gik ud på sex. Alt det gøgl med forkælelse og hygge?!? Please, det er bare fyld - med en prostitueret er transaktionens formål i det mindste genstand for ærlighed parterne imellem, det andet er sgu for ynkeligt hvis i spørger mig.

med hensyn til lånet, mon ikke at pigen har tænkt hun kunne tage røven på gammel liderbuk (no offence til trådstarter)?

Del dette indlæg


Link til indlæg
gomorra skrev, for 14 minutter siden:

Gudfader bevares!!

jeg har aldrig, gentager aldrig, hørt  om en SD der ikke gik ud på sex. Alt det gøgl med forkælelse og hygge?!? Please, det er bare fyld - med en prostitueret er transaktionens formål i det mindste genstand for ærlighed parterne imellem, det andet er sgu for ynkeligt hvis i spørger mig.

med hensyn til lånet, mon ikke at pigen har tænkt hun kunne tage røven på gammel liderbuk (no offence til trådstarter)?

Så har du da vist hørt det nu,ikke,du er tilsyneladende af den holdning at de er kneppedukker og man tager ikke røven på nogen når man spørger pænt måske burde du kigge ud over din egen pik og tænke lidt på om hun måske havde brug for pengene og det koster intet at interesserer sig for andre menneskers ve og vel

Del dette indlæg


Link til indlæg

øh nej, jeg har hørt en kunde der tror at en prostitueret opfatter ham som mere end en kunde.

jeg opfatter skam ikke prostituerede som kneppedukker, tværtimod så respekterer jeg dem som jeg respekterer enhver "businesspartner". 

Nigeria mails beder også høfligt om dine penge, derfor opfatter jeg dem stadig som et forsøg på at snyde mig. By the Way så ville jeg heller ikke låne min frisør penge hvis han spurgte.

jeg kigger skam "ud over min egen pik" som du så smukt formulerer det, jeg er bare ikke naiv hvad angår det forhold der eksisterer mellem kunder og prostituerede. Jeg erkender at jeg har haft dejlige frække stunder med glædes piger som jeg efterfølgende har talt rigtig godt med og sagtens kunne se mig selv have middag, kaffe osv med. Men det ændrer ikke på det faktum at vi indgår et forretningsforhold sammen, og det accepterer jeg.

Jeg har været i forhold med en prostitueret men vi mødtes ikke i "embeds medfør", men civilt.

 

Buddy skrev, for 18 minutter siden:

Så har du da vist hørt det nu,ikke,du er tilsyneladende af den holdning at de er kneppedukker og man tager ikke røven på nogen når man spørger pænt måske burde du kigge ud over din egen pik og tænke lidt på om hun måske havde brug for pengene og det koster intet at interesserer sig for andre menneskers ve og vel

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
jsp skrev, for 3 timer siden:

Et af i mine øjne store problemer i SD verden er de mænd det ikke betaler for hyggen uanset hvad det så indebærer, jeg er overrasket over hvor mange piger der er blevet snydt, og det er satme under lavmål :)

Hyggen er vel ikke ensidig? - jeg tror mange mænd gerne deler ud af deres livserfaring - og det kan jo komme pigerne tilgode mange gange siden, så det drejer sig bare om at de forstår at suge til sig - og efterhånden lærer de vel også at skille fårene fra bukkene, så de mænd der udnytter dem - ikke får chancen en anden gang - og der bliver mere tid til de mænd, der forstår at værdsætte deres tid og ynder :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Catja
jsp skrev, den 21. jul. 2016 at 11:04:

Nu har pigebarnet fået en kæreste, som hun venter barn med, så jeg holder nallerne for mig selv, ligeledes mødes vi een gang efter hun havde fået kæreste, som hun sagde skulle det ikke være en hindring for vores SD forhold, det ændrede sig så til noget andet da hun blev med rogn, hvilket jeg respekterer :) 

Sjovt nok lyder det lidt i mine ører som om du er lidt skadefro... ;)

Ps. mig må du gerne kalde gammel for jeg er 43 :P

Redigeret af Catja

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest jsp
Catja skrev, for 10 minutter siden:

Sjovt nok lyder det lidt i mine ører som om du er lidt skadefro... ;)

Ps. mig må du gerne kalde gammel for jeg er 43 :P

Du må gerne tro jeg er skadefro, det er så ikke tilfældet :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Catja skrev, for 44 minutter siden:

Ps. mig må du gerne kalde gammel for jeg er 43 :P

Jamen han taler ikke om din alder, når han kalder dig gammel.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest jsp
Midtj skrev, for 12 minutter siden:

Jamen han taler ikke om din alder, når han kalder dig gammel.

:-o :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Fortysomething skrev, den 21. jul. 2016 at 05:30:

 

I en verden hvor SD er en realitet for mange mænd såvel som kvinder forekommer der tilsyneladende situationer som er anderledes end i dit gesjæft hvor linjerne er skarpt trukket op.

Erfaringer fra denne verden kan give stof til eftertanke eller åbne øjne for de implicerede som de evt ikke ville være i stand til uden indlæg af denne type.

Jeg finder erfaringer fra dette miljø meget interessant idet det for mig er en stor gråzone.

... der har tidligere været indtil flere tråde herinde omhandlende netop den gråzone, som SD er. Det er et skråplan for en masse unge piger, fordi de ikke helt opfatter hvad, de har gang i, men primært ser det som 'easy money'. Fast in fast out, og så får de skruet deres forbrug op på et urealistisk højt niveau. så er det en mavepumper, når de, som hende, trådstarteren refererer til, siger full stop. Hverdagens kedelige realiteter indhenter dem. en øjenåbner. Men måske en dyrt købt erfaring. Kommer jo an på hvor psykisk robuste de er.

Når de så samtidig venter barn på en elevløn, så tænker jeg bare pøj pøj.  Det er sgu da dømt til at mislykkes. Er jeg kynisk? Måske. Måske bare realistisk.

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

 

jsp skrev, for 16 timer siden:

Du må gerne tro jeg er skadefro, det er så ikke tilfældet :) 

er det er noget du er blevet bildt ind?

jsp skrev, den 7/20/2016 at 14:35:

Tror ikke hun gradbøjer moralen, hun meldte også selv fra, synes også jeg har erfaret at det er sjovest at være sammen med dem der er single ( muligt det er noget jeg bliver bildt ind) :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...