Hop til indhold
Gæst

Ahrrrrr, magter ikke mænd, som

Recommended Posts

Gæst

ikke leverer "varen"...!

I aften er så ikke første gang, hvor jeg har gjort mig lækker, sprød og all dressed up - i helt privat regi - og har en aftale med en nøje udvalgt mand, som når vi så mødes ikke kan en skid i sengen - lækker krop, veludrustet - top fræk i kommunikationen op til, meeeeeeeen... Jeg må endnu engang køre hjem utilfredsstillet.

Kom nu ind i kampen, søde, lækre frække mænd. Det er sgu ikke raketvidenskab. Der burde udbydes et kursus i Gymnasiet "basic skills - sådan tilfredsstiller du en Q" - og så kan i ta' den derfra.

Måtte bare ha' det UD - kunne skrige i frustration.

Han fik jo selvfølgelig det, han kom for - haha. Ordspil... so not my night.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du må lave et kursus, Mizz Skov. Der er sikkert mange mænd, som gerne vil ha' et sådant kursus :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lyder lidt som mit lokale fodboldhold,stor i kæften med masser af gode spillere,skulle man tro kan men levere varen,det kan de fandme ikke(og det er ikke Brøndby).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

vil nok skabe furore, hvis jeg stiller op på GYM og udbreder mig om den slags. De kunne jo blive chokerede -,de unge mænd. Mænds hjerner er jo først færdigudviklede omkring 23 års alderen.

Og de ville nok tabe næse og mund, hvis jeg var helt ærlig ned i de mindste detaljer.

Men ideen er købt. Måske som aftenskole kursus SF.

Del dette indlæg


Link til indlæg

hmm, trist at høre, at der nogle der ike levere varen på standens vegne....

Jeg er sikker på, at vi er nogle der gerne løfter hvad andre ikke evner :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
DETH skrev, for 8 minutter siden:

Nap en grim mand næste gang, vi er tvunget til at arbejde for det ;)

Point taken. Går nu ikke udelukkende efter udseende. Men tak.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
chessmann skrev, for 1 minut siden:

hmm, trist at høre, at der nogle der ike levere varen på standens vegne....

Jeg er sikker på, at vi er nogle der gerne løfter hvad andre ikke evner :)

Hvis du er i nærheden, såååååå :-)

Er billigt til salg griner - nej, glem det. Det kom til at lyde forkert. I hvert fald i dette forum. Tak forbi du fik smiler frem. Må bare klare det selv. Godt jeg er en handy-woman.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Brutus skrev, for 9 minutter siden:

Du må lave et kursus, Mizz Skov. Der er sikkert mange mænd, som gerne vil ha' et sådant kursus :-D

Frk. Skov. Jeg er klar på det kursus.

På tirsdag måske? :x

Redigeret af Asschampion

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mizz Skov skrev, Lige nu:

Hvis du er i nærheden, såååååå :-)

Er billigt til salg griner - nej, glem det. Det kom til at lyde forkert. I hvert fald i dette forum. Tak forbi du fik smiler frem. Må bare klare det selv. Godt jeg er en handy-woman.

:) er vist desværre et stykke fra din lokation - men andre må løfte; ellers i flok :) God aften; godt du klarer den selv......

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Asschampion skrev, for 1 minut siden:

Mie. Jeg er klar på det kursus.

På tirsdag måske? :x

På tirsdag har jeg en aftale med en mand, som jeg af erfaring ved leverer varen.

Ingen nævnt - ingen glemt. Griner men måske en anden gang, hvem ved.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mizz Skov skrev, for 17 minutter siden:

ikke leverer "varen"...!

I aften er så ikke første gang, hvor jeg har gjort mig lækker, sprød og all dressed up - i helt privat regi - og har en aftale med en nøje udvalgt mand, som når vi så mødes ikke kan en skid i sengen - lækker krop, veludrustet - top fræk i kommunikationen op til, meeeeeeeen... Jeg må endnu engang køre hjem utilfredsstillet.

Kom nu ind i kampen, søde, lækre frække mænd. Det er sgu ikke raketvidenskab. Der burde udbydes et kursus i Gymnasiet "basic skills - sådan tilfredsstiller du en Q" - og så kan i ta' den derfra.

Måtte bare ha' det UD - kunne skrige i frustration.

Han fik jo selvfølgelig det, han kom for - haha. Ordspil... so not my night.

Måske det er dig selv der har behov for et kursus i udvælgelse, nu det ikke er første gang for dig, at det går galt?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mizz Skov skrev, for 1 minut siden:

På tirsdag har jeg en aftale med en mand, som jeg af erfaring ved leverer varen.

Ingen nævnt - ingen glemt. Griner men måske en anden gang, hvem ved.

Du forslår bare en dag, så aflyser jeg alle andre aftaler :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Marqui skrev, for 1 minut siden:

Måske det er dig selv der har behov for et kursus i udvælgelse, nu det ikke er første gang for dig, at det går galt?

Se det kursus kunne være interessant. Man skal lære hele livet. Jeg er game. Er det et brevkursus? Smiler sødt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Asschampion skrev, for 2 minutter siden:

Du forslår bare en dag, så aflyser jeg alle andre aftaler :-D

Ahr, du er sød... - tak. Man ved aldrig hvad tiden bringer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Og tak fordi i ikke lyncher mig for at være den sureste mokke. Har så meget temperament, at det bare måtte UD. Har det klart bedre nu...!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Mizz Skov - denne verden er brolagt med kvinder, der selv tror de er verdensklasse i sengen - og at de bare kan stille krav, og så har de der mandlige pjok bare at levere!!!. Jeres rødstrømpe bevægelse amputerede mændene op gennem 70'erne og 80'erne - og nu kan I ikke forstå - at de bløde pjok, og dem der selv tror, de er guds gave til kvinder (de 2 arketyper), ikke kan levere.

Jeg ved ikke, hvad du skal gå efter - men tænk over at langt de fleste kvinder har et vokabularium med følelsesmæssige udtryk mange mænd overhovedet ikke forstår eller selv kan artikulere - Det er let for kvinder at intimidere mænd med deres overlegne følelsemæssige intelligens - og ja så kan det gå galt i kanen. Brug det gamle kvindetrick - se på manden som en hund - han skal hele tiden have at vide, han er fantastisk med ros og godbider.

Men ellers må vi tilbage til din gamle idé med at anmelde mændene her på EG (I gør det jo allerede i "skurvognen") - og så kan du vælge fra puljen med gode anmeldelser - det gør vi jo :-D :-D :-D :-D :-D :-D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Beelzeb8b
DETH skrev, for 30 minutter siden:

Nap en grim mand næste gang, vi er tvunget til at arbejde for det ;)

Jeg er frisk!

de8288148e8ac68bca9cfe38ccb139e6.jpg

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ha ha Cage, ER god til ros og godbidder. Lever i en mandeverden på job og har "kun" født sønner, så ved godt hvad, der virker.

Er ikke kun alfa-gener og temperament - er også sød og blid og kælen og kan sende dig et blik, som indikerer, at du er champ og the best ever.

Men mod manglende basic skills kæmper selv denne mizz forgæves.

Er virkelig ikke specielt krævende. SF.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Genboen

 

Du kunne jo overveje en "gang nr. 2" med gutten - og så inden fortælle ham hvad du har af forventninger til ham og hvad han skal gøre for at gøre DIG glad?

Fortæl ham også roligt, at hans fokus skal være at gøre dig glad og tilfreds, så bliver han også selv helt automatisk! ;)

Hvis alt andet er OK med ham, så døm da ikke YT efter 1. forsøg - giv de nødvendige input og find ud af om han er modtagelig og kan tage imod ...

Og lære :)

Så er der da basis for noget mere fremadrettet! :)

Op på hesten igen!

Pøj - pøj

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Også i score og sex er der komme ligestilling, jeg og mange af mine mandlige venner, er edderman,e trætte af "søstjerne kvinder" der godt nok italesætter det fede sexliv, men i forholdet, og i mødet ikke rigtigt kan sætte handling og ord i kontekst...som jeg altid optimistisk siger til drengene, påen igen, du er stadig en flot fyr, så Mizz sjov på en igen, tænker du er et "skår"

kh

Alko....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ved godt, at jeg i en anden tråd for uger tilbage meddelte ret kontant, at jeg stoppede totalt med at være opsøgende.

Har bare så meget krudt i røven, drive og alfa/sexlyst, at jeg i den grad skal tøjle mig selv.

Ville ønske at jeg "bare" kunne vente på at den rette finder mig. Men åh fuck det er så svært. Dur ikke til afholdenhed ift. Intimitet og sex. Ved jo hvor godt det kan være... Og vil ha' min del af kagen. Har en sød tand!

Redigeret af Mizz Skov

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Skriv ind til Signe bentzen i ekstrabladet......mange af brugerne derinde, giver selv gode råd.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mizz Skov skrev, 1 time siden:

ikke leverer "varen"...!

I aften er så ikke første gang, hvor jeg har gjort mig lækker, sprød og all dressed up - i helt privat regi - og har en aftale med en nøje udvalgt mand, som når vi så mødes ikke kan en skid i sengen - lækker krop, veludrustet - top fræk i kommunikationen op til, meeeeeeeen... Jeg må endnu engang køre hjem utilfredsstillet.

Kom nu ind i kampen, søde, lækre frække mænd. Det er sgu ikke raketvidenskab. Der burde udbydes et kursus i Gymnasiet "basic skills - sådan tilfredsstiller du en Q" - og så kan i ta' den derfra.

Måtte bare ha' det UD - kunne skrige i frustration.

Han fik jo selvfølgelig det, han kom for - haha. Ordspil... so not my night.

Hej Mizz Skov du må sende dem til boghandel eller biblioteket efter  cunnilingus bedre oralsex  af Ian Bendtsen inden jeres møde;-)   http://www.bogpriser.dk/cunnilingus_ian-bendtsen

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...