Hop til indhold
Gæst

Ahrrrrr, magter ikke mænd, som

Recommended Posts

Gæst
Prinz skrev, den 22. jul. 2016 at 16:12:

Nu har Mizz jo selv mere end antydet at hun tænder på mænd der ikke er fedterøve ;) 

Jeg vil dog anbefale noget mere sofistikeret end McDonalds :D 

Held og lykke til dig/jer :) 

PS: uanset om du/i får held med forehavendet, vil jeg garantere at Mizz vil nyde opmærksomheden :wub: 

Tak, fordi du kærer dig om mit ve og vel. Og hvad jeg spiser, for at bibeholde mine former. Og hvilken kvinde nyder ikke opmærksomhed - uanset om det er for en kort stund., som her, smiler sødt og spinder en anelse. Mijauu.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cage skrev, for 2 timer siden:

Ja - det er s.. typisk - og hvorfor har vi ikke hørt et ord fra den gode mizzzz?

Cage det skuffer mig en anelse at når jeg hjælper dig (skyldte dig vist) at du så opfører dig alt andet end sofistikeret og i stedet er en lille hanhund der bjæffer for at få opmærksomhed ;) 

Jeg kender ingen anden kvinde der så tydeligt viser mellem linjerne når hun er "in heat". Dog altid sofistikeret, aldrig vulgært!

Hav tålmodighed og grib det rigtige tidspunkt  :wub: 

Redigeret af Prinz

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
DETH skrev, den 22. jul. 2016 at 16:40:

Hahah det har sku snart ikke været til at komme til for stor snak, og så har Mizz selv haft skeen i hånden hele tiden :lol: You go girl :D 

Ja, der er været pudsigt at følge i udvekslingen af kommentarer - fuldstændig out of my hands. Og du har ganske ret @DETH - jeg er proaktiv og søger løsninger, når der er noget, som jeg VIL ha, så får jeg det, som hovedregel. Lever livet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Cage skrev, den 22. jul. 2016 at 16:55:

Ja - det er s.. typisk - og hvorfor har vi ikke hørt et ord fra den gode mizzzz?

... Restituerer... - fik for lidt søvn i nat!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Prinz skrev, for 4 minutter siden:

Cage det skuffer mig en anelse at når jeg hjælper dig (skyldte dig vist) at du så opfører dig alt andet end sofistikeret og i stedet er en lille hanhund der bjæffer for at få opmærksomhed ;) 

Jeg kender ingen anden kvinde der så tydeligt viser mellem linjerne når hun er "in heat". Dog altid sofistikeret, aldrig vulgært!

Hav tålmodighed og grib det rigtige tidspunkt  :wub: 

Ha ha ha @Prinz - man skal altid huske, at det man læser på anonyme sites, har omtrent samme sandhedsværdi som Ekstra Bladet, og samme fordækthed som NSA dokumenter (altså inden Snowden) 

 

Og du er ikke i gæld kære Prinz, jeg et en stor dreng :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Alkoholikeren skrev, den 22. jul. 2016 at 17:48:

Fordi mizzen spinder et andet sted mæt og tilfreds....

Du er jo skarp - spinder og samler kræfter. Mødte en fyrig hankat, som bibragte stor stor nydelse. Igen og igen og igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Mizz Skov skrev, for 9 minutter siden:

... Restituerer... - fik for lidt søvn i nat!!!

Uha - springer mizzzzzzz'en sin skønhedssøvn over? 

Redigeret af Cage

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Cage skrev, den 22. jul. 2016 at 19:58:

Uha - springer mizzzzzzz'en son skønhedssøvn over? 

Kun, når der er rigtig god grund til. Med den rette er jeg meget smidig og vover pelsen...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Mizz Skov skrev, for 1 minut siden:

Kun, når der er rigtig god grund til. Med den rette er jeg meget smidig og vover pelsen...

Synes ellers at erindre at denne mizzzzzzz er uden pels 8-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Cage skrev, for 3 minutter siden:

Synes ellers at erindre at denne mizzzzzzz er uden pels 8-)

Find nu for satan det værelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
johanneseb skrev, for 2 minutter siden:

Find nu for satan det værelse

Altså hvis man ikke må være lummer på EG????

Jeg er i chok :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Cage skrev, for 1 minut siden:

Altså hvis man ikke må være lummer på EG????

Jeg er i chok :roll:

Jeg er bange for du eksploderer, og splatter det hele ud over skærmen, hvilket forekommer mig at være spild.

;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
johanneseb skrev, Lige nu:

Jeg er bange for du eksploderer, og splatter det hele ud over skærmen, hvilket forekommer mig at være spild.

;)

Ha ha ha ha ha - kan ikke huske det nogensinde har været spild 8-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cage skrev, for 11 minutter siden:

Synes ellers at erindre at denne mizzzzzzz er uden pels 8-)

Har du set "den" ?

Havde hun ikke et projekt om at tage billeder af rovdyret i "vokse perioden" ?  :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
holstebronx skrev, Lige nu:

Har du set "den" ?

Havde hun ikke et projekt om at tage billeder af rovdyret i "vokse perioden" ?  :D 

Erindrer ikke at hun opfyldte sit løfte. Husker det faktisk ikke. Der var mange EG kvinder, der var med i den tråd. Hed den 'hår på legepladsen' måske?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

@johanneseb / @Cage

Boys, boys, boys. Ro på nu. Lad os bare lukke den her. Jeg er ikke længere i underskud på den sexuelle front og tiltroen til mænds formåen er genoprettet ret så eftertrykkeligt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cage skrev, for 7 minutter siden:

Erindrer ikke at hun opfyldte sit løfte. Husker det faktisk ikke. Der var mange EG kvinder, der var med i den tråd. Hed den 'hår på legepladsen' måske?

Det kan jeg sgu ikke huske :) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
holstebronx skrev, den 22. jul. 2016 at 20:29:

Det kan jeg sgu ikke huske :) 

 

Og om jeg er glat eller har pels kan sgu da vist ikke være et kardinalpunkt, vel...!!! lige nu er jeg bare ØM.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mizz Skov skrev, for 14 timer siden:

Og om jeg er glat eller har pels kan sgu da vist ikke være et kardinalpunkt, vel...!!! lige nu er jeg bare ØM.

For denne store mand, er det næsten uendelig vigtigt... Om der er eyeliner, eller foundationen driller, er ubetydelige detaljer..

Men hvordan 'frisuren' er dernede, er alt afgørende. Jeg kan ikke med én, som bare vil være glat altid.

Et kardinalpunkt jo deeet. . Og det mener jeg seriøst :P

KF. 

Redigeret af KF

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cage skrev, den 22/7/2016 at 09:21:

Uha @KnudSan - jeg er jo på vej ud af gamet, så en anden må tage en for holdet, hvis altså @Mizz Skov er til at overtale til et nyt forsøg... 

Som jeg har forstået dig, så har du intentioner om at koncentrere dig om elskerinder i fremtiden. @Mizz Skov er jo netop ikke glædespige, og derved har H.un vel også krav på din interesse. Og denne her bør du ikke tage for holdet, men for @Cage  .

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Midtj skrev, 1 time siden:

Som jeg har forstået dig, så har du intentioner om at koncentrere dig om elskerinder i fremtiden. @Mizz Skov er jo netop ikke glædespige, og derved har H.un vel også krav på din interesse. Og denne her bør du ikke tage for holdet, men for @Cage  .

 

Tak for tilliden @Midtj, men den gode @Mizz Skov har jo allerede proklameret sin genskabte tillid til vores køn - så nogen har sikret, at vi kan bevæge os på EG nogenlunde uden for mange revselser. 

Desuden er jeg øm over hele kroppen efter, at min forgaffel knækkede på min mountainbike, med et styrt til følge efter bare 200 meters kørsel.

Og nu har jeg altså ikke flere undskyldninger - og hold så op med at forfølge mig :-D :-D :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...