Hop til indhold
Gæst

Ahrrrrr, magter ikke mænd, som

Recommended Posts

Mizz Skov skrev, for 31 minutter siden:

 

Om midtj ville 'vælge' mig som en af drengene, griner. Tror jeg nu ikke. Han kunne jo selvfølgelig ta' en for holdet skraldgriner. Hvis han ellers fik lov. Er jo netop ikke lyserød, så han ville skulle score mig ude i virkeligheden - straks sværere. Ikke frit valg på alle hylder.

score dig. Her har jeg tilbudt dig alt mulig, charmeret dig og givet dig komplimenter. Det er ikke nemt.

Men kunne du falde for sådan en 153cm høj charmetrold med skæve tænder, halvmåne og 97kilo rene muskler? I så tilfælde vil jeg invitere dig på McDonalds og alt mulig.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Mizz Skov skrev, for 10 timer siden:

Er jo netop ikke lyserød, så han ville skulle score mig ude i virkeligheden - straks sværere. Ikke frit valg på alle hylder.

Av av av - kan De scores Mizzzzzzz Skov. Uddel gerne nogle tips til læserskaren :wub:

Redigeret af Cage

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Cage skrev, for 4 timer siden:

Av av av - kan De scores Mizzzzzzz Skov. Uddel gerne nogle tips til læserskaren :wub:

De kan jo selv prøve, dear Cage. Måske jeg er interesseret... - Der er (fornemmer jeg) tilpas med alfa-gener hos dig til at, du bør ha' en rimelig fair chance for succes. Dare you ;-) - det er jo langt fra sikkert, at jeg er din type.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Mizz Skov skrev, for 22 minutter siden:

De kan jo selv prøve, dear Cage. Måske jeg er interesseret... - Der er (fornemmer jeg) tilpas med alfa-gener hos dig til at, du bør ha' en rimelig fair chance for succes. Dare you ;-) - det er jo langt fra sikkert, at jeg er din type.

De er så fræk Mizzzzzzz. Tak for tippet, måske engang vi kan lade det komme an på en prøve :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
nipsis skrev, den 17. jul. 2016 at 14:40:

Jeg har en kammerat der seer godt ud. Han er seriøst mega ligeglad med hvordan de kvinder han er i seng kan lide samlejet bagefter. Da (som han selv siger det) der er høj efterspørgsel på ham! og yeps vi andre grimrianer kæmper virkelig en hård kamp!

kender godt den type mænd. arrogancen vil ingen ende tag. De ender med at blive uattraktive i mine øjne. Men af og til er der jo bare 'ham der' som man bare MÅ ha. Så er det jo med at gi ham en oplevelse, som han aldrig glemmer. Griner... - og så glemme ham! tjek.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej @Mizz Skov  her er den perfekt "mand" men du skal lige vente til 2025 :lol::lol::lol:

 
safe_image.php?d=AQAfeGcECE99vvtE&w=461&
Sex with a humanoid robot will become common practice by 2025, even overtaking sex between humans, says futurologist Ian Pearson. His report on…
Redigeret af Krone

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Robotsex, nej tak. Det bliver liiiige kunstigt nok til denne mizz. Og hvem gider vente i 9+ år på sex.....?? not me. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Mizz Skov skrev, den 19/7/2016 at 16:27:

Robotsex, nej tak. Det bliver liiiige kunstigt nok til denne mizz. Og hvem gider vente i 9+ år på sex.....?? not me. 

Håber da så sandelig, at den frække mizzzzzzz ikke skal vente 9 år på sex, det lyder som en rædselsfuld ventetid. 

Vi mænd har brug for, at vores image bliver rettet op, efter den oplevelse @Mizz Skov blev udsat for, og en robot er vel næppe svaret?  Håber at nogle hulebrødre tager det på sig, at genoprette mizzzzzzz'ens tillid til vores køn. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cage skrev, for 38 minutter siden:

Håber da så sandelig, at den frække mizzzzzzz ikke skal vente 9 år på sex, det lyder som en rædselsfuld ventetid. 

Vi mænd har brug for, at vores image bliver rettet op, efter den oplevelse @Mizz Skov blev udsat for, og en robot er vel næppe svaret?  Håber at nogle hulebrødre tager det på sig, at genoprette mizzzzzzz'ens tillid til vores køn. ;)

Hallo @Cage Som en af os fantastiske hulebrødre, så vil mit forslag da være, at du tager lyssværdet frem og i vores køns tjeneste, giver Mizz tilliden tilbage til os og dermed viser vi ikke er "det svage køn" ;-)

Et mere jordnært skriv til dig Cage denne gang :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
KnudSan skrev, for 6 minutter siden:

Hallo @Cage Som en af os fantastiske hulebrødre, så vil mit forslag da være, at du tager lyssværdet frem og i vores køns tjeneste, giver Mizz tilliden tilbage til os og dermed viser vi ikke er "det svage køn" ;-)

Et mere jordnært skriv til dig Cage denne gang :-D

Uha @KnudSan - jeg er jo på vej ud af gamet, så en anden må tage en for holdet, hvis altså @Mizz Skov er til at overtale til et nyt forsøg... 

Redigeret af Cage

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cage skrev, for 8 minutter siden:

Uha @KnudSan - jeg er jo på vej ud af gamet, så en anden må tage en for holdet, hvis altså @Mizz Skov er til at overtale til et nyt forsøg... 

"På vej ud" er jo lig med "endnu ikke ude", hvis man leder efter et "freudian slip". ( ok, det var mange anførselstegn )

Så dit id siger at du godt kan nå det @Cage ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cage skrev, for 8 minutter siden:

Uha @KnudSan - jeg er jo på vej ud af gamet, så en anden må tage en for holdet, hvis altså @Mizz Skov er til at overtale til et nyt forsøg... 

@Cage Jeg er også sikker på, at du Cage, har repræsenteret vore køn på fornemste vis rundt i landet, så det er da ok, at overlade denne mission til en anden 8-)

Men du kan måske alligevel lige nå en enkelt mission inden lukketid :-) Du er jo en gentleman af guds nåde og @Mizz Skov lider (måske).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Melkor1973 skrev, Lige nu:

"På vej ud" er jo lig med "endnu ikke ude", hvis man leder efter et "freudian slip". ( ok, det var mange anførselstegn )

Så dit id siger at du godt kan nå det @Cage ;-) 

Jep - men en nærlæsning af mit indlæg, hvor jeg annoncerer exit, vil afsløre, at jeg kun havde 2 oplevelser tilbage - en er afholdt, den anden er allerede i kalenderen 8-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cage skrev, for 2 minutter siden:

Jep - men en nærlæsning af mit indlæg, hvor jeg annoncerer exit, vil afsløre, at jeg kun havde 2 oplevelser tilbage - en er afholdt, den anden er allerede i kalenderen 8-)

Ja lidt røg skal du da have :-)

og rigtig god fornøjelse med the last bang. Er sikker på det bliver mindeværdigt ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Melkor1973 skrev, for 5 minutter siden:

Ja lidt røg skal du da have :-)

og rigtig god fornøjelse med the last bang. Er sikker på det bliver mindeværdigt ;-)

Jeg forudsiger en anmeldelse af mit sidste køb i denne gren af oplevelsesøkonomien ;)

Og som bekendt anmelder jeg kun gode oplevelser..... 

Redigeret af Cage

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cage skrev, for 5 timer siden:

Uha @KnudSan - jeg er jo på vej ud af gamet, så en anden må tage en for holdet, hvis altså @Mizz Skov er til at overtale til et nyt forsøg... 

Har tænkt over din henstilling @Cage men tænker det er nemmere her i sommer varmen, at kontakte en lyserød, de dejlige lyserøde, skal også tilfredsstilles ;-) og nu du trækker stikket (lyssværdet) her, så er der jo en mindre, som nyder,at de skønne GP også får en fuldendt orgasme:-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
KnudSan skrev, for 9 minutter siden:

Har tænkt over din henstilling @Cage men tænker det er nemmere her i sommer varmen, at kontakte en lyserød, de dejlige lyserøde, skal også tilfredsstilles ;-) og nu du trækker stikket (lyssværdet) her, så er der jo en mindre, som nyder,at de skønne GP også får en fuldendt orgasme:-P

@KnudSan, men mig bekendt er Mizz Skov godt nok fremme i debatskoene, men hun er ikke lyserød. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jamen altså, de herrer, i er jo nærmest en hel flok i denne tråd, som indbyrdes får en rigtig hyggesnak, hva. Griner.

Fine kommentarer og betragtninger, men denne  Mizz foretrækker absolut SELV at vælge hvem, der får lov til at penetrere min intimsfære.

Og efter afbrænderen for en uges tid siden, vil jeg blot informere jer om, at jeg pt. ingen nød lider. Er i den grad blevet forkælet og tilfredsstillet. Uden at jeg vil gå i detaljer med hvordan. Det bliver mellem mig og den udvalgte.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cage skrev, den ‎18‎-‎07‎-‎2016 at 07:30:

Av av av - kan De scores Mizzzzzzz Skov. Uddel gerne nogle tips til læserskaren :wub:

Nu har Mizz jo selv mere end antydet at hun tænder på mænd der ikke er fedterøve ;) 

Jeg vil dog anbefale noget mere sofistikeret end McDonalds :D 

Held og lykke til dig/jer :) 

PS: uanset om du/i får held med forehavendet, vil jeg garantere at Mizz vil nyde opmærksomheden :wub: 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cage skrev, for 50 minutter siden:

@KnudSan, men mig bekendt er Mizz Skov godt nok fremme i debatskoene, men hun er ikke lyserød. 

Nej, jeg har tjekket @Mizz Skov s farve @Cage og er derfor også helt sikker på, at det er nemmere at kontakte en lyserød :-P. Selvom jeg er en som er ret vild med varmen, snupper jeg den nemme løsning her i varmen og der er jo heller ikke kommet nogle score trick fra dig endnu Cage :-D.

Tak til MIZZ Skov for, at vi må låne tråden til, at hygge os i, dejligt ;-)

Mizz Skov skrev, for 30 minutter siden:

Jamen altså, de herrer, i er jo nærmest en hel flok i denne tråd, som indbyrdes får en rigtig hyggesnak, hva. Griner.

Fine kommentarer og betragtninger, men denne  Mizz foretrækker absolut SELV at vælge hvem, der får lov til at penetrere min intimsfære.

Og efter afbrænderen for en uges tid siden, vil jeg blot informere jer om, at jeg pt. ingen nød lider. Er i den grad blevet forkælet og tilfredsstillet. Uden at jeg vil gå i detaljer med hvordan. Det bliver mellem mig og den udvalgte.

Også dejligt at vi ikke lige skal bekymre os mere om MIZZ Skov velbefindende lige nu. :-D

Redigeret af KnudSan

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hahah det har sku snart ikke været til at komme til for stor snak, og så har Mizz selv haft skeen i hånden hele tiden :lol: You go girl :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
KnudSan skrev, for 38 minutter siden:

Nej, jeg har tjekket @Mizz Skov s farve @Cage og er derfor også helt sikker på, at det er nemmere at kontakte en lyserød :-P. Selvom jeg er en som er ret vild med varmen, snupper jeg den nemme løsning her i varmen og der er jo heller ikke kommet nogle score trick fra dig endnu Cage :-D.

Tak til MIZZ Skov for, at vi må låne tråden til, at hygge os i, dejligt ;-)

Også dejligt at vi ikke lige skal bekymre os mere om MIZZ Skov velbefindende lige nu. :-D

Ja - tak til @Mizz Skov for dette tråd misbrug - og tillykke med tilfredsstillelsen. Antager at vort køns ry har det lidt bedre nu?

Og @KnudSan - tak for "spørgsmålet" om scoretrick. Der er ingen trick ift. gp'ere ;-) ..... Og de andre er hemmelige - læs 'jeg aner det ikke' :-D

Redigeret af Cage

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
DETH skrev, for 13 minutter siden:

Hahah det har sku snart ikke været til at komme til for stor snak, og så har Mizz selv haft skeen i hånden hele tiden :lol: You go girl :D 

Ja - det er s.. typisk - og hvorfor har vi ikke hørt et ord fra den gode mizzzz?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Fordi mizzen spinder et andet sted mæt og tilfreds....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cage skrev, for 1 time siden:

Ja - det er s.. typisk - og hvorfor har vi ikke hørt et ord fra den gode mizzzz?

Er ret sikker på, at hvis MIZZ Skov havde kommenteret på vores misbrug af denne tråd, været aktiv "debatten", så havde vores tanker og fantasi været drejet 100 % på @Mizz Skov og må indrømme meget af det som MIZZ skriver, både i denne tråd og i andre af hendes tråde, det tænder da, så kære MIZZ bliv ved med det ;-)

Måske det sidste fra mig i denne tråd, du er jo glad og tilfreds igen og du kan læse, at selvom vi måske lige for et kort moment snuppede tråden, så er vi meget glade på dine vegne og har ro i sindet :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...