Hop til indhold
Gæst

Ahrrrrr, magter ikke mænd, som

Recommended Posts

Mizz Skov skrev, den 7/12/2016 at 19:50:

...Måtte bare ha' det UD - kunne skrige i frustration.

Han fik jo selvfølgelig det, han kom for - haha. Ordspil... so not my night.

Trods alt et eller andet sted rart, at det ikke kun er os gutter der trækker nitten i ny og næ..

En af grundende til jeg holder mig til den samme skønne kvinde hver gang, (næsten, man skal jo også leve).

Men erindringen om dengang jeg fandt en klump sammenrullet køkkenrulle i skeden på en GP, er ætset ind i min hjernes skrækcenter ;-)

KF.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Jernsvinet skrev, den ‎13‎-‎07‎-‎2016 at 08:15:

Nu er der stor forskel på hvordan I kvinder vil ha` det og hvordan I hver især kommer op at ringe - men intet tænder en mand mere end en kvinde, der fortæller ham, hvordan hun gerne vil have det :)

Kære hr. Jernsvin

du ved efterhånden da vist, (hvis du har fulgt bare lidt med herind), at jeg ikke er den mundlamme type

Hvis der er noget, jeg vil ha', så siger jeg det. Hvis ikke direkte med ord, så med kropssprog, lyde og mit åndedræt.

Men jeg skal da nok bestræbe mig på at være endnu tydeligere i min nonverbale kommunikation fredadrettet. Til alles tilfredshed ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
KF skrev, for 5 timer siden:

Trods alt et eller andet sted rart, at det ikke kun er os gutter der trækker nitten i ny og næ..

En af grundende til jeg holder mig til den samme skønne kvinde hver gang, (næsten, man skal jo også leve).

Men erindringen om dengang jeg fandt en klump sammenrullet køkkenrulle i skeden på en GP, er ætset ind i min hjernes skrækcenter ;-)

KF.

 

åhr. Wadr. Stakkels dig. So not Nice.

Men afveksling er nu en udmærket ting, KF.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mizz Skov skrev, for 1 time siden:

Hvis ikke direkte med ord, så med kropssprog, lyde og mit åndedræt.

Jeg har fået en ny og virkelig sød veninde, der kan elske i timevis - især hvis hun må sidde øverst - jeg ved bare næsten aldrig om hun er ved at komme/er kommet, men jeg kan lugte, når hun bliver godt opstemt, da hun så får en lidt dårlig ånde/anderledes ånde. Normalt har hun ellers ikke dårlig ånde overhovedet - og det er heller ikke decideret dårlig ånde - men bare noget der ligesom kommer helt fra dybet af lungerne ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hybris
Mizz Skov skrev, den ‎12‎-‎07‎-‎2016 at 22:48:

Ved godt, at jeg i en anden tråd for uger tilbage meddelte ret kontant, at jeg stoppede totalt med at være opsøgende.

Har bare så meget krudt i røven, drive og alfa/sexlyst, at jeg i den grad skal tøjle mig selv.

Ville ønske at jeg "bare" kunne vente på at den rette finder mig. Men åh fuck det er så svært. Dur ikke til afholdenhed ift. Intimitet og sex. Ved jo hvor godt det kan være... Og vil ha' min del af kagen. Har en sød tand!

Den rette skriver du ?

Nej jeg ved lige præcist hvad du skal have søde ven.

10 pikke på én gang - også kaldet et gang bang.

Så er du kureret for din liderlighed, når der er gået 2 timer.

Det garanterer jeg for .....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hybris skrev, for 3 minutter siden:

Den rette skriver du ?

Nej jeg ved lige præcist hvad du skal have søde ven.

10 pikke på én gang - også kaldet et gang bang.

Så er du kureret for din liderlighed, når der er gået 2 timer.

Det garanterer jeg for .....

Jamen - så må vi da håbe hun ikke indlader sig på den galej :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mizz Skov skrev, den 12/7/2016 at 19:59:

vil nok skabe furore, hvis jeg stiller op på GYM og udbreder mig om den slags. De kunne jo blive chokerede -,de unge mænd. Mænds hjerner er jo først færdigudviklede omkring 23 års alderen.

Og de ville nok tabe næse og mund, hvis jeg var helt ærlig ned i de mindste detaljer.

Men ideen er købt. Måske som aftenskole kursus SF.

Jeg er overbevist om, at en sådan kursus vil blive en sællert i AOF eller i den lokale ungdomsklub. Og da folkeskoleloven pådutte skolerne, at have øget fokus på fysiske aktiviteter,  ville sådanne lektioner jo være oplagte. Det ville også være med til at holde de unge mere concentreret om uddannelse. 

Mizz Skov skrev, den 12/7/2016 at 20:04:

 

Må bare klare det selv. Godt jeg er en handy-woman.

Den vil jeg have på nerhinden hele weekenden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Hybris skrev, den 15. jul. 2016 at 23:54:

Den rette skriver du ?

Nej jeg ved lige præcist hvad du skal have søde ven.

10 pikke på én gang - også kaldet et gang bang.

Så er du kureret for din liderlighed, når der er gået 2 timer.

Det garanterer jeg for .....

Ha, ha, smiler. Kureret, siger du... - hvis jeg fik så meget pik, så koncentreret, så ville jeg nok blive mæt for en stund. Men hvor længe den mæthedsfornemmelse ville vare, kan jeg ikke svare kvalificeret på. Har jo ikke prøvet. Og ved ikke helt om jeg er til den slags. 

Min løsning bliver nok nærmere at finde tilbage i rollen som fast elskerinde for en eller flere mænd. Det trives jeg fantastisk med. Så ved både han og jeg, hvad vi får - stor nydelse uden hastværk - et åndehul i hverdagen. Her er jeg 100% mig selv. Åbent og ærligt - uden filter.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har en kammerat der seer godt ud. Han er seriøst mega ligeglad med hvordan de kvinder han er i seng kan lide samlejet bagefter. Da (som han selv siger det) der er høj efterspørgsel på ham! og yeps vi andre grimrianer kæmper virkelig en hård kamp!

Del dette indlæg


Link til indlæg
nipsis skrev, for 1 time siden:

...og yeps vi andre grimrianer kæmper virkelig en hård kamp!

Eller smutter indom den lokale GP :P

KF.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mizz Skov skrev, den 16/7/2016 at 10:59:

Ha, ha, smiler. Kureret, siger du... - hvis jeg fik så meget pik, så koncentreret, så ville jeg nok blive mæt for en stund. Men hvor længe den mæthedsfornemmelse ville vare, kan jeg ikke svare kvalificeret på. Har jo ikke prøvet. Og ved ikke helt om jeg er til den slags. 

 

Nu, hvor du jo nærmest er en af gutterne, skal vi så ikke se at finde ud af det?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Midtj skrev, den 17. jul. 2016 at 16:19:

Nu, hvor du jo nærmest er en af gutterne, skal vi så ikke se at finde ud af det?

skraldgriner - åh, tak. det er jo næsten et kompliment. Og nej, vi skal ikke finde ud noget i den retning pt. knuzzzzz

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mizz Skov skrev, for 11 minutter siden:

skraldgriner - åh, tak. det er jo næsten et kompliment. Og nej, vi skal ikke finde ud noget i den retning pt. knuzzzzz

Ja nu har jeg jo heller aldrig prøvet noget lignende, Men jeg ville naturligvis gerne hjælpe. På samme måde som du vel ville stille op for mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Midtj skrev, 1 time siden:

Ja nu har jeg jo heller aldrig prøvet noget lignende, Men jeg ville naturligvis gerne hjælpe. På samme måde som du vel ville stille op for mig.

BROS-BEFORE-HOES.jpg 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
DETH skrev, den 17. jul. 2016 at 20:09:

BROS-BEFORE-HOES.jpg 

  How how. Hvis jeg ikke var i særdeles godt humør i dag, så kunne dette indslag godt opfattes som 'spam'. Men på den anden side, så er mine nærmeste veninder også ALTID mit 1. valg og derefter en lækker mand. - Allerøverst vil dog altid være mine sønner. Går igennem ild og vand for dem!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mizz Skov skrev, for 3 minutter siden:

  How how. Hvis jeg ikke var i særdeles godt humør i dag, så kunne dette indslag godt opfattes som 'spam'. Men på den anden side, så er mine nærmeste veninder også ALTID mit 1. valg og derefter en lækker mand. - Allerøverst vil dog altid være mine sønner. Går igennem ild og vand for dem!

Hvis dine veninder er så nære, så inviterer du da blot dem med.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mizz Skov skrev, for 7 minutter siden:

  How how. Hvis jeg ikke var i særdeles godt humør i dag, så kunne dette indslag godt opfattes som 'spam'. Men på den anden side, så er mine nærmeste veninder også ALTID mit 1. valg og derefter en lækker mand. - Allerøverst vil dog altid være mine sønner. Går igennem ild og vand for dem!

Jeg kan da virkelig ikke moderere mine indlæg efter hvad humør du er i :D  

Det var nu bare en hentydning til at midtj ville springer på en af gutterne, læs dig, i stedet for en lyserød ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Midtj skrev, den 17. jul. 2016 at 20:58:

Hvis dine veninder er så nære, så inviterer du da blot dem med.

Dejligt med SÅ meget latter i dag. Det kommer så ikke til at ske.

Selvom du garanteret ville savle over dem. :-D - tre lækre, voksne kvinder på hver sin måde.

Mig og mine to nærmeste veninder. De har de laaaaaange, slanke stænger, mine er muskuløse. De har store saltvandsimplantater, mine er ægte, de er blondiner, jeg er brunette, de er ret høje, jeg er en bette skid. De er i forhold, jeg er single.

Tilsammen har vi født 7 sønner!! Vi kan fortælle hinanden ALT og være uenige uden det påvirker vores fællesskab. Vi hiver hinanden op, når den anden er nede. Jubler, når det går godt. Er ikke misundelige, men ærlige. Forsøger ikke at lave hinanden om. Respekt for det enkelte individ og hinandens særheder og individualitet. Ups. der røg jeg vist ud af en tangent... sorry. smiler stadig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
DETH skrev, den 17. jul. 2016 at 21:04:

Jeg kan da virkelig ikke moderere mine indlæg efter hvad humør du er i :D  

Det var nu bare en hentydning til at midtj ville springer på en af gutterne, læs dig, i stedet for en lyserød ;) 

Åh, sådan kan det jo også tolkes. my mistake. Der var min tankegang så slet ikke.

Jamen jeg har på trods af min ros omkring 'venindeskabet' ovenfor også altid været 'en af drengene' - ikke så meget pis og tøsefnidder. Har først fået Q's som nære veninder som voksen.

Om midtj ville 'vælge' mig som en af drengene, griner. Tror jeg nu ikke. Han kunne jo selvfølgelig ta' en for holdet skraldgriner. Hvis han ellers fik lov. Er jo netop ikke lyserød, så han ville skulle score mig ude i virkeligheden - straks sværere. Ikke frit valg på alle hylder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mizz Skov skrev, for 5 minutter siden:

Dejligt med SÅ meget latter i dag. Det kommer så ikke til at ske.

 

Okay, men du må give mig, at jeg har gjort en forsøg på at hive dig ud af frustrationen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mizz Skov skrev, for 3 minutter siden:

Åh, sådan kan det jo også tolkes. my mistake. Der var min tankegang så slet ikke.

Jamen jeg har på trods af min ros omkring 'venindeskabet' ovenfor også altid været 'en af drengene' - ikke så meget pis og tøsefnidder. Har først fået Q's som nære veninder som voksen.

Om midtj ville 'vælge' mig som en af drengene, griner. Tror jeg nu ikke. Han kunne jo selvfølgelig ta' en for holdet skraldgriner. Hvis han ellers fik lov. Er jo netop ikke lyserød, så han ville skulle score mig ude i virkeligheden - straks sværere. Ikke frit valg på alle hylder.

Hvis det jeg skriver kan tolkes på to måder, og det ene af dem gør dig tvær, så det ment på den anden måde :) 

Pis og tøsefnider holder vi gerne inde i politik forummet :D 

Hvis jeg var dig, så ville jeg passe på, de midtjyder gir sig ikke så let :lol:  

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Midtj skrev, den 17. jul. 2016 at 21:23:

Okay, men du må give mig, at jeg har gjort en forsøg på at hive dig ud af frustrationen. 

 takker ydmygt. rigtig sødt af dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
DETH skrev, den 17. jul. 2016 at 21:24:

Hvis det jeg skriver kan tolkes på to måder, og det ene af dem gør dig tvær, så det ment på den anden måde :) 

Pis og tøsefnider holder vi gerne inde i politik forummet :D 

Hvis jeg var dig, så ville jeg passe på, de midtjyder gir sig ikke så let :lol:  

 

Nu er Midtjylland jo et stort område. Så noget må de vel kunne strææææææække sig. griner.

Del dette indlæg


Link til indlæg
DETH skrev, for 11 minutter siden:

Hvis det jeg skriver kan tolkes på to måder, og det ene af dem gør dig tvær, så det ment på den anden måde :) 

 

 

Jeg er kommet til at holde af din sarkasme. Men til at starte med havde jeg svært ved at afkode dem.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...