Hop til indhold
Findus

Eroguides fremtid?

Recommended Posts

Pyha, sikkert fordi jeg igår kom til at læse de grønnes opsang i "politik", havde jeg i nat havde jeg havde den mest underlige drøm om et totalt forvandlet Eroguide.

Det var blevet et sørgeligt sted uden humor, uden vilje til at lytte til andet end ens egne fastlåste meninger hvor debattørerne red de samme kæpheste igen og igen og uden den mindste gnist af sex. Ja måske er drømmen lidt svær at beskrive for andre, men heldigvis fik jeg i halvsøvne taget et PrtSc.

Politikguide.jpg

Det var heldigvis kun var en drøm, for sådan kan vores lille fristed da aldrig ende. Politik kan aldrig æde resten af forumet, for vi er her vel fordi vi er interesserede i sex og piger - ikke? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Citat

 

En mulighed kunne være at fjerne hele den afdeling under "Andet", og gemme det under en knap i den øverste "Forum" linje.

Sådan at Andet placeres ved siden af "brugere online".

Så ses intet af det som der skrives om på forsiden, det ses kun af dem der vælger at trykke på knappen.

Man kunne så skrive i den knap, hvad der er af fora, så det kan ses før der klikkes på den.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetvaerk skrev, for 9 minutter siden:

En mulighed kunne være at fjerne hele den afdeling under "Andet", og gemme det under en knap i den øverste "Forum" linje.

Sådan at Andet placeres ved siden af "brugere online".

Så ses intet af det som der skrives om på forsiden, det ses kun af dem der vælger at trykke på knappen.

Man kunne så skrive i den knap, hvad der er af fora, så det kan ses før der klikkes på den.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

 

Haha :D go ide Rejse...eller et nærmest usynligt link, bestående af et "punktum". i overskriften "Eroguide.dk"

Skal vi ikke i "samlet flok" sponsorere den ændring af forums softwaren :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Meget enig. Selvom jeg en sjælden gang skriver noget i politik, synes jeg ikke det passer ind. Vores lille hobby her burde være et samlingspunkt, og ikke skille folk på tværs af politiske holdninger. Der er masser af andre steder på nettet, hvor der kan diskuteres politik, men knap så mange hvor der kan debatteres og anmeldes glædespiger. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg er her primært for at diskutere politik. 

Købesex interesser mig ikke rigtig længere. ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

Jeg kan overhovedet ikke se, hvad formålet er med en POLITIK rubrik på eroguide.dk. Jo, måske hvis det handlede om politiske synspunkter, som havde med prostitution at gøre.

Deltag dog på NATIONEN på eb.dk og udbred jeres politiske synspunkter. Dér er ihvertfald højt til loftet :-)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tristan skrev, 1 time siden:

Jeg er her primært for at diskutere politik. 

Købesex interesser mig ikke rigtig længere. ;) 

Det er fair nok, men hvorfor ikke bruge et af de mange andre fora på nettet, der er til dette? Der vil sikkert være flere synspunkter end herinde, hvor der er to lejre på det vel nok eneste emne der diskuteres i politik. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Elprebsi skrev, for 1 time siden:

Det er fair nok, men hvorfor ikke bruge et af de mange andre fora på nettet, der er til dette? Der vil sikkert være flere synspunkter end herinde, hvor der er to lejre på det vel nok eneste emne der diskuteres i politik. 

Jo, det har du nok ret i.

Det er mest dovenskab og en vanesag, der har gjort, at jeg holder fast i at bruge eroguide, som platform til at diskutere politik. Nu er jeg jo blevet vænnet til at bruge det.

Iøvrigt vil jeg påpege, at grunden til at jeg fandt eroguide og tilmeldte mig i sin tid var, at jeg havde behov for at få svar på mine spørgsmål om købesex og var nysgerrig og interesseret i at udveksle erfaringer og meninger om branchen. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Mange online fora har en kategori med fri debat, hvor man kan diskutere politiske emner og alt mellem himmel og jord. Det er ikke forummets primære formål, men det har det formål at gøre at brugerne bliver længere på sitet og trækker mere trafik til. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

#Findus og andre.

Hvorfor ikke bare glæde jer over, at folk, der er rygende uenige rent politisk, kan finde ud af at agere ganske anderledes, når der snakkes piger, fisse og dertil hørende køb og salg.

Igen igen, lad dog være med at klikke på det politiske forum, hvis I ikke kan lide det, der foregår der.

Jeg kan ikke mindes, hvornår jeg sidst har kigget på trans-, annonce-, SM- eller eventsforum, og det lever både EG og jeg udmærket med. ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Desuden opstod jo Politk-forummet, fordi de andre fora skulle slippe fra politiskt støj og medfølgende afsporinger. Og det har jo lykkets nogenlunde.

At der siden er så intensiv aktivitet i de tre foraene længst ned på siden, skyldes nok paradoksen at mange af dem der godt kan lide at være herinde, enten ikke køber sex, eller ikke har penge nok til det. Det er måske noget med "naughty-by-proxy"  med at være herinde? 8-)

Jeg har på fornemmelsen at her er mange sexkøber-wannabees.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr
Bananas skrev, for 57 minutter siden:

Desuden opstod jo Politk-forummet, fordi de andre fora skulle slippe fra politiskt støj og medfølgende afsporinger. Og det har jo lykkets nogenlunde.

At der siden er så intensiv aktivitet i de tre foraene længst ned på siden, skyldes nok paradoksen at mange af dem der godt kan lide at være herinde, enten ikke køber sex, eller ikke har penge nok til det. Det er måske noget med "naughty-by-proxy"  med at være herinde? 8-)

Jeg har på fornemmelsen at her er mange sexkøber-wannabees.

 

Jeg er her klart kun for politik forummet!!!

Og det skyldes jeg er en sexkøber-wannabe… sølle 14 piger i sidste uge det er jo ikke alverden. Og denne går helt galt kun med 1. Men det skyldes jeg ikke rigtig har penge nok til sexkøb :-D 

Er selv aktiv i politik forummet på godt og ondt… citerede indlæg kunne absolut ikke ramme mere forkert på mig. Og ved flere andre aktive politiske debattører har mange GPér trusser på samvittigheden. Som jeg tidligere har nævnt i en af disse utallige tråde om politikforummet (ja hakke på politikforummet har efterhånden overtaget førertrøjen fra prisdebatter som det hyppigst debatterede) så har jeg kun lavet godt 50 anmeldelser… altså ca 1 hver 3 uge i den tid jeg har været her… og hvis jeg kun skulle logge ind for at skrive eller læse anmeldelser hver 3 uge jamen så ville jeg glemme forummet. Altså skal der være noget andet som trækker en til.

Jeg kunne selvfølgelig poste kattebilleder… poste kaninbilleder… poste vittigheder… poste jeg hader politikforummet indlæg… men jeg har valgt og underholde mig med at diskutere lidt politik og poste indlæg om det  :-) 

Jeg kan undre mig uendelig meget over i har så meget imod politikforummet!!!!!!!!! Er det vitterlig så enormt svært for Jer at undlade at trykke ind på dette underforum??? Altså hvis i ikke besøger politikforummet hvorfor så have noget imod det??? giver jo slet ingen mening…. det virker mere som om i ikke kan lade være med at trykke ind på politikforummet og lade Jer forarge. Lidt ala når de gamle mennesker forarges over de unges tøjvalg, hvor de absolut skal sidde og kommentere på det og lade sig forarge over det fordi de ikke har andet at give sig til.. og et positivt og accepterende sind hvor man lader andre gøre som de har lyst til  er noget de ikke kender til. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liderlig-fyr skrev, for 32 minutter siden:

Jeg er her klart kun for politik forummet!!!

Og det skyldes jeg er en sexkøber-wannabe… sølle 14 piger i sidste uge det er jo ikke alverden. Og denne går helt galt kun med 1. Men det skyldes jeg ikke rigtig har penge nok til sexkøb :-D 

Er selv aktiv i politik forummet på godt og ondt… citerede indlæg kunne absolut ikke ramme mere forkert på mig. Og ved flere andre aktive politiske debattører har mange GPér trusser på samvittigheden. Som jeg tidligere har nævnt i en af disse utallige tråde om politikforummet (ja hakke på politikforummet har efterhånden overtaget førertrøjen fra prisdebatter som det hyppigst debatterede) så har jeg kun lavet godt 50 anmeldelser… altså ca 1 hver 3 uge i den tid jeg har været her… og hvis jeg kun skulle logge ind for at skrive eller læse anmeldelser hver 3 uge jamen så ville jeg glemme forummet. Altså skal der være noget andet som trækker en til.

Jeg kunne selvfølgelig poste kattebilleder… poste kaninbilleder… poste vittigheder… poste jeg hader politikforummet indlæg… men jeg har valgt og underholde mig med at diskutere lidt politik og poste indlæg om det  :-) 

Jeg kan undre mig uendelig meget over i har så meget imod politikforummet!!!!!!!!! Er det vitterlig så enormt svært for Jer at undlade at trykke ind på dette underforum??? Altså hvis i ikke besøger politikforummet hvorfor så have noget imod det??? giver jo slet ingen mening…. det virker mere som om i ikke kan lade være med at trykke ind på politikforummet og lade Jer forarge. Lidt ala når de gamle mennesker forarges over de unges tøjvalg, hvor de absolut skal sidde og kommentere på det og lade sig forarge over det fordi de ikke har andet at give sig til.. og et positivt og accepterende sind hvor man lader andre gøre som de har lyst til  er noget de ikke kender til. 

Selvfølgelig rammer mit indlæg forkert på en hel masse der skriver herinde. Måske tilmed på alle ;-)

Og dit indlæg rammer forkert på mig, i det at jeg ikke har så meget imod politikforumet. Jeg er som skrevet, glad at det har overtaget noget af støjet i de andre fora.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er en af dem som ikke læser i politik forummet, så jeg ville ikke vide om der blev smidt en bombe derinde.

Men andelen af indlæg i det politiske underforum er vist ret højt, set i forhold til antal indlæg i de andre underforums... og sjov & spas / katte billeder har vist en overraskende lav andel.

Har EG eksisteret i 4 år nu ? altså 8 stk. ½ år.

Alle anmeldelser og efterlysninger i DK: 130.367 indlæg, sådan ca. 16.295 pr. ½ år

Generel debat: 81.159 indlæg, sådan ca. 10.000 pr. ½ år

Hyggesnak: 68.511 indlæg, sådan ca. 8.500 pr. ½ år

Politik: 22.016 indlæg, ja...politik har vel eksisteret i ca. ½ år...så tillykke til det hurtigst voksende underforum :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Alle jer der har så ondt i røven over aktiviteten i politik forummet, hvorfor udviser i ikke bare selv lidt mere aktivitet i de forums i mener er så forsømte :) 

Indrøm nu bare at uden politik, ville her sq blive meget stille :P 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Prinz skrev, for 7 minutter siden:

Alle jer der har så ondt i røven over aktiviteten i politik forummet, hvorfor udviser i ikke bare selv lidt mere aktivitet i de forums i mener er så forsømte :) 

Indrøm nu bare at uden politik, ville her sq blive meget stille :P 

Det er princippet...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fisse er godt.. mere fisse er mere godt..

Der er ikke så meget at være uenig om, og så kommer der ikke en milliard indlæg om det :P

KF.

PS. Kondomer er trælse!

Redigeret af KF

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr
holstebronx skrev, for 2 timer siden:

Jeg er en af dem som ikke læser i politik forummet, så jeg ville ikke vide om der blev smidt en bombe derinde.

Men andelen af indlæg i det politiske underforum er vist ret højt, set i forhold til antal indlæg i de andre underforums... og sjov & spas / katte billeder har vist en overraskende lav andel.

Har EG eksisteret i 4 år nu ? altså 8 stk. ½ år.

Alle anmeldelser og efterlysninger i DK: 130.367 indlæg, sådan ca. 16.295 pr. ½ år

Generel debat: 81.159 indlæg, sådan ca. 10.000 pr. ½ år

Hyggesnak: 68.511 indlæg, sådan ca. 8.500 pr. ½ år

Politik: 22.016 indlæg, ja...politik har vel eksisteret i ca. ½ år...så tillykke til det hurtigst voksende underforum :) 

Er du sikker på fremhævede???

Det er bare fordi jeg har oprettet en tråd tilbage i 2014 som ligger i Politikforum. Altså tråde der er mere end 1,5  år gamle fremfor 0,5 år. 

Men korrekt der er mere aktivitet i det forum end de fleste andre

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liderlig-fyr skrev, for 1 minut siden:

Er du sikker på fremhævede???

Det er bare fordi jeg har oprettet en tråd tilbage i 2014 som ligger i Politikforum. Altså tråde der er mere end 1,5  år gamle fremfor 0,5 år...

 

Den er go' nok ;-)

Dengang politikforum blev oprettet, blev alle de politik relaterede tråde man sådan lige fandt frem til i en håndvending, flyttet over i det nye politikforum.

KF.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Deth som kan ødelægge eroguide's fremtid er ikke politik forummet, men alle de idioter som er herinde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tristan skrev, for 4 timer siden:

Deth som kan ødelægge eroguide's fremtid er ikke politik forummet, men alle de idioter som er herinde. 

Med dette udsagn skal jeg da love for, at du bekræftede din egen intelligensmæssige habitus.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Onslow skrev, for 2 timer siden:

Med dette udsagn skal jeg da love for, at du bekræftede din egen intelligensmæssige habitus.

Hmmm den kan umuligt være lavere end din som ligger på sinke niveaue. :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...