Hop til indhold
Findus

Eroguides fremtid?

Recommended Posts

Hej 

Det forum der hedder Politik var i begyndelsen et godt tiltag fra "Førerbunkeren", det fjerne alle politiske indlæg, og undertiden nogle særdeles barske indlæg fra Hyggesnak.

Jeg syntes faktisk det havde en hadsk afsmitning på Hyggesnak. Jeg er da udmærket klar over at man bare kan lade være med at klikke sig ind.

Men over tid har det faktisk skrumpet sig ind til, at være en platkatsøjle for Liberal Alliance politik, hvor indlæggene bliver længere og længere og copy af partipogram m.m.m. Det samme gælder flygtningedebatten. Disse 2 markante "hovedgrupper" har hver sine ½ håndfulde hardcore debattører.

Til ejeren/"Førerbunkeren" - er det virkelig det i vil med Eroguide - lægge server kapacitet  til politiske partiers idelogi, og deraf afledte underemner f.eks. flygtningedebatten - er det virkelig det i vil !?!?!?   - med Eroguide !?!?!?

Jeg mener som det har vist sig, - at udvikle sig til, - hører Politik hjemme i nogle helt andre forum langt væk fra Eroguide,  altså Eroguide uden politik

Jeg har været herinde siden efteråret 2013, og fulgt udviklingen på Eroguide, lad os for gudskyld få det oprindelige Eroguide tilbage, som sådan set drejer sig om en ting : - masser af fremmed fisse - fremmed fisse - fisse - fisse - ny fisse - ny fisse - og dejlige piger - og dejlige piger - osv - - -   og ikke mindst aaaaal de emner der rører sig ude omkring emnet FISSE, - det kan forhåbentlig også medføre at flere GPér har lyst til at vende tilbage - de er ganske enkelt uundværlige herinde  - forstå det så.

Er udmærket klar over, at jeg selv i Politik ind imellem har været særdeles barsk (at jeg aldrig er blevet smidt helt ud af Eg er mig en gåde) - MEN det er altså også ved min egen tilstedeværelse i Politik, at jeg skriver dette indlæg - tiden må være kommet til tiltrængt reflektion hos Ejeren af Eroguide.

MIn holdning : tiden er kommet til lukning af Politik - det havde sin tid på Eroguide

Mange hilsner

Nyder livet

Redigeret af Nyder livet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr
Nyder livet skrev, for 4 minutter siden:

Hej 

Det forum der hedder Politik var i begyndelsen et godt tiltag fra "Førerbunkeren", det fjerne alle politiske indlæg, og undertiden nogle særdeles barske indlæg fra Hyggesnak.

Jeg syntes faktisk det havde en hadsk afsmitning på Hyggesnak. Jeg er da udmærket klar over at man bare kan lade være med at klikke sig ind.

Men over tid har det faktisk skrumpet sig ind til, at være en platkatsøjle for Liberal Alliance politik, hvor indlæggene bliver længere og længere og copy af partipogram m.m.m. Det samme gælder flygtningedebatten. Disse 2 markante "hovedgrupper" har hver sine ½ håndfulde hardcore debattører.

Til ejeren/"Førerbunkeren" - er det virkelig det i vil med Eroguide - lægge server kapacitet  til politiske partiers idelogi, og deraf afledte underemner f.eks. flygtningedebatten - er det virkelig det i vil !?!?!?   - med Eroguide !?!?!?

Jeg mener som det har vist sig, - at udvikle sig til, - hører Politik hjemme i nogle helt andre forum langt væk fra Eroguide

Jeg har været herinde siden efteråret 2013, og fulgt udviklingen på Eroguide, lad os for gudskyld for det oprindelige Eroguide tilbage, som sådan set drejer sig om en ting : - masser af fremmed fisse - fremmed fisse - fisse - fisse - ny fisse - ny fisse - og dejlige piger - og dejlige piger - osv - - -   og ikke mindst aaaaal de emner der rører sig ude omkring emnet FISSE, - det kan forhåbentlig også medføre at flere GPér har lyst til at vende tilbage - de er ganske enkelt uundværlige herinde  - forstå det så.

Er udmærket klar over, at jeg selv i Politik ind imellem har været særdeles barsk (at jeg aldrig er blevet smidt helt ud af Eg er mig en gåde) - MEN det er altså også ved min egen tilstedeværelse i Politik, at jeg skriver dette indlæg - tiden må være kommet til tiltrængt reflektion hos Ejeren af Eroguide.

MIn holdning : tiden er kommet til lukning af Politik - det havde sin tid på Eroguide

Mange hilsner

Nyder livet

Er der nogen som stopper dig fra at skrive om fisse?

kommer der politiske indlæg i dine fissetråde?

Du skaber selv eroguide... Kom med noget interessant under hyggesnak, generel debat og anmeldelser....

Spring det næstsidste forum over ;-) eller det kan du jo ikke kan jeg se. Du skal lige ind og have noget og blive forarget over :-) hvis vi nu fjernede politik forum skal du have fundet dig noget andet at blive forarget over... For du kan jo slet ikke lade være!! Det burde være det nemmeste i hele verdenen at springe et enkelt uinteressant forum over. Men nej, det er åbenbart vanvittig svært at holde sig fra det... 

Der må være noget som drager Jer i politik forummet

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nyder livet skrev, for 21 minutter siden:

Jeg er da udmærket klar over at man bare kan lade være med at klikke sig ind.

Det under mig, at et ellers respekteret handle som dit så ikke bare lader være!

Er det lidt, som LF skriver her ovenfor?

Redigeret af Onslow

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr

For mig bliver det lidt ligesom når Præsten i gamle dage var MEGET FORARGET over letlevende Kvinder. Det var noget utidig griseri som skulle stoppes og straffes! Der fandtes vel ingen bedre måde at gøre det på end pigen måtte afklæde sig stå med røven i vejret og få nogle smæk for at blive disciplineret

Ja så kunne hun lære det!!!! så hun kunne blive en ordentlig kvinde igen…. og præsten sad igen from med hænderne foldet... men hun blev erstattet af den næste kvinde som han kunne blive forarget over :-) for forargelsen vil aldrig stoppe… der skulle findes et nyt "offer"  hvilket også vil gælde såfremt Politikforummet evt måtte forsvinde en dag 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liderlig-fyr skrev, for 9 minutter siden:

For mig bliver det lidt ligesom når Præsten i gamle dage var MEGET FORARGET over letlevende Kvinder. Det var noget utidig griseri som skulle stoppes og straffes! Der fandtes vel ingen bedre måde at gøre det på end pigen måtte afklæde sig stå med røven i vejret og få nogle smæk for at blive disciplineret

Ja så kunne hun lære det!!!! så hun kunne blive en ordentlig kvinde igen…. og præsten sad igen from med hænderne foldet... men hun blev erstattet af den næste kvinde som han kunne blive forarget over :-) for forargelsen vil aldrig stoppe… der skulle findes et nyt "offer"  hvilket også vil gælde såfremt Politikforummet evt måtte forsvinde en dag 

 

Jeg smækker gerne nogle røve, hvis det bliver god orden i verden den vej. Kom med dem bare ;-)

Måske er det en præst EG mangler?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 19 minutter siden:

...Måske er det en præst EG mangler?

Skal vi høre nogen af DF's tidligere MF'er om de er interesserede i hvervet? 

Sorry, den var uimodståelig :P

KF. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 31 minutter siden:

Jeg smækker gerne nogle røve, hvis det bliver god orden i verden den vej. Kom med dem bare ;-)

Måske er det en præst EG mangler?

Sådan en præst? Eller måske Kathrine Lilleør mangler et sogn :D 

 kvindelig præst.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg
DETH skrev, for 51 minutter siden:

Sådan en præst? Eller måske Kathrine Lilleør mangler et sogn :D 

 kvindelig præst.jpg

Så må vi samle op til et sogn. Jeg anmelder mig hermed som degn. Når det regner på præsten ....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Det politiske forum, jeg læser det meget sjældent men det sker, dog ikke for at blive forarget men en overskrift i feeds over nye indlæg kan lokke mig derind som læser. Jeg giver folk ret i at tonen derinde ikke er videre behagelig, det må være noget med når politik kommer på bordet så er det et emne hvor folk har svært ved finde kammertonen, for jeg ser det på andre forummer også hvor der diskuteres politik. Hyggesnak jeg læser det meget sjældent. Sådan er det med flere forummer herinde.

Men min interesse er anmeldelsesforummerne. Der er masser af indlæg om fisse fra alle mulige brugere, jeg har selv gennem min tid forfattet over 20 anmeldelser og besvaret et utal af efterlysninger og fået mange fantastiske tips af mange andre. 

NyderLivets opfattelse forstår jeg og så alligevel ikke. Politik har jo principielt intet med Eroguide gøre, og en hyggespreder er forummet jo ikke.

Omvendt synes en del nok udmærket om forummet siden de er så aktive i det. Det skal man jo også respektere og så kan vi andre springe forummet over.

Nyderlivet og andre har jo netop friheden til helt at undgå det forum og i stedet bruge sin energi på selv at forfatte indlæg om fisse, jeg synes ikke hans navn figurerer særlig tit på anmeldelsesforummerne men i stedet ofte i debatter under generel debat, hvor han tilmed ikke går af vejen for selv at benytte en kedelig tone/facon, helt ærligt Nyderlivet når jeg læser din kritik og opsang så kan jeg kun være enig med Liderligfyr,  om jeg vil det eller ej, men du er selv med til at skabe dette forum som han skriver. Det er masser af indlæg om fisse, som du efterlyser, og det er det mest interessante emne herinde synes jeg og også dig vist, men så kom da noget mere på banen selv med indlæg om dette dejlige emne. Læser du som jeg primært anmeldelsesforummerne og efterlysninger og springer det andet over har du et Eroguide der er fyldt med indlæg om fisse ;) Eroguide for en er også lidt lig med de forummer man læser, læser man ikke det politiske  forum så fylder det meget lidt i ens bevidsthed, prøv det ;)

Redigeret af Aros

Del dette indlæg


Link til indlæg

Trådstarten var selvfølgelig en parodi der skulle rode lidt op i dammen - her er facts:

EG statistik.jpg

Tabellen viser til væksten pr. dag i antal indlæg indenfor de angivne perioder. "Politik" regnes først ind efter 10. marts, hvor overflytningen af gamle politisk indlæg skulle være overstået. Er et politisk indlæg postet tidligere end 10 marts regnes det ind under generel debat / hyggesnak, og tabellen skulle dermed renset for den fejlkilde.

Siden det politiske forum er oprettet er antallet af daglige indlæg i  det underforum fordoblet. Der er nu ca. 100 indlæg dagligt, svarende til ca. hvert 5 indlæg der postes på EG, og målt i tilvækst er "politik" nu klart det største underforum.

Hvorvidt der er skabt mer-aktivitet er svært at sige over så kort en periode, selvom det umiddelbart kunne se således ud. Tallene er formodentlig også for den sidste dels vedkommende påvirket af "Brexit" debatten.

Det er så ikke nogen hemmelighed at jeg betragter "politik" som der ikke har noget at gøre på et sexforum. Jo man kan undgå "Politik" og tak for det. Var "Politik" ikke blevet skilt fra hyggesnak i marts tror jeg der ville have været skabt så meget dårlig stemning at EG var kollapset.

Jeg kan ikke beskrive min holdning bedre end jeg gjorde i juni 2015:

"Der er ikke noget i vejen med et politisk indlæg og en politisk diskussion på EG. Jeg læser dem hvis de er interessante, men deltager aldrig fordi jeg ikke gider diskutere politik. Der er naturligvis heller intet der hindre mig i helt og aldeles at springe de her tråde over og spare mig for ærgelsen - hvad jeg i anden sammenhænge har rådet andre til :)

Men der hvor jeg bliver betænkelig er når politik begynder at fylde det hele, og når de forskellige debattører forfølger hinanden for deres politiske holdninger fra tråd til tråd. På hver eneste avishjemmeside er det den samme triste historie. Alt bliver kommenteret af en fast garde med de samme urokkelige holdninger og fjendskaber og indgår i et frugtesløst og meget lidt interessant evighedsskænderi.

EG er et frirum for os med en ganske speciel interesse, og det er den interesse der holdes os sammen. Der er bogstaveligt talt 100-vis af forums derude hvor man af hjertets lyst kan diskutere blå blok, rød blok, indvandrepolitik, grønne afgifter og hvad man ellers brænder for. Der er bare reelt kun ét sted hvor man kan diskutere køb og salg af sex med ligesindede.

Det jeg har reageret på er, at der uhyre sjældent kommer noget godt ud af politiske diskussioner på nettet. Resultatet er som regel at folk bliver onde på hinanden og ikke kan se den anden som et menneske med holdninger og erfaringer som adskiller sig fra ens egne og som man (måske) kunne lære af, men som DF´eren/racisten/landsbytossen eller den radigale/pladderhumanisten/storbysnobben. Det der er sket herinde i den seneste tid, er efter min opfattelse, at profiler der ligger tæt på hinanden i holdninger til denne verden, og vores rolle i den glider over i at se hinanden som stereotype repræsentanter for en politisk holdning. Personligt er jeg langt mere interesseret i om en debattør herinde i praksis viser, at han opfører sig ordentligt i det små, end hvorvidt han bekender sig til store forkromede idealer. 

Muligvis løser det hele sig af sig selv når valgkampens dønninger har lagt sig :) - men er vi ikke enige om at EG primært har til formål at tage de diskussioner, der relaterer sig til denne verden af køb og slags af sex? - der er såmænd rigeligt at blive uenig om uden at blande den store politik ind i sagen."

Jeg betragter "politik" som et centrum for dårlig stemning og unødvendige fjendskaber herinde. Det er en gøgeunge som på længere sigt vil æde resten af forum op, få de gamle medlemmer til at tie i resignation, og skræmme nye medlemmer væk. Om grænsen går ved 25, 40 eller 50% politiske indlæg skal jeg ikke kunne sige. 

... og så er det iøvrigt sjovt at se hvor lille og overskueligt EG var i begyndelsen :)

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nyder livet skrev, for 8 timer siden:

...Men over tid har det faktisk skrumpet sig ind til, at være en platkatsøjle for Liberal Alliance politik, hvor indlæggene bliver længere og længere og copy af partipogram m.m.m. Det samme gælder flygtningedebatten. Disse 2 markante "hovedgrupper" har hver sine ½ håndfulde hardcore debattører...

Allerførst vil jeg gerne undskylde, at mine indlæg om Liberal Alliance's politik generer dig så voldsomt.

Med erindringen om dit seneste hadefulde indlæg, hvor du bla. kalder mig "et Kynisk Fjols", der "burde skamme sig!!!!!!!!!!!!", (mindre end 12 udråbstegn kunne åbenbart ikke gøre det), kunne det tyde på du har set dig mere sur på LA og undertegnede, end sundt er?

Det er ikke min hensigt at genere nogen overhovedet. :!:

Debatten er vel fri? Sålænge man overholder EG's retningslinier, og navnlig afholder sig fra personangreb.

Jeg føler intet behov for at forsvare, jeg har delt LA's principprogram.. Jeg har i øvrigt også delt Enhedslistens principprogram i sin helhed. Ej heller ser jeg nogen grund til at undskylde at have postet lange indlæg. (hvordan kan det genere nogen, at et indlæg er langt? Lad dog være med at læse det så..)

LA's tilhængere her på EG, er KLART i undertal i forhold til antallet af modstandere. Skal JEG bebrejdes, at disse modstandere ikke poster indlæg om deres egen politik, men udelukkende kritiserer LA??. Hvor er logikken, og argumenterne for det?

Hvis de vil udbrede kendskabet til deres egen politik, så lad dem.. Det ser bare ikke ud til de føler behov derfor.. Og nu skal jeg fortælle dig hvorfor:

VENSTREFLØJEN HAR IKKE NOGEN POLITIK.

Ganske vist kan den tale og tale, så det næsten føles som en uendelighed.

Men det, den siger, er ikke politik. Det er for langt hovedpartens vedkommende FORDØMMENDE MORALISME og PSYKOLOGISERING vedr. andres politik.

Venstrefløjen kan med andre ord fortælle os og resten af verden, at den har en bedre moral end os, hvorfor vi rent logisk har en dårligere moral end den.

Og så kan den forklare os, at vi fejler et eller andet. Vi lider af en fobi. Eller af tvangstanker. Eller af andre psykologiske defekter såsom mangel på indsigt i, at andre mennesker er nøjagtig ligesom os.

Når man moraliserer og psykologiserer, får man tiden til at gå. Men man debatterer ikke!.

Det eneste hos venstrefløjen, der vagt minder om politik, er en fælles overbevisning om, at det er godt at have enormt høje skatter.

Derfor bliver venstrefløjen selvfølgelig ekstra moraliserende og psykologiserende, når man problematiserer dette.

Og ved du hvad Nyder Livet, det tager jeg med uden at pive!.

Hvis mine indlæg i politikforum pisser din blindtarm så meget af, hvorfor sætter du mig så ikke på din blokeringsliste? Alternativt, som også andre har foreslået, undlader at klikke ind i politikforum.

Bedste Hilsner

Kynisk Fjols

 

Redigeret af KF

Del dette indlæg


Link til indlæg

Udfordringen ved det politiske subforum er vel mere, at de faste beboere forvilder sig ud på resten af EG, hvor nag og paranoia følger med ud. :)

Som flere af de politiske "fastlæggere" gør opmærksom på, så kan vi andre holde os ude.

I forlængelse af denne tankegang kunne det være dejligt, hvis @Administrator overvejede at fjerne nye indlæg fra politik subforum fra den generelle oversigt over nye indlæg.

De ivrige og politisk interesserede skal nok holde sig opdateret alligevel :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Display skrev, for 19 minutter siden:

...I forlængelse af denne tankegang kunne det være dejligt, hvis @Administrator overvejede at fjerne nye indlæg fra politik subforum fra den generelle oversigt over nye indlæg...

Flere brugere tilkendegiver at det irriterer deres blindtarm, at politiktrådene kommer op der, så det kunne være en idé at overveje om de behøves vises i den oversigt. Jeg tror heller ikke nogen af de faste politik læsere/skribenter behøver se indlæggene i oversigten.. vi/de finder dem nok endda.

KF.

Del dette indlæg


Link til indlæg
KF skrev, for 53 minutter siden:

....

Venstrefløjen kan med andre ord fortælle os og resten af verden, at den har en bedre moral end os, hvorfor vi rent logisk har en dårligere moral end den.

...

Bare en lille rettelse: Jeg betragter mig som en stor og glimrende venstrefløj. Men min moral er sgu ikke meget at juble over :?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 8 minutter siden:

Bare en lille rettelse: Jeg betragter mig som en stor og glimrende venstrefløj. Men min moral er sgu ikke meget at juble over :?

Nu er du jo heller ikke en af 'the usual suspects' når det kommer til at prædike moral.. ;-)

KF

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lad mig lige smide nogle tal på bordet, lidt uden 0,16% af vores samlede antal sidevisninger, er på forumkategorien Politik eller emner, som høre derunder. 

Jeg har intet problem, med at fjerne nye indlæg i den pågældende kategori, fra oversigten over nye indlæg. Da dem som ønsker at diskutere politik, nok skal finde frem til nye emner alligevel.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr

I snakker om kampene tages med uden for politisk forum...

Kan i vise/linke nogle eksempler på det?  altså hvor politiske uenigheder skaber konflikt i f.eks anmeldelser… (sådan for nyligt efter forummerne er adskilt)

Jeg var nød til forleden at bede McQueen om at rette i et indlæg i politikforummet! Det skyldes simpelthen han fik det til at fremstå som vi var enige… det er aldrig sket før vi er enige og så fuldstændig mærkelig ud. Trods vore enorme uenigheder rent politisk har vi da aldrig ladet det påvirke hinandens anmeldelser, postede billeder eller på anden vis sneget sig udenfor politik. Jeg har heller ikke set andre tage kampene med udenfor politikforummet de sidste par måneder, men formoder i kan finde massevis eksempler de sidste måneder på kampe som er taget med udenfor politikforummet siden flere af Jer udtaler sådan…. kan finde et enkelt eksempel selv, i denne tråd, hvor  nu slettede Tristan er efter DETH, men synes nu langt fra det er udbredt

Tror det ville være en ganske god ide hvis politiske indlæg ikke fremgår over listen over nye indlæg…. 

 

Redigeret af Liderlig-fyr

Del dette indlæg


Link til indlæg
Administrator skrev, 1 time siden:

Jeg har intet problem, med at fjerne nye indlæg i den pågældende kategori, fra oversigten over nye indlæg. Da dem som ønsker at diskutere politik, nok skal finde frem til nye emner alligevel.

Lyder godt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...