Hop til indhold
Tango4two

Jeg ved, at det er super dårlig stil...

Recommended Posts

Kære alle

En indrømmelse (og jeg er nok ikke den eneste)...

Jeg er gift og har et par unger. Egentlig er jeg glad for mit ægteskab og for min kone, og jeg er ikke i nærheden af at overveje en skilsmisse. Der er faktisk på ingen måder grundlag for det (i hvert fald ikke for mig). Desværre er det bare sådan, at det kører ikke super godt med sexen i ægteskabet - eller dvs. at det er lidt on and off. Måske ikke unormalt efter 6 års ægteskab. Men jeg elsker faktisk min kone, og jeg har stadig lyst til at have sex med hende. 

Nu er det bare sådan, at vi har lidt forskellige præferencer for sex. Det er for så vidt okay, for vi er jo forskellige mennesker. Men skal jeg være helt ærlig, så har jeg det sådan, at jeg lever kun én gang, og jeg kan godt skille sex og kærlighed ad (og det tror jeg nu ikke helt, at min kone kan). Jeg elsker kvinder og jeg elsker sex, men jeg kunne aldrig finde på at gå ud og have en egentlig affære, for så er jeg mentalt et andet sted end hos min kone. Mit behov for sex er derudover også bare meget større end min kones!

Så nu kommer det... fra tid til anden går jeg til en glædespige. Jeg gør det fordi, at jeg syntes at det er sindssyg frækt, fordi at de ser pisse godt ud og fordi at de tilbyder noget andet, end det jeg får derhjemme (som også er godt på sin måde). En del af mig har selvfølgelig pisse dårlig samvittighed, men noget i mig siger også, at hvad hun ikke ved, har hun ikke ondt af. Og som jeg skrev, så kan jeg - helt egoistisk set - godt skille sex og følelser ad. 

Nu er der sikkert nogle der tænker, at hvordan ville jeg have det, hvis min kone var utro. Mit helt ærlige svar er, at det kan jeg godt leve med. Så længe at der ikke er tale om en affære, hvor hun har følelserne med. Sagde min kone, at hun gerne ville prøve en glædesfyr (eller hvad sådan en hedder), så ville det være OK med mig - ja, måske ville jeg finde det lidt frækt. Og var hun en dag i byen med pigerne og endte med at kysse og knalde med en fyr, så ville jeg også sige OK, men havde du følelserne med? Jeg er ikke dobbeltmoralsk. 

Det er måske 3-4 måneder side, at jeg sidst har besøgt en GP. Og før det var det måske 6 måneder. Det er altså ikke noget jeg gør hver og hver anden uge. Hver gang jeg har gjort det, så tænker jeg, at dette her var også sidste gang. Men så sker der noget efter en periode, og så melder lysten sig igen. Og den er der nu! Hvad fan... gør jeg (tror at jeg kender svaret), men er jeg bare et dårligt menneske? Der er ingen der kender til denne side af mig - ikke engang mine venner!

Dertil skal det siges, at jeg syntes faktisk, at jeg i alle andre henseender er en god mand. Jeg passer godt på min familie, jeg elsker mine børn og jeg er i alle andre henseender meget meget trofast. Det er bare denne her lyst til sex. 

Hvad siger I andre? Nogle der kender dilemmaet? Og hvad med GP´erne - støder I tit på dette?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kender det så godt så godt.

Du er ikke alene, og jeg er ret sikker på, at der er rigtig mange, der tænker ligesom dig :-)

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er helt i samme situation. 

Jeg plejer at nogle gange at hæve 100-200 kr over når jeg køber noget, som jeg så gemmer til jeg har nok til en glædespige. Eller hvis jeg får nogle penge som fruen ikke ved noget om. Derudover er det også en god måde at "spare" op på  

Redigeret af beessea

Del dette indlæg


Link til indlæg
okbobobo skrev, for 17 minutter siden:

Hvordan lister i pengene ud fra budgettet ;)  ? har måske ikke fælles økonomi??? 

Har ikke fællesøkonomi.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du beskriver det så godt,Tango4two,  jeg har det på samme måde, har bare været ved samme kone i ca 30 år.

Jeg skal også 'ud i livet' og have noget adspredelse, dog lidt hyppigere end dig, men nøjes med massage og happy ending :-)

Også jeg 'gemmer' lidt penge, hvis der er kommet lidt ekstra ind på kontoen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nimbush

Du er ikke alene i den båd. 

Det kunne lige så godt have været mig der havde skrevet det. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor latterligt det end kan lyde, så er jeg faktisk glad for, at jeg ikke er den eneste. Jeg ved godt, at det ikke retfærdigører hvad jeg/vi gør, men et eller andet sted, så kan jeg godt manipulere mig selv lidt i den retning ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du er altså ikke et dårligt menneske, men du er et menneske: Velkommen til! Sådan er det at være menneske. Man navigerer mellem sine egne "musts" og det ansvar man har overfor andre mennesker. Det er sagtens ikke let, men hvem har sagt det skal være let at være menneske?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes ikke du er ikke et dårligt menneske, du virker tvært imod som et samvittighedsfuldt menneske. 

Vi er stort set i samme båd, dog med den forskel at min hustru sagtens kan finde på at ønske mig god fornøjelse hvis hun ved jeg skal på besøg og også spørge om jeg havde en god aften.

Du får en PB.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er noget ældre end dig tango4two, og jeg har været de samme overvejelser igennem som dig, Jeg har et større behov end min kone, men jeg kunne aldrig finde på at gå ud og få en affære med en kollega eller lignende. Tilbuddene har ligget i luften flere gange for mig, men jeg har altid kunnet dy mig, Jeg elsker min kone og vil ikke risikere af få et kompliceret liv, hvis hun finder ud af noget.

Derimod har jeg i mange år med ujævne mellemrum besøgt dejlige glædespiger og ind imellem thaimassage med forskellige afslutninger. Pigerne har ofte været dejlige og jeg har nydt øjeblikkene og glædet mig til oplevelsen inden og i dagene efter glædet mig over det. Det er så reelt at betale for sex. Man betaler for en oplevelse, og involverer sig ikke på et følelsesmæssigt plan, hvor man overvejer at gå fra sin kone. I modsætning til et kæresteforhold ved siden af sit ægteskab.

De første gange havde jeg da bondeanger i forhold til min kone. Det har jeg ikke mere. Jeg tror, mine oplevelser ved siden af, er med til at stabilisere mit ægteskab.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tango4two,

Dit indlæg kunne lige så godt være skrevet af mig. Vores situationer er stort set identiske, dog har jeg kun prøvet en GP én gang, men har taget tilløb flere gange. Har som dig også den dårlige samvittighed, over for kone og børn. Men min lyst til sex bliver ind i mellem for stor, og for tiden er der helt lukket derhjemme. Så ja, mit andet besøg bliver også snart en realitet. Den eneste grund til det ikke er sket endnu, er kun af praktiske årsager. Enten har jeg ikke haft tid eller penge på lommen, eller også har de piger jeg har udset mig ikke været aktive den dag.

Men du er vist langtfra den eneste. Jeg er også lettet over at høre, at andre gør det samme :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Spørgsmål. Jeg spørger af interesse og uvidenhed, for jeg har ikke haft fast partner, som de fleste af jer.

Men, har i talt med jeres kone om det med at der ikke er nok sex, alternativt prøvet at fyre noget mere op under hende?

Hvis i er åbne om det med det seksuelle, og jeres kone virkelig elsker jer, ville hun så ikke være åben for at tilfredsstille jer og gøre det bedst mulige for jer? Det kunne f.eks. også være at hun så tænkte over det, og måske erkendte at hun ikke havde mulighed for at tilfredsstille jer seksuelt, og selv foreslog alternativer?

Jeg mener også man kan adskille sex og kærlighed, men jeg mener også at vi som mennesker ret tit jager det grønne græs på den anden side af hækken.

 

BB

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Stallone

Jeg kender også alt til den situation. Jeg var gift i en årrække og besøgte indimellem glædespiger. Det startede med fantasien, og jeg brugte nok to år på at tage tilløb til første besøg. De første gange havde jeg enormt dårlig samvittighed, men med tiden blev det mere udramatisk for mig. Det værste var dog alle hemmelighederne, når jeg skulle finde på alibier og ligesom flere af jer andre har beskrevet "smugle" penge ud af fælleskontoen. Den slags er nedbrydende for tilliden i et forhold - meget mere end selve sexen. 

Jeg er ikke i et forhold lige nu, men jeg har besluttet mig for, at det fremover er slut med dobbeltlivet. Jeg bliver nok aldrig 100% monogam rent seksuelt. Det handler ikke om, hvor meget sex jeg får i et forhold - jeg vil altid søge spænding og er simpelthen for vild med at møde nye kvinder. Følelsesmæssigt er det noget andet. Jeg kan sagtens elske én kvinde. Derfor kan glædespigebesøg være en virkelig god løsning og sikkert redde en del forhold. Jeg tror masser af mænd har lyst til sex med mange kvinder og kæmper i det monogame forhold. Personligt har jeg fuldt ud accepteret dette som en del af mig, så jeg kæmper ikke imod mine drifter mere. Så mit råd er: accepter jeres behov, drop den dårlige samvittighed og bliv ved med at elske jeres koner.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Citat

 

Jeg kan godt se alle de dilemmaer, jeg har gået i swinger club med min kæreste, der løste vi problemerne sammen, og fik sex så det halve var rigeligt.

Og så kan vi snakke om at løse tingene sammen  !!! det er en spænende rejse med sug i maven !! men !!n Det kan løse mange, ægteskabelige og andre

problemer. Go tur. Så får konen også noget fremmet !!! Og hvis det kun er jer der har lyst til det er vi jo naive, så gør konen måske det samme !!!

Skruen uden ende  !!!! Pas på jeres ægteskab hvis i holder af det.

Vi har ikke hørt fra de mænd som har misted familie på grund af sidespring el GP besøg, hvor er jeres larmende Fraværd,

Var det alle de GP besøg hver Nu bliver tråden lang.JP

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest singelmanden

Man lever kun en gang, så giv den fuld gas, men pas på ikke at såre nogen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du er mig for 10 år siden. Siden da er ungerne blevet ældre, og der er kommet mere overskud på den seksuelle hjemmefront. Det har nedsat mit behov for GP'ere drastisk således at jeg meget sjældent besøger dem mere, det eneste som jeg stadig kunne finde på er GangBang/sexparties, da de tænder mig enormt og jeg aldrig ville kunne få min kone med på den. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad præcist er dit spørgsmål? 


Hvem skal afgøre om "du er et dårligt menneske?" fremmede på et købesex forum eller folk der kender dig? Hvis mening er vigtigst? :)
Ville din kone/familie/jeres venner syntes du var et dårligt menneske? Jeg ville tro at deres mening er vigtigere?!

Det er alt sammen et valg, den går til den ikke længere går, til den tid kan du så måske spørge dig selv, om det var det værd.
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fred

Jeg er også i helt samme båd og har det helt på samme måde. 

Dejligt at høre at der er andre som har det på samme måde. Var bange for at det var mig det var galt med. :-)

Jeg synes jeg har behov for et frirum - når tingene på arbejde går stærkt og der ikke er meget sex derhjemme.

Det startede nogle år efter at vi var blevet gift og fået børn. En hektisk hverdag hvor hun ikke har den store lyst til sex.

Min kone synes at fransk til hende og mig er ulækkert og det er absolut forbudt. 

Til at begynde med fik jeg kun tantra massage eller andre massager med happy endings. 

Næste skridt var at jeg fik et blow job med gummi og prøvede at slikke mis.

Men på det sidste har jeg gået skridtet videre og jeg har haft min debut på klinik med en sød pige - og det endte med gensidig fransk og dansk. 

De første gange havde jeg enorm dårlig samvittighed. Men den er aftaget - selvom jeg på ingen måde er stolt over det jeg gør. 

Jeg tager altid nogle forholdsregler. Jeg besøger kun danske piger. Jeg dyrker ikke mega eller superfransk. Og besøger ikke piger som har det på menu kortet.

Selvfølgelig er jeg en lille smule bekymret over at slikke mis. Da jeg lige kom hjem fra mit klinik besøg så jeg selvfølgelig en artikel i eb om at flere og flere mænd får kræft i halsen og det bekymre mig da.

Jeg er den bekymrende type :-)

Afslutningsvis har jeg nu prøvet nogle forskellige glædespiger. Og det har været utrolig spændende og givet mig et kick når hverdagen er grå. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Dette issue er 'oppe' og vende med en vis frekvens herinde. 

Lad nu bare være med at ha kronik dårlig samvittighed og nyd livet. I har kun dette ene. Og alt for mange gifte, ellers dejlige kvinder går i seksuel dvale, når der står villa, Volvo og vovse samt 1,8++ barn på menuen. Synd for dem.

Og ja, mænd har da (måske) en større sexlyst, som kan bruges som eviggyldig undskyldning for udenoms ægteskabelig aktivitet.

Gør nu bare, hvad i har lyst til og gå glade hjem til jeres koner og kærester. Glade, tilfredse mænd er nu dejligst!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...