Hop til indhold
TrineMuz

Seriøst, synes det er dårlig stil.

Recommended Posts

Hej ALLE på EG.

i dag har jeg min første vagt i 1,5 mdr i Randers pga læseferie og eksamener. Der har været gode og trælse ting idag. 

Men det som jeg lige bliver lidt sur/irriteret over er at lukke en fyr ind og lukke ham ud igen få minutter senere. Ingen sex mega træls osv. Havde lige været i bad, vasket hår, føntørret det og taget tøj på. Manden lød jo sød og vi havde aftalt ydelse og pris. 

Manden kommer og spørger tager du mobilpay og kan jeg lige få et bad. Ja, klart du kan! Der er jo ikke noget bedre end nyvasket mænd. 

Jeg forslår vi lige ordner betaling inden vi smider tøjet osv. Han tøver så lidt - 1000,- nej, vi aftalte 1100,- ej kom nu. Det jo bare kr.100,- 

jeg gav mig ikke og han gik. 

Helt ærligt vi havde lavet en aftale. Hvorfor skal jeg stå med en Tom tid nu pga dette. Han kunne have sagt det i tlf så kunne vi ha diskuteret det der istedet for ansigt til ansigt.

Det irretere mig meget. Øv altså, ingen pik til mig. Men gider ikke gå på kompromis - en aftale er en aftale!! 

Nu vil jeg nyde det dejlige vejr istedet. 

Lige En ting mere.

Når i mænd vil besøge en GP. Også selvom der kun tilbydes med gummi så bed om et bad eller vask jer i skridtet når i kommer. En uvasket diller lugter altså. Og det er klamt med nakkeost også selvom man kommer gummi på. 

Dette er ingen fornærmelse af nogen, bare en oplysning da jeg tror at disse fyre ikke tænker over det.

husk lige at træk forhuden tilbage og tjek om du er ren. Der må også gerne lugtes til fingrene. Det er meget populært har jeg set på medierne.

dejlig dag til alle:D

knuz fra TrineMuz <3

https://www.nordicbet.dk/sports#m=3166&bgi=141

håber det er ok sted jeg har skrevet  ellers må admin flytte den

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har altid betalt fuld pris og overholdt mine aftaler med GP, så synes, det er tarveligt at andre ikke kan finde ud af det samme. :( 

 

Redigeret af Tristan
præcisering

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gr8dane

Sikke en narrehat:-D

Med hensyn til renlighed har jeg et lille tip som jeg gerne vil dele med andre mænd på siden.

Hvis du bruger tandpasta til at vaske din bedste ven, får den der skal have den i munden osse frisk mund på samme tid.

Så det er en win...win..situation:-)

Rigtig go weekend til jer alle:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gr8dane skrev, for 1 minut siden:

Sikke en narrehat:-D

Med hensyn til renlighed har jeg et lille tip som jeg gerne vil dele med andre mænd på siden.

Hvis du bruger tandpasta til at vaske din bedste ven, får den der skal have den i munden osse frisk mund på samme tid.

Så det er en win...win..situation:-)

Rigtig go weekend til jer alle:-)

Godt råd! Tænker bare om det ikke brænder lidt på den eller? Tænker tandpastaen ikke er så mild. Men lækker med mint duft, jeg er fan:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gr8dane

Det er ikke slemt, faktisk er det lidt kildede og en fræk fornærmelse hehe:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
TrineMuz skrev, for 6 minutter siden:

Godt råd! Tænker bare om det ikke brænder lidt på den eller? Tænker tandpastaen ikke er så mild. Men lækker med mint duft, jeg er fan:wub:

få et blow ,af kvinde med tandpasta i munden -er himlen -;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tænker lidt at han nok var gået igen, også selvom du havde accepteret 1000 kr, i stedet for de aftalte 1100 kr.

Mon han i virkeligheden var en udspekuleret lurer, der bare skulle se så meget som muligt, så længe som han kunne strække den.

Jeg kan forstå at piger og teledamer, oplever opfindsomhed hos nogle på den konto.

Til den type kan jeg anbefale noget jeg selv gjorde for første gang i flere år.

I går betalte jeg 100 kr i entre til Maxim Bar i København, købte en øl til 95 kr, og fik 2 strips shows mens jeg var der.

Takkede pænt nej til  pigernes henvendelser, og gik da jeg havde drukket ud.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetvaerk skrev, for 7 minutter siden:

Jeg tænker lidt at han nok var gået igen, også selvom du havde accepteret 1000 kr, i stedet for de aftalte 1100 kr.

Mon han i virkeligheden var en udspekuleret lurer, der bare skulle se så meget som muligt, så længe som han kunne strække den.

Jeg kan forstå at piger og teledamer, oplever opfindsomhed hos nogle på den konto.

Til den type kan jeg anbefale noget jeg selv gjorde for første gang i flere år.

I går betalte jeg 100 kr i entre til Maxim Bar i København, købte en øl til 95 kr, og fik 2 strips shows mens jeg var der.

Takkede pænt nej til  pigernes henvendelser, og gik da jeg havde drukket ud.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

God stil:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det er træls, sikkert ligeså træls som når vi mænd laver en aftale også kommer der en forkert pige, eller pigen ikke tager røret imens man står ved den forkerte opgang med en blå pille langt nede i maven.... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
OleV skrev, for 17 minutter siden:

Ja det er træls, sikkert ligeså træls som når vi mænd laver en aftale også kommer der en forkert pige, eller pigen ikke tager røret imens man står ved den forkerte opgang med en blå pille langt nede i maven.... 

Griner lidt. :lol:

sjovt billede jeg der fik af dig i hovedet;)

så og kimer dørklokken med stiv flagstang - men mega træls

Del dette indlæg


Link til indlæg
TrineMuz skrev, for 28 minutter siden:

Ups. Forkert link.

prøver da lige igen:huh:

https://www.facebook.com/NordicBet.dk/videos/10153875173444011/

håber det virker;)

Hej TrineMuz.

Ja Enig i at, aftaler der ikke holdes er skod. Og i den grad idiotisk at, prøve at forhandle om 100 kr. Amen jøsses. Det jo latterligt af ham. Og spild af din tid.

Ja den kære Tyske landstræner har, da lavet en deo nu. Ovenpå al den opmærksomhed han, har fået. :lol:

Ck2dlbwUoAEkU4e.jpg

Ha en skøn aften TrineMuz.

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg
kanonkongen skrev, for 2 minutter siden:

Hej TrineMuz.

Ja Enig i at, aftaler der ikke holdes er skod. Og i den grad idiotisk at, prøve at forhandle om 100 kr. Amen jøsses. Det jo latterligt af ham. Og spild af din tid.

Ja den kære Tyske landstræner har, da lavet en deo nu. Ovenpå al den opmærksomhed han, har fået. :lol:

Ck2dlbwUoAEkU4e.jpg

Ha en skøn aften TrineMuz.

KK

Tak tak. Nu blev min dag helt vildt god igen. Tak tak for det mega dejlige grin og smil på læberne:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
sweetstone skrev, for 58 minutter siden:

få et blow ,af kvinde med tandpasta i munden -er himlen -;-)

Mint tyggergummi kan osse anbefales, tak til ND :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
kanonkongen skrev, for 14 minutter siden:

Hej TrineMuz.

Ja Enig i at, aftaler der ikke holdes er skod. Og i den grad idiotisk at, prøve at forhandle om 100 kr. Amen jøsses. Det jo latterligt af ham. Og spild af din tid.

Ja den kære Tyske landstræner har, da lavet en deo nu. Ovenpå al den opmærksomhed han, har fået. :lol:

Ck2dlbwUoAEkU4e.jpg

Ha en skøn aften TrineMuz.

KK

Han var da både foran og bagi og pille lidt under kampen :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dårlig stil af fyren. Virker useriøst. Men om det var en måde at "slippe ud af situationen" ved vi så ikke. Personligt vil jeg altid på en pæn måde sige at jeg tvivler på at vores kemi er god nok til fed sex - eller at pigen ikke er den jeg havde forestillet mig ud fra annoncen.

Men helt ærligt kære piger - branchen ligger desværre et langt stykke af vejen som den har redt. Vi fyrer har alt alt for ofte prøvet at blive totalt rø.rendt af falske annoncer med falske billeder og gyldne løfter som er rent løgn. Der er simpelthen for mange useriøse piger i den her branche med alle deres udspekulerede måder af narre penge fra kunderne.

Men - jeg synes stadig det er dårlig stil af fyren. Især når det som her i eksemplet rammer en seriøs pige. Det er desværre bare et hårdt game hvor alle kneb åbenbart gælder. Trist. Især fordi det har en tendens til at ramme dem der rent faktisk er seriøse.

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tandpasta på pikken? Den hopper ingen forhåbentlig på, det svier ad helvede til.

Jeg bruger til gengæld (også) håndsæbe til at børste tænder i. Det smager ikke af noget, og er meget bedre til at vaske skidt ud af tandkødslommerne.

Jeg havde lidt begyndende parodontose, men sæben holder det fra døren.

Til de nedre dele, og armhulerne, er Vivag eller anden kvindelig intimsæbe det mest effektive.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Brandsprøjten skrev, for 2 timer siden:

Dårlig stil af fyren. Virker useriøst. Men om det var en måde at "slippe ud af situationen" ved vi så ikke. Personligt vil jeg altid på en pæn måde sige at jeg tvivler på at vores kemi er god nok til fed sex - eller at pigen ikke er den jeg havde forestillet mig ud fra annoncen.

Men helt ærligt kære piger - branchen ligger desværre et langt stykke af vejen som den har redt. Vi fyrer har alt alt for ofte prøvet at blive totalt rø.rendt af falske annoncer med falske billeder og gyldne løfter som er rent løgn. Der er simpelthen for mange useriøse piger i den her branche med alle deres udspekulerede måder af narre penge fra kunderne.

Men - jeg synes stadig det er dårlig stil af fyren. Især når det som her i eksemplet rammer en seriøs pige. Det er desværre bare et hårdt game hvor alle kneb åbenbart gælder. Trist. Især fordi det har en tendens til at ramme dem der rent faktisk er seriøse.

 

 

 

 Ville aldrig blive sur over en undskyldning så det må du undskylde men du ikke lige hva jeg forventede. Jeg afviser jo også kunder hvis de f.eks lugter af muggen røv eller noget. Og heller stoppe inden legen starter end begge får en dårlig oplevelse.

kun en anden gang blev jeg letter irriteret, en forventede jeg var tynd. Har jeg aldrig været og aldrig lovet. Reklamere alle steder med buttet og/eller former. 

Men igen pris er ikke til diskution når den er aftalt. 

Ked af de mange uægte annoncer hvis EB nu kun solgte annonce plads til piger med CVR nr kom vi måske lidt uden om det. Men jeg søger nok forlidt op piger til at opdage det problem :rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
TrineMuz skrev, for 1 time siden:

 Ville aldrig blive sur over en undskyldning så det må du undskylde men du ikke lige hva jeg forventede. Jeg afviser jo også kunder hvis de f.eks lugter af muggen røv eller noget. Og heller stoppe inden legen starter end begge får en dårlig oplevelse.

kun en anden gang blev jeg letter irriteret, en forventede jeg var tynd. Har jeg aldrig været og aldrig lovet. Reklamere alle steder med buttet og/eller former. 

Men igen pris er ikke til diskution når den er aftalt. 

Ked af de mange uægte annoncer hvis EB nu kun solgte annonce plads til piger med CVR nr kom vi måske lidt uden om det. Men jeg søger nok forlidt op piger til at opdage det problem :rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Jeg tror det ville blive en smule småt med annoncer hvis de kun solgte til de der har CVR.nr. og det må jeg ærligt indrømme, at jeg synes ville været ret kedeligt.

Til gengæld, så tror jeg det ville have en positiv effekt at de droppede gratisannoncer - det er simpelthen for let/billigt at lave annoncer om alt muligt bavl.

Mht. det du har været udsat for, så er det klart for dårligt, at man laver en aftale, og derefter forsøger at forhandle prisen igen når man kommer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
TrineMuz skrev, for 7 timer siden:

Hej ALLE på EG.

i dag har jeg min første vagt i 1,5 mdr i Randers pga læseferie og eksamener. Der har været gode og trælse ting idag. 

Men det som jeg lige bliver lidt sur/irriteret over er at lukke en fyr ind og lukke ham ud igen få minutter senere. Ingen sex mega træls osv. Havde lige været i bad, vasket hår, føntørret det og taget tøj på. Manden lød jo sød og vi havde aftalt ydelse og pris. 

Manden kommer og spørger tager du mobilpay og kan jeg lige få et bad. Ja, klart du kan! Der er jo ikke noget bedre end nyvasket mænd. 

Jeg forslår vi lige ordner betaling inden vi smider tøjet osv. Han tøver så lidt - 1000,- nej, vi aftalte 1100,- ej kom nu. Det jo bare kr.100,- 

jeg gav mig ikke og han gik. 

Helt ærligt vi havde lavet en aftale. Hvorfor skal jeg stå med en Tom tid nu pga dette. Han kunne have sagt det i tlf så kunne vi ha diskuteret det der istedet for ansigt til ansigt.

Det irretere mig meget. Øv altså, ingen pik til mig. Men gider ikke gå på kompromis - en aftale er en aftale!! 

Nu vil jeg nyde det dejlige vejr istedet. 

Lige En ting mere.

Når i mænd vil besøge en GP. Også selvom der kun tilbydes med gummi så bed om et bad eller vask jer i skridtet når i kommer. En uvasket diller lugter altså. Og det er klamt med nakkeost også selvom man kommer gummi på. 

Dette er ingen fornærmelse af nogen, bare en oplysning da jeg tror at disse fyre ikke tænker over det.

husk lige at træk forhuden tilbage og tjek om du er ren. Der må også gerne lugtes til fingrene. Det er meget populært har jeg set på medierne.

dejlig dag til alle:D

knuz fra TrineMuz <3

https://www.nordicbet.dk/sports#m=3166&bgi=141

håber det er ok sted jeg har skrevet  ellers må admin flytte den

 

Gr8dane skrev, for 7 timer siden:

Sikke en narrehat:-D

Med hensyn til renlighed har jeg et lille tip som jeg gerne vil dele med andre mænd på siden.

Hvis du bruger tandpasta til at vaske din bedste ven, får den der skal have den i munden osse frisk mund på samme tid.

Så det er en win...win..situation:-)

Rigtig go weekend til jer alle:-)

HUSK nu at FLUOR i Tandpasta ikke er godt for nogen overhovedet så en gang ALOE VERA på pikken og så den hjemme :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
StudineMILF skrev, for 6 minutter siden:

 

HUSK nu at FLUOR i Tandpasta ikke er godt for nogen overhovedet så en gang ALOE VERA på pikken og så den hjemme :-D

Kunne jeg lokke dig til at uddybe det , evt, med links :) ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
StudineMILF skrev, for 1 time siden:

 

HUSK nu at FLUOR i Tandpasta ikke er godt for nogen overhovedet så en gang ALOE VERA på pikken og så den hjemme :-D

Vand og sæbe, så spiller det. Gør brug af det før, under og efter, så er alle glade 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...