Hop til indhold
TrineMuz

Seriøst, synes det er dårlig stil.

Recommended Posts

Ferdinand skrev, den 17. juni 2016 at 23:23:

Jeg tror det ville blive en smule småt med annoncer hvis de kun solgte til de der har CVR.nr. og det må jeg ærligt indrømme, at jeg synes ville været ret kedeligt.

Til gengæld, så tror jeg det ville have en positiv effekt at de droppede gratisannoncer - det er simpelthen for let/billigt at lave annoncer om alt muligt bavl.

Mht. det du har været udsat for, så er det klart for dårligt, at man laver en aftale, og derefter forsøger at forhandle prisen igen når man kommer.

EB har ikke gratis annoncer.

tror der er flere piger med CVR nr end du lige tror. Det ikke alle piger som svindler med kontanthjælp og knepper en god løn ind ved siden af. 

Eb er mega dyrt. Deres priser er ikke hemmelige på besøg deres side og tjek dem ud.

når man køber annonce på annoncelight så står der annoncelight på din kontoudskrift så det måske ikke så fedt. Så forstår godt mange laver gratis annonce der og andre steder hvor der står hjemmesiden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
StudineMILF skrev, den 18/6/2016 at 00:42:

 

HUSK nu at FLUOR i Tandpasta ikke er godt for nogen overhovedet så en gang ALOE VERA på pikken og så den hjemme :-D

Jeg har hørt at mundvand er meget bedre til det...

Del dette indlæg


Link til indlæg
RarFyr skrev, den ‎18‎-‎06‎-‎2016 at 02:24:

Vand og sæbe, så spiller det. Gør brug af det før, under og efter, så er alle glade 

Under???? Så får pigen vel sæbesmag i munden :-o

Del dette indlæg


Link til indlæg
Prinz skrev, for 4 minutter siden:

Under???? Så får pigen vel sæbesmag i munden :-o

Ikke hvis der også er brugt vand til nænsomt afskylning :-) Men er sikker på at pigen hellere vil have sæbe smag end dårlig smag :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
TrineMuz skrev, den 21/6/2016 at 05:21:

EB har ikke gratis annoncer.

tror der er flere piger med CVR nr end du lige tror. Det ikke alle piger som svindler med kontanthjælp og knepper en god løn ind ved siden af. 

Eb er mega dyrt. Deres priser er ikke hemmelige på besøg deres side og tjek dem ud.

når man køber annonce på annoncelight så står der annoncelight på din kontoudskrift så det måske ikke så fedt. Så forstår godt mange laver gratis annonce der og andre steder hvor der står hjemmesiden. 

Det er vel det samme, om man svindler med kontanthjælp eller SU triinemuz.

Tror du, at alle piger, som har CVR nr, oplyser alt, hvad de tjener, til skattefar?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
thomas76 skrev, for 1 time siden:

Det er vel det samme, om man svindler med kontanthjælp eller SU triinemuz.

Tror du, at alle piger, som har CVR nr, oplyser alt, hvad de tjener, til skattefar?

 

Nej det tror jeg ikke. Måske jeg har lyst hår men er ikke totalt dum. 

Men i min verden er der forskel på at tjene lidt sort (ikke oplyse alt) end decideret svindel hvor en modtager en offentlig ydelse og tjener kassen sort.

Jeg studere selv og jeg modtager ikke SU. Jeg modtager ingen offentlige midler 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TrineMuz skrev, for 1 time siden:

Nej det tror jeg ikke. Måske jeg har lyst hår men er ikke totalt dum. 

Men i min verden er der forskel på at tjene lidt sort (ikke oplyse alt) end decideret svindel hvor en modtager en offentlig ydelse og tjener kassen sort.

Jeg studere selv og jeg modtager ikke SU. Jeg modtager ingen offentlige midler 

I skattefars verden er det det samme, om man tjener sorte penge, med CVR nr, eller om man er på kontanthjælp.

Beløbet er underordnet, det er ligeså meget svindel ikke at oplyse alt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
thomas76 skrev, for 4 timer siden:

I skattefars verden er det det samme, om man tjener sorte penge, med CVR nr, eller om man er på kontanthjælp.

Beløbet er underordnet, det er ligeså meget svindel ikke at oplyse alt.

Jeg siger jo bare min mening er at det er større svindel at modtage en offentligt ydelse og knalde en formue ind. End at have en kunde ind imellem som man ikke frakturer. Maleren eller tømmerne laver også sort arbejde men de modtager ikke kontanthjælp imens. Desuden skal der tjenes en del før man kan lave sort. Og så meget tjener jeg ikke. Går jo i skole også;) og gider ikke knalde mange pr dag. Så heller lukke tidligt og hygge med en god bog eller Netflix.:wub: 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TrineMuz skrev, for 21 timer siden:

Jeg siger jo bare min mening er at det er større svindel at modtage en offentligt ydelse og knalde en formue ind. End at have en kunde ind imellem som man ikke frakturer. Maleren eller tømmerne laver også sort arbejde men de modtager ikke kontanthjælp imens. Desuden skal der tjenes en del før man kan lave sort. Og så meget tjener jeg ikke. Går jo i skole også;) og gider ikke knalde mange pr dag. Så heller lukke tidligt og hygge med en god bog eller Netflix.:wub: 

@TrineMuz

Om man er kontanthjælpsmodtager, håndværker eller statsleder, som også svindler, ved at bruge de offentliges midler på privat brug , er underordnet, det er lige meget svindel det hele.

Nu sidder du faktisk og stikker dine kollegaer, samtidig med at du indrømmer, at du selv laver sorte penge, det er jo ikke særligt smart i et offentligt rum?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Frække Ida

Må nu godt nok gi @thomas76 ret, den r ik ret heldig den der @TrineMuz :?

D ik særligt pænt af dig som kollega, at stikke, om ik andet så bare d, at du ka finde på overfor de andre piger at nævne eller kommentere et sådan ømskindet og privat emne.

Sort r sort, trine, i dette sammenhæng r der ingen grå zone, så synes faktisk ik, at du ka være bekendt overfor dine kollegaer at sætte dig selv i et bedre perspektiv  :?.

Nat nat :-) 

 

Redigeret af Frække Ida

Del dette indlæg


Link til indlæg
 

@TrineMuz

Om man er kontanthjælpsmodtager, håndværker eller statsleder, som også svindler, ved at bruge de offentliges midler på privat brug , er underordnet, det er lige meget svindel det hele.

Nu sidder du faktisk og stikker dine kollegaer, samtidig med at du indrømmer, at du selv laver sorte penge, det er jo ikke særligt smart i et offentligt rum?

Jeg læser det mere som hun ikke tjener mere end personfradraget om året og derved ikke skal betale skat.

Ellers går diskutionen jo på om snyd kan gradbøjes. I praksis kan det jo nok. Den lille mand har det med at blive straffet hårdere end dem højt på strå.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Frække Ida
 

Jeg læser det mere som hun ikke tjener mere end personfradraget om året og derved ikke skal betale skat.

Ellers går diskutionen jo på om snyd kan gradbøjes. I praksis kan det jo nok. Den lille mand har det med at blive straffet hårdere end dem højt på strå.

Ja, d v jo kun Trine selv, og sådan ska d forblive ;-), men j synes nu godt nok, at udtalelsen var grov.

Måske r ordene kommet "forkert" ud???, men j synes da slet ik, at et sådan emne ska tages op af hensyn t respekt for hendes kollegaer.

Vi alle i samme branche af egen fri vilje, og vi kører hver især vores eget ræs, og hvis Trine, som hun siger, r tilfreds m d tempo hun kører, r d da på sin plads, at hun ( du @TrineMuz;-)), lader d ligge v d.

HVORFOR nævne d??? :-o 

Vi r her af forskellige grunde, og dermed finansierer vi vores penge forskelligt.

J ka ik lade være m at tage dette personligt, da j selv efter min hjemkomst fra Grækenland var nødsaget t at lægge ud m kontanthjælp og supplerede d m ekstra fra mit glædesjob (dette r selvsagt ik tilfældet længere ;-)). Fede penge v siden af min kontanthjælp? JA! Og t glæde for mig -og KUN mig! og j sikker på, at d sådan, at mine drengevenner også v ha d :-) 

Redigeret af Frække Ida

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Frække Ida
 

@TrineMuz

Om man er kontanthjælpsmodtager, håndværker eller statsleder, som også svindler, ved at bruge de offentliges midler på privat brug , er underordnet, det er lige meget svindel det hele.

Nu sidder du faktisk og stikker dine kollegaer, samtidig med at du indrømmer, at du selv laver sorte penge, det er jo ikke særligt smart i et offentligt rum?

;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

h s d v s m o,  d e s h n t e e b ?

Eller med andre ord

Hvorfor skal der være så mange ord, der er skrevet helt ned til et enkelt bogstav?

Misforstå mig ikke, det er helt fint, at man forkorter, men det kan altså blive FOR meget!

Del dette indlæg


Link til indlæg
 

 

J ka ik lade være m at tage dette personligt, da j selv efter min hjemkomst fra Grækenland var nødsaget t at lægge ud m kontanthjælp og supplerede d m ekstra fra mit glædesjob (dette r selvsagt ik tilfældet længere ;-)). Fede penge v siden af min kontanthjælp? JA! Og t glæde for mig -og KUN mig! og j sikker på, at d sådan, at mine drengevenner også v ha d :-) 

Ved ikke om jeg læser dine forkortelser korrekt. Så det er lovligt at unddrage skat eller have ekstra indkomst når man er på kontanthjælp fordi man er nødsaget til det. Det er vel sådanne holdninger der giver glædespiger et blakket ry. Dette ry tror jeg så er med til at gøre nogle mænd mener de kan tillade at bruge pigernes tid som trådstarten beskrev. Man tager ikke branchen seriøst og tillader at gøre grin med deltagerne som er i branchen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Frække Ida
 

Ved ikke om jeg læser dine forkortelser korrekt. Så det er lovligt at unddrage skat eller have ekstra indkomst når man er på kontanthjælp fordi man er nødsaget til det. Det er vel sådanne holdninger der giver glædespiger et blakket ry. Dette ry tror jeg så er med til at gøre nogle mænd mener de kan tillade at bruge pigernes tid som trådstarten beskrev. Man tager ikke branchen seriøst og tillader at gøre grin med deltagerne som er i branchen.

Lovligt??? :-D 

D blakkede ry kommer af glædespiger, som ser på alle sine kollegaer som konkurrenter og dermed prøver at skabe splid for dem i form af stikkelse ;-) 

J sjældent vred, og d r j heller ik rigtigt nu, men hold dog op, d dårlig stil d der! :-o 

Een ting r trådstarten, en helt anden r den senere indskydelse i tråden. J mener nemlig heller ik, at den passer ind :?   

Men for syv Sørener ad gangen igen: Lad d da ligge for dine medmenneskers skyld (d generelle menneske) ;-) 

Redigeret af Frække Ida

Del dette indlæg


Link til indlæg
 

@TrineMuz

Om man er kontanthjælpsmodtager, håndværker eller statsleder, som også svindler, ved at bruge de offentliges midler på privat brug , er underordnet, det er lige meget svindel det hele.

Nu sidder du faktisk og stikker dine kollegaer, samtidig med at du indrømmer, at du selv laver sorte penge, det er jo ikke særligt smart i et offentligt rum?

Hehe, jeg har aldrig nævnt at jeg laver sort arbejde. 

Der blev spurgt om jeg virkeligt troede at alle registrerede piger indberettede alt. Og dertil svare jeg nej, selvfølgeligt tror jeg ikke det. Lige som alle andre selvstændige heller ikke indberetter alt. 

Men derfor synes jeg stadig der er forskel på at ikke indberette alt end at modtage offentlig ydelse. Jeg har ikke nævnt nogen overhovedet. Så jeg stikker ingen. Ved heldigvis at mange og de fleste af dem jeg kender indberetter og er registreret og ikke modtager nogen offentlig ydelse. 

Eller jeg ved hva de fortæller mig. 

Min mening og min holdning. Og nu vi meget langt fra start emnet.

så kommentar til emnet som jeg startede med er velkommen. Alt det andet synes jeg er noget øf. Min mening er jo min. Og den skal jeg vel have lov at beholde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
 

Må nu godt nok gi @thomas76 ret, den r ik ret heldig den der @TrineMuz :?

D ik særligt pænt af dig som kollega, at stikke, om ik andet så bare d, at du ka finde på overfor de andre piger at nævne eller kommentere et sådan ømskindet og privat emne.

Sort r sort, trine, i dette sammenhæng r der ingen grå zone, så synes faktisk ik, at du ka være bekendt overfor dine kollegaer at sætte dig selv i et bedre perspektiv  :?.

Nat nat :-) 

 

Stikker squ ingen. Ikke min skyld hvis du føler dig trådt på. Har ikke tænkt på dig. Branchen over hele linjen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Citat TrineMuz (citat fungerer åbenbart ikke hos mig) Manden kommer og spørger tager du mobilpay og kan jeg lige få et bad.

Jeg synes han burde have aftalt begge dele på forhånd :)

Mht. at give afslag - så har jeg det ligesom TrineMuz: har man aftalt en pris i telefonen - så er det den pris, der gælder, medmindre der er nogen fejl ved varen - her har manden så endda tiltusket sig 2 ekstra fordele: at kunne betale med mobilpay og få et gratis bad - og alligevel vil han have afslag - så her vil jeg nok ligesom TrineMuz vise manden døren, da det er sikkert som amen i kirken, at sådanne typer hurtigt vil finde mere, de skal have ekstra eller have afslag for.

Mht. renlighed - så har jeg oplevet piger, der trods de lige har været i bad - stadig lugtede af tis og gammel bæ.

Men ankommer man selv rimelig nyvasket eller tager imod en opfriskning, så er man da mere sikker på, at det ikke kan være derfor at man får en dårlig oplevelse :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Administrator skrev, for 1 time siden:

Nej, du er selv medvirken til at dreje samtalen ind på det emne og må altså stå på mål for dine egne meninger.

Jeg synes at det er lidt tosset at man ikke kan få slettet indlæg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...