Hop til indhold
TrineMuz

Seriøst, synes det er dårlig stil.

Recommended Posts

jeg syntes det er lidt tosset at sige at trine er grov og "stikker" andre piger i branchen, når hun skriver at der nok er nogen der arbejder sort.
Der er et hav af piger der arbejder sort, det er groft at arbejde sort, ikke groft at nævne at det sker.

 

 

Redigeret af Storm-pige

Del dette indlæg


Link til indlæg
TrineMuz skrev, den 17/6/2016 at 17:28:

Helt ærligt vi havde lavet en aftale. Hvorfor skal jeg stå med en Tom tid nu pga dette. Han kunne have sagt det i tlf så kunne vi ha diskuteret det der istedet for ansigt til ansigt.

To oplagte motiver:

  1. Han vil dominere ved at presse dig til at gå ned i pris. Hvis du giver efter får han et magt-kick
  2. Han vil spare pengene og spekulerer i, at når først I begge to er klar, så er du måske mere tilbøjelig til at give.

Hans strategi med at ville i bad uden at betale først understreger, at det er helt bevidst (og selvfølgelig også det at han går).

StudineMILF skrev, den 18/6/2016 at 00:42:

HUSK nu at FLUOR i Tandpasta ikke er godt for nogen overhovedet så en gang ALOE VERA på pikken og så den hjemme :-D

Der er ikke fluor i tandpasta. Men Natriumflourid, som er i de fleste, er dokumenteret at styrke emaljen. Og det er uskadeligt i de doser.uanset hvad alle mulige hippie-sølvpapirhat-hjemmesider siger. Derimod er det helt sikkert, at dem der går over til tang/salt/whatever får langt dårligere tandhygiejne, medmindre de er vindere i det genetiske lotteri.

http://videnskab.dk/sporg-videnskaben/er-fluor-i-tandpasta-farligt

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Bebop skrev, for 35 minutter siden:

To oplagte motiver:

  1. Han vil dominere ved at presse dig til at gå ned i pris. Hvis du giver efter får han et magt-kick
  2. Han vil spare pengene og spekulerer i, at når først I begge to er klar, så er du måske mere tilbøjelig til at give.

Hans strategi med at ville i bad uden at betale først understreger, at det er helt bevidst (og selvfølgelig også det at han går).

Der er ikke fluor i tandpasta. Men Natriumflourid, som er i de fleste, er dokumenteret at styrke emaljen. Og det er uskadeligt i de doser.uanset hvad alle mulige hippie-sølvpapirhat-hjemmesider siger. Derimod er det helt sikkert, at dem der går over til tang/salt/whatever får langt dårligere tandhygiejne, medmindre de er vindere i det genetiske lotteri.

http://videnskab.dk/sporg-videnskaben/er-fluor-i-tandpasta-farligt

Tang? Til at bøste tænder i? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Administrator skrev, for 4 timer siden:

Nej, du er selv medvirken til at dreje samtalen ind på det emne og må altså stå på mål for dine egne meninger.

Gerne. Jeg har ikke skrevet noget jeg fortryder.

Det var mere en anden jeg tænkte på. Men tak for svar.

Del dette indlæg


Link til indlæg
DETH skrev, den 17/6/2016 at 18:46:

Mint tyggergummi kan osse anbefales, tak til ND :D 

Pebermynte- eller mentholbolche :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 2 minutter siden:

Pebermynte- eller mentholbolche :)

 

Tror det var pebermynte, dejligt var det :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Storm-pige skrev, for 2 timer siden:

jeg syntes det er lidt tosset at sige at trine er grov og "stikker" andre piger i branchen, når hun skriver at der nok er nogen der arbejder sort.
Der er et hav af piger der arbejder sort, det er groft at arbejde sort, ikke groft at nævne at det sker.

 

 

Mange tak. Tænker man er meget naiv hvis man tror alle betaler skat.

det liderlige par som sælger sig sammen for sjovt. Eller ham/hende i en sex leg. De som gør det god gaver. Osv. Denne branche er bred.

jeg har mit på det rene så det bare fedt. Jeg tjener ikke en formue, jeg er 100% selvstændig og studere uden SU på samme tid. Så jeg jogger vist ingen over tæerne.

;););););)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, den 12/7/2016 at 19:15:

To oplagte motiver:

  1. Han vil dominere ved at presse dig til at gå ned i pris. Hvis du giver efter får han et magt-kick
  2. Han vil spare pengene og spekulerer i, at når først I begge to er klar, så er du måske mere tilbøjelig til at give.

Hans strategi med at ville i bad uden at betale først understreger, at det er helt bevidst (og selvfølgelig også det at han går).

Der er ikke fluor i tandpasta. Men Natriumflourid, som er i de fleste, er dokumenteret at styrke emaljen. Og det er uskadeligt i de doser.uanset hvad alle mulige hippie-sølvpapirhat-hjemmesider siger. Derimod er det helt sikkert, at dem der går over til tang/salt/whatever får langt dårligere tandhygiejne, medmindre de er vindere i det genetiske lotteri.

http://videnskab.dk/sporg-videnskaben/er-fluor-i-tandpasta-farligt

Jeg sad faktisk bare og ventede på din tilbagemelding og her kom den sørme Bebop :-D Desuden hver sin mening. Hvis man får ødelagt sine tænder er det ikke fordi man ikke bruger fluor i sin tandpasta, som du kalder natriumfluor,  men fordi man har fået ødelagt sine tænder evt. ved for mange sølvfyldninger eller sygdom. Jeg er meget alternativ og stolt af det. 8-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...