Hop til indhold
Rejsenetværk

Afstemning, glædespiger vi besøger

Hvilke glædespiger besøger du  

99 medlemmer har stemt

  1. 1. Hvilke glædespiger besøger du

    • Unge slanke og smukke
      35
    • Pæne yngre kvinder med kurver og former
      23
    • Modnere, men slanke kvinder, alder 35 - 40 +
      23
    • Pæne modnere kvinder med kurver og former, alder 35 - 40 +
      18


Recommended Posts

Læs denne klumme, og afgiv gerne din stemme i afstemningen.
 
Mænd kan ikke lide gode bryster, de kan lide tilgængelige bryster
26. maj 2016
Som mand tilbringer jeg en god del af min tid med at diskutere kvinder med andre mænd. Og efter utallige samtaler må jeg indrømme, at jeg har svært ved at se, at idealet om papirstynde kvinder med symmetriske C-skålsbryster skulle stamme fra os
----------------------
»Reklamebranchens perfekte kroppe og Hollywoods stiliserede vidunderkvinder (og mænd) er nærmest abstrakte. Det er skikkelser, som mange nyder at kigge på. Men derfra og til at sige, at det indkoder os med smalle idealer og fordrejer vores syn på kønnene, så vi til sidst kun kan sætte pris på den stiliserede babe – der er for mig at se meget langt,« skriver dagens klummeskribent
Jakob Dall
 
Jeg selv er absolut ikke som forbruger af købe sex, særlig rummelig, og går efter det ungdommelige skønheds edial, som jeg aldrig vil kunne opnå adgang til uden at betale for det.
 
Omend at jeg har prøvet kvinder i først/midt tredverne, og det var godt, men også bare en lidt ældre udgave af det skønheds edial jeg fascineres sådan af, når jeg vægter unge kvinder i branchen.
 
Tænk hvis jeg kunne finde en af samme 40 +, som jeg ikke skulle betale for, men nej stadig ikke en på min egen alder, de efterhånden beklagelige 51 år  :-(
 
Venlig hilsen
Rejsenetværk
Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetvaerk skrev, for 4 timer siden:
Læs denne klumme, og afgiv gerne din stemme i afstemningen.
 
Mænd kan ikke lide gode bryster, de kan lide tilgængelige bryster
26. maj 2016
Som mand tilbringer jeg en god del af min tid med at diskutere kvinder med andre mænd. Og efter utallige samtaler må jeg indrømme, at jeg har svært ved at se, at idealet om papirstynde kvinder med symmetriske C-skålsbryster skulle stamme fra os
----------------------
»Reklamebranchens perfekte kroppe og Hollywoods stiliserede vidunderkvinder (og mænd) er nærmest abstrakte. Det er skikkelser, som mange nyder at kigge på. Men derfra og til at sige, at det indkoder os med smalle idealer og fordrejer vores syn på kønnene, så vi til sidst kun kan sætte pris på den stiliserede babe – der er for mig at se meget langt,« skriver dagens klummeskribent
Jakob Dall
 
Jeg selv er absolut ikke som forbruger af købe sex, særlig rummelig, og går efter det ungdommelige skønheds edial, som jeg aldrig vil kunne opnå adgang til uden at betale for det.
 
Omend at jeg har prøvet kvinder i først/midt tredverne, og det var godt, men også bare en lidt ældre udgave af det skønheds edial jeg fascineres sådan af, når jeg vægter unge kvinder i branchen.
 
Tænk hvis jeg kunne finde en af samme 40 +, som jeg ikke skulle betale for, men nej stadig ikke en på min egen alder, de efterhånden beklagelige 51 år  :-(
 
Venlig hilsen
Rejsenetværk

Et spørgsmål om din afstemning: Hvorfor er det kun de med kurver og former der er "pæne".

Og hvor er kategorien: "Voksne kvinder med karisma, glimt i øjet og humor".? Der ville jeg lægge min stemme.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fordi Bananas at smag er subjektiv, og der derfor er en naturlig grænse for hvilke variationer, jeg kan oprette spørgsmål over i en afstemning.

Særligt passende havde det vel ikke været, hvis jeg havde formuleret spørgsmål, som er du til grimme overvægtige, unge eller ældre kvinder.

Så det har jeg selvfølgelig ikke gjort, selvom der så mænd nok skal være kunder, også til nogle af sidstnævnte kvinder.

Men nu blev jeg blot inspireret af artiklens kritiske præmis, en præmis som jeg faktisk selv som halvgammel gris ligger under for, på cafe som på bordel :oops:

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetvaerk skrev, for 6 minutter siden:

Fordi Bananas at smag er subjektiv, og der derfor er en naturlig grænse for hvilke variationer, jeg kan oprette spørgsmål over i en afstemning.

Særligt passende havde det vel ikke været, hvis jeg havde formuleret spørgsmål, som er du til grimme overvægtige, unge eller ældre kvinder.

Så det har jeg selvfølgelig ikke gjort, selvom der så mænd nok skal være kunder, også til nogle af sidstnævnte kvinder.

Men nu blev jeg blot inspireret af artiklens kritiske præmis, en præmis som jeg faktisk selv som halvgammel gris ligger under for, på cafe som på bordel :oops:

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Skulle min smag ikke være universel?? ;-) Spøg til side; selvfølgelig kan du ikke sætte op alles individuelle præmisser her. Jeg har stemt, selv om min perfekte kategori ikke er med. Men jeg undrer stadig hvorfor modne, slanke kvinder hverken benævnes som smukke eller pæne?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der kan være forskel på hvem man besøger her og hvem man ville besøge uden at penge er involveret. 

I det private ville jeg gå efter en, som var slank til normal af kropsbygning og selvfølgelig et pænt ansigt ( det er jo en personlig smagssag hvornår en person er pæn). 

Her har jeg besøgt glædes piger pga. deres ry og rygte, hvad de tilbyder af ydelser, billederne og en enkelt gang fordi at der stod "moden dame" i annoncen. Man kan vel sige at jeg går efter forskellige oplevelser, mere end 1 enkelt fokus punkt. 

Jeg er faktisk aldrig gået efter de unge piger... Det kommer nok om 15-20 år :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vanderbilt
gerog skrev, for 3 timer siden:

Jeg besøger kun glædespiger jeg tænder på. Det kan både være de unge, 30-årige og modne ;)

Sådan har jeg set også. Den ene dag tænder man måske på et flot ansigt på en ungpigekrop, den næste dag på erfaren (men velholdt) kvinde i sin bedste alder, der ved hvad hun laver. Den tredje dag tænder man måske på noget helt tredje.. Sådan er det nok bare, når man sådan helt generelt er glad for piger, kvinder og damer i alle afskygninger.. ;)

Længe leve mangfoldigheden!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Helt enig med georg og Vanderbilt. For mig er Rejsenetværks inddeling meningsløs.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Hahahaha 'Modne' kvinder kan åbenbart ikke være smukke.. ;-) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

For mit vedkommende er kemi, intelligens, smil og at GP'en hviler i selv, langt vigtigere end +/- 10 år, kg. eller centimeter højde.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så opret jeres egen afstemning.

Jeg har taget udgangspunkt i artiklen i information, og søgt den omsat til købesex adfærd,  men er der overhovedet nogle der har læst den, før end at I har afgivet jeres stemme?

Jeg har bestræbt mig på at formulere mig på sådan vis, at afstemningen på den ene side er relativt repræsentativ, og på den anden side ikke samtidig skulle kunne træde nogle over tæerne.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Andreas skrev, for 3 timer siden:

For mit vedkommende er kemi, intelligens, smil og at GP'en hviler i selv, langt vigtigere end +/- 10 år, kg. eller centimeter højde.  

Hej Andreas.

Ja jeg er lidt nysgerrig. Hvordan måler du intelligens?. hvordan ser du hun hviler i sig selv?. Og ja er det et oprigtigt smil? .  Kan man det eller hvad. Eller er der en, tanke man gerne vil have. For at få det bedre med sig selv når man besøger en pige? Eller handler det om, at man får ekstra tid, eller gør noget for pigen der glæder dig ?. Ja jeg er nysgerrig.

For mig er de helt unge pige. Slet ikke mig. Ja jeg har prøvet. De kvinder i segmentet 30-40 år betyder langt mere for mig. De har for mig givet de glæder jeg har ønsket. Ja alle har, et forskelligt syn på kvinde/piger. Det ene er ikke mere rigtigt end det andet. Men jeg ved hvad der betyder noget for mig. O g det er det jeg søger. 

Andreas ha en god dag/aften/nat

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vanderbilt
Trinetease skrev, for 8 timer siden:

Hahahaha 'Modne' kvinder kan åbenbart ikke være smukke.. ;-) 

 

Jo, det kan de i hvert fald! Faktisk er 'modenhed' smukt i sig selv, synes jeg. Ofte smager et modent, rødt æble jo også bedre end et grønt, ikke? ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der skal helt klart være kurver og en dejlig fyldig mås :-P.

Udstråling og et frækt glimt i øjet.

Favoritter er Frodige ida og Niki geisha og bly ;-)

Redigeret af Buttman76

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man kan godt blive lidt træt af ubrugelige afstemninger

Jeg finder ikke min kategori, skal alle så oprette en afsteming?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Master Bator

Tilføjer lige en 5. svarmulighed:

  • Alle ovenstående 

Sådan, nu har jeg stemt ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 10 timer siden:

Hahahaha 'Modne' kvinder kan åbenbart ikke være smukke.. ;-) 

 

Vi kan meget mere end det kære Trinetease :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når man næsten lige er fyldt 30, så bliver man bare glad for at alle under 35 bliver betegnet som unge i denne afstemning... :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nikita Darling skrev, for 54 minutter siden:

Når man næsten lige er fyldt 30, så bliver man bare glad for at alle under 35 bliver betegnet som unge i denne afstemning... :D 

 

Wuhu!  Five more years :P 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når jeg en sjælden gang besøger en GP, skal det gerne være en med former, er ikke til en pind med knaster. De må også meget gerne have humor og de behøves ikke at fare på med fuld kraft lige når man er kommet ind af døren, det bliver lidt akavet for mig så

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Personligt, så har jeg det superfint med at være i 40'erne. Og min alder har intet med mine evner på et lagen at gøre. Om jeg er smuk, sprød, attraktiv, sød, sjov, hot, intelligent, fyldig, har kurver/former, er max fræk, har en go' røv eller hvilke superlativer man ellers hæfter på Q's i denne niche er jo op til den enkeltes individuelle vurdering, så derfor er spørgeskemaer / kategorisering en meget svær een. I bund og grund må det handle om min udstråling, om jeg leverer 'varen', og om der er fed kemi mellem min gæst og jeg. Så opnås et super oplevelse, som igen varierer i det uendelige.

Del dette indlæg


Link til indlæg
kanonkongen skrev, for 16 timer siden:

Hej Andreas.

Ja jeg er lidt nysgerrig. Hvordan måler du intelligens?. hvordan ser du hun hviler i sig selv?. Og ja er det et oprigtigt smil? .  Kan man det eller hvad. Eller er der en, tanke man gerne vil have. For at få det bedre med sig selv når man besøger en pige? Eller handler det om, at man får ekstra tid, eller gør noget for pigen der glæder dig ?. Ja jeg er nysgerrig.

For mig er de helt unge pige. Slet ikke mig. Ja jeg har prøvet. De kvinder i segmentet 30-40 år betyder langt mere for mig. De har for mig givet de glæder jeg har ønsket. Ja alle har, et forskelligt syn på kvinde/piger. Det ene er ikke mere rigtigt end det andet. Men jeg ved hvad der betyder noget for mig. O g det er det jeg søger. 

Andreas ha en god dag/aften/nat

KK

Hehe KK  - jeg besøger af princip kun kvinder med IK over 130 og dokumenteret medlemskab af Mensa :-P ;-) 

Jeg skulle nok have skrevet social intelligens og empati, der nok er svær at måle, men ufattelig vigtig for den gode gensidige oplevelse - ligesom den udefinerbare kemi som enten er der eller ikke.

Om hun "hviler i sig selv", og smilet er oprigtigt, kan jeg kun basere på intuition og mavefornemmelse - dvs, ingen garanti og mulighed for at jeg tager fejl.

Med hensyn til alderssegmentet 30-40 (kunne sagtens udvides til 45 - så Nikita: 15 more years:P) er jeg fuldstændig enig. 

God weekend til dig KK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...