Hop til indhold
Rejsenetværk

Afstemning, glædespiger vi besøger

Hvilke glædespiger besøger du  

99 medlemmer har stemt

  1. 1. Hvilke glædespiger besøger du

    • Unge slanke og smukke
      35
    • Pæne yngre kvinder med kurver og former
      23
    • Modnere, men slanke kvinder, alder 35 - 40 +
      23
    • Pæne modnere kvinder med kurver og former, alder 35 - 40 +
      18


Recommended Posts

Andreas skrev, for 36 minutter siden:

Hehe KK  - jeg besøger af princip kun kvinder med IK over 130 og dokumenteret medlemskab af Mensa :-P ;-) 

Jeg skulle nok have skrevet social intelligens og empati, der nok er svær at måle, men ufattelig vigtig for den gode gensidige oplevelse - ligesom den udefinerbare kemi som enten er der eller ikke.

Om hun "hviler i sig selv", og smilet er oprigtigt, kan jeg kun basere på intuition og mavefornemmelse - dvs, ingen garanti og mulighed for at jeg tager fejl.

Med hensyn til alderssegmentet 30-40 (kunne sagtens udvides til 45 - så Nikita: 15 more years:P) er jeg fuldstændig enig. 

God weekend til dig KK

Hej Andreas.

Jamen da altid rart at være enige :P

Ha en god weekend

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg
Andreas skrev, 1 time siden:

Med hensyn til alderssegmentet 30-40 (kunne sagtens udvides til 45 - så Nikita: 15 more years:P) er jeg fuldstændig enig. 

Armen altså, mig som ikke troede dagen kunne blive bedre! :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nikita Darling skrev, for 5 timer siden:

Armen altså, mig som ikke troede dagen kunne blive bedre! :D 

Med lidt held så kunne du gå hen og blive en Gilf :lol: 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ved nogle piger, i den her branche, kan blive irritable, og føler sig generet af mænd der vælger at gå igen efter at have "set på varen", men der tænker jeg altid "hvis jeg betalte for sex ville jeg fandemar også lede efter den perfekte kvinde der lige kan tænde mig den dag, jeg ville ikke nøjes med en kvinde der er smuk".. Jeg tror nogle kvinder glemmer at tænke på at i har et kæmpe stort udvalg, og især i Storkøbenhavn hvor stederne ligger nogenlunde samlet.. Det gælder simpelthen om at fange jer kære mænd, på ganske få øjeblikke, hvilket også er en del af det, at yde en god service.. 

 

Jeg tror simpelthen ikke på at mine gæster, eller mænd generelt, er dumme, og jeg vælger at tro på at i kan gennemskue selv det bedste skuespil, derfor er det skide hamrende vigtigt at man som pige, er glad for sit arbejde, plus evt de piger, og den tele man sidder med, fordi det stråler sku ud af en pige hvis hun ikke er glad og tilfreds den dag.. Jeg kender det fra mig selv, hvis jeg har siddet på en dårlig og lang vagt, og er træt, så er chancerne for at blive valgt så meget mindre, end hvis jeg har haft en perfekt dag.. Selvom jeg sagtens kan yde en super service, med render under øjnene.. Hahaha..

 

Jeg elsker mit arbejde, og det er tildels fordi jeg (-7-9-13-) aldrig har haft en dårlig oplevelse, og tildels fordi jeg elsker de tøser jeg sidder med, og mine teler.. Og jeg møder så mange spændende mennesker, igennem mit arbejde.. Jeg må indrømme, at for mig er sexen selvfølgelig en stor del, men den er stadig mindre betydende i forhold til samtalerne, og grinene jeg tit og ofte få med mine gæster.. Og lets face it: sex er bare en fantastisk ting, der kan bringe folk meget tæt sammen, på meget kort tid.. En ting der gør at man åbner sig op, og giver en del af sig selv, som man ikke giver folk man kun har snakket med.. 

 

Med det sagt, så er alle gæster forskellige, og nogle af dem kommer ikke for at skulle snakke bagefter, eller for at få andet end sex, og det mærker man jo lynhurtigt.. Fred være med det.. Jeg kan også sagtens være "Just a pretty face";-);-);-).. Hahaha.. 

Fik vist bevæget mig ind på en del andet end hvad tråden handlede om.. Hahaha.. Men det jeg prøver at sige er:

 

I den her branche er der gæster til alle typer kvinder.. Hvilket er noget man meget hurtigt opdager.. 

 

Knus Jennifer

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 54 minutter siden:

Jeg ved nogle piger, i den her branche, kan blive irritable, og føler sig generet af mænd der vælger at gå igen efter at have "set på varen", men der tænker jeg altid "hvis jeg betalte for sex ville jeg fandemar også lede efter den perfekte kvinde der lige kan tænde mig den dag, jeg ville ikke nøjes med en kvinde der er smuk".. Jeg tror nogle kvinder glemmer at tænke på at i har et kæmpe stort udvalg, og især i Storkøbenhavn hvor stederne ligger nogenlunde samlet.. Det gælder simpelthen om at fange jer kære mænd, på ganske få øjeblikke, hvilket også er en del af det, at yde en god service.. 

 

Jeg tror simpelthen ikke på at mine gæster, eller mænd generelt, er dumme, og jeg vælger at tro på at i kan gennemskue selv det bedste skuespil, derfor er det skide hamrende vigtigt at man som pige, er glad for sit arbejde, plus evt de piger, og den tele man sidder med, fordi det stråler sku ud af en pige hvis hun ikke er glad og tilfreds den dag.. Jeg kender det fra mig selv, hvis jeg har siddet på en dårlig og lang vagt, og er træt, så er chancerne for at blive valgt så meget mindre, end hvis jeg har haft en perfekt dag.. Selvom jeg sagtens kan yde en super service, med render under øjnene.. Hahaha..

 

Jeg elsker mit arbejde, og det er tildels fordi jeg (-7-9-13-) aldrig har haft en dårlig oplevelse, og tildels fordi jeg elsker de tøser jeg sidder med, og mine teler.. Og jeg møder så mange spændende mennesker, igennem mit arbejde.. Jeg må indrømme, at for mig er sexen selvfølgelig en stor del, men den er stadig mindre betydende i forhold til samtalerne, og grinene jeg tit og ofte få med mine gæster.. Og lets face it: sex er bare en fantastisk ting, der kan bringe folk meget tæt sammen, på meget kort tid.. En ting der gør at man åbner sig op, og giver en del af sig selv, som man ikke giver folk man kun har snakket med.. 

 

Med det sagt, så er alle gæster forskellige, og nogle af dem kommer ikke for at skulle snakke bagefter, eller for at få andet end sex, og det mærker man jo lynhurtigt.. Fred være med det.. Jeg kan også sagtens være "Just a pretty face";-);-);-).. Hahaha.. 

Fik vist bevæget mig ind på en del andet end hvad tråden handlede om.. Hahaha.. Men det jeg prøver at sige er:

 

I den her branche er der gæster til alle typer kvinder.. Hvilket er noget man meget hurtigt opdager.. 

 

Knus Jennifer

Meget flot læsning :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Afstemningen viser jo blot at der er et marked for alle :-) Efterspørgslen er ikke lige stor, men det er udbuddet jo heller ikke. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TrineMuz skrev, for 48 minutter siden:

kan se jeg skal blive ældre eller tabe mig. Min kategori taber stort denne afstemning:cry:

Jeg tror du dejlig som du er søde TrineMuz :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
TrineMuz skrev, for 11 timer siden:

kan se jeg skal blive ældre eller tabe mig. Min kategori taber stort denne afstemning:cry:

Nej, du må endelig ikke ændre dig! Du er SÅ fræk. Håber snart jeg får lidt ekstra overskud i kassen til et besøg hos dig. Mage til fræk lille sag skal man lede længe efter ;-) :x

Del dette indlæg


Link til indlæg
TrineMuz skrev, den Saturday, May 28, 2016 at 12:39:

kan se jeg skal blive ældre eller tabe mig. Min kategori taber stort denne afstemning:cry:

Du er dejlig som du er TrineMuz :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest chris 60
Trinetease skrev, den 26/5/2016 at 22:02:

Hahahaha 'Modne' kvinder kan åbenbart ikke være smukke.. ;-) 

 

Hahaha - jo i kan! ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...