Hop til indhold
HarEnLilleEn

Følelser efter besøg hos GP - oplever andre også det

Recommended Posts

Gæst

... denne mizz kan ikke (uanset sammenhængen) nyde intimt samvær uden at gi noget af mig selv... forsøger at være autentisk i alt, hvad jeg foretager mig... og det uanset om jeg får noget ud af det eller ej. Den mand, som jeg er sammen med skal nyde max... - det tænder mig helt vildt. Hvis han (den anden vej) tænder på min nydelse og tilfredsstillelse, ja, så spinder jeg som en kælen mizz. - Men er ikke bange for at gi noget af mig selv. nogen bliver drænet af at gi, på mig virker det modsat - jeg bliver 'tanket' op. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis man lægge følelsene hjemme inden et besøg så må det da blive en kold oplævelse har ved et par gange været hos piger hvor man fik følelsen af at kneppe en istærning og det var bestemt ingen sucess skal dog siges at som oftest så bliver jeg hos den GP som jeg føler det behagelig hos intil en af os får følelsene i klæmme så tages der en snak og vi søger andre veje det er dog kun sket en gang  såman skal nok have nogle følelser med

Del dette indlæg


Link til indlæg

Aldrig følelser, jeg er fuldt ud bevidst om gamet så det der med forelskelse kommer aldrig til at ske. Jeg gør mig heller ingen illusioner om pigernes forhold til kunder, de leverer en service men ligesom man godt kan snakke godt/ have det sjovt med håndværkeren eller kokken der leverer en service, sådan er det vel også med pigerne.

Når pigen er klog og sjov så bliver oplevelsen altid bedre fordi vi kan tale sammen(uanset om pigen er oprigtig eller bare er prof nok til at levere en komplet oplevelse) for mig. Jeg er udemærket godt klar over at det er min side af sagen, og at pigen sagtens kan tænke at jeg er verdens største klovn, men kan hun få mig til at føle mig veltilpas er hun, i min bog,  pengene og tiden værd.

Del dette indlæg


Link til indlæg
HarEnLilleEn skrev, for 21 timer siden:

Jeg var på besøg hos en glædespige for nogle dage siden. Det var en god oplevelse, som jeg ikke har fortrudt. Det er ikke noget jeg er meget erfaring med, har været på et besøg for vel 3 år siden hos meget dejlige Lille Julia (som vist er stoppet, pige med ben i næsen for øvrigt), det var også en god oplevelse.

Efter begge besøg, men især det sidste, har jeg efterfølgende været komplet blæst i hovedet/hjertet af hvad jeg nok ikke kan beskrive nærmere end "følelser". Ikke noget med kærlighed og den slags, de er nok kun perifært knyttet til kvinden. Det er mere oplevelsen der har sat gang i noget, som jeg lidt har svært ved at rumme.

jeg er helt med på, at sex er intimt og påvirker mig følelsesmæssigt, men normalt ikke i denne grad. Det skal siges af den eneste anden kvinde end ovenstående jeg har været sammen med er min faste kæreste gennem mange år. Der er med andre i den grad noget nyt jeg oplever.

Jeg har vel egentligt ikke noget spørgsmål, men blot et behov for at snakke med andre om de kender til det. Jeg har meget svært ved at slippe oplevelsen. Måske er det i virkeligheden det der rush ved situationen, som jeg kan se andre også til tider nævner, der rammer mig? Der er sådan lidt besættelse over det.

Kender I det?

Jeg ved hvad det er for følelser det drejer sig om for mit vedkommende. Som Bee Gees så poetiskt sagde det: Ah ha ha ha Stayin' Alive.


Det er et en rus der gør livet værd at leve. Nogle knepper for at få udløsning; wham bam thank you man. Andre gør det for at fyldes af den der stærke, salige følelse af at livet ikke kun er at holde sig på banen, ikke bare sker oppe i det intellektuelle hoved, men noget der smelter hoved og krop sammen til noget større. Blissful siger man på engelsk. Og Maharihshi brugte flittigt ordet Bliss, for at beskrive hvad man ville opnå i livet.


Det er Bliss jeg oplever. Og mærkeligt nok bliver det stærkere lige præcis for at jeg ikke deler det. Jung sagde at det er nødvændigt at ikke hele tiden sive sine følelser ud og dele dem med andre. Så taber de i styrke, bliver vurderede og synede og dermed udvandede.
Et helt menneske formår holde de vigtigste følelser i en indre container, hvor de kan beholde sin kraft og sit værdi og give dig styrke at være den du er.


Det er ikke forelskelse i en GP, det er en slags forelskelse i dig selv; i opdagelsen at du er mere end du viste, at livet i det enkelte øjeblik kan være ufatteligt meget større end nogen finansrådgiver, nogen politiker, nogen journalist eller nogen nabo med perfekt græsplæne nogensinde kan beskrive eller planere for. Det er momentets salighed; det er Bliss og det kan du bare dele med dig selv.


Derfor drejer det sig heller ikke om at være nogen utro, men om at give sig selv presenten at OPLEVE det at leve.
Den der ikke vil eller kan eller tør komplicere livet for sig; den der aldrig ikke tager risikoen at alt går ad helvede; den får leve uden Bliss.
For mit vedkommende er det allerede gået for langt. Jeg er blissaddict, og der findes nok intet Metadon der kan hjælpe mig.


NB: Disse følelser udløses ikke kun af sex. Når man har trænet sine evner op, kan man opleve det på så mange måder. I skoven, på cyklen, i haven .....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest nicegent2

Jo da nogle mennesker 'klikker man bare øjeblikkeligt sammen med',  andre kommer man aldrig ind på livet af.

Og da GPer jo (heldigvis) også er mennesker, kan man naturligvis let få følelser for pigerne.

Det er bare ikke altid det samme som forelskelse.

Jeg kan sagtens holde af en GPer som jeg har god kemi med, uden at jeg får søvnløse nætter og andre kærligheds symptomer.

Personligt kender jeg GPer, som jeg har haft lutter gode gensidige (håber jeg) oplevelser med !

Nyd det nu og husk at det her en en 'make believe' verden og pas godt på hinanden :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Onslow skrev, for 5 timer siden:

@Trådstarter

Er det, du oplever ikke bare god gammeldags bondeanger?

Onslow for helvede. Jeg prøver at indprente lidt poesi, lidt filosofi og lidt kultur i din mørke afkrog av verden. Og så får jeg kun et brøl fra traktoren i retur,:?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 4 minutter siden:

Onslow for helvede. Jeg prøver at indprente lidt poesi, lidt filosofi og lidt kultur i din mørke afkrog av verden. Og så får jeg kun et brøl fra traktoren i retur,:?

Av Bananas, er det dit alter ego, der er trådstarter? :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er da heldigvis masser af følelser forbundet med GP besøg m.v. og som oftest positive heldigvis. Der er forventningens glæde når tiden er booket. Der er lysten til at dele oplevelsen med andre, det er vist usædvanligt at dele det i familie og vennekredsen, men heldigvis har vi da EG. Så er der følelser for GPen efter en dejlig oplevelse, nu ser vi lige bort fra ærgrelsen over en dårlig oplevelse. Jeg har oplevet nogle få gode og lange GP/kunde forhold hvor man deler meget om sig selv og sexen bliver fortrolig, dog med det bidrag at GPen i de fleste tilfælde har haft et stort repertoire, det har øget variationen, det er dejligt, men ikke følelsesmæssigt involveret fra nogen af parterne andet end som tilfældet er med en god bekendt. Så har der været ganske få gange hvor det er gået videre og blevet mere gensidigt kæresteagtigt og det er jo rigtigt svært ikke at kunne dele det med nogen, men sådan er betingelserne. Mvh Dr X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Onslow skrev, for 21 timer siden:

@Trådstarter

Er det, du oplever ikke bare god gammeldags bondeanger?

Nej. Ingen fortrydelse. 

Bananas' beskrivelse et stykke oppe i tråden passer på mange punkter meget godt. Det er vel en slags forelskelse i livet der blusser op. 

Hvis andre har det sådan, så må GP'erne have travlt i den mørke vinter når der er brug for et fix livsglæde ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
HarEnLilleEn skrev, den 24/4/2016 at 12:47:

Nej. Ingen fortrydelse. 

Bananas' beskrivelse et stykke oppe i tråden passer på mange punkter meget godt. Det er vel en slags forelskelse i livet der blusser op. 

Hvis andre har det sådan, så må GP'erne have travlt i den mørke vinter når der er brug for et fix livsglæde ;-)

Du har fået et oxytocin-rush

https://da.wikipedia.org/wiki/Oxytocin

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Alle,

Sjældent har jeg da læst en mere ærlig tråd med positive og indsigtsfulde indlæg.

For at få det fulde udbytte af besøg hos GP tror jeg man skal være ekstremt afklaret med hvad det er man ønsker atfå ud af det. Et besøg hos en GP kan aldrig opveje et følelsesmæssigt tomrum, man må aldrig tro "barer min kone kunne være sådan og sådan så ville alt være perfekt", så skal man nok tage en alvorlig snak med sin kone og ikke mindst sig selv.

Ikke der med sagt at man ikke kan have fornøjelse af at prøve forskellige ting med GPér som man ikke kan der hjemme. Men forvent ej at en GP kan udfylde de følelsesmæssige ting man måtte savne derhjemme.

Når det så er sagt, vil jeg gerne tilføje at hvis det ikke klikker mellem min GP og mig, så er det ikke noget for mig, dermed mener jeg, hvis vi ikke kan lide den samme type af sex og nærvær, så nej.

Elsker jeg min fast GP, nej, holder jeg meget af hende ja, elsker jeg vores sex og samvær ja og jeg tror også på, at hun ægte kan lide vores sex og samvær, bilder jeg mig ind at jeg er den eneste hun har det sådan med, nej (forhåbentligt ikke). Alt i alt, jeg tror vi alle kan genkende de følelser vi har i kroppen efter et godt besøg, men som andre siger, det er i virkeligheden forelskelsen i oplevelsen og måske det at vi har fået en dybere indsigt i os selv, end det er en forelskelse i en GP. 

KÆMPE KNUS OG GOD KARMA TIL ALLE. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
KnaldeBriks skrev, den ‎22‎-‎04‎-‎2016 at 23:33:

Det her er da en fantastisk dejlig tråd at læse :D

 

jenslillemandhansenv2 skrev, den ‎25‎-‎04‎-‎2016 at 19:15:

Hej Alle,

Sjældent har jeg da læst en mere ærlig tråd med positive og indsigtsfulde indlæg.

For at få det fulde udbytte af besøg hos GP tror jeg man skal være ekstremt afklaret med hvad det er man ønsker atfå ud af det. Et besøg hos en GP kan aldrig opveje et følelsesmæssigt tomrum, man må aldrig tro "barer min kone kunne være sådan og sådan så ville alt være perfekt", så skal man nok tage en alvorlig snak med sin kone og ikke mindst sig selv.

Ikke der med sagt at man ikke kan have fornøjelse af at prøve forskellige ting med GPér som man ikke kan der hjemme. Men forvent ej at en GP kan udfylde de følelsesmæssige ting man måtte savne derhjemme.

Når det så er sagt, vil jeg gerne tilføje at hvis det ikke klikker mellem min GP og mig, så er det ikke noget for mig, dermed mener jeg, hvis vi ikke kan lide den samme type af sex og nærvær, så nej.

Elsker jeg min fast GP, nej, holder jeg meget af hende ja, elsker jeg vores sex og samvær ja og jeg tror også på, at hun ægte kan lide vores sex og samvær, bilder jeg mig ind at jeg er den eneste hun har det sådan med, nej (forhåbentligt ikke). Alt i alt, jeg tror vi alle kan genkende de følelser vi har i kroppen efter et godt besøg, men som andre siger, det er i virkeligheden forelskelsen i oplevelsen og måske det at vi har fået en dybere indsigt i os selv, end det er en forelskelse i en GP. 

KÆMPE KNUS OG GOD KARMA TIL ALLE. 

 

Jeg er så enig. :-P

Var lidt spændt inden jeg oprettede tråden hvordan emnet ville blive modtaget, men jeg havde lurket nok på forum til at have håb om at folk ville være seriøse. Når man tænker på enmet og køn på 95% skribenterne, så er tonen da for øvrigt  sober generelt.

Selv sådan nogle grise som os behøver ikke at være nogen svin ;-)

Redigeret af HarEnLilleEn

Del dette indlæg


Link til indlæg
HarEnLilleEn skrev, den 4/22/2016 at 15:10:

Jeg var på besøg hos en glædespige for nogle dage siden. Det var en god oplevelse, som jeg ikke har fortrudt. Det er ikke noget jeg er meget erfaring med, har været på et besøg for vel 3 år siden hos meget dejlige Lille Julia (som vist er stoppet, pige med ben i næsen for øvrigt), det var også en god oplevelse.

Efter begge besøg, men især det sidste, har jeg efterfølgende været komplet blæst i hovedet/hjertet af hvad jeg nok ikke kan beskrive nærmere end "følelser". Ikke noget med kærlighed og den slags, de er nok kun perifært knyttet til kvinden. Det er mere oplevelsen der har sat gang i noget, som jeg lidt har svært ved at rumme.

jeg er helt med på, at sex er intimt og påvirker mig følelsesmæssigt, men normalt ikke i denne grad. Det skal siges af den eneste anden kvinde end ovenstående jeg har været sammen med er min faste kæreste gennem mange år. Der er med andre i den grad noget nyt jeg oplever.

Jeg har vel egentligt ikke noget spørgsmål, men blot et behov for at snakke med andre om de kender til det. Jeg har meget svært ved at slippe oplevelsen. Måske er det i virkeligheden det der rush ved situationen, som jeg kan se andre også til tider nævner, der rammer mig? Der er sådan lidt besættelse over det.

Kender I det?

For mig lyder det lidt som om du ikke har forberedt dig nok, rent mentalt, på besøget. Man skal huske at pigen spiller en rolle når hun er på arbejde, og at hun har en " professionel afstand" til tingene. Det betyder at hun ikke har romantiske følelser for gæsterne, det tillader hun ikke sig selv. HVIS hun "falder" for en gæst er det ikke på det seksuelle,, så er det helt andre kvaliteter hun ser. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
lfl skrev, for 6 timer siden:

For mig lyder det lidt som om du ikke har forberedt dig nok, rent mentalt, på besøget. Man skal huske at pigen spiller en rolle når hun er på arbejde, og at hun har en " professionel afstand" til tingene. Det betyder at hun ikke har romantiske følelser for gæsterne, det tillader hun ikke sig selv. HVIS hun "falder" for en gæst er det ikke på det seksuelle,, så er det helt andre kvaliteter hun ser. 

Det passer ikke. Man kan sagtens falde for den måde de knalder en på. Men heldigvis har de dejlige mænd ofte en kone de skal hjem til og så husker man lige sin rolle igen. 

Hvis sexen og orgasmen er vild nok glemmer man alt andet. Og ligger helt færdig og sværger i en lille ros af ubeskrivelig lykke. Og de kunder kommer heldig vis også. 

Der er jo nogen kunder hvis koner ikke gider sex og hvor kunden vil meget mere end en udløsning. De kunder:wub: uha. De kunder kan da lige få mig til at tænke på alt andet end den stil som skal laves osv. De kunder kan faktisk få mig til at tænke på ingen ting hvilket ellers aldrig sker.

Del dette indlæg


Link til indlæg
TrineMuz skrev, for 3 timer siden:

Hvis sexen og orgasmen er vild nok glemmer man alt andet. Og ligger helt færdig og sværger i en lille ros af ubeskrivelig lykke. Og de kunder kommer heldig vis også.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nå, jeg kan ikke få lov til at skrive under mit citat ovenfor, så det kommer i en separat besked.

TrineMuz, du giver sgu sådan en som mig præstationsangst når du fortæller at nogle kunder har den effekt på dig! Puha ... :-o

Del dette indlæg


Link til indlæg
KnaldeBriks skrev, 1 time siden:

Nå, jeg kan ikke få lov til at skrive under mit citat ovenfor, så det kommer i en separat besked.

TrineMuz, du giver sgu sådan en som mig præstationsangst når du fortæller at nogle kunder har den effekt på dig! Puha ... :-o

Alle kunder skal ikke leve op til det. Har jo lyst til at lukke butikken og gå hjem. Så godt alle ikke er ens. Og hvem ved. Moske du kan. Du kender jo ikke mig og ved ikke hva der skal til8-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er typen som er meget nervøs, det hjælper for mig at være lidt personlig og derfor have lidt følelser med. Ikke kærlighed og forelskelse, men venskab og lidt til. 

Det er noget som betyder noget ved et besøg, især vis man kan mærke at de dejlige gp'er giver lidt igen. 

En pige som @Trinetease er for mig helt fantastisk, besøger hende når jeg har mulighed og mindst 50% af det, er snakken og hyggen. Hun er fantastisk. 

Men vi er vel forskellige alle sammen og kan godt forstå dem, som ligger følelser hjemme osv. Grænsen er også hårfin. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Havnebumsen

Havnebumsen går efter disse oplevelser!!!! Courtisanen får rørt noget i en… gerne meget… gerne gøre en lidt omtumlet…. gerne være i ens bevisthed dage/uger efter hvor man tænker wwwaaaauuuwwww hold da kæft hun er noget specielt….gerne gøre en skør… gerne lidt småforelsket… gerne at man har lidt svært ved at fokusere fordi man tænker på hende… gerne gøre en glad i låget og man ikke kan vente med at besøge hende igen….. hun må yderst gerne rulle en for vildt fordi man ikke kan holde sig væk

Så farer man efter hende et stykke tid hvilket er fedt! man er super glad og har det godt. Typisk går der relativ hurtig hverdag i besøgende og de ebber ud. Ja ok nogengange tager det længere tid end andre inden der går hverdag i den, hvilket kan være lidt hårdt ved Havnebumsens betalingsbalance :?… men what the hell man lever jo kun 1 gang 8-) Der er alligevel ikke plads til et kæmpe slot nede i gravkisten ;-)

Havnebumsen går ikke ind af døren med tanken om at beskytte sig selv! Være sikker på man ikke kommer til at føle noget som helst! bam slam 1,2,3 super aflevering der gik lige i mål og så ud af døren igen. Nå det var fin nok, gad vide om Barcelona bliver Mester i år. Sådan bliver de fleste besøg men ikke som sådan noget Havnebumsen higer efter!

Næhh hvis Havnebumsen skal være ærlig så sker der faktisk ikke alverden i ham når endestationen bliver nået… pfffftttt… that´s it. Isoleret set ret tomt. Kan selvfølgelig blive forbedret hvis man tænker Taoismen ind i eller andre ting hvor pfffttttt bliver langsomt opbygget og dermed kraftigere. Da ppfffttt ikke bevæger så vandvittig meget i Havnebumsen må besøget da meget gerne også røre ham på anden vis så det bliver en fed oplevelse som er betalingen værd. Er ikke bange for at få følelser for Courtisanen, blive lidt små lun på hende, elske hendes fysiske og psykiske selvskab osv. Wwaaauuuww hun er da et fantantisk kvindemenneske effekten er nu ikke så ringe endda, som man ville sige i Vestjylland :-) 

Vel derfor i kalder det for Glædespige? hun skal sprede glæde! det er hendes tjans i livet :-) ikke noget følelsestomt ind og ud af døren hvor man ikke risikerer at blive rørt eller få vækket den mindste form for følelser. Uha da da det er jo farligt at føle noget ;-) 

En meget vigtig ting som man altid skal have i tankerne!!!!!!!!!! hun er en Glædespige der spreder glæde til Mænd og ikke kun til dig!!! Så ikke noget med at blive besidderisk, stalke hende eller på anden vis have intention om "forholdet" skal gælde mere end den betalte tid. Courtisanen er velvidende om Mænd er nogen tykpandede væsener der ikke fatter så meget! Så ønsker hun forholdet skal udvikle sig til andet end et betalingsforhold skal hun nok give et så hårdt vip med en vognstang så selv du fatter det. Det skal du ikke være bange for :-) Har hun ikke givet dig vippet med vognstangen indenfor de første 3-5 besøg  gør hun det næppe heller ikke efter de 20. Så den drøm/ønske skal du ikke satse på men nyd i stedet hendes selvskab og glæde

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det må jo på alle måder være et godt tegn, alt tyder jo på at du har ramt den helt rigtige pige, man skal vel bare stoppe op og nyde følelsen :-)

Jeg er selv faldet i en gang og gik længe med følelsen inden hun en på en af vores rejser kom ind på at hun ikke længere ønsket at arbejde som GP men hun gerne istedet vil ligge ved mig hver aften, i det sekund var jeg ikke i tvivl om at jeg var blevet forelsket i pigen, de første uger var jeg dog stadig lidt i tvivl om hende valg havde noget med økonomi at gøre (man vil jo helst ikke stole på en østeuropæisk pige) men det gik hurtigt i sig selv og det blev da til nogle dejlige år med hende og hendes søn

 

God vind...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som flere gange nævnt, en dejlig og positiv tråd.

Som tråden også afspejler, så har vi selvfølgelig flere vinkler på om følelser og besøg hos de dejlige GP. Jeg har ikke besøgt specielt mange, da jeg ønsker rigtigt god tid sammen med GP.

Når jeg er sammen med GP så har jeg fuld knald på følelserne, jeg har sat fokus på, at i dag i disse timer, der er det den ultimative oplevelse, som jeg i fællesskab med den dejlig lyserøde kvinde skal have (det handler om mere end sex). Jeg vil helst mødes flere gange over længere tid, for bedre bliver den oplevelse mellem os og når jeg skriver oplevelse, så er det positivt ment og min måde at kunne håndterer følelserne på, da jeg samler på gode oplevelser, hvad enter det er erotiske oplevelser, kulturelle eller gastronomiske.

Dagene / ugerne efter mødet, der kan jeg gå og nyde min oplevelse i fulde drag og med stor glæde, samtidig så er jeg meget bevidst om, at ikke forveksle mine oplevelses følelser med kærligheds følelser.

Jeg tror at hvis jeg begyndte at få en fornemmelse for mere end god oplevelse, god kemi, dejligt samvær, god sex, stor respekt, men begyndte at tænke på, at ville være kærester, så vil jeg mene, at jeg har tænkt det hele så godt igennem, at den situation ville også kunne håndteres og så sætte den erotiske oplevelse på pause.

Selvfølgelig skal vi drenge/mænd passe godt på os selv og passe godt på vores dejlige GP, det får vi alle mest ud af nu og i fremtiden.

Jeg glæder mig til min næste aftale med en skøn GP og der skal følelserne igen på arbejde i den gode oplevelses tjeneste, til glæde for os begge.

Mit lille bidrag til denne positive tråd;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Må indrømme,  min ekskæreste mødte jeg , da han besøgte mig som gæst. Har måske en anden vinkel til det, da jeg kun har få vagter og det er et lille ( bijob ) .

Jeg kan  da ikke lade følelserne blive derhjemme, det sker jeg falder ( lidt ) for en gæst men syntes nu også der er vildt mange lækre mænd som bruger GP.:-)

Ved jo godt de kommer for sex og ikke kærlighed, men derfor kan det godt krille i maven når en man syntes godt om kommer igen :-)

Så den følelse kan en GP også have :-)

Min erfaring: jo mere jeg giver af mig selv, jo mere får jeg :-) 

Hvorfor date når man får så lækre gæster og så endda lommepenge oveni :-)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...