Hop til indhold
HarEnLilleEn

Følelser efter besøg hos GP - oplever andre også det

Recommended Posts

LineandYou skrev, for 51 minutter siden:

Må indrømme,  min ekskæreste mødte jeg , da han besøgte mig som gæst. Har måske en anden vinkel til det, da jeg kun har få vagter og det er et lille ( bijob ) .

Jeg kan  da ikke lade følelserne blive derhjemme, det sker jeg falder ( lidt ) for en gæst men syntes nu også der er vildt mange lækre mænd som bruger GP.:-)

Ved jo godt de kommer for sex og ikke kærlighed, men derfor kan det godt krille i maven når en man syntes godt om kommer igen :-)

Så den følelse kan en GP også have :-)

Min erfaring: jo mere jeg giver af mig selv, jo mere får jeg :-) 

Hvorfor date når man får så lækre gæster og så endda lommepenge oveni :-)

 

 

Er helt enig med dig hvad angår at man godt kan få kriller i maven pga en kunde og hvis man er lidt følsom anlagt som jeg måske også blive lidt trist af og til hvis tingene ikke går som man troede. Vi er vel bare mennesker ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
RarFyr skrev, for 1 time siden:

Som flere gange nævnt, en dejlig og positiv tråd.

Som tråden også afspejler, så har vi selvfølgelig flere vinkler på om følelser og besøg hos de dejlige GP. Jeg har ikke besøgt specielt mange, da jeg ønsker rigtigt god tid sammen med GP.

Når jeg er sammen med GP så har jeg fuld knald på følelserne, jeg har sat fokus på, at i dag i disse timer, der er det den ultimative oplevelse, som jeg i fællesskab med den dejlig lyserøde kvinde skal have (det handler om mere end sex). Jeg vil helst mødes flere gange over længere tid, for bedre bliver den oplevelse mellem os og når jeg skriver oplevelse, så er det positivt ment og min måde at kunne håndterer følelserne på, da jeg samler på gode oplevelser, hvad enter det er erotiske oplevelser, kulturelle eller gastronomiske.

Dagene / ugerne efter mødet, der kan jeg gå og nyde min oplevelse i fulde drag og med stor glæde, samtidig så er jeg meget bevidst om, at ikke forveksle mine oplevelses følelser med kærligheds følelser.

Jeg tror at hvis jeg begyndte at få en fornemmelse for mere end god oplevelse, god kemi, dejligt samvær, god sex, stor respekt, men begyndte at tænke på, at ville være kærester, så vil jeg mene, at jeg har tænkt det hele så godt igennem, at den situation ville også kunne håndteres og så sætte den erotiske oplevelse på pause.

Selvfølgelig skal vi drenge/mænd passe godt på os selv og passe godt på vores dejlige GP, det får vi alle mest ud af nu og i fremtiden.

Jeg glæder mig til min næste aftale med en skøn GP og der skal følelserne igen på arbejde i den gode oplevelses tjeneste, til glæde for os begge.

Mit lille bidrag til denne positive tråd;-)

 

Smukt sagt søde :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Interessant tråd.

Følelser er er drilske. de har det med at poppe op i situationer hvor man egentlig ikke venter det. 

Jeg tar ikke maske på når jeg besøger en GlædesPige. Er mig selv og har dermed også mine følelser med. 

Det kan så medføre at jeg blir, ikke forelsket, men betaget på en god måde.

Men husker da en søvnløs nat efter et besøg, hvor jeg faktisk følte mig in love. Var klar over at det ikke gik, selvom jeg er single, så valgte at besøge andre i håb om at få dæmpet følelserne ned. Det lykkedes så hen ad vejen, og jeg endte med at lande på en god måde

Men helt uden følelser synes jeg der mangler noget ved sex. Og den der søde lille kildren er jo faktisk ret nice at opleve en gang i mellem. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan ikke lade være med at spekulere på om der faktisk findes lovestories, hvor en gæst ender med at få den glædespige han har forelsket sig i. Det var oppe kort tidligere, og selvfølgelig må det være sket for nogle. Alle er jo mennesker. Der er naturligvis masser der taler imod. Det er jo afgørende for en GP at hun kan arbejde uden at der kommer følelser på tværs. Det må være en del af at være professionel. Ellers er der alle andre forhindringer der gælder i alle situationer hvor mand møder kvinde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...