Hop til indhold
HarEnLilleEn

Følelser efter besøg hos GP - oplever andre også det

Recommended Posts

Jeg var på besøg hos en glædespige for nogle dage siden. Det var en god oplevelse, som jeg ikke har fortrudt. Det er ikke noget jeg er meget erfaring med, har været på et besøg for vel 3 år siden hos meget dejlige Lille Julia (som vist er stoppet, pige med ben i næsen for øvrigt), det var også en god oplevelse.

Efter begge besøg, men især det sidste, har jeg efterfølgende været komplet blæst i hovedet/hjertet af hvad jeg nok ikke kan beskrive nærmere end "følelser". Ikke noget med kærlighed og den slags, de er nok kun perifært knyttet til kvinden. Det er mere oplevelsen der har sat gang i noget, som jeg lidt har svært ved at rumme.

jeg er helt med på, at sex er intimt og påvirker mig følelsesmæssigt, men normalt ikke i denne grad. Det skal siges af den eneste anden kvinde end ovenstående jeg har været sammen med er min faste kæreste gennem mange år. Der er med andre i den grad noget nyt jeg oplever.

Jeg har vel egentligt ikke noget spørgsmål, men blot et behov for at snakke med andre om de kender til det. Jeg har meget svært ved at slippe oplevelsen. Måske er det i virkeligheden det der rush ved situationen, som jeg kan se andre også til tider nævner, der rammer mig? Der er sådan lidt besættelse over det.

Kender I det?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kontant
HarEnLilleEn skrev, for 4 minutter siden:

Jeg var på besøg hos en glædespige for nogle dage siden. Det var en god oplevelse, som jeg ikke har fortrudt. Det er ikke noget jeg er meget erfaring med, har været på et besøg for vel 3 år siden hos meget dejlige Lille Julia (som vist er stoppet, pige med ben i næsen for øvrigt), det var også en god oplevelse.

Efter begge besøg, men især det sidste, har jeg efterfølgende været komplet blæst i hovedet/hjertet af hvad jeg nok ikke kan beskrive nærmere end "følelser". Ikke noget med kærlighed og den slags, de er nok kun perifært knyttet til kvinden. Det er mere oplevelsen der har sat gang i noget, som jeg lidt har svært ved at rumme.

jeg er helt med på, at sex er intimt og påvirker mig følelsesmæssigt, men normalt ikke i denne grad. Det skal siges af den eneste anden kvinde end ovenstående jeg har været sammen med er min faste kæreste gennem mange år. Der er med andre i den grad noget nyt jeg oplever.

Jeg har vel egentligt ikke noget spørgsmål, men blot et behov for at snakke med andre om de kender til det. Jeg har meget svært ved at slippe oplevelsen. Måske er det i virkeligheden det der rush ved situationen, som jeg kan se andre også til tider nævner, der rammer mig? Der er sådan lidt besættelse over det.

Kender I det?

Jeg har engang haft det på samme måde.

I min verden var der kun en ting at gøre ved det............... Jeg holdt mig langt væk fra pigen. Følelser er dyrt i denne "sport"

Lad hovedet og hjertet blive hjemme. Nøjagtig som pigen gør. Hun er på job, og du er hendes kunde. Alt andet du´r ikke.

Sådan er spillereglerne, og de skal overholdes. Ellers bliver man bims i hovedet.

Gem gerne på oplevelsen, men glem pigen.

Bare min erfaring. :-)

Kontant.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kontant
Cagetheelephant skrev, for 2 minutter siden:

Må tilslutte mig Kontants gode råd. Dog tror jeg ikke, at GP'ere altid parkerer sine egne følelser. Naturligvis har de kemi med nogen og ikke med andre; men det kan jo være, en eller flere af dem vil dele deres tanker med os her?

Jeg kan sagtens sætte mig ind i din beskrivelse HarEnLilleEn - og personligt kan jeg ikke slå min hjerne fra ved gode oplevelser; følelser er det, der gør livet værd at leve, så dem vil jeg ikke være foruden. Især de gange en GP har givet noget af sig selv, og har været ægte (eller givet mig en flot illusion om det) - har jeg taget mere med hjem end jeg havde besluttet mig for :-) .... Og så er vi tilbage ved, at naturligvis er enhver GP individuel i sine oplevelser og følelser for kunderne.

Jeg vil endda gå så langt som at sige - de som kan parkere deres egne følelser helt og holdent, er i latent risiko for at blive afstumpet og labil - uanset om man er kunde eller GP.

Det er et dybt interessant emne - og jeg ville gerne have, at Kontants fine indsigt var let at implementere ;-)

 

Du har helt ret i, at man ikke kan udelukke alt, hvad der hedder følelser, hver gang. 

Men evner man ikke at parkerer sine følelser, umiddelbart efter oplevelsen, (både de gode og de dårlige) skal man holde sig væk. 

Den "kamp" kan man ikke vinde. Så ingen grund til at tage den. 

Det jeg "lever" af i denne forbindelse, er illusionen. 

Gad også godt høre en GP eller flere, komme med input. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kontant
HarEnLilleEn skrev, for 8 minutter siden:

Bare lige for at slå fast, det er ikke følelser for GP. Det er oplevelsen af at blive fyldt med følelser (som jeg nok ikke helt ved hvad er for nogen følelser).

Hmm. Jeg ved ikke lige hvad det er for følelser du bliver fyldt med :-) 

Men måske din kæreste skulle fylde dig med dem, i stedet for en GP. :-):-)

Når jeg har en kæreste, holder jeg mig fra GP'ere. Ellers bliver det for kompliceret for mig. (Bare lige en sidebemærkning)

Del dette indlæg


Link til indlæg
kontant skrev, for 40 minutter siden:

Hmm. Jeg ved ikke lige hvad det er for følelser du bliver fyldt med :-) 

Men måske din kæreste skulle fylde dig med dem, i stedet for en GP. :-):-)

Når jeg har en kæreste, holder jeg mig fra GP'ere. Ellers bliver det for kompliceret for mig. (Bare lige en sidebemærkning)

Jeg tror, at via det at jeg satte mig ned og fik skrevet ovenstående, at jeg er blevet mere afklaret med hvad det er som fylder mig op. Det er nok ikke bare det med at have være intim, overskredet grænser og al den slags, det er nok allermest det at jeg for en gangs skyld ikke kan dele en stærk oplevelse med min kæreste.

Jeg havde ikke forudset at jeg havde et behov for at dele oplevelsen med andre/min kæreste. Det komplicerer det hele, måske er GP ikke noget for mig - eller i hvert fald ikke med GFE. 8-)

Tak for svar indtil videre, det hjælper mig med at få lidt styr på tankerne. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kontant
HarEnLilleEn skrev, for 42 minutter siden:

Jeg tror, at via det at jeg satte mig ned og fik skrevet ovenstående, at jeg er blevet mere afklaret med hvad det er som fylder mig op. Det er nok ikke bare det med at have være intim, overskredet grænser og al den slags, det er nok allermest det at jeg for en gangs skyld ikke kan dele en stærk oplevelse med min kæreste.

Jeg havde ikke forudset at jeg havde et behov for at dele oplevelsen med andre/min kæreste. Det komplicerer det hele, måske er GP ikke noget for mig - eller i hvert fald ikke med GFE. 8-)

Tak for svar indtil videre, det hjælper mig med at få lidt styr på tankerne. :-)

Pø,j pøj med det hele :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
HarEnLilleEn skrev, for 1 time siden:

Jeg tror, at via det at jeg satte mig ned og fik skrevet ovenstående, at jeg er blevet mere afklaret med hvad det er som fylder mig op. Det er nok ikke bare det med at have være intim, overskredet grænser og al den slags, det er nok allermest det at jeg for en gangs skyld ikke kan dele en stærk oplevelse med min kæreste.

Jeg havde ikke forudset at jeg havde et behov for at dele oplevelsen med andre/min kæreste. Det komplicerer det hele, måske er GP ikke noget for mig - eller i hvert fald ikke med GFE. 8-)

Tak for svar indtil videre, det hjælper mig med at få lidt styr på tankerne. :-)

Hej

Nu ved jeg ikke hvad I lavede sammen.

Min oplevelser med GP, SB og tantra lignende massage er at der godt kan opstå følelser i kroppen. Berøring frigiver kemiske reaktioner i kroppen og vi har punkter der kan udløse fornemmelser, reaktioner i krop og hjerne. 

De er svære at definere - Du har sikkert nogle følelser som du har gemt væk og de er vækket ved du har haft paraderne nede og haft intimt samvær som har udløst "følelser".

Gav det mening? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ja det kender vi, men det er udelukkende vores eget ansvar at sørge for at de følelser ikke tager overhånd.

Hvis du har følelser for GP, så er mit råd at holde en pause, eller finde en anden. 

Virkede for mig..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har selv haft en bestemt GP i kroppen lang tid efter...

Bedste råd: Prøv nogle andre eller hold en pause som Sølvpapirshat skriver

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som nævnt ovenfor har jeg også det princip at holde mig fra GP'er når jeg har en kæreste. Det holder i min verden slet ikke at blande tingene, men vi er alle forskellige,  heldigvis. 

Jeg har ved nogle meget få GP'er (2) "følt" noget udover et godt booty-call. Det er det der gør livet værd at leve. For mig er det ikke kærlighed, overhovedet ikke. Det er derimod en underlig fornemmelse og ubeskrivelig form for kemi mellem to mennesker der har et sæt fælles spilleregler. Denne kemi kan sikkert udvikle sig og så er det at begge parter skal være ærlige overfor hinanden. Jeg siger ikke man ikke kan videreudvikle forholdet privat, selv ville jeg nok betakke mig hvis det gik i den retning. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

Det er det som disse glædespiger kan. Give et rush. Og det er dét, der skaber afhængighed - ikke kun efter én bestemt pige, men til at prøve igen....og igen...og igen....

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tør godt blande mig. Og jeg lader ikke hjerne og hjerte blive hjemme. Jeg synes det er en del af mit job at have det med. 

Nogen mænd kommer og bruger os piger for at 2 min og op til 1 time oftes. Nogen køber mere. De bruger os for deres fornøjelse og de får det de betaler for. En eller flere udløsninger. Bum bum.

De mænd får kun sex, for de mænd er kemi ligemeget og det eneste der tæller er deres fornøjelse. De mænd for ikke noget af mig, for dem er jeg bare en luder som skal bruges for deres fornøjelse. Og fair nok. De betaler og de behandler jo en fint nok. De ikke røvhuller eller på anden måde dumme. De er der bare kun for sex. Måske fordi de har kæreste/kone som de elsker med men de kan få noget hos os de ikke får hjemme eller hva ved jeg. 

De mænd som gir af sig selv, de mænd som man har super kemi med de får jo også noget af mig. Ikke kærlighed. Men omsorg, kys og kram. Jeg fortæller gerne om mig og de fortæller også tit om dem selv. Mange er meget interesseret i mit liv og jeg åbner op og fortæller gerne hvis de virker troværdige og gir lidt selv.

Forelsket, i mit hovede bliver man ikke forelsket i en man betaler for en ydelse. Man kan holde af og "elske" oplevelsen men ikke personen. Du ved ikke om hun er single eller har mand og børn. Hvis man ikke kan styrer sine følelser over for en GP så tror jeg også det bedst med en pause. Men synes man lige skal fortælle det. For hvis vi har en fast kunde som ligepludseligt ikke kommer eller kontakter en mere kan man godt tænke: "hva gik galt sidst".

I min verden er mine faste kunder skønne og de betyder da noget for mig og ikke bare deres penge. Men jeg elsker dem ikke og jeg vil ikke finde kærlighed i denne branche. 

Jeg håber ikke jeg skyder mig selv i foden ved denne kommentar. Jeg er bare ærlig og fortælle min holdning til dette emne :roll:

Jeg føler ikke jeg er en dum kold skid unden hjerte og hjerne når jeg er på job. :x

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dezmodevil skrev, for 3 timer siden:

Hej

Nu ved jeg ikke hvad I lavede sammen.

Min oplevelser med GP, SB og tantra lignende massage er at der godt kan opstå følelser i kroppen. Berøring frigiver kemiske reaktioner i kroppen og vi har punkter der kan udløse fornemmelser, reaktioner i krop og hjerne. 

De er svære at definere - Du har sikkert nogle følelser som du har gemt væk og de er vækket ved du har haft paraderne nede og haft intimt samvær som har udløst "følelser".

Gav det mening? 

Det giver rigtigt meget mening. Tak.

Interessant hvis det er forklaringen, idet vi i store træk ikke lavede noget jeg ikke laver med min kæreste (altså bortset fra sted, setup, penge etc ;-) ). Stof til eftertanke.

tzatiki skrev, for 23 minutter siden:

Det er det som disse glædespiger kan. Give et rush. Og det er dét, der skaber afhængighed - ikke kun efter én bestemt pige, men til at prøve igen....og igen...og igen....

 

;-)

sølvpapirshat skrev, for 2 timer siden:

Ja det kender vi, men det er udelukkende vores eget ansvar at sørge for at de følelser ikke tager overhånd.

Hvis du har følelser for GP, så er mit råd at holde en pause, eller finde en anden. 

Virkede for mig..

Igen, følelserne har ikke med den konkrete person, men oplevelsen at gøre. Dezmodevils beskrivelse er nok ret god. Det, og så at jeg nok har et behov for at dele som jeg så oplagt ikke kan få opfyldt med kæresten ;-) 

 

TrineMuz skrev, for 2 minutter siden:

Jeg tør godt blande mig. Og jeg lader ikke hjerne og hjerte blive hjemme. Jeg synes det er en del af mit job at have det med. 

Nogen mænd kommer og bruger os piger for at 2 min og op til 1 time oftes. Nogen køber mere. De bruger os for deres fornøjelse og de får det de betaler for. En eller flere udløsninger. Bum bum.

De mænd får kun sex, for de mænd er kemi ligemeget og det eneste der tæller er deres fornøjelse. De mænd for ikke noget af mig, for dem er jeg bare en luder som skal bruges for deres fornøjelse. Og fair nok. De betaler og de behandler jo en fint nok. De ikke røvhuller eller på anden måde dumme. De er der bare kun for sex. Måske fordi de har kæreste/kone som de elsker med men de kan få noget hos os de ikke får hjemme eller hva ved jeg. 

De mænd som gir af sig selv, de mænd som man har super kemi med de får jo også noget af mig. Ikke kærlighed. Men omsorg, kys og kram. Jeg fortæller gerne om mig og de fortæller også tit om dem selv. Mange er meget interesseret i mit liv og jeg åbner op og fortæller gerne hvis de virker troværdige og gir lidt selv.

Forelsket, i mit hovede bliver man ikke forelsket i en man betaler for en ydelse. Man kan holde af og "elske" oplevelsen men ikke personen. Du ved ikke om hun er single eller har mand og børn. Hvis man ikke kan styrer sine følelser over for en GP så tror jeg også det bedst med en pause. Men synes man lige skal fortælle det. For hvis vi har en fast kunde som ligepludseligt ikke kommer eller kontakter en mere kan man godt tænke: "hva gik galt sidst".

I min verden er mine faste kunder skønne og de betyder da noget for mig og ikke bare deres penge. Men jeg elsker dem ikke og jeg vil ikke finde kærlighed i denne branche. 

Jeg håber ikke jeg skyder mig selv i foden ved denne kommentar. Jeg er bare ærlig og fortælle min holdning til dette emne :roll:

Jeg føler ikke jeg er en dum kold skid unden hjerte og hjerne når jeg er på job. :x

Det giver god mening, det er faktisk en del mindre koldt end en person som jeg ville blive nødt til at gøre mig med dit job. Mon ikke det er en del af det talent man skal have for at klare sig godt som GP? Ligesom man skal kunne noget specielt for at være en god læge, lærer etc. Jeg ville næppe kunne være intim med flere ret tit uden at dræne min energi og flyde over med følelser. Jeg elsker når man på den måde lærer lidt om forskelligheden mellem mennesker, tak for ærligt indblik.

Del dette indlæg


Link til indlæg
HarEnLilleEn skrev, for 6 timer siden:

Bare lige for at slå fast, det er ikke følelser for GP. Det er oplevelsen af at blive fyldt med følelser (som jeg nok ikke helt ved hvad er for nogen følelser).

Kan de to ting adskilles 100a%?

Del dette indlæg


Link til indlæg
TrineMuz skrev, for 30 minutter siden:

Jeg tør godt blande mig. Og jeg lader ikke hjerne og hjerte blive hjemme. Jeg synes det er en del af mit job at have det med. 

Nogen mænd kommer og bruger os piger for at 2 min og op til 1 time oftes. Nogen køber mere. De bruger os for deres fornøjelse og de får det de betaler for. En eller flere udløsninger. Bum bum.

De mænd får kun sex, for de mænd er kemi ligemeget og det eneste der tæller er deres fornøjelse. De mænd for ikke noget af mig, for dem er jeg bare en luder som skal bruges for deres fornøjelse. Og fair nok. De betaler og de behandler jo en fint nok. De ikke røvhuller eller på anden måde dumme. De er der bare kun for sex. Måske fordi de har kæreste/kone som de elsker med men de kan få noget hos os de ikke får hjemme eller hva ved jeg. 

De mænd som gir af sig selv, de mænd som man har super kemi med de får jo også noget af mig. Ikke kærlighed. Men omsorg, kys og kram. Jeg fortæller gerne om mig og de fortæller også tit om dem selv. Mange er meget interesseret i mit liv og jeg åbner op og fortæller gerne hvis de virker troværdige og gir lidt selv.

Forelsket, i mit hovede bliver man ikke forelsket i en man betaler for en ydelse. Man kan holde af og "elske" oplevelsen men ikke personen. Du ved ikke om hun er single eller har mand og børn. Hvis man ikke kan styrer sine følelser over for en GP så tror jeg også det bedst med en pause. Men synes man lige skal fortælle det. For hvis vi har en fast kunde som ligepludseligt ikke kommer eller kontakter en mere kan man godt tænke: "hva gik galt sidst".

I min verden er mine faste kunder skønne og de betyder da noget for mig og ikke bare deres penge. Men jeg elsker dem ikke og jeg vil ikke finde kærlighed i denne branche. 

Jeg håber ikke jeg skyder mig selv i foden ved denne kommentar. Jeg er bare ærlig og fortælle min holdning til dette emne :roll:

Jeg føler ikke jeg er en dum kold skid unden hjerte og hjerne når jeg er på job. :x

Fordi man elsker en, behøver man ikke hade alle andre...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kontant
TrineMuz skrev, for 27 minutter siden:

Jeg tør godt blande mig. Og jeg lader ikke hjerne og hjerte blive hjemme. Jeg synes det er en del af mit job at have det med. 

Nogen mænd kommer og bruger os piger for at 2 min og op til 1 time oftes. Nogen køber mere. De bruger os for deres fornøjelse og de får det de betaler for. En eller flere udløsninger. Bum bum.

De mænd får kun sex, for de mænd er kemi ligemeget og det eneste der tæller er deres fornøjelse. De mænd for ikke noget af mig, for dem er jeg bare en luder som skal bruges for deres fornøjelse. Og fair nok. De betaler og de behandler jo en fint nok. De ikke røvhuller eller på anden måde dumme. De er der bare kun for sex. Måske fordi de har kæreste/kone som de elsker med men de kan få noget hos os de ikke får hjemme eller hva ved jeg. 

De mænd som gir af sig selv, de mænd som man har super kemi med de får jo også noget af mig. Ikke kærlighed. Men omsorg, kys og kram. Jeg fortæller gerne om mig og de fortæller også tit om dem selv. Mange er meget interesseret i mit liv og jeg åbner op og fortæller gerne hvis de virker troværdige og gir lidt selv.

Forelsket, i mit hovede bliver man ikke forelsket i en man betaler for en ydelse. Man kan holde af og "elske" oplevelsen men ikke personen. Du ved ikke om hun er single eller har mand og børn. Hvis man ikke kan styrer sine følelser over for en GP så tror jeg også det bedst med en pause. Men synes man lige skal fortælle det. For hvis vi har en fast kunde som ligepludseligt ikke kommer eller kontakter en mere kan man godt tænke: "hva gik galt sidst".

I min verden er mine faste kunder skønne og de betyder da noget for mig og ikke bare deres penge. Men jeg elsker dem ikke og jeg vil ikke finde kærlighed i denne branche. 

Jeg håber ikke jeg skyder mig selv i foden ved denne kommentar. Jeg er bare ærlig og fortælle min holdning til dette emne :roll:

Jeg føler ikke jeg er en dum kold skid unden hjerte og hjerne når jeg er på job. :x

Jeg bilder mig ind, at GP´ere er lige så forskellige som deres kunder er. Der er ikke en "rigtig"måde at tackle "problemet" på.

Jeg tænker det er individuelt hvad der virker. Jeg er på den anden side ret sikker på, at GP´ere har bedre forudsætninger, for at ryste div oplevelser/følelser af sig, Af den simple grund, at de møder flere kunder, end kunden møder GP´ere. Og dermed får større erfaring med en evt følelse for kunden.

Det giver rigtig go mening, at hvis man giver af sig selv, er chancen også større for at få noget af modparten. Det adskiller sig vel ikke væsentligt fra virkeligheden :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kontant
TrineMuz skrev, for 9 minutter siden:

Jeg elsker mit job:x

synes 99% af mine kunder er skønne. Om de kommer for sex, snak eller hvad de end kommer for så synes jeg at det er at kanon job og jeg er meget lykkelig luder:D

Ja det er jo den optimale situation :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TrineMuz skrev, for 50 minutter siden:

Jeg tør godt blande mig. Og jeg lader ikke hjerne og hjerte blive hjemme. Jeg synes det er en del af mit job at have det med. 

Nogen mænd kommer og bruger os piger for at 2 min og op til 1 time oftes. Nogen køber mere. De bruger os for deres fornøjelse og de får det de betaler for. En eller flere udløsninger. Bum bum.

De mænd får kun sex, for de mænd er kemi ligemeget og det eneste der tæller er deres fornøjelse. De mænd for ikke noget af mig, for dem er jeg bare en luder som skal bruges for deres fornøjelse. Og fair nok. De betaler og de behandler jo en fint nok. De ikke røvhuller eller på anden måde dumme. De er der bare kun for sex. Måske fordi de har kæreste/kone som de elsker med men de kan få noget hos os de ikke får hjemme eller hva ved jeg. 

De mænd som gir af sig selv, de mænd som man har super kemi med de får jo også noget af mig. Ikke kærlighed. Men omsorg, kys og kram. Jeg fortæller gerne om mig og de fortæller også tit om dem selv. Mange er meget interesseret i mit liv og jeg åbner op og fortæller gerne hvis de virker troværdige og gir lidt selv.

Forelsket, i mit hovede bliver man ikke forelsket i en man betaler for en ydelse. Man kan holde af og "elske" oplevelsen men ikke personen. Du ved ikke om hun er single eller har mand og børn. Hvis man ikke kan styrer sine følelser over for en GP så tror jeg også det bedst med en pause. Men synes man lige skal fortælle det. For hvis vi har en fast kunde som ligepludseligt ikke kommer eller kontakter en mere kan man godt tænke: "hva gik galt sidst".

I min verden er mine faste kunder skønne og de betyder da noget for mig og ikke bare deres penge. Men jeg elsker dem ikke og jeg vil ikke finde kærlighed i denne branche. 

Jeg håber ikke jeg skyder mig selv i foden ved denne kommentar. Jeg er bare ærlig og fortælle min holdning til dette emne :roll:

Jeg føler ikke jeg er en dum kold skid unden hjerte og hjerne når jeg er på job. :x

Fordi man elsker en, behøver man ikke hade alle andre...

 

Det var nok til en anden, og så kom jeg til at klikke på dit indlæg, eller også er det en af de mystiske ting, der sker ind i mellem.

Del dette indlæg


Link til indlæg
TrineMuz skrev, for 16 minutter siden:

Hvad? Det forstår jeg ikke. Hvad i min tekst for det frem?

Læs mit indlæg lige over dette...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...