Hop til indhold
sociologiaalborg

PROSTITUERET? VI VIL GERNE HØRE DIN STEMME!

Recommended Posts

legesyg skrev, den 15/4/2016 at 17:11:

Jasmin, Du er bedre til at formulere dete end jeg - men det var netop det jeg mente....

Grundlæggende, tror jeg ingen er født hjerteløse.... men af forskellige årsager, så ender de der

Nogle som blev misbrugt som barn - har på forhånd lagt hjertet på is.... andre bliver tvunget til det...

Grundlæggende derfor jeg bedst kan lide ægte SugarDating - eller studerende som har styr på livet, og ikke presser sig selv....  jo mere kritisk hun er for hvem hun vælger - jo bedre

:):):):):)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nille skrev, for 47 minutter siden:

Før eller efter skat :P  ... man undres om pigerne bliver rige ? De kan tjene millioner gennem årene.

Ja, men jeg tænkte mere på om man kunne lave en statistik? Så vi fik et overblik over hvormange penge pigerne i gennemsnit havde på kistebunden, da de lukkede butikken pga. velstand. Det er jo significant for branchen, at der er mange piger, der kun er i branchen i nogle få år - så er de væk. Nogle vender så tilbage: måske har de brugt formuen?, måske savnede de de mange mænd og den daglige rutine? - der er ihvertfald et par piger i branchen, hvor jeg tænker at de må da have en rimelig stor formue, alt til dagen og vejen - og alligevel ligger de jævnligt på lagenet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Francois skrev, den 14. april 2016 at 16:17:

Den tid på året igen... *suk*

Hey Hey Hey!

Det er et bachelorprojekt!

Er da kun godt med mere viden området.

Kan jo være starten på videre studier af branchens kvinder og de magtstrukturer, der gør sig gældende.

Kan man da kun bifalde... Der er alt for mange myter og politiske agendaer, der får lov at stå uimodsagte ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
McQueen skrev, for 4 timer siden:

Hey Hey Hey!

Det er et bachelorprojekt!

Er da kun godt med mere viden området.

Kan jo være starten på videre studier af branchens kvinder og de magtstrukturer, der gør sig gældende.

Kan man da kun bifalde... Der er alt for mange myter og politiske agendaer, der får lov at stå uimodsagte ...

Hvor mange har inden for det sidste år IKKE rettet henvendelse herinde for diverse projekter, hwa hwa hwa hwa

Når pigerne HVERGANG oplever, at det de siger til disse bliver fordrejet, så gider de sgu da ikke det fis mere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
BigDick skrev, for 1 time siden:

Hvor mange har inden for det sidste år IKKE rettet henvendelse herinde for diverse projekter, hwa hwa hwa hwa

Når pigerne HVERGANG oplever, at det de siger til disse bliver fordrejet, så gider de sgu da ikke det fis mere.

så er det pigerne der er forudindtagede... for de studerende har ikke til hensigt at fordreje noget som helst...   hvis man takker nej til de studerende af den grund, så er man galt afmarcheret.... 

Selvfølgelig er det ikke alle der er lige talentfulde hvad angår opgaveskrivning,.. men studerende går ikke ind i et projekt med den hensigt at fordreje sandheden.... i modsætning til journalisterne hvor man skal være opmærksom på deres agenda

Fair nok at man ikke ønsker at deltage af personlige grunde... det får være... men at sige nej fordi man tror at studerende - der henvender sig for at blive klogere - har en skjult dagsorden... der er langt. 

Jeg synes det der er en meget urimelig karakteristik af vores studerende på de højere læreanstalter... jeg har faktisk kun positive erfaringer med at deltage... både med opgaveskriverne og det færdige resultat. 

Hvis flere piger var åbne omkring tingene og stillede op, så ville vores nye generation kunne få et mere nuanceret syn på tingene og et bedre indblik i den verden de beskæftiger sig med... 

Tro det eller lad være... den viden vi piger tager for givet omkring den her branche kommer som et chok for de fleste.... og jeg synes ærlig talt det er at skyde sig selv i foden når man tager afstand fra (og ISÆR når man gør nar af)  unge der er oprigtigt interesserede i at lære 

Del dette indlæg


Link til indlæg
BigDick skrev, for 5 timer siden:

Hvor mange har inden for det sidste år IKKE rettet henvendelse herinde for diverse projekter, hwa hwa hwa hwa

Når pigerne HVERGANG oplever, at det de siger til disse bliver fordrejet, så gider de sgu da ikke det fis mere.

Det er journalister der fordrejer!

Sgu da ikke studerende på bachelordelen... Det er et undervisningsprojekt!

Og bare godt flere ønsker at belyse flere sider af sagen (jf historien om gadeprostitution på Vesterbro, hvor Gadejuristen tog til genmæle overfor en bonert borger)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 14 timer siden:

Ja, men jeg tænkte mere på om man kunne lave en statistik? Så vi fik et overblik over hvormange penge pigerne i gennemsnit havde på kistebunden, da de lukkede butikken pga. velstand. Det er jo significant for branchen, at der er mange piger, der kun er i branchen i nogle få år - så er de væk. Nogle vender så tilbage: måske har de brugt formuen?, måske savnede de de mange mænd og den daglige rutine? - der er ihvertfald et par piger i branchen, hvor jeg tænker at de må da have en rimelig stor formue, alt til dagen og vejen - og alligevel ligger de jævnligt på lagenet.

Mange penge - stort forbrug 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Er det ikke "påfaldende" at de 3 studerende, overhovedet ikke har givet lyd fra sig, siden de startede tråden i torsdags???:shock:

Virker ikke særligt troværdigt synes jeg8-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
dråben skrev, for 3 timer siden:

Er det ikke "påfaldende" at de 3 studerende, overhovedet ikke har givet lyd fra sig, siden de startede tråden i torsdags???:shock:

Du har aldrig hørt om fredagsbar?

Iøvrigt har de kun forespurgt respons fra glædespiger og måske ikke regnet med at  skulle deltage i endnu en diskussion omkring: det at interviewe glædespiger ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
dråben skrev, for 4 timer siden:

Er det ikke "påfaldende" at de 3 studerende, overhovedet ikke har givet lyd fra sig, siden de startede tråden i torsdags???:shock:

Virker ikke særligt troværdigt synes jeg8-)

hvad ved du om hvad de har gjort på PB siden du kan udtale dig så skråsikkert... ?? 

 

det er dog fabelagtigt som jer der ikke skal deltage og ikke har noget at gøre med deres forespørgsel har så travlt med at nedgøre de arme studerende

hvis jeg var en ung studerende der skulle læse den modtagelse i har givet dem herinde - så ville jeg sgu heller ikke værdige jer et svar ... ikke efter så nedladende attitude som mange har lagt for dagen

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jasmin skrev, for 2 timer siden:

hvad ved du om hvad de har gjort på PB siden du kan udtale dig så skråsikkert... ?? 

 

det er dog fabelagtigt som jer der ikke skal deltage og ikke har noget at gøre med deres forespørgsel har så travlt med at nedgøre de arme studerende

hvis jeg var en ung studerende der skulle læse den modtagelse i har givet dem herinde - så ville jeg sgu heller ikke værdige jer et svar ... ikke efter så nedladende attitude som mange har lagt for dagen

 

Men vi vil så gerne lege med! ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jasmin skrev, for 5 timer siden:

hvad ved du om hvad de har gjort på PB siden du kan udtale dig så skråsikkert... ?? 

 

det er dog fabelagtigt som jer der ikke skal deltage og ikke har noget at gøre med deres forespørgsel har så travlt med at nedgøre de arme studerende

hvis jeg var en ung studerende der skulle læse den modtagelse i har givet dem herinde - så ville jeg sgu heller ikke værdige jer et svar ... ikke efter så nedladende attitude som mange har lagt for dagen

 

Måske blev de skræmt af den shitstorm de får herinde. De kunne tage toget til KBH og interviewe med dig, din dør står åbnet ikke :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Jernsvinet skrev, den 15/4/2016 at 09:15:

Giv dog de søde piger en chance, fremfor at komme med jeres sædvanlige ligegyldigheder

- bidrag dog istedet, som pigerne ønsker, til at nuancere alles syn og udvikle vigtig forskning på området :) 

Jeg synes også det er rigtig trist at denne tråd skal afspores med det sædvanlige latterliggørelse og hån.:(

Undrer mig over at en moderator ikke griber ind og uddeler advarsler til synderne. :(

 

Redigeret af sølvpapirshat

Del dette indlæg


Link til indlæg
sølvpapirshat skrev, for 5 timer siden:

Undrer mig over at en moderator ikke griber ind og uddeler advarsler til synderne. :(

Vi har hidtil ikke modtaget nogen rapporter - du har jo heller ikke sendt nogen :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nille skrev, for 8 timer siden:

Måske blev de skræmt af den shitstorm de får herinde. De kunne tage toget til KBH og interviewe med dig, din dør står åbnet ikke :) 

For få indlæg siden havde du travlt med at fortælle dem at jeg overhovedet ikke er repræsentativ for branchen... og nu opfordrer du dem selv til at snakke med mig.. 

hvis du slet ikke ønsker at hjælpe pigerne - hvad i alverden er så pointen??

Er det virkelig så vigtigt for dig at komme med spydigheder rettet mod mig at du ikke kan sætte dig ud over det behov i en tråd hvor nogen har mod nok til at spørge om assistance... 

Det er virkelig småligt ...... men det er i min optik skidesynd for de studerende at blive mødt med den adfærd når de rækker hånden ud for at bede om hjælp!!! 

 

Redigeret af Jasmin

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jasmin skrev, for 2 timer siden:

Er det virkelig så vigtigt for dig at komme med spydigheder rettet mod mig at du ikke kan sætte dig ud over det behov i en tråd hvor nogen har mod nok til at spørge om assistance......Ja da BÅDE mod dig og LC. 

Det er virkelig småligt ...... men det er i min optik skidesynd for de studerende at blive mødt med den adfærd når de rækker hånden ud for at bede om hjælp!!!.....formoder mail systemet er til at finde ud af, så hvorfor henvender de sig så IKKE direkte til udbyderne via dette.  

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

BigDick: Måske ved de ikke, hvem de skal henvende sig til og nogle piger vil måske føle det lidt som et "overgreb" at blive kontaktet uopfordret af studerende på mail.

Det er en hård branche og det kunne vel tænkes at pigerne er nød til at prioritere deres begrænsede tid benhårdt og det kan betyde at de ikke har tid til at deltage i samfunds debatten. 

Jeg synes man skulle overveje at lade være med at kommentere i en tråd, hvis man Ikke har noget konstruktivt at bidrage med. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
dråben skrev, for 23 timer siden:

Er det ikke "påfaldende" at de 3 studerende, overhovedet ikke har givet lyd fra sig, siden de startede tråden i torsdags???:shock:

Virker ikke særligt troværdigt synes jeg8-)

Jeg trækker min lidt perfide ovenstående bemærkning tilbage.

Har gransket mit sind, og også lært, at det ikke er alle der måske er vant til almindelig (set i mit egoistiske verdensbillede) forumkultur, mht til at svarer/tage til genmæle, og nok slet ikke på et site som dette:-), og dem skal der også være plads til:geek:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jasmin skrev, for 20 timer siden:

hvad ved du om hvad de har gjort på PB siden du kan udtale dig så skråsikkert... ?? 

 

det er dog fabelagtigt som jer der ikke skal deltage og ikke har noget at gøre med deres forespørgsel har så travlt med at nedgøre de arme studerende

hvis jeg var en ung studerende der skulle læse den modtagelse i har givet dem herinde - så ville jeg sgu heller ikke værdige jer et svar ... ikke efter så nedladende attitude som mange har lagt for dagen

 

Nogle af de mænd som er herinde burde af og til tænke før de taler så gir dig helt ret her Jasmin

Del dette indlæg


Link til indlæg
AmatørMILF skrev, for 14 minutter siden:

Nogle af de mænd som er herinde burde af og til tænke før de taler så gir dig helt ret her Jasmin

Det gælder vist ikke kun mændene ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bear skrev, for 7 minutter siden:

Det gælder vist ikke kun mændene ;)

 

Helt rigtigt :-) Skrev nu også bare "NOGLE" og det er i mine øjne ikke "ALLE" :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nille skrev, for 8 minutter siden:

Du glemmer at mænd tænker med pikken, er det ikke GP'erne får økonomiske glæde af :) 

Jep i tænker for meget med pikken og glemmer hovedet af og til :shock: Det går desværre ud over nogle til tider meget unge piger som efter min mening ikke burde være i det her erhverv. God aften til dig Nille :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
AmatørMILF skrev, Lige nu:

Jep i tænker for meget med pikken og glemmer hovedet af og til :shock: Det går desværre ud over nogle til tider meget unge piger som efter min mening ikke burde være i det her erhverv. God aften til dig Nille :-)

Ja alle piger som ikke er afklaret og er frivillig burde ikke være i branchen, men pengebehovet trækker desværre.

Ilm A-milf.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nille skrev, for 8 minutter siden:

Ja alle piger som ikke er afklaret og er frivillig burde ikke være i branchen, men pengebehovet trækker desværre.

Ilm A-milf.

I know :-(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...