Hop til indhold
AKA B

Den Ondeste Kønssygdom ADVARSEL!!!

Recommended Posts

Onslow skrev, for 19 timer siden:

Mon ikke han bare har fundet ud af, at det er klogt at proppe den helt ind i underhylerne, inden man med et rask tag lyner op? :) 

LOL :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Bonobo skrev, for 8 timer siden:

Prøv lige at læse Nilles indlæg igen. Der står vist ingen steder at han er immun overfor smitte eller knalder til højre og venstre uden kondom. Det er din egen udlægning!! Jeg har været på tur med Nille flere gange og ved at han opfører sig lige så ansvarligt som jeg gør. 

Jeg brækker mig over den skinhellige pegen fingre ad andre om det så er kunder eller GP'ere.

Som jeg sagde før er der EN, der har ansvaret for at undgå smitte.. og det er dig selv. Ingen andre.

Jeg boller f.eks. kun i latex heldragt med kondom og kysser aldrig. 

Det er ikke sådan han formulerer sig!.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Bonobo skrev, for 11 timer siden:

Prøv lige at læse Nilles indlæg igen. Der står vist ingen steder at han er immun overfor smitte eller knalder til højre og venstre uden kondom. Det er din egen udlægning!! Jeg har været på tur med Nille flere gange og ved at han opfører sig lige så ansvarligt som jeg gør. 

Jeg brækker mig over den skinhellige pegen fingre ad andre om det så er kunder eller GP'ere.

Som jeg sagde før er der EN, der har ansvaret for at undgå smitte.. og det er dig selv. Ingen andre.

Jeg boller f.eks. kun i latex heldragt med kondom og kysser aldrig. 

Jeg tog engang emnet op med superfransk under et andet brugernavn. Det resulterede i at jeg fik hele forummet imod mig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
sølvpapirshat skrev, for 12 minutter siden:

Jeg tog engang emnet op med superfransk under et andet brugernavn. Det resulterede i at jeg fik hele forummet imod mig. 

Ja hykleriet kender ingen grænser

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Mr. RC skrev, for 3 timer siden:

Det er ikke sådan han formulerer sig!.

Jo det er det faktisk. Nille skriver: "Vi er hver især mere eller mindre modtageligt, jeg har været med til flere GB hvor nogle af deltagere fik "en gave" med hjem, men jeg og andre slap fri", hvilket jeg er HELT enig i. Der er forskel på hvor modstandsdygtige vi er. Selv er jeg meget lidt modstandsdygtig og er god til at rage alt muligt lort til mig, mens Nille tilsyneladende er mere modstandsdygtig. Men det er da ikke det samme som at sige at han er immun eller ikke tager ansvar eller boller uden kondom til højre og venstre!!!! Det er underlige konklusioner der står for jeres egen regning. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Citat Nille: " Det er god stil at oplyse sine sexpartnere (og GP'er), at man er blevet smitter så folk kan blive undersøgt, dog vil folk normalt starte med afvise at det er dem som er smittekilden, i stedet for at tage det i stiv arm og indrømme, men måske var der ingen symptomer og folk var ikke klar over det. "

Hvorfor er det så vigtigt at placere en skyld?? Det er dig der er smittekilden.... pege fingre, pege fingre.

God praksis er at informere sine sexpartnere når man er smittet og holde sjoverten eller fileten i ro indtil man er rask igen. Men som du siger Nille er man jo ikke altid klar over man er smittet. Men de fleste vil dog gerne have det at vide. Hvis man er smittet og alligevel knalder løs uden at informere sine partnere er man en uansvarlig idiot i mine øjne. Men man er en lige så stor idiot hvis man har travlt med at pege fingre og finde syndere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Man skal selvfølgelig ikke pege fingre af andre, men hvis de gør noget som man mener er moralsk forkasteligt skal man så ikke have lov til at påpege det? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
sølvpapirshat skrev, for 6 minutter siden:

Man skal selvfølgelig ikke pege fingre af andre, men hvis de gør noget som man mener er moralsk forkasteligt skal man så ikke have lov til at påpege det? 

Du kan godt glemme alt om, at påpege det i dit indlæg citeret, du taler for døve øren, her har de deres egen dagsorden. Søger du mega-fransk eller lignende så ned kaldes al landsens ulykker over dit syndige hoved.

Del dette indlæg


Link til indlæg
BigDick skrev, for 3 minutter siden:

Du kan godt glemme alt om, at påpege det i dit indlæg citeret, du taler for døve øren, her har de deres egen dagsorden. Søger du mega-fransk eller lignende så ned kaldes al landsens ulykker over dit syndige hoved.

 

Er det ikke fordi at det ofte fremstilles fra en underlig vinkel ?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, for 16 minutter siden:

Er det ikke fordi at det ofte fremstilles fra en underlig vinkel ?

I min optik er der ingen underlige vinkler, en debattør skriver det vedkommende føler og er relevant.

Jeg giver gerne et eksempel, nogle GP´er laver GB og hvis man møder med en attest der er max. 14 dg gammel kan man kneppe uden gummi. HALLO ja 2 min efter det er gjort, kan vedkomende være smittet igen, hvad er det så værd. Imo "not a damm shit".

En GP der knepper privat uden gummi, kan også blive smittet - og inden alle hyklerne overfalder mig, så ved jeg godt at hovedparten af GP´erne er dejligt ansvarsbevidste, men der er sikkert brodne kar i mellem, desværre.

Men kom bare med "shitspanden" over mit syndige hoved, - jeg har sagt det før men siger det gerne igen - ,mine skuldre er lige så brede som min mave er stor,så bare kom igang. 

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg


Link til indlæg
BigDick skrev, for 9 minutter siden:

I min optik er der ingen underlige vinkler, en debattør skriver det vedkommende føler og er relevant.

Jeg giver gerne et eksempel, nogle GP´er laver GB og hvis man møder med en attest der er max. 14 dg gammel kan man kneppe uden gummi. HALLO ja 2 min efter det er gjort, kan vedkomende være smittet igen, hvad er det så værd. Imo "not a damm shit".

En GP der knepper privat uden gummi, kan også blive smittet - og inden alle hyklerne overfalder mig, så ved jeg godt at hovedparten af GP´erne er dejligt ansvarsbevidste, men der er sikkert brodne kar i mellem, desværre.

Men kom bare med "shitspanden" over mit syndige hoved, - jeg har sagt det før men siger det gerne igen - ,mine skuldre er lige så brede som min mave er stor,så bare kom igang. 

 

Jeg er forvirret, eller også forstår jeg ikke det du skriver desværre :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, for 3 minutter siden:

Jeg er forvirret, eller også forstår jeg ikke det du skriver desværre :) 

Det beklager jeg,,det var for at påpege det moralsk forkasteligt i at kneppe uden..

Del dette indlæg


Link til indlæg
BigDick skrev, for 6 minutter siden:

Det beklager jeg,,det var for at påpege det moralsk forkasteligt i at kneppe uden..

Ah...men din og min mening er vel ligegyldig lige i denne sammenhæng :) 

Men jeg kan da huske at nogen nærmest ser / så det som "new world order" fordi at flere piger tilbyder diverse uden gummi :D ta li' en chill pill.

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
BigDick skrev, for 10 minutter siden:

Det beklager jeg,,det var for at påpege det moralsk forkasteligt i at kneppe uden..

Ja BD har ret i at det er moralsk forkasteligt og jeg ville ikke kunne leve med tanken om at smitte mig selv eller andre, så det er helt udelukket for mit vedkommende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Mr. RC skrev, for 5 timer siden:
sølvpapirshat skrev, for 31 minutter siden:
sølvpapirshat skrev, for 31 minutter siden:

Ja BD har ret i at det er moralsk forkasteligt og jeg ville ikke kunne leve med tanken om at smitte mig selv eller andre, så det er helt udelukket for mit vedkommende. 

Er dett også moralsk forkasteligt at få børn :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
sølvpapirshat skrev, for 11 timer siden:

Bonobo det har jeg vist ikke udtalt mig om. :P

 

Nej men ret svært at få børn hvis man ikke boller uden ;) .

Blot en kommentar til dit og Bigdicks selvbestaltede korstog mod folk der gør ting anderledes end jer selv. Det er da fint at have en holdning, men hvis i passer jeres have så passer jeg min ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Personligt har jeg nok modtaget 100 øko blæs fra prof piger og har kun en gang oplevet at få en kønssygdom,så hvis min pik er noget at gå ud fra, så er sandsynligheden ikke særlig stor for at blive smittet ved øko blow.Desuden kan jeg simpelthen ikke gennemføre en oral session med gummi.For at jeg skal føle noget ved oral sex med gummi skal pigen optræde som en dyson støvsuger og det er uholdbart for de fleste glædespiger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Bonobo Hvor ser du jeg angriber dig, eller nogen overhovedet, det kunne jeg aldrig drømme om, for min skyld kan folk kneppe alt det de ønsker og på hvilken måde de ønsker, jeg har bare påpeget det citerede som ingen åbenbart magter forholder sig til.

Nogle GP´er laver GB og hvis man møder med en attest der er max. 14 dg gammel kan man kneppe uden gummi. HALLO ja 2 min efter det er gjort, kan vedkomende være smittet igen, hvad er det så værd. - Imo "not a damm shit".

En GP der knepper privat uden gummi, kan også blive smittet - og inden alle hyklerne overfalder mig, så ved jeg godt at hovedparten af GP´erne er dejligt ansvarsbevidste, men der er sikkert brodne kar i mellem, desværre.

 

Redigeret af BigDick
Stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bonobo skrev, den 4. april 2016 at 06:03:

Prøv lige at læse Nilles indlæg igen. Der står vist ingen steder at han er immun overfor smitte eller knalder til højre og venstre uden kondom. Det er din egen udlægning!! Jeg har været på tur med Nille flere gange og ved at han opfører sig lige så ansvarligt som jeg gør. 

Jo, det er i hvert fald tæt på at være det, han skriver. Og det er naturligvis bare en gang forvrøvlet virkelighedsflugt, der bruges til over for sig selv (og andre) at lukke øjnene for den realitet, at han optræder pisse uansvarligt, hver gang han får megafransk. Og pointen er, at det ikke kun er et spørgsmål om, hvorvidt hans egen "lillemand" får knobber eller det der er værre. Selv om ubehagelighederne ikke skulle komme i ubrud hos ham, så fungerer han som "vært", smittebærer for alle de ubehagelige vira. Altså, selv om han ikke selv får noget, så kan han bære tingene videre til den næste GP og hendes kunder. At være smittespreder, det er sgu ikke at være ansvarlig! Så når du skriver, at du har været på tur med Nille og ved, at han optræder ansvarligt, så håber jeg sgu ikke, du taler om hans velbeskrevne eskapader på EW og Artemis i Berlin, hvor der lystigt dyrkes mega med den ene efter den anden robotagtige GP. Tror du forøvrigt, at de stakler, der arbejder der, selv kan sige "nej tak" til megafransk? 

Det er sgu alt for letkøbt og ansvarsforflygtigende bare at skubbe det bort og sige, at "alle bare selv har ansvaret for, om de smittes". Det er desværre ikke alle GPer, der er i en position, hvor de kan vælge usikker sex fra. Og det er sgu utiltalende, når man benytter sig af det.

 

Redigeret af MaxBax
Fejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

AKA B har ikke skrevet noget siden den dag han oprettede profilen. Han er vist intet andet end en muldvarp, som har et horn i siden på pigen, som han hængte ud. Eller også er han i mellemtiden død af en masse penissygdomme.

Mvh,

/Gina.

Del dette indlæg


Link til indlæg
MaxBax skrev, for 16 timer siden:

Tror du forøvrigt, at de stakler, der arbejder der, selv kan sige "nej tak" til megafransk? 

Megafransk - eller CIM (come/cum in mouth) oplevede jeg på Artemis en del piger tilbyde - og det som oftest på egen opfordring (Spritz in meinen Mund) - og kun mod merbetaling :rolleyes:

På Fantasy Lounge i Hamburg, hvor jeg ofte kommer, er det kun enkelte af pigerne, der tilbyder det - og igen på egen opfordring og uden at det koster ekstra (formoder dog at de piger, der tilbyder det der, tjener lidt ekstra). En fræk lille sag (Andre), sagde endda til mig sidst, jeg var med hende: - at jeg da godt vidste, at jeg gerne måtte sprøjte hende i munden - øh, havde jeg lige glemt - men tak som byder :)

Men, der er næsten ingen af pigerne, der sluger - derimod har de travlt med at spytte ud i skraldespanden, da sperm kan have en ram smag, der bliver siddende i halsen - men risikoen for kønssygdomme ved oralsex uden kondom er altså minimal, i forhold til alm. samleje og nærmest mikroskopisk i forhold til analsex uden kondom.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 4 timer siden:

Megafransk - eller CIM (come/cum in mouth) oplevede jeg på Artemis en del piger tilbyde - og det som oftest på egen opfordring (Spritz in meinen Mund) - og kun mod merbetaling :rolleyes:

På Fantasy Lounge i Hamburg, hvor jeg ofte kommer, er det kun enkelte af pigerne, der tilbyder det - og igen på egen opfordring og uden at det koster ekstra (formoder dog at de piger, der tilbyder det der, tjener lidt ekstra). En fræk lille sag (Andre), sagde endda til mig sidst, jeg var med hende: - at jeg da godt vidste, at jeg gerne måtte sprøjte hende i munden - øh, havde jeg lige glemt - men tak som byder :)

Men, der er næsten ingen af pigerne, der sluger - derimod har de travlt med at spytte ud i skraldespanden, da sperm kan have en ram smag, der bliver siddende i halsen - men risikoen for kønssygdomme ved oralsex uden kondom er altså minimal, i forhold til alm. samleje og nærmest mikroskopisk i forhold til analsex uden kondom.

 

Og så kan man spørge sig selv om, om det giver noget godt at komme i munden, når hun spytter det væmmelige spærm ud med det samme?

Hvis hun ikke nyder det , eller i det mindste faker at hun nyder det, så springer jeg over!  

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, for 8 minutter siden:

Og så kan man spørge sig selv om, om det giver noget godt at komme i munden, når hun spytter det væmmelige spærm ud med det samme

Det vil jo være et tegn på at underkaste sig mandens nydelse. Mon ikke nogen kan få noget ud af det?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 49 minutter siden:

Det vil jo være et tegn på at underkaste sig mandens nydelse. Mon ikke nogen kan få noget ud af det?

Måske... Men så ombestemmer man sig lige inden det rigtigt frække?! :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...