Hop til indhold
AKA B

Den Ondeste Kønssygdom ADVARSEL!!!

Recommended Posts

holstebronx skrev, for 4 timer siden:

Mon ikke at vi mere er ude i, at man kan tillade sig at tage penge for afslutning i munden, contra afslutning på hælen? :?

COB (come/cum on body) koster også ekstra mange steder - og sjovt nok er der netop mange mænd, der tænder på fødder - prøv at se lidt webcam og bemærk, hvor mange mænd, der spørger til at se pigernes fødder - og nogle af pigerne forlanger endda tips, for at vise fødderne et kort øjeblik ;-)

Men i de flattrates jeg har besøgt, hvor enkelte af pigerne (Mottofrauen) har tilbudt CIM (come in mouth) - har det altså ikke kostet ekstra, når først entreen var betalt :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 7 minutter siden:

COB (come/cum on body) koster også ekstra mange steder - og sjovt nok er der netop mange mænd, der tænder på fødder - prøv at se lidt webcam og bemærk, hvor mange mænd, der spørger til at se pigernes fødder - og nogle af pigerne forlanger endda tips, for at vise fødderne et kort øjeblik ;-)

Men i de flattrates jeg har besøgt, hvor enkelte af pigerne (Mottofrauen) har tilbudt CIM (come in mouth) - har det altså ikke kostet ekstra, når først entreen var betalt :)

 

Jeg aner intet om Tyskland! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, for 8 timer siden:

 

Og så kan man spørge sig selv om, om det giver noget godt at komme i munden, når hun spytter det væmmelige spærm ud med det samme?

Hvis hun ikke nyder det , eller i det mindste faker at hun nyder det, så springer jeg over!  

 

Det giver nu en helt speciel følelse i "nosserne" at komme i pigens mund - om det så er med eller uden kondom - eller pigen straks spytter sæden ud igen. Om hun sluger, giver sådan set ikke mig nogen ekstra tilfredstillelse, men jeg har indtryk af nogen piger virkelig nyder den direkte indsprøjtning i munden med varm sæd og også gerne sluger :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 13 timer siden:

Det giver nu en helt speciel følelse i "nosserne" at komme i pigens mund - om det så er med eller uden kondom - eller pigen straks spytter sæden ud igen. Om hun sluger, giver sådan set ikke mig nogen ekstra tilfredstillelse, men jeg har indtryk af nogen piger virkelig nyder den direkte indsprøjtning i munden med varm sæd og også gerne sluger :)

Det kan i mine øjne også være frækt, hvis hun lader det løbe ud, mens hun sutter videre ...
463915019.gif

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...