Hop til indhold

Den Ondeste Kønssygdom ADVARSEL!!!

Featured Replies

Skrevet

Mon ikke at vi mere er ude i, at man kan tillade sig at tage penge for afslutning i munden, contra afslutning på hælen? :?

• Svar 104
  • Visninger 18.9k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Du burde måske have ventet med at poste indlægget en time eller to, og have talt med lægen først.  Hvordan pokker kan du vide, at det er en kønssygdom? "Min penis gør ondt - ergo må pigen slæbe r

• Hej derude Jeg tror mere det er et "isoleret" tilfælde hos AKA B selv, og næppe har noget at gøre med de sygdomme der betragtes som deciderede kønssygdomme.  Jeg har selv i perioder i mit vil

• AKA B har ikke skrevet noget siden den dag han oprettede profilen. Han er vist intet andet end en muldvarp, som har et horn i siden på pigen, som han hængte ud. Eller også er han i mellemtiden død af

Skrevet
holstebronx skrev, for 4 timer siden:

Mon ikke at vi mere er ude i, at man kan tillade sig at tage penge for afslutning i munden, contra afslutning på hælen? :?

COB (come/cum on body) koster også ekstra mange steder - og sjovt nok er der netop mange mænd, der tænder på fødder - prøv at se lidt webcam og bemærk, hvor mange mænd, der spørger til at se pigernes fødder - og nogle af pigerne forlanger endda tips, for at vise fødderne et kort øjeblik ;-)

Men i de flattrates jeg har besøgt, hvor enkelte af pigerne (Mottofrauen) har tilbudt CIM (come in mouth) - har det altså ikke kostet ekstra, når først entreen var betalt :)

Skrevet
Jernsvinet skrev, for 7 minutter siden:

COB (come/cum on body) koster også ekstra mange steder - og sjovt nok er der netop mange mænd, der tænder på fødder - prøv at se lidt webcam og bemærk, hvor mange mænd, der spørger til at se pigernes fødder - og nogle af pigerne forlanger endda tips, for at vise fødderne et kort øjeblik ;-)

Men i de flattrates jeg har besøgt, hvor enkelte af pigerne (Mottofrauen) har tilbudt CIM (come in mouth) - har det altså ikke kostet ekstra, når først entreen var betalt :)

Jeg aner intet om Tyskland! 

Skrevet
holstebronx skrev, for 8 timer siden:

Og så kan man spørge sig selv om, om det giver noget godt at komme i munden, når hun spytter det væmmelige spærm ud med det samme?

Hvis hun ikke nyder det , eller i det mindste faker at hun nyder det, så springer jeg over!  

Det giver nu en helt speciel følelse i "nosserne" at komme i pigens mund - om det så er med eller uden kondom - eller pigen straks spytter sæden ud igen. Om hun sluger, giver sådan set ikke mig nogen ekstra tilfredstillelse, men jeg har indtryk af nogen piger virkelig nyder den direkte indsprøjtning i munden med varm sæd og også gerne sluger :)

Skrevet
Jernsvinet skrev, for 13 timer siden:

Det giver nu en helt speciel følelse i "nosserne" at komme i pigens mund - om det så er med eller uden kondom - eller pigen straks spytter sæden ud igen. Om hun sluger, giver sådan set ikke mig nogen ekstra tilfredstillelse, men jeg har indtryk af nogen piger virkelig nyder den direkte indsprøjtning i munden med varm sæd og også gerne sluger :)

Det kan i mine øjne også være frækt, hvis hun lader det løbe ud, mens hun sutter videre ...
463915019.gif

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.