Hop til indhold
AKA B

Den Ondeste Kønssygdom ADVARSEL!!!

Recommended Posts

Den lille søde uskyldige Kvinde/Pige, render rundt med den Ondeste Kønssygdom. Ihvertfald Minimum Én, Muligvis Flere. Hvilket Hun Vel Selv Må Være Klar Over, Men Tilsyneladende Ikke Afholder Hende Fra At Sprede Sygdomme. Til Skræk Og Advarsel!!!

Har fjernet de konkrete henvisninger til pigen og flyttet tråden til generel debat.

vh Qivitoq

Redigeret af Qivitoq
Personlige opl. fjernet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Underbygges!!! Er du da vanvittig? Hvordan? Vil du da komme hjem til mig og se min Penis??? Jeg sidder og venter på, at min læge skal åbne, så jeg kan få en akut tid og komme afsted i en fart. Jeg har kun været sammen med hende og allerede dagen efter var den helt gal. Og siden er det så bare blevet meget værre og ekstremt smertefuldt. Så synes da bare, at du skal tage derhen og få dig en tur. Så kan du forhåbentlig få din sag underbygget, i allerhøjeste grad. God Fornøjelse siger jeg bare.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ps. Hvad ville meningen dog være med, at lyve om noget så alvorligt. Kunne jeg aldrig drømme om. Jeg har generalt dyb respekt for kvinder i dette erhverv og har på ingen måde intentioner om at chikanere hverken dem eller andre. Det var simpelthen ment som en menneskelig gerning, at forsøge, at hjælpe andre, til ikke at skulle gennemgå sådan et ubeskriveligt Smertehelvede. That's All. Så lukker den her. Så må folk selv finde ud af, hvad de synes de kan/vil bruge min info/advarsel til. Mvh. AKA B

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Altså sex uden kondom????. Det er sku da også på kanten af at være godt dumt!!!. Bruger man ikke det store hoved får det lille knopper....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Borntofly

Lyder som en meget heftig kønssygdom der på 24 timer kan udvikle sig til et sandt smertehelvede. Ja beklager ironien men....

Jeg er stor tilhænger af advarsler om denne slags. Men de er kun brugbare for mig når trådstarter har været hos lægen og kan bekræfte navn på kønsygdom!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du burde måske have ventet med at poste indlægget en time eller to, og have talt med lægen først. 

Hvordan pokker kan du vide, at det er en kønssygdom? "Min penis gør ondt - ergo må pigen slæbe rundt på alt muligt". :wacko:

Jeg afviser ikke, at du kan have fanget et eller andet ved, tilsyneladende, at have usikker sex, men det kunne jo også være noget så simpelt som svamp.

 

Mvh,

/Gina.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der fik du jo underbygget lidt. Hvor længe er det siden? Disse sygdomme tager vist i reglen nogen tid før de viser sig

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Borntofly
pacer skrev, for 16 minutter siden:

Der fik du jo underbygget lidt. Hvor længe er det siden? Disse sygdomme tager vist i reglen nogen tid før de viser sig

Også derfor jeg synes at indlægget er en smule utroværdigt ....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gina Faith skrev, for 16 minutter siden:

Du burde måske have ventet med at poste indlægget en time eller to, og have talt med lægen først. 

Hvordan pokker kan du vide, at det er en kønssygdom? "Min penis gør ondt - ergo må pigen slæbe rundt på alt muligt". :wacko:

Jeg afviser ikke, at du kan have fanget et eller andet ved, tilsyneladende, at have usikker sex, men det kunne jo også være noget så simpelt som svamp.

 

Mvh,

/Gina.

Lige nøjagtigt 

ingen læger på denne planet kan bekræfte en kønsygedom på under 4 dage , blod prøver mv . 

Ydermere går der for mænd såfremt det skulle være kønsvorter et godt stykke tid før de dukker op fra smitte dag 1. 

 

Tror ikke på det , som det udlægges her 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Urinvägsinfektion tycker jag det låter som. Tycker också det låter orimligt att man får en könsjukdom och symptom efter en dag.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis det er sex uden kondom vi snakker om, er du da 100% selv ude om det. Hvis en glædespige har sex med dig uden gummi, har hun det selvfølgeligt også med alle andre, det må du da kunne regne ud fra start af, og så var du jo bekendt med risikoen.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Altså latenstid på diverse kønssygdomme er under normale omstændigheder langt længere end et døgn. Og især hvis du, som du siger har synlige symptomer. Det lyder til at det selvfølgelig er noget helt galt, men sandsynligheden for at det skulle være kommet fra en person som du har dyrket sex med dagen forinden er usandsynlig lille.

De mest aggressive af slagsen har en latenstid på 2-3 dage og disse er sjældne ! Og dette er latenstid til symptomstart, ikke til det står i fyr og flamme !

Del dette indlæg


Link til indlæg

tja - vi ved da i hvert fald EN ting om TS... 

han er dum nok til at have knaldet uden kondom - så ærlig talt makker.... det er sgu svært at have ondt af dig....  

 

hvis det viser sig at være andet end en ondartet blærebetændelse (hvilket det mere lyder som) så er du tilmed et umanerlig dumt svin - for så render du rundt og spreder sygdomme til de GPer du knalder..... 

alle der knalder uden kondom må da virkelig spekulere på hvem de har knaldet på det sidste.... skulle man tro... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jasmin skrev, for 3 minutter siden:

tja - vi ved da i hvert fald EN ting om TS... 

han er dum nok til at have knaldet uden kondom - så ærlig talt makker.... det er sgu svært at have ondt af dig....  

 

hvis det viser sig at være andet end en ondartet blærebetændelse (hvilket det mere lyder som) så er du tilmed et umanerlig dumt svin - for så render du rundt og spreder sygdomme til de GPer du knalder..... 

alle der knalder uden kondom må da virkelig spekulere på hvem de har knaldet på det sidste.... skulle man tro... 

Enig, man ber' jo nærmest selv om det....sorry to say

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Borntofly

Synes efterhånden det lugter en smule af et FAKE indlæg fra trådstarters side. Så lad os håbe at moderator vil slette dette indlæg og måske holde en smule øje med trådstarter i fremtiden ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
AKA B skrev, for 1 time siden:

Den lille søde uskyldige Kvinde/Pige, render rundt med den Ondeste Kønssygdom. Ihvertfald Minum Én, Muligvis Flere. Hvilket Hun Vel Selv Må Være Klar Over, Men Tilsyneladende Ikke Afholder Hende Fra At Sprede Sygdomme. Til Skræk Og Advarsel!!!

Har fjernet de konkrete henvisninger til pigen og flyttet tråden til generel debat.

vh Qivitoq

 

pacer skrev, 1 time siden:

Der fik du jo underbygget lidt. Hvor længe er det siden? Disse sygdomme tager vist i reglen nogen tid før de viser sig

Det var først og fremmest Ikke usikker sex, som alle de kloge hoveder her inde, udtaler sig om. Man kan jo også blive smittet af oral sex uden gummi. Det er 12 dage siden. Og jeg har netop ikke gjort noget ved det, for at lade tvivlen komme hende/mig tilgode. Og derudover også fordi jeg først troede, at det bare var smerter fra rifter..For hun var så voldsom både ved oral-sex og samleje, at jeg sjældent har prøvet noget lignende. Måtte flere gange bede hende om at være lidt mindre voldsom. Så næste dag gjorde det meget ondt, og kunne se der var kommer adskillige rifter på penis. Da det så ikke blev mindre smertefuldt i de efterfølgende dage, og penis begyndte at hæve, blive meget mørke-rød med ulækkert hvidt stads omkring og mange andre ikke normale ting, plus at smerterne bare blev meget værre dag for dag. Så forhuden næsten ikke kan trækkes tilbage, uden at det nærmest føles som, at få en slags solskoldet hud, overhældt med salmiakspiritus. Ked af alle de ubehagelige detaljer. men svært at komme udenom, hvis du vil have noget at underbygge det med.

Del dette indlæg


Link til indlæg
malle1980 skrev, for 1 time siden:

 

 

malle1980 skrev, for 1 time siden:

 

Du/I er vel nok kloge. Jeg har ikke haft sex uden kondom. Hvis der foregik bare lidt mere mellem ørerne på dig/jer, ville du/i nok vide, at oral-sex uden kondom sagtens kan overføre sygdomme, det sidder jo i blodet. Og ja, så kan man da bare lade være med at have ubeskyttet oral-sex. Eller også kan man bare lade være med at prostituere sig når man er syg, ihvertfal holde en pause, indtil man er blevet rask. men det gider man vel ikke, da det for de flestes vedkommende handler altoverskyggende om penge. Ja, selvfølgelig handler det om penge. Men måske en smule moral og etik ville være på sin plads, under sådanne omstændigheder!!!

Redigeret af AKA B

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jasmin skrev, for 1 time siden:

Usagligt, groft fordømmende og forudindtaget yderst personligt angreb.

 

Miniraser skrev, for 2 timer siden:

Hvis det er sex uden kondom vi snakker om, er du da 100% selv ude om det. Hvis en glædespige har sex med dig uden gummi, har hun det selvfølgeligt også med alle andre, det må du da kunne regne ud fra start af, og så var du jo bekendt med risikoen.

 

Desværre/Heldigvis er det ikke sex uden kondom vi snakker om. Det mener alle andre herinde åbenbart at vide. Mystisk, de må så alle sidde med krystalkugler,voddoodukkeretc. Oral-Sex uden kondom ja det er der tale om, og så må man da godt kalde mig dum og at jeg selv er ansvarlig for min situation, det er jeg helt med på. Men alle dem der sviner mig i utallige indlæg, ved så åbenbart Ikke, at Ubeskyttet OralSex Absolut Også smitter med sygdomme. Nevermind. Sket er sket. Bare ærgeligt, at de fleste mener det er fake, chikane, blærebetændelse,etc. Helt vanvittigt, når man bare havde de bedste intentioner. men klart nok, at alle de "glædespiger" der giver mig svineren, har deres helt egen dybt kyniske dagsorden, som handler om, at de aldrig har kønssygdomme og hvis såfremt, ville de da selvfølgelig få bhandling og holde pause fra deres erhverv indtil de er blevet raske igen. Not. Selvfølgelig ville de fleste forhåbentlig agere sådan, men desværre nok langt fra alle, muligvis endnu mindre sansynligt, hvis der er tale om kvinder der ikke er fra danmark og muligvis kommer fra en del fattigere kår og som derfor er mere desperate for at hive nogle penge hjem, inden deres turist-visum på 3.mdr. gætter jeg på udløber

Redigeret af AKA B

Del dette indlæg


Link til indlæg
AKA B skrev, for 6 minutter siden:

Desværre/Heldigvis er det ikke sex uden kondom vi snakker om. Det mener alle andre herinde åbenbart at vide. Mystisk, de må så alle sidde med krystalkugler,voddoodukkeretc. Oral-Sex uden kondom ja det er der tale om,

Synes det er vigtigt at du bliver tjekket hos lægen og så melder her tilbage.

Jeg kunne formode at du er gået lidt voldsomt til den og er kommet til at få en rift eller har revet strengen under penishovedet lidt over - det kan opstå hvis kondomet har været monteret lidt forkert, hvorfor jeg ofte foretrækker selv at montere :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
AKA B skrev, for 9 minutter siden:

Oral-Sex uden kondom ja det er der tale om, og så må man da godt kalde mig dum og at jeg selv er ansvarlig for min situation, det er jeg helt med på.

jamen hvis du er med på den - hvad er så problemet ??

Hvis der var belæg for dine påstande havde du vel underbygget det så dit indlæg stod til troende... 

AKA B skrev, for 9 minutter siden:

Men alle dem der sviner mig i utallige indlæg, ved så åbenbart Ikke, at Ubeskyttet OralSex Absolut Også smitter med sygdomme. Nevermind. Sket er sket.

Jeg tror alle ved at det KAN ske... men da næsten alle mænd herinde har så pisse travlt med at fortælle højt og lavt hvor lille risikoen er via oral-sex... så går alle ud fra at det er via alm sex siden du ikke selv har skrevet andet... ... så må du være mere specifik 

HVIS du har fået Gonorre eller kondylomer via ubeskyttet oral-sex - så viser det jo bare at alle super/mega elskerne herinde bør revurdere deres synspunkt ....  med da du jo ikke aner OM du har fået noget og slet ikke hvad du har fået... så er det jo bare en løs påstand fra din side

Sket er sket???? hvad er det der er sket.... hvad er det så lægen siger du har fået raget til dig??? 

AKA B skrev, for 9 minutter siden:

Bare ærgeligt, at de fleste mener det er fake, chikane, blærebetændelse,etc. Helt vanvittigt, når man bare havde de bedste intentioner. men klart nok, at alle de "glædespiger" der giver mig svineren, har deres helt egen dybt kyniske dagsorden, som handler om, at de aldrig har kønssygdomme og hvis såfremt, ville de da selvfølgelig få bhandling og holde pause fra deres erhverv indtil de er blevet raske igen. Not. 

nææææ

GPers dagsorden hvad beskyldninger som din angår er såmen ene og alene at ufunderede påstande kan ødelægge en piges forretning og derfor ikke hører nogen steder hjemme før de er underbygget

..... det er derfor mest rimeligt at du VED med sikkerhed HVAD du fejler og kender inkubationstiden så du ved ca HVEM der har smittet dig inden du skriver alt muligt der måske slet ikke passer... 

HVIS du har raget noget til dig - så er det i øvrigt ikke hendes skyld... så er det DIN!!! - for du kunne have beskyttet dig :) 

Hvad hun rager til sig er hendes problem og hvordan hun driver sin forretning er 110% hendes valg...... og når mænd knalder/bliver suttet uden kondom - så er det JERES valg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Desværre/Heldigvis er det ikke sex uden kondom vi snakker om. Det mener alle andre herinde åbenbart at vide. Mystisk, de må så alle sidde med krystalkugler,voddoodukkeretc. Oral-Sex uden kondom ja det er der tale om, og så må man da godt kalde mig dum og at jeg selv er ansvarlig for min situation, det er jeg helt med på. Men alle dem der sviner mig i utallige indlæg, ved så åbenbart Ikke, at Ubeskyttet OralSex Absolut Også smitter med sygdomme. Nevermind. Sket er sket. Bare ærgeligt, at de fleste mener det er fake, chikane, blærebetændelse,etc. Helt vanvittigt, når man bare havde de bedste intentioner. men klart nok, at alle de "glædespiger" der giver mig svineren, har deres helt egen dybt kyniske dagsorden, som handler om, at de aldrig har kønssygdomme og hvis såfremt, ville de da selvfølgelig få bhandling og holde pause fra deres erhverv indtil de er blevet raske igen. Not. Selvfølgelig ville de fleste forhåbentlig agere sådan, men desværre nok langt fra alle, muligvis endnu mindre sansynligt, hvis der er tale om kvinder der ikke er fra danmark og muligvis kommer fra en del fattigere kår og som derfor er mere desperate for at hive nogle penge hjem, inden deres turist-visum på 3.mdr. gætter jeg på udløber

Redigeret af Qivitoq
citeringsfeltfejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 18 minutter siden:

Synes det er vigtigt at du bliver tjekket hos lægen og så melder her tilbage.

Jeg kunne formode at du er gået lidt voldsomt til den og er kommet til at få en rift eller har revet strengen under penishovedet lidt over - det kan opstå hvis kondomet har været monteret lidt forkert, hvorfor jeg ofte foretrækker selv at montere :)

Mange Tak Jernsvinet. Ja, du har helt ret i, at der kom en del rifter, da hun var alt for voldsom både ved samleje og oralsex, oralsex som var ubeskyttet, sikkert dumt af mig, men har aldrig fået sygdomme af det tidligere.. men én gang skal åbenbart være den første. Men da de rifter så var i bedring efter et par døgn og de smerter forsvandt mere eller mindre, fortsatte en anden meget kraftigere smerte, samt hævelse, meget mørk rød og ucharmerende hvidt stads, som bare blev værre og værre, det er nu små 14 dage siden jeg var det famøse sted. Og nu kan forhuden nærmest ikke trækkes tilbage, uden at det føles som en heftig forbrænding, solskoldet som ind i helvede. Kunne desværre ikke få tid hos lægen før på torsdag. Men når jeg engang får ny viden om hvad der foregår med pikkemanden, skal jeg nok info dig, om ikke andet, i en privat besked. Mvh. AKA B

Del dette indlæg


Link til indlæg
AKA B skrev, for 2 timer siden:

Jeg har kun været sammen med hende og allerede dagen efter var den helt gal. 

 

AKA B skrev, 1 time siden:

Det er 12 dage siden. 

 

AKA B skrev, for 7 minutter siden:

det er nu små 14 dage siden jeg var det famøse sted. 

Det er altså meget svært at finde ud af om du er troværdig når du hele tiden skifter tidsramme.. 

det du beskriver er symptomer på gonore... og mener inkubationstid er 1-2 uger... og så kan det jo godt passe hvis du fik symptomerne for en uge siden....  men det er utænkeligt at du kunne mærke de symptomer dagen EFTER du var sammen med pigen.. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej derude:)

Jeg tror mere det er et "isoleret" tilfælde hos AKA B selv, og næppe har noget at gøre med de sygdomme der betragtes som deciderede kønssygdomme. 

Jeg har selv i perioder i mit vilde liv i mine yngre år været plaget af dette helved, og særligt i de år i min studietid hvor jeg havde min egen annonce sammen med massagepigerne i EB. Det var dengang jeg tilbød min unge krop til helst voksne/modne kvinder. Hvis man skal have succes skal man være ung, slank, viril, velplejet, smart klædt og så vidt muligt også solbrun - med dette kunne jeg "vælge og vrage"

Særligt det sidste med solbrun var dengang kun muligt via solen:) - (dengang i 70 - 80 ingen solarier) og da jeg ikke havde mulighed for at solbade på hverken en altan eller i en have, var der sådan set kun en mulighed for mig og det var "Flueparpieret" på Charlottenlund strand. Da jeg som regel startede for tidligt og sluttede for sent på denne solbadning medførte det også kulde og nedkøling og en efterfølgende blærebetændelse som for mig bare var lidt ondt i prostata, andre symptomer havde jeg ikke, og jeg brugte ikke mange tanker på det, udover at jeg brugte en helt almindelig varmedunk (kogend vand) på maven og så ellers ned under 2 dyner, så var det som regel væk næste morgen.

Var det så lige i en periode hvor jeg havde lavet forlods aftaler med mine "fruer" jamen så kunne jeg ikke tillade mig  "brænde dem af"  (dengang kun fastnet tlf. eller brev/brev poste restance - og de havde også fundet "krybberummet). Så var der ikke andet at gøre end afsted og betjene damerne;) Dette kunne ende ud i en lidt irritabel forhud - rødligt ømfindtlig pikhoved - og lidt ondt i prostata; men det kunne varmedunken klare - over night.

En gang husker jeg særligt, og derfor mit indlæg. Hun var en mine mere faste kunder - Madam Hazel (jeg 27 hun 63) og hun var sulten efter unge tyrekalve. Hun var et sød og rart menneske og skøn at være sammen, så helt naturligt så meget laange knep jeg kunne yde/fuldstændigt udmattet  - og så bare overgive sig til sidst - give hende sæden ,de lange samlejer er skønne - særligt med den rette.

Og lige en gang med Madam Hazel og vores vilde rid + denne milde blærebetændelse - ja den endte sgu i løbet af de næste dage ud i en temmelig medtaget "blodpølse" - jeg sagde intet til Madam Hazel (ville jo nødigt miste hende) Hun havde mange andre unge fyre end mig, så det var straks afsted til kontrol for kønssygdomme (dengang i 70 - 85 havde gummi trange kår og jeg brugte aldrig selv gummi) -  lægen: næ det er snarere en blærebetændelse, og så fik jeg vist et eller andet "rottegift" der slog betændelsen ihjel, og resultatet checket viste også at det ikke var kønssygdomme.

En lidt for stram skede og tørhed kan også give en øm pik.

Ved i forresten hvad datidens glidecreme var : ja enten lidt spyt eller endnu bedre vaseline. Jeg synes vaseline er bedre og giver større intim kontakt.

Ved i forresten hvad mænd med nedsat følsomhed i pikhoved kan gøre ??  -  smøre kampfercreme på pikhovedet og så bruge gummi så cremen bliver indebords.

Nå et længere skriv - håber i overlevede

Mange hilsner

Nyder livet

Redigeret af Nyder livet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...