Hop til indhold
gorilla

Forslag: Nedlæg Generel Chat- Politk- Hyggesnak

Recommended Posts

De tre (3) fora genererer en enorm mængde ligegyldig skivelser og dermed trafik, der ikke tjener noget formål.

Gevinsten ved at lukke de fora er primært:

1) Mindre belastning på serveren

2) Snakkehovederne skrider til Talk2Us (forhåbentligt)

Tråden "Advarsel! - diskretionen på T2U er ophævet???"  udstiller med stor tydelighed de faste skribenters uendelig uvidenhed. Formålet er tilsyneldende at skrive så meget bras som muligt og helt ignorere fakta.

Fat dog at ham Kenni er ejer af eroguide.dk og stod på et tidspunkt regisreret som ejer hos dkhosmaster. Det gjorde han helt åbent. Fat dog at hans navn stod nævnt på et blog indlæg hos annoncelight. Det stod der helt åbent. Konklusionen må være at Kenni "does not  give a fuck" at det er offentlig kendt at han står bag ved eroguide og andre sites.  Så hvorfor pokker bliver I ved med at diskutere noget med privatlivet når det eneste der står på Talk2Us (da jeg kiggede) er allerede offentlig tilgængelig information?

Luk diskussionen og nedlæg de tre ligegyldige fora!!

 

Redigeret af gorilla
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
gorilla skrev, for 3 timer siden:

 

 

Undskyld men kan da ikke tage denne tråd seriøst.

Du har jo valgt at oorette en bruger udelukkende for at poste dette.

Seriøst hvis du stod ved dine holdninger havde du sku brugt din egen profil/bruger.

Totalt dårlig stil  bare min mening

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den lille hårde skrev, for 4 timer siden:

Undskyld men kan da ikke tage denne tråd seriøst.

Du har jo valgt at oorette en bruger udelukkende for at poste dette.

Seriøst hvis du stod ved dine holdninger havde du sku brugt din egen profil/bruger.

Totalt dårlig stil  bare min mening

Ja, jeg oprettede brugeren fordi jeg blev irriteret over det vås der skrives herinde. Luk for pokker de fora. 80 % af fyldet forsvinder automatisk (gæt at det er 80/20 reglen der er på spil)

Hvad er det så for en profil der er min egen? Jeg er ikke bevist om at jeg har andre profiler herind men du må gerne oplyse mig.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
gorilla skrev, for 10 timer siden:

 trafik, der ikke tjener noget formål.

Hvorfra ved du, at trafikken ikke har noget formål ?

Så vidt jeg er orienteret, så er indtægtssiden på EG reklame/banner-baseret. Og i det spil, er alt trafik interessant.

Og i øvrigt er Generel Debat funderet i det seksuelle og den eventuelle udveksling af værdi'er hermed, og derfor ganske relevant i forhold til hovedformålet med EG.

Og afslutningsvis er jeg temmelig sikker på, at der ikke er nogen der opretter sig på EG, kun for at debattere i de tre forummer.

 

  • Synes godt om 5

Del dette indlæg


Link til indlæg
gorilla skrev, for 3 timer siden:

Ja, jeg oprettede brugeren fordi jeg blev irriteret over det vås der skrives herinde. Luk for pokker de fora. 80 % af fyldet forsvinder automatisk (gæt at det er 80/20 reglen der er på spil)

Så lad da for pokker være med at læse "det vås". Nøjes med at læse de fora du finder interessante.

Jeg tror du har for meget tid på hænderne, siden du orker at bruge energi på at bede andre om at fjerne noget du ikke gider se.

  • Synes godt om 5

Del dette indlæg


Link til indlæg
gorilla skrev, for 12 timer siden:

De tre (3) fora genererer en enorm mængde ligegyldig skivelser og dermed trafik, der ikke tjener noget formål.

Gevinsten ved at lukke de fora er primært:

1) Mindre belastning på serveren

2) Snakkehovederne skrider til Talk2Us (forhåbentligt)

Tråden "Advarsel! - diskretionen på T2U er ophævet???"  udstiller med stor tydelighed de faste skribenters uendelig uvidenhed. Formålet er tilsyneldende at skrive så meget bras som muligt og helt ignorere fakta.

Fat dog at ham Kenni er ejer af eroguide.dk og stod på et tidspunkt regisreret som ejer hos dkhosmaster. Det gjorde han helt åbent. Fat dog at hans navn stod nævnt på et blog indlæg hos annoncelight. Det stod der helt åbent. Konklusionen må være at Kenni "does not  give a fuck" at det er offentlig kendt at han står bag ved eroguide og andre sites.  Så hvorfor pokker bliver I ved med at diskutere noget med privatlivet når det eneste der står på Talk2Us (da jeg kiggede) er allerede offentlig tilgængelig information?

Luk diskussionen og nedlæg de tre ligegyldige fora!!

 

Hvis debatterne irriterer dig, kan du bare lade være med at læse i de fora, du irriteres over, men mon ikke sandheden er, at du får dig et lille kick af at læse dem og blive irriteret?

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Chatten tror jeg der ville være mange, der vil blive kede af at undvære.  Uden den vil,  der ikke være en chat kejser og kejserinde. ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg tror der menes generel debat og ikke generel chat, men jeg kan tage fejl ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kan undre at Gorilla melder sig ind kun for at kritisere visse dele af EG som han øjensynligt aldrig har bidraget til. Som han jo bare kunne ignorere hvis han fandt dem uinteressante. Vi må da håbe at han i det mindste er glad for at læse de anmeldelserne medlemmerne skriver.

Mvh Dr X

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorfor ikke lukke hele EG, så forsvinder 100 pct af fyldet? Helt ærligt: hvor vigtigt for verden er det at anmelde knald??:roll:

  • Synes godt om 5

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dr X skrev, for 3 timer siden:

Det kan undre at Gorilla melder sig ind kun for at kritisere visse dele af EG som han øjensynligt aldrig har bidraget til. Som han jo bare kunne ignorere hvis han fandt dem uinteressante. Vi må da håbe at han i det mindste er glad for at læse de anmeldelserne medlemmerne skriver.

Mvh Dr X

Du kan håbe ligeså meget du vil. Hvad jeg kan lide og ikke kan lide og finder behag i er min sag.

 

Bananas skrev, 1 time siden:

Hvorfor ikke lukke hele EG, så forsvinder 100 pct af fyldet? Helt ærligt: hvor vigtigt for verden er det at anmelde knald??:roll:

Man behøver ikke lukke EG, kun de fora hvor f.eks. du og kumpaner boltrer sig i. Du er jo en af dem der bare fylder og fylder sitet med ligegyldiger og halvbagte tanker.

 

Filosoffen skrev, for 9 timer siden:

Hvorfra ved du, at trafikken ikke har noget formål ?

Så vidt jeg er orienteret, så er indtægtssiden på EG reklame/banner-baseret. Og i det spil, er alt trafik interessant.

Og i øvrigt er Generel Debat funderet i det seksuelle og den eventuelle udveksling af værdi'er hermed, og derfor ganske relevant i forhold til hovedformålet med EG.

Og afslutningsvis er jeg temmelig sikker på, at der ikke er nogen der opretter sig på EG, kun for at debattere i de tre forummer.

 

Uvidenheden kommer til sin ret her. Det eneste trafik der er interessant er det trafik der konverterer. Dvs der kommer et salg ud af det.

Mht bruger indlæg så er der et indlæg fra en moderator der omtaler noget statistik. Det viser sig at næsten alle indlæg er skrevet af få brugere - og det er ikke anmeldelser de skriver. Konklusionen må være at det er værdiløs fyld. Jeg savner en statistik over hvor mange der læser indlæg på de tre fora i forhold til at læse luderanmeldelser.

 

hatten skrev, for 9 timer siden:

Så lad da for pokker være med at læse "det vås". Nøjes med at læse de fora du finder interessante.

Jeg tror du har for meget tid på hænderne, siden du orker at bruge energi på at bede andre om at fjerne noget du ikke gider se.

Det må være en kandidat til årets underligste konklusion. På grundlag af et indlæg (og et kort svar på et svar), skrevet ca 5 minutter efter jeg oprettede mig (du må selv finde tidspunkterne), så konkluderer "hatten" at jeg har for meget tid på hænderne. Det svarer meget godt til den generelle kvalitet herind.

Luk de fora så smutter de 50-100 mest aktive snakkehoveder. Also sprach Zarathrusta.

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
johanneseb skrev, for 25 minutter siden:

Gorillaen Roland 

Godt bud - ordvalg og argumentation er i hvert fald set før ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
gorilla skrev, for 2 timer siden:

Man behøver ikke lukke EG, kun de fora hvor f.eks. du og kumpaner boltrer sig i. Du er jo en af dem der bare fylder og fylder sitet med ligegyldiger og halvbagte tanker.

Nej, du har fejl. Mine tanker er de mest fantastiske og lækre bagværk.

Og nu tænker jeg lidt på dit sprogbrug:

"...kun de fora hvor f.eks du og kumpaner boltrer sig i," ....?

Nu kan jeg jo ikke dansk, men burde det ikke være "...kun de fora hvor f.eks du og kumpaner boltrer jer" ???

Og hvad for "gyldiger" er egentlig "ligegyldiger""???

Hvis man nu vil lukke 80 pct af EG, så er det måske god orden at gøre det på ordentlig dansk?

 

Hilsen Bananas

PS Mærk svaret "Vil gerne lære og udvikles"

 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 1 time siden:

Nej, du har fejl. Mine tanker er de mest fantastiske og lækre bagværk.

Og nu tænker jeg lidt på dit sprogbrug:

"...kun de fora hvor f.eks du og kumpaner boltrer sig i," ....?

Nu kan jeg jo ikke dansk, men burde det ikke være "...kun de fora hvor f.eks du og kumpaner boltrer jer" ???

Nej, det kan du ikke men alligevel forsøger du at belære andre. Det er korrekt dansk - men du kunne indskyde et "dine" et sted.

Citat

Og hvad for "gyldiger" er egentlig "ligegyldiger""???

Det må være svært at at regne ud at der skulle stå ligegyldigheder. Frit efter Mark Twain: Kun idioter kan stave et ord på kun en måde.

Men igen bare den gamle diskussion om syntaks kontra semantik - på svensk åbenbart og med en ældre kloge Aage ved bordet.

Citat

Hvis man nu vil lukke 80 pct af EG, så er det måske god orden at gøre det på ordentlig dansk?

 

Så beskriv og forstå det på ordentlig dansk. Der er ingen der vil lukke 80 % af EG. En lukning af de tre fora ville reducere indlæggene med 80%.

Redigeret af gorilla
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
johanneseb skrev, for 2 timer siden:

Gorillaen Roland 

Den må du forklare nærmere

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
gorilla skrev, for 5 minutter siden:

Den må du forklare nærmere

Det er vel ikke så svært at forstå. 

Med Gorilla henviser han til en, der fylder meget. Med Roland henviser han til en bruger, der blev smidt ud herfra. 

Jeg må indrømme, at jeg har haft samme tanke. 

Du er meget konflikt søgende. Det var Roland også. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
sølvpapirshat skrev, for 16 minutter siden:

Det er vel ikke så svært at forstå. 

Med Gorilla henviser han til en, der fylder meget. Med Roland henviser han til en bruger, der blev smidt ud herfra. 

Husker jeg ret så bad han om at blive slettet.

 

Citat

Jeg må indrømme, at jeg har haft samme tanke. 

Du er meget konflikt søgende. Det var Roland også. 

Og hvis vi begge havde blå øjne så var vi helt sikkert den samme person. Ja ja ja.

Konfliktsøgende? Jeg ved godt at gamle 60 årige suttere er utrygge ved direkte tale, men tingene kan lige så godt siges ligeud. 

I vil gerne have jubelidioter der klapper i hænderne hvergang i pipper højt. Det kommer ikke til at ske.

 

Redigeret af gorilla
  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
gorilla skrev, for 1 minut siden:

Og hvis vi begge havde blå øjne så var vi helt sikkert den samme person. Ja ja ja.

Konfliktsøgende? Jeg ved godt at gamle 60 årige suttere er utrygge ved direkte tale, men tingen kan lige så godt siges ligeud.

 

Roland var også ude med riven efter de gamle, så endnu en indikation på, at det er dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
sølvpapirshat skrev, for 9 minutter siden:

Roland var også ude med riven efter de gamle, så endnu en indikation på, at det er dig.

Jamen, hvis det gør dig glad så siger vi bare det. Men opret en tråd på "hyggesnak" så tager vi den derfra, når nu du har behov for lidt konspirationsteori-træning. Lige nu er det en afsporing af emnet.

Redigeret af gorilla
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
gorilla skrev, for 24 minutter siden:

Jamen, hvis det gør dig glad så siger vi bare det. Men opret en tråd på "hyggesnak" så tager vi den derfra, når nu du har behov for lidt konspirationsteori-træning. Lige nu er det en afsporing af emnet.

Bullshit Roland!

Det eneste du har bidraget med i denne tråd er ligegyldigt brok. Derfor kan det umuligt være en afsporing af emnet for der er ikke noget indhold og rød tråd i dine indlæg. 

Du vil bare rive ned!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Noooo Det kan umuligt være Roland....han var uendeligt glad for generel debat, han skrev ihvertfald ofte i de tråde der var der ;-).

Men det er alligevel en anelse underligt at en 'ny' bruger opretter sig, for kun at forslå at hele sektioner herinde bliver nedlagt. Sektioner som man jo bare kan lade være med at kigge i hvis de gør ondt i øjnene.

Jeg kommer aldrig til at forstå hvorfor man har et behov for at (gen)oprette sig herinde for kun at brokke sig. Og jeg fatter endnu mindre hvorfor at man gør det med det ene formål at stikke/svine/hælde galde ud over andre brugere herinde. 

Man brokker sig over 'uvæsentlige' sektioner. Men man har ikke selv postet een eneste anmeldelse. 

Når de 'frafaldne' ( som trampede rundt og svinede alt og alle til) vender tilbage så er de stort set altid endnu mere bitre end de var da de 'gik'.... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
sølvpapirshat skrev, for 16 timer siden:

Chatten tror jeg der ville være mange, der vil blive kede af at undvære.  Uden den vil,  der ikke være en chat kejser og kejserinde. ;)

Er du gal mand, så mangler "klakørene" og "klakørinderne" jo et ståsted.   klappe.gifklappe.gifklappe.gif

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
gorilla skrev, den 22/3/2016 at 00:46:

De tre (3) fora genererer en enorm mængde ligegyldig skivelser og dermed trafik, der ikke tjener noget formål.

 

Jeg synes vi skal nedlægge brugeren Gorilla. Han genererer en mængde ligegyldige skrivelser og dermed trafik, der ikke tjener noget formål :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Don't feed the troll!

Så dør denne fuldstændigt ligegyldige og uinteressante tråd af sig selv.

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...